Honda CR-V (2021)
15.12.2021Měl jsem A4 Avant B9 (viz recenze), výborné firemní auto, hlavně na dálnice a delší trasy. Jako rodinné auto taky fungovala, ale určitě se dají najít…
Honda CR-V (sevi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jeremy82 13.03.22 11:15
« gratulujem k autu
Ahoj, tiež som kúpil CRV a výber neľutujem. Mám ju asi 1 mesiac a zatial asi 1000km (jedna nádrž). Vyberal som medzi RAV4 a CRV, v oboch som sedel, ale toyota mala v interieri pár lacných detailov, ktoré sa mi nepáčili. Mimochodom Toyota sa vyrába v Rusku, Honda v Japonsku. Tiež som uprednostnil, ak píšeš Ty, väčší komfort pri cestovaní, lepšie odhlučnenie, plynulejší rozjazd pred mrštnosťou, lepším zrýchlením a o niečo lepšou spotrebou. Inak auto jazdí len po meste a v blízkom okolí a prvá nádrž vyšla na 6,8. -
sevi 24.01.22 13:08
« Re: Pěkná recenze, ale...
Souhlas, každý typ pohonu se hodí pro nějaké užívání, s určitým profilem jízd. Tohle hybridní CRV je podle mě fajn univerzální rodinné auto pro někoho, kdo má převahu městkých a příměstkých tras (kde je velmi pohodlné a efektivní). A ví, že na dovolenou ho to auto taky spolehlivě doveze, byť s horší spotřebou a horším projevem motoru na dálnici, než nafťák.
Pokud někdo jezdí převážně dálnice, tak tam nic lepšího a efektivnějšího než diesel neexistuje, a asi ani nebude existovat. Dieselové motory dávají smysl a měly by zůstat jako varianta (např. přezbrojit SQ7 z nafty do benzínu a říkat tomu ekologie, to nevím. Stejně, jako je podle mě škoda naftového Kodiaqu RS).
Jak se neštítím dieselu, nebránil bych se ani čistému EV, jako druhému autu do rodiny. Když má člověk možnost dobíjet doma, proč ne.
Ta moje spotřeba 7,1 byl mix, ve kterém byly převážně dálnice, ale taky krajské silnice (z ČB až k Freistadtu), obce,... Čistá dálniční spotřeba bude vyšší (7,5l a víc), ale i to mi na benzínové SUV velikosti CRV přijde jako naprosto přijatelná hodnota a mě vlastně příjemně překvapila.
-
Tomogo 21.01.22 11:40
« Pěkná recenze, ale...
... jak píšeš, je to prostě do města a kolem něj.
Ten zvukový projev a ta spotřeba na dálnici 7,1 je docela nelichotivá hodnota. Osobně jezdím dalnici v zimě za 7,5 a v létě za cca 7 a to mám 3.0 TDI.
Nevím, ale nějak se mi ten pokrok vytrácí a přemýšlím, jestli to zelené směřování dopravy za každou cenu má skutečný smylsl. Podle mě ne a měly by se prodávat všechny vozy tak aby si každý vybral dle preferencí. Já třeba vím, že protože jezdím hodně dálnice, tak si takové auto, jako máš ty, nikdy nekoupím.Stejně tak jako si asi nikdo nekoupí moje, když chce jezdit po městě. -
spacesurfer 20.12.21 09:40
« Gratulujem !
Výborná recenzia, vždy oceňujem takéto info od užívateľov, lebo testy na webe bývajú jednak často hyper-kritické alebo neobsahujú takéto user-info, ktoré sú pre potenciálneho záujemcu dôležitejšie ako plač nad vekom infotainmentu. Mali sme Hondu Civic a vymenili sme ju za Toyotu Corollu Hybrid... aj preto, lebo Honda nemá kompaktný hybrid. Americký Insight je pritom krásne auto s principiálne zhodným pohonom ako má tvoja CR-V. Je to sedan, tak asi preto ho do Európy netačili... škoda :-) -
Mikesus 18.12.21 21:02
« Re: Opakované startování
Případně si pořiď powebanku s boosterem. Stojí asi 1500 a hybrida s tim nahodis úplně v poho. Buď nabíjí telefon/tablet nebo nastartuješ auto v případě potřeby.
Ja ji po nenastartovani, než jsem se dostal do servisu na prepojeni, pořídil a jednou i pouzil. I v případě že ji nemáš nabitou, tak si ji doma nabíjes dřív než přijede asistence. -
Mikesus 18.12.21 21:00
« Re: Opakované startování
To vypadá spíš na vadnou baterku.
U corolly po 2 letech mi odešla. Bylo to, ze jsem dojel po 609km dlouhé trase zastavil na parkovišti na 10 minut a už nenastartuju.
Pak u Highlandera 2x, ale protoze mi špatně zapojili palubní kameru, takže vybila baterku, pokud jsem 3 dny nejel. Po prepojeni jak měla být je to už ok.
Takze pokud nemáš taky špatně zapomenou palubní kameru, tak bych to normálně reklamoval. Tohle se přeci stávat nemá. Nevím tedy jak Honda, ale Toyota ani alternátor nemá a nabíjí 12V z hybridní baterie přes DC-DC převodník. Takze ani krátké trasy ani časté startování by to dělat nemělo. -
pevec1 18.12.21 20:49
« Re: Re: Opakované startování
Zdravím, taky jsem si udělal podobnou radost, ale jen 2WD, cca 3 měsíce. Za mě super.
S tím startováním se mi to moc nezdá, zatím žádný problém, a nabíhá téměř okamžitě.
A to jezdím také dosti po městě. Co se týká spotřeby, zatím mám dlouhodobou 5,8. Dálnici ještě nemám moc vyzkoušenou, uvidím v létě.
Ještě bych přidal postřeh ohledně asistentů. Systém udržování v jízdních pruzích vypnuto. Při častých jízdách např. po okreskách hrůza. -
sevi 18.12.21 19:57
« Re: Opakované startování
Díky za příspěvek. Ani jeden z těch problémů mě zatím nepotkal. A normální mi to tedy nepřijde. 12V baterka sice nemá velkou kapacitu, ale jak nemusí točit startérem, nemělo by to asi vadit... Já mám auto chvilku, tak jsem zvědavý na příspěvky zkušenějších. -
CTRplus 18.12.21 14:46
« Opakované startování
Hezky sepsaná recenze. Mám stejné, půl roku staré, jen v nižší výbavě. S autem celková spokojenost, jen mívám problémy s opakovaným startem. Jezdím často město a jsou dny kdy během dopoledne startuji i 10x v kratších intervalech a už se mi několikrát stalo že jsem musel volat asistenci aby mě boosterem nahodili. Navíc ráno sednu do auta a někdy čekám 3min než se celé auto "probudí". Dle vyjádření prodejce je to normální. Máte podobný problém? ;-\ -
GeekStar 17.12.21 12:27
« Rodinný ideál
Pěkně sepsáno. Já CRVčko koupil manželíně. Taky jsem při výběru váhal nad RAV4 a CRV jsem vybral podstatě ze stejných důvodů, plus dalším důvodem pro mne byl lepší pohon 4x4, kdy řešení od Toyoty s dvěma elektromotory není optimální, a taky design, tahle Honda se mi prostě líbí.
Tohle auto je dokonalý rodinný ideál, úžasně prostorné, přitom to nemá 5 metrů, takže bezvadné i na skákání po městě, po školách, kroužcích a nákupech, kde to navíc je opravdu úsporné. Světlá výška dovolí kde co a auto překvapuje i výkonem, elektromotor za to umí vzít. Papírově podstatně silnější Toyota jede v podstatě stejně, rozdíl se projevuje opravdu až nad 130 kmh.
Nicméně dojel jsem s tím i 1000 km do Chorvatska, byť mám druhé auto na dálky vhodnější, chtěl jsem Hondu vyzkoušet, a super - křesla parádně pohodlná, autopilot funkční, člověk se jen přidržuje volantu, auto řídí samo. Spotřeba při dálkové cestě na tempomatových 140 km/h byla 7,2 litrů na sto kilometrů, za mne naprosto v pohodě vzhledem k tomu, že to není primární teritorium toho auta. -
sevi 17.12.21 08:19
« Re: Toyota vs Honda
Díky za comment. Naprostý souhlas, že dálniční raketa CRV rozhodně není, a pokud bych měl v jízdách převahu dálnic, nevybral bych si ji. Ale to asi ani RAVku, na dálnici je pro mě stále nejefektivnějším pohonem diesel, zvláště u vyššího SUV.
Blackline vypadá výborně, zvenku i uvnitř (hodně se mi líbí, jak jsou všechny lišty laděny do tmavé barvy, interiér vypadá decentněji, luxusněji). Já jsem v autě nechtěl kožené sedačky bez odvětrávání. Ale teď, po čase používání CRV mám pocit, že se k charakteru toho auta kožené sedačky vyloženě hodí -- taková ta americká plavnost podvozku, široká křesla bez výrazného bočního vedení, prostě mi do toho začala kůže pasovat, a možná škoda, že jsem se nad výbavami více nezamyslel. Ale ve chvíli koupě jsem měl jasno - kožené sedačky bez odvětrávání ne = jediná volba, výbava Elegance.
Ať Camry také dobře slouží!
-
sevi 17.12.21 08:12
« Re: Re: Re: Hezka recenze!
On ten převod je hodně dlouhý, takže tam zase tak velký rozdíl otáček mezi 70 a 120 není (škoda, že se nedá na přístrojovém štítu vyvolat otáčkoměr, mě by zajímalo, jaké otáčky to točí), ale něco na tom, co píšeš, bude, je fakt, že ta RAVka je zvláště ve vyšších rychlostech (100+) úspornější.
Díky za postřehy a doplnění!