Recenze

radekoo (muž 39 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Škoda Octavia

9.22 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20
 

Technické info

Přezdívka auta Františka Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:180000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.7 maximální rychlost [km/h]: 178 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 528 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.8

Popis vozu

Ahoj všem uživatelům na auto.cz


Potřeboval jsem auto místo svého dlouhodobého přítele Peugeotu 106, který se odebral do věčných lovišť. V plánu byly pouze benzinové koncernové vozy( z důvodu dojíždění cca 50 km do práce) po prvním majiteli, koupené v čr, nebourané a se servisní knihou.Původně byl v plámu golf IV v benzinové1,4 nebo 1,6. Ale nabídka byla strašná, auta bez servisních knih, většinou z dovozu, prostě a jednoduše nebylo na výběr, tak jsem nakonec rozšířil výběr i na dieslové motory a na octavii a fábii, kde byl rozhodně větší výběr. Po zkušenostmi s bazary jsem vybíral vozy pouze od autorizovaných prodejců daswelt auto a skoda plus, kde auta byla sice o dost dražší ale s menším rizikem koupeni paskvila.


Po cca 3 měsíčním hledání jsem si přivezl Škodu Octavii I.
Octávii jsem si koupil v srpnu roku 2012 z bazaru auto Jarov, auto používal 1. majitel 9 let, poté ho prodal a auto sloužilo jeden rok v nějaké pražské firmě, auto mělo pečlivě vyplněnou servisní knihu a nájezd 146000 km. K autu mám faktury z cca 120000kč a potvrzení od cébie s hodnocením 4 * z 5, tak doufám že kilometrům a svému mechanikovy můžu věřit.
Jedná se o Octávii 1.9 TDI combi o výkonu 66kw, byla vyrobena v 10. měsíci roku 2002. Auto je ve výbavě elegance, ale moc výbavy nepobralo. Má tedy climatronic, cd changer, parkovací senzory, alarm, centrál na do, alu kola, elektriku na okna a zrcátka+ výhřev a věc na které já lpím a tou je loketní opěrka. Auto jsem si po koupi dovybavil tempomatem.


Desing-
Je to určitě věc názoru každého z nás. Ale já osobně bych jí na patnáctileté staří nehádal, když si vezmu jak teď vypadá astra z 97. Pravda, palubní deska z počátku výroby byla i na standart doby šeredná a nevzhledná, ale naštěstí se dlouho nedělala.


Motor-
je to starý dobrý diesel s malým výkonem, ale slušným kroutícim momentem, hlučnost je snesitelná, ale kolem 1700 ot/min se motor rozduní. Rozhodně je tišší než 1,9 tdi 77 kw v octavii II. Tento motor doporučuji na klidnou jízdu za kterou se vám odvděčí spotřebou do pěti litrů( když si spočítáte odchylku 0,5 litru palubního počítače). já mám dle pc dlouhodobou spotřebu 5,3 tzn. 5,8 reálně a na to že z 80 procent jezdím Prahu si myslím výborná spotřeba, ale spotřebu zas tak neřeším, věřím že by se šetřílkové mohli dostat o litr níže.


Převodovka-
tak ta je i po 10 letech naprosto famózní, je to snad jediná věc za kterou bych dal autu 10 bodu, protože řadí lépe než převodovka v hyundaii I30. Má příjemný odpor a přesné řazeni, převodovka opravdu top.
Podvozek- byl jsem překvapený jak komfortní může být toto auto na rovné a nerozbité cestě. Problém je pokud jste na rozbité cestě a ještě větší pokud jsou tam zatáčky- auto je dosti těžké n předek, tudíž i dosti nedotáčivé a když jedete bez zatíženeho zadku tak skáče po silnici sem a tam . Prostě konstrukční stáří podvozku je hodně znát, takže opět nohu z plynu a ject si výletním tempem...(jezdím na letních i zimních 15kách)


Prostornost-
Někdo dává do největších plusů octavie velikost kufru a největší mínus místo na zadních sedačkách. Za 33000 km co jsem zatím s autem najel jsem vezl cca 3* někoho vzadu a kufr mám většinou prázdný, narvaný jsem ho měl opravdu pouze jednou, takže mi nevadí málo místa vzadu, ani mi nepřijde trumf velkého kufru pro mne nějak důležitý.
Brzdy- Ty jsou špatné pokud jedete rychleji a potřebujete rychle zastavit, ze začátku brzdí jako šílene ale po chvíli intenzivního brždění uvadne. Jinak při normální jízdě mimo dálnice je brzdný účinek celkem dostatečný.


Auto již není moje, prodal jsem ho po více jak roce používání a 33000km bez poruch.

Silné stránky

+vzhled
+spotřeba
+motor
+převodovka
+nerezne
+kvalita zpracování

Slabé stránky

-brzdy
-dunění v určitých otáčkách
-podvozek na limitu
-stísněný prostor na velikost auta

 


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
8
prostornost
7
jízdní vlastnosti
7
jízdní komfort
7
provozní náklady
10
náhradní díly
8
výkon motoru
6
spotřeba
8
hlučnost motoru
6
kvalita sedadel
7
brzdy
6
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…