Diskuse

Škoda Kodiaq (2020)

21.10.2021

Původně jsem tuto recenzi psát vůbec nechtěl, protože o Kodiaqu už bylo všude napsáno dost. Ale donutila mě k tomu roční zkušenost s tímto autem.…

 

Škoda Kodiaq (martinST)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 23.10.21  11:21

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    No, koukal jsem na to..Buď si ten člověk myslel, že si auto jen sem tam vezmu na sluzebku nebo z něj mluví prostě jen závist. Což Teda moc nechápu, ale co už..
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 23.10.21  11:19

    « Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Díky za pochvalu, snažil jsem se upozornit na úskalí kombinace tohoto motoru a dsg, o kterém jsem nikde jinde moc detailněji nečetl. Ještě bych dodal, že náš firemní servisak o Dq500 mluví hezky, prý jediné dsg, které je dost predimenzovane a vydrží opravdu hodně.
    A taky jsem chtěl upozornit, že tu letargii lze částečně vyřešit. (Neplatí pro superb, kde je 6st dq250).
    To popojizdeni je zde opravdu bez problémů, proto jsem to zmínil. U dsg nezvyklé.

    U recenze jsem možná málo vypichnul nezávislé topení. Od teď pro mě skoro "must have" výbava. Člověk to ráno z postele zapne a po 20 min jde do vyhřátého auta a hlavně je zahřáta i voda v motoru, tzn člověk má lepší pocit, že motor v mrazech po ránu netrápí. Byt olej je samozřejmě studený.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 22.10.21  19:30

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Konečně objektivní recenze uživatele. Super za upozornění negativ a vypíchnutí pozitiv.
    Překvapuje mne to lehké popojizdeni. Už je to podruhé, co to u dq500 slyším, zatím jsme měl možnost jen s nižšími a tam to je příšerné. A tu lenost při podřazování jsem též slyšel, že si nechává cas na rozmyšlenou a člověk při předjíždění musí počítat pár vteřin navíc po seslapnuti plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 22.10.21  19:23

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Tak to je trapné. Dal sis výzvu dosáhnout nějakého dna?
    Vždyť je jedno, kdo suto zaplatil, důležité je, kdo s ním jezdi a ma s ním zkusneosti.
    Nebo máš problém s tím, že mu firma poridi takhle drahé auto?
  • « 30 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  16:09

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Wow tak tohle je hodně ubohej komentář i na tebe... :no: :no:
  • « 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  15:58

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Klid, hugino je jen zakomplexovaný a závistivý jedinec, proto ty urážky ojetin ;) Dávat sem služební auto je naprosto regulérní, kdybychom měli řešit, kolik aut je tu napsaných na osobu uživatele, který ho recenzuje, bude tu tak třetina? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 22.10.21  15:51

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Je to firemní auto, které mám k soukromému užití bez omezení. Jezdím s ním jenom já nebo žena. Co s tím máš za problém? Jde tu o podeleni se o zkušenosti s daným autem. Další auta zde popsána fungují jako 2 a 3 auto v rodině. Akorát popisovat trojkove Octavie, popř Superba jsem fakt neměl potřebu. Tady toto jsem psal akorát jako upozornění na nešťastnou kombinaci tdi/dsg.
  • « 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 22.10.21  15:44

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Nevidím v tom problém.Opisoval skúsenosti s auto a jej nepodstatné či súkromné,alebo služobné.
  • 08 Reagovat !

    foto hugino

    hugino 22.10.21  15:19

    « Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Mne to bolo hneď divné že po troch recenziách starších áut je tu zrazu auto za 1 ,4 mega.V princípe je to jedno ale moje je moje firemné je firemné.Chváliť sa cudzím perím nie je pekné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  11:00

    « Re: Zlatý manuál

    Já bych ti tady trochu oponoval, mám zkušenosti s 2.0TDI s manuálem (110kw) v jeho předposlední evoluci před EVO motorem, už po WLTP (to je tudíž i generace tvého auta) a nejen já, ale i kolegové, co s těmi Oktávkami jezdí, tak na to nadáváme, protože musíš dávat dost plynu, aby to i nechcíplo. Takové ty klasické výjezdy z křižovatky na dvojku z rychlosti chůze u toho motoru někdy nejsou možné a chcípá to, když chceš předjíždět, musíš dost podřazovat (na okresce běžně řadím trojku, abych předjel, což u dieslu prostě není zvykem), skoro jako u benzinového auta, když to srovnám s dieselgate TDIčky, chová se to dost jinak.
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 22.10.21  10:50

    « Re: Zlatý manuál

    Ten omezený moment byl u 140kw Superbu, kde je jiné dsg (dq250), které už bylo na hraně, vzhledem k točivému momentu. Nevím jak u Passatu.. Kodiaq má ale právě větší dq500, zde kroutak není problém..úpravce pošlu do sz, nechci tu dělat reklamu
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 22.10.21  10:34

    « Zlatý manuál

    Aj preto som bral do 140kw tdi manuál. Aj keď je jasne, že do kodiaka sa nedával. Každopádne som sa na VW fóre dočítal, že 140kw tdi ma na na 1-4 nejako obmedzený krútiaci moment s DSG. Neviem čo je na tom pravdy.
    A chip si robil kde? 165kw znie lákavo
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 22.10.21  10:14

    « Re: Re: Re: Úprimná recenzia.

    Je to služební auto a tam je v podstatě předepsaný koncern, jinak bych opravdu šel asi do Ravky. Navíc při ceně plně vybaveného kodiaqa bych mohl pokukovat možná i po předváděcím Higlanderu
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  09:37

    « Re: Re: Re: Úprimná recenzia.

    Jojo, to je DP0 >:D Nevím, co se montovalo do C5, ale Renaultí F4R má slušný krouťák už v těch menších otáčkách, takže fakt jede hezky, pak je hluchej střed a nakonec gradace, otáčky a jede to parádně, na dnešní poměry turbomotorů je to slast a má to i docela výkon :-)

    Já ty CVT/eCVT né vždy můžu, někdy je to hrozné, ale musím říct, že čím novější eCVT, tím je to takové snesitelnější a méně vysavačovité, takže žít bych s tim určitě už uměl.

    Jak tak koukám, tak mohu být rád za powershift, ktery sice není tak rychlý, jako DSG, ale takových problémů je ušetřen.
  • « 01 Reagovat !

    foto palix

    palix 22.10.21  09:29

    « Re: VW DSG

    Otázka je, koľko ľudí vie reálne posúdiť, či je automat naladený správne, alebo nie. Predpokladám, že väčšina to berie tak, že to tak má byť. Často je auto s napr DSG ich prvé auto s automatom a ako radia iné typy automatických prevodoviek nikdy nezažili.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 22.10.21  09:27

    « Re: Re: Re: Úprimná recenzia.

    Pekná recenzia...
    Otázka: Prečo nejazdíte na RAV4, keď Vám vyhovuje CVT? ;-) Predpokladám, že je menšia ako Kodiaq.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 21.10.21  18:42

    « VW DSG

    Prostě naladit neumí. Já měl DSG v kombinaci s 2,0 TDi 103 Kw. Tam to pouštěl až na 1200 ot. Pro mě peklo. Ve městě jsem musel jezdi vlastně s manuálním řazením. Sport byl u Golfa vlastně nepoužitelný, ale z opačného důvodu. Zbytečně vysoké otáčky. Fakt bych ty ladiče software nechal za trest jezdit v kuse po Praze, se zablokovaným manuálním řazením - aspoň měsíc. Kdybych si auto nechal, asi by přišel na řadu chip převodovky. Ale poslal jsem auto dál, tak mě to už netrápí.
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 21.10.21  17:42

    « Re: Re: Úprimná recenzia.

    C5 s 2.0 atmosférou a starým 4st hydromeničem (mimochodem - podle mě to je stejná skřín, jako máš v meganu. Renault ji označoval jako DPO, PSA jako AL4) aspon trochu jela, když člověk přišlápnul na okresce plyn, nic divokého ale i bez podřazení lehce zrychlovala. Kodiaq bez čipu nedělal vůbec nic, jen duněl a člověk musel zkoušet kolik plynu musí dát navíc, aby se DSG uráčilo podřadit. Vetšinou to zkončilo podřazením o 2 stupně a úprk vpřed. Ale zrovna toto ten chip naštěstí vyřešil ;-)

    BTW: fakt mi vyhovuje nejvíc cvt nebo ecvt, protože jsou naprosto plynulé. A ten občasný vysavačový efekt přežiju mnohem snáz, než výše popsané.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 21.10.21  13:10

    « Re: Úprimná recenzia.

    Na tuhle recenzi jsem se těšil, protože ji Martin avizoval, ale příjde mi, že část o chování převodovce opsal z mé recenze Meganu s archaickým HDM a atmosférickým benzínem, přesně tak se totiž taky chová >:D Ale ten starej hydroměnič na to má právo a ten motor fakt nemá výkon v středním pásmu, protože je to prostě atmosféra, tady je to smutné. Musím ale uznat, že Scout Kodiaqu sluší a je to jedno z mála SUV, které je i praktické :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 21.10.21  11:27

    « Úprimná recenzia.

    Oceňujem,že sa "pochváliš" aj s negatívnymi skúsenosťami.Mám teraz svoj prvý automat a som celkovo spokojný.Plinulosť v pohode bez rázov.Rýchlosť nemám s čím porovnávať.Občas mi vadia nízke otáčky v obci a podobne.Mám pocit,že podradiť o jeden stupeň by bolo lepšie.Keď vidím,že cesta mierne stúpa tak si podradím pádlom pod volantom.Niekedy to prevodovka akceptuje no väčšinou si preradí späť.Mohol by som prepnuť presunutím rýchlostky do ľava napevno na ručne radenie,no načo mám automat. ;-)
    Pri 50 alebo 60 tisíc kilometroch pôjdem meniť olej v prevodovke,tak mi ponúkli možnosť nastaviť automat aby v obci držal vyšsie otáčky.Tak som zvedavý.
    Inak prevodovku mám hydro Aisin 6- stupňový.No počul som,že aj dsg sa dajú nastaviť.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…