Diskuse

Škoda Kodiaq (2020)

21.10.2021

Původně jsem tuto recenzi psát vůbec nechtěl, protože o Kodiaqu už bylo všude napsáno dost. Ale donutila mě k tomu roční zkušenost s tímto autem.…

 

Škoda Kodiaq (martinST)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 00 Reagovat !

    foto Ondra72

    Ondra72 28.10.21  09:22

    « Haldex

    Ahoj,jen přidávám svojí zkušenost s čiplou +uprava řazení u O3 scout .Po 20000km jsem zničil " haldex',tedy naštěstě stačilo vyměnit čerpadlo,ale stejně oprava za cca 15000. Převodovka ti vydrží,tu máš super,mě už to trochu kolem 1800 otáček pocukávalo.Asi bych doporučil kontrolovat stav oleje a zanesení síťky čerpadla dřív než po 60000km.Ja jsem to nakonec všechno nechal přehrát zpátky do originálu.Jinak jsem si měřil i pružnost zrychlení 80-120 s Dragy a zrychlení bylo o cca 0,6s lepší 5,2 vs 5,8 a 0-100 za 7s. .Změřený výkon před úpravou 135kw a 400nm, po upravě 153 a 460.Jinak presně chapu co tě na tom štve,mě to jezdí v tech otáčkách pod 2000 asi trochu líp,ale je to takový utrápený,navíc nemám pádla řazení.
    Jinak tvuj scoutík moc pěknej,jen by potřeboval 6válec a ZF.
    Ondřej

  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 25.10.21  11:46

    « Re: Měření

    Placebo určitě není v tom, že se s autem pohodlněji jezdí, tzn ten spodek není už úplně mrtvý a převodovka dříve/rychleji podřazuje.

    Na druhou stranu s tím výkonem - zde to teoreticky placebo být může, protože to na brzdě měřené není. (můj konkrétní kus). Úpravu ale dělal (řekl bych) jeden z největších úpravců v Čr , nechci zde ale dělat reklamu, pokud by byl zájem napíšu do soukromých zpráv..

    Důvod proč to nebylo na brzdě je, že úprava probíhala zde na moravě, chip organizoval náš servisák a chipovalo se ten den cca 5 různých vozů, tzn člověk od úpravce dojel přímo zde. Nicméně kolega se stejným motorem si tu práci dal a na brzdu k ním zajel, natočili to a....bylo to tam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 25.10.21  11:40

    « Re: Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Tomu věřím.. Myslím, že hlavní problém bude v tdi, kdy je pod 2000tis prostě mrtvé. U Tsi ten problém nejspíš nebude, to za a), za b) myslím že i dsg bude nastavené na trochu větší otáčky než u tdi, ale zde jenom spekuluji, nemám osobní zkušenost s Tsi a dsg.
  • 00 Reagovat !

    foto saabik

    saabik 25.10.21  08:23

    « Měření

    Já bych tu údajně obrovskou změnu rád viděl i objektivně. To znamená auto na brzdě před a po. Nebo změřené pružné zrychlení před a po. Seriózní úpravci tohle běžně dělaji. Chápu, že radost je asi velká, ale otázka je, kolik z toho dělá placebo. Nic ve zlým, je to normální. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 24.10.21  19:20

    « Re: Re: Re: Re: Úprimná recenzia.

    Ahá, tak to vysvetľuje všetko :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RD

    RD 24.10.21  13:55

    « Re: Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Dobrý den, tak jak čtu tak ten VAG je opravdu zvláštní …my mame soukromou Atecu je fakt že benzin 140kw 2.0tsi 4drive s dsg380 a nemůžu říct křivého slova, voličem režimu drive, sport, Eco, atd vše funguje fakt dobře a když už tak mám pádla a ty reagují okamžitě, tak nevim jak to soudruzi z NDR nastavují … ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 23.10.21  23:40

    « Re: Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Pokud člověk nemá garáž, tak naprosto chápu.
  • « 01 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 23.10.21  13:17

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    V ČR se na firmu prodá naprostá většina aut, takže pokud by tu měla být jen nefiremní auta, bylo by tu pár recenzí na nové Dacie a duo Hyundai + Kia a sem tam nějaká Scala, na kterou dotyčný poctivě mnoho let šetřil. Ano sem tam by se objevilo i nějaké BMW. Sice 20 let staré a neservisované, ale bylo by..

    Takže já jsem fakt rád, že sem lidi dávají firemní auta, upřímně řečeno to jsou jediné uživatelské recenze, co čtu, protože to jsou informace, které se můžou hodit, až budu sám vybírat auto. Jak jede 15 let starej Superb mě upřímně nezajímá, ač samozřejmě chápu, že někdo může mít radost i z takového auta a ze srdce jim to přeju. Ber to tak, že člověk firmě (tzn. přeneseně i sám sobě) na firemní auto musí samozřejmě taky vydělat. Spousta firem dává na výběr - firemní auto, nebo měsíčně třeba 15 tis. k mzdě na provoz vlastního auta. Takže když si člověk zvolí finanční benefit a koupí si auto, tak tu může být, ale když to nechá na zaměstnavateli, protože je to jednodušší a dostane se díky daňovým úlevám zaměstnavