Mazda 6 (2004)
17.2.2014Mazda 6... 1. generace.... nástupce populární 626... Zoom Zoom...! Famózní auto. Ve všech svých generacích přímým konkurentem Passata, BMW řady 3,…
Mazda 6 (roox)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- nemilé 18.02.2014 07:47 DawQa
- pověsit za koule do průvanu 18.02.2014 08:55 Ozzman
- Autobazary 18.02.2014 10:46 filďas
- poziadavky 18.02.2014 11:57 Nicco
- Poteší :( 18.02.2014 17:54 mladychevroletak
- díky všem za komentáře ! 18.02.2014 23:27 roox
- To zamrzí 19.02.2014 18:30 rmt
- Špatný výběr auta 23.02.2014 08:15 Tycoon
- Světla režim AUTO 25.03.2014 17:25 Jindřich III.
- oprava 29.03.2014 16:10 lichoběžník
- Poučná recenze 30.01.2015 16:26 JakubHB
- koroze podvozku 26.10.2015 20:43 Verny_2013
-
Ozzman 18.02.2014 08:55
pověsit za koule do průvanu
Nic jinyho si nezaslouží tihle bazarníci. Plně chápu, že si nějaké věci přehlídl při koupi. Když nejsi "od fochu", tak snadno něco přehlídneš a v euforii, že vidíš auto "snů" dost věcí toleruješ.. mnohdy i důležitých... :-(
Auto je to hezký, recenze super a myslím, že za tvojí zkušenost s prodejcem takhle hezky popsanou a "varovnou" si zaslouží recenze plnej počet bodů :-)
P.s. Jen pro takovou opravdu, Mazda 6 neni vyšší střední, ale střední třída. Do vyšší střední patří auta typu Audi A6, BMW5, nebo MB E. :-) -
filďas 18.02.2014 10:46
Autobazary
Zdravím. Jo, jo, taky mám bohaté zkušenosti s autobazary a negativní zejména s Eurocar Brno. Ten už ale naštěstí zkrachoval a teď tam stojí Auto Esa, ale vlastně je to podobný. Když já kupoval Mondeo z r. 2002 (dovoz Německo), tak jsem se držel všech rad. Auto jsem nechal zkontrolovat za patřičný obnos v autorizovaném servisu. Na tacho bylo 128 tis. Na mé dotazy, zda to odpovídá stáří a míře opotřebení servisní technik sdělil, že ano. Nebyl problém, tak jsem auto koupil. No a po pár měsících jen tak z legrace jsem si zkusil najít na webu daného prodejce v Německu dle servisní knížky (ano, auto mělo dokonce servisku). Opravdu existoval, jen jejich poslední servis byl se záznamem 250 tis. km. Tedy ano, auto bylo podobně jako většina aut u nás přetočeno. Nikomu to přetočení nedokážu, ale jistě jsem byl podveden co se týká kupní ceny, která by byla jistě nižší. Ale na druhou stranu musím řict, že auto jezdí celkem bez potíží. Zatím.:) Takže z toho plyne, že koupě ojetiny (pokud není z rodiny) je vždycky sázka do loterie, ať je auto prověřeno kde chce. -
Nicco 18.02.2014 11:57
poziadavky
Uz ked som cital poziadavky, tak som vedel, ze to bude pruser skor ci neskor:
"Na auto jsme měli rozpočet 100-150 tis. Kč. Mělo jít o bezpečné, úsporné a spolehlivé kombi s hagusama, nájezd do 150 tis. km, dieslový motor 1.9 a výše o výkonu nad 100 kW, rok výroby od 2004. "-
roox 18.02.2014 23:24
« Re: poziadavky
no az tak uplne nesouhlasim, ze takovy zadani je pitomost... po Majde jsem koupil auto plnici vetsinu z techto pozadavku (tzn. neni to kombi s hagusama a je to benzin) za cenu o neco malo vyssi, nez byla cena Majdy (viz Oktavka v my garazi) a s najezdem o dost nizsim (realne protoze z rodiny)... takze at mi nekdo netvrdi, ze se neda takova kara sehnat ;-)-
Nicco 19.02.2014 10:02
« Re: Re: poziadavky
Tak jako sehnat se da, ale je to spis vynimka. Take auto obycajne ostava v rodine, alebo bazar ho doporuci znamym, mozno ani neopusti Nemecko a necha si ho Turek. Takych aut je minimum. Nove naftove auto je drahsie a kazdy si rozmysli, ci za to tie peniaze da a vacsinou nafta najazdi tisice kilometrov vo firme alebo sukromi a potom je to idelany bazarovy kandidat. Bazar levne kupi v zahranici, stoci a draho preda.
-
-
Iron 21.02.2014 21:57
« Re: poziadavky
Přesně tak. Ten bazar to jsou jednoznačné svi.ně - o tom žádná. Být jima, tak se bojím o .... no nic.
Ale hledat spolehlivé auto mezi víc jak 5 let starýma dieselama - to chce taky víc štěstí než rozumu a nebo naprosto spolehlivého vlastního automechanika.
Nicméně držím Rooxovi palce, ať to zvládne dát dohromady a má z toho trochu radosti.
-
-
mladychevroletak 18.02.2014 17:54
Poteší :(
Ja som toho názoru mna to učila babka od decka že iba de.,..li sa učia na svojich chybách (nechcem týmto nikoho uraziť). Chcem povedať jedno čo som sa naučil že keď je niečo dovoz z nemecka do bazaru tak je to vždy na 100% stočené. Najlepšie je kúpiť auto nové len záleží od finančných možností ja osobne ďalšie auto kúpim daciu.
A želám nech sa mazdičke darí ;-)-
_Teddy_ 19.02.2014 21:32
« Poteší :(
U nas sa vravi ze "sikovny sa pouci na cudzich chybach, hlupak sa nepouci ani na svojich vlastnych".
Inak stat sa toto mne, tak kaslem na sudy (pozname ako to tam chodi) a tie prachy dam radsej niekomu kto by tomu parchantovi dolamal nohy. Nedavno sa tu pisalo o stacani km, ale to je este nevinna "srandicka" oproti tomuto: predaju ti prakticky vrak a este ti ukazu fingera...
-
-
roox 18.02.2014 23:27
díky všem za komentáře !
recenzi budu postupně doplňovat, mám pořád docela dost materiálu (fotek) a auto teď hodlám opravit (výměna motoru) a ještě se sním povozit.... ! protože je to fakt moje srdcovka a jak mi rok stála u baráku na parkovišti, tak mi srdce krvácelo :'-(-
DawQa 19.02.2014 07:54
« Re: díky všem za komentáře !
Kamarádovo táta ji má také a myslím že přesně s tím motorem kupoval ji jako novou a teď má naběháno asi 140 000 neřekl bych že s ní nějak špatně zacházel, ba naopak a svezení je v tom moc hezký, ale když u toho auta člověk stojí, nevyluzuje to zrovna nejlepší zvuky je to sice nepatrné, ale jako by to šlo od vačky. Jezdí na servis do Mazdy, tak jestli oni to neslyší a já jo nevím. >:D
A to mě utvrzuje že když by člověk po Mazdičce pokukovat tak v benzínu :-)
Jo a hodně zdaru s výměnou motoru a spoustu dalších šťastných km ;-)
-
-
rmt 19.02.2014 18:30
To zamrzí
Tohle je smutnej konec auta. My jsme koupili moji segre peugeota 407. Po chvilce ježdění odeslo turbo, pak začaly klepat stabilizátory, odešel FAP, kotouce probrzdeny, těsnění pod vstrikama ... Byly jsme s tím i u mechanika před koupi, a všechno bylo az na par věci v pořádku. ještě bych zapomněl na dvouhmotu, ale ta ještě musí vydržet. To auto bylo pěkně nastrazeny a majitel věděl proč se ho zbavit. Opravy staly zatím 40000kc a myslím ze to ještě nebude konec. Jenže ted za to dostanem jestli tak 80000kc, to nemá cenu prodávat. Je fakt ze ted by mel bejt už v pohodě az na tu spojku, která sice piska ale nevadí to ničemu. Možná kdyby jsme to vice prolezli tak by jsme to nekoupili. Poučení pro příště. At už ti to jezdí bez problémů. -
Tycoon 23.02.2014 08:15
Špatný výběr auta
Ojetý Japonec v dieselu, z dovozu a ještě v nějaké přestavbě na užitkové provedení ... do toho bych teda nešel.
