Škoda Favorit (1993)
24.1.2008,,Zase se přede mnou hrabe starej Favorit." Pro mnohé řidiče s novějšími vozy je Škoda Favorit ,,krabicoidní“ šrot na kolech, překážka na silnici…je…
Škoda Favorit (miroussm)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Konwi 25.01.08 09:24
« Favorit
Favorit uznávám jako plnohodnotné auto. Je to vůz na který se stály fronty, je přelomový a dá se říct, že je to první české moderní auto. V porovnání s Fóbií, kterou dneska může mít kde kdo a je z ní tudíž tuctová cvička, má pořád statut plnohodnotného vozu. Ať slouží co nejdéle! -
miroussm 24.01.08 21:51
« Re: motor
jj s tou nejsilnější verzí sem se splet, kilowatove nejsilnější není ale myslim že rychlost co je v TP je největší co se psala. S těma otáčkama nevím, věnoval sem se spíš řízení než studování otáčkoměru, jen sem si všimnul tý rychlosti a říkal sem si že to me nikdo neuvěří..tachec vim že má odchylku ale tu sem bral v úvahu, jo a bylo to na D1 -
"-- skrytý --" 24.01.08 21:27
« motor
Pěkne napsáná recenze :)) ale..nejsilneší seriová verze? :-) karburátor mel nejsvic 46kW a to byl favorit 136 :-) a ten se vyráble jenom do 91 nebo 92 :-) a z 93 je karbec 43kW :-) a 175? :-) kolik sitma mel prositme otáček? >:D aspon 5300 ne?:)a na rovince se mito zda nemožná taklhe rozjet :-) a pokdu si nemel apson tech 5300 tak máš asi špantej tacháč ;)