Výkonově to téměř není poznat,muselo by se to porovnávat na stejné trase,dlouhodobý průměr je 1,23 l benzinu + lpg,70% dálnice 25% okresky a 5% město předpisové (ale svižné)jízdy co do rychlosti, rozjezdy a předjíždění s využitím celého stádečka kopytníků.po malé úpravě přepíná po cca 5 sec. po nastartování i studený,chce to jen zpočátku lehkou nohu a v mrazech pod 5°C přepínat až po rozjezdu aspoň po zařazení 4.cena 39500,-.Vialle je o 25-30 tis. dražší,když to hodím do tužky tak řekněme 7,5 l lpg x 17,50 + 1,3 po 36,50 benzin je celkem cca 1,79 kč/km,pokud bych jel jen na lpg s odhadovanou spotřebou cca 9,2 je km za 1,61 rozdíl je 0,18 tudíž bych musel najet 140000 km aby se Vialle začalo vyplácet a to pomíjím fakt životnost čerpadla u Vialle cca 60000 km za 15000,-.To raději koupím trochu benzínu.