Ten chybějící horní úchyt pásů byl zřejmě pozůstatek italské přestavby na čtyřmístnou N1. A když to bazarista dovážel k nám, tak zřejme nechal do TP zapsat M1 a 5 míst, aby to bylo snáze prodejné.
Japonské diesely jsou loterie - jakmile se něco pokazí, tak to stojí šílené peníze a zrovna tenhle mazdí diesel patří k těm více poruchovým.
-
Bully_ 23.02.2014 10:25
« Re: Špatný výběr auta
Ono je to prast jako uhod, jestli je to Japonec nebo koncern, nafta nebo benzin. Koupe ojeteho auta je vzdycky trochu loterie. S pribyvajicimi lety a kilometry roste riziko, ze se neco pokazi a u turbo(dieselu/benzinu) to muze vyjit o dost draz, nez u benzinove atmosfery. Ale jasne, ze v uvedenem pripade slo o jasne indicie, zevuz nebude dost pravdepodobne v poradku.
T-diesely u M6 jsou ale po letech opravdu obecne celkem poruchove. I kamaradova (koupena nova) 6ka tehle generace, s pravidelnym a znackovym servisem, s premiovym palivem, vybornym zachazenim a peci chtela po 4 letech provozu a lehce po 100 tkm novy DPF a vstriky. I s praci za cca 5000 € :no: (za DPF si muzou sami svym jezdenim kratkych tras).-
roox 23.02.2014 14:39
« Re: Re: Špatný výběr auta
jojo, po bitve je kazdej general a ted se uz taky chytrej.. vsechny tyhle indicie se nakonec v celym kontextu ukazaly jako pravdive... no jak jsem rikal, potrebovali jsme nutne auto, ze na me uz tlacila a tohle bylo na prvni pohled fakt paradni... ted uz ale vse vim a proto bych do dyzlu, pri nasich najezdech, uz nesel... jenze ne kazdej ma prachy na uplne novy auto a popravde nejsem typ cloveka, co si koupi novou Dacii, ktera je proste low-cost car... ve stejny situaci bych to zase resil ojetinou (takze opet loterie)
-
-
-
Jindřich III. 25.03.2014 17:25
Světla režim AUTO
chtěl jsem se optat, co mají dělat světla v režimu auto (třetí poloha na levé páčce pod volantem), měl jsem pocit, že se budou sami zapínat po nastartování a při chcípnutí motoru se vypnout, po přepnutí do polohy AUTO prostě nikdy nesvítí, tak jestli jsem blbej, nebo musím něco vědět, díky za info-
-
roox 25.03.2014 23:35
« Re: Re: Světla režim AUTO
Jojo, je to přesně tak, švětla zapíná/vypíná světelnej senzor, kterej je většinou nalepenej pod předním sklem u zrcátka (aby "viděl" ven :-))... aspoň tak to píšou kucí v návodu. Dá se to třeba vyzkoušet za slunečnýho dne v tunelu, ten by měl světla spolehlivě "rozsvítit".
Osobně jsem to nepoužil, páč na Majdě nemám LED světla denního svícení, takže se musí svítít furt a tímpádem režim AUTO nemá moc použití. Na mý Oktávce to přesně takhle s LEDkama funguje (viz foto v galerii u OKtávky ;-))-
Jindřich III. 26.03.2014 00:35
« Re: Re: Re: Světla režim AUTO
děkuji za vysvětlení, funkce vzhledem k naší legislativě úplně nanic :-) zkusím to večer, jestli to alespoň funguje-
Lucaslegend 23.10.2014 17:11
« Re: Re: Re: Re: Světla režim AUTO
mozes to pouzivat tak ze si ten svetelny senzor prelepis ciernou paskou a potom ti vlastne vzdy zapne svetla samo po starte :-) to mi tak poradili v honde ked som sa ich na to pytal , lebo tiez mam svetelny senzor ale na honde....ale kedze ja mam prepojeny svetelny senzor s aj osvetlenim navigacie a palubky a klimatizáciou tak som si radsej dokupil denne led svetla :-)
-
-
-
-
-
lichoběžník 29.03.2014 16:10
oprava
Ať se oprava podaří, Mazda patří na cestu ;-) . Mám doma taky GGčko, 2.0i 104kW a průjezdy zatáčkami mi vždycky vyčarují na tváři úsměv >:D-
-
lichoběžník 22.02.2015 09:05
« Re: Re: oprava
Gratuluju k povedené opravě. Teď zpětně, když se divám na fotky, tak si myslím, že majda má nějaké ty kilometry ubrané. ;-\-
roox 22.02.2015 09:58
« Re: Re: Re: oprava
možný to je, ale zjistit/prokázat se mi to nijak nepodařilo... před koupí jsem to protáhl Cebií a ani v autorizovaným servisu mi nebyli schopný říct, kolik to doopravdy má... každopádně, když se kouknu na svou Oktávku, co má teď aktuálně 100tkm (postivě najetejch), tak je interiér ohmatanej podobně a klíčky od zapalování jakbysmet....
-
-
-
-
JakubHB 30.01.2015 16:26
Poučná recenze
Auto moc hezké, mazdy se mi strašně líbí. Kamarád měl to štěstí, že vlastnil všechny šestky a teď jezdí poslední "Kodo" generací.
Příběh tohoto konkrétního kusu je dost smutný. Zaráží mě, že ikdyž si necháš auto prověřit v autorizáku a za službu jim zaplatíš, stejně zfušovanou opravu nepoznají. Člověk si evidentně nemůže být jistý níčím a níkým. Držíš se všech rad při koupi ať nenaletíš a stejně je to o náhodě. -
Verny_2013 26.10.2015 20:43
koroze podvozku
Ahoj, Můžeš mi prosím prozradit jak sis poradil s korozí podvozku? Vyrali jsme 2006 v 2,0 16V v benzínu, fakt řiďičsky super auto, pozitiva sám dobře znáš. Kastle je OK ale ten podvozek je na můj vkus u 9 let starýho auta fakt rezavej. Máš nějaký doporučený postup jak to zakonzervovat? Dík Verny-
roox 04.11.2015 13:54
« Re: koroze podvozku
Ahoj, bohužel ti moc neporadím.. můj kus byl dotaženej z Itošky a to byla jeho deviza, protože na svůj věk byl na 97,5% bez koroze... proto jsem ji koupil a proto jsem korozi vůbec neřešil. Ale možná bych ti doporučil mrkout na MazdaClub [odkaz] kde jsem svýho času načerpal mnoho užitečných informací.
Pravda je, že jsem viděl kupu dalších a stejně starejch M6, provozovanej u nás nebo v Německu a na karoserii to bylo bohužel dost znát :-(. A právě to rezivění karoserie je důvod, proč se auto na úrovni Passata, Mondea a Superbu dá sehnat za cenu, za kterou člověk nesežene obyčejnou Oktávku, která je o kategorii níž.
-
během dne zkusím přečíst i zbylé recenze, tak snad se ti tam bude dařit lépe s těmi auty ;-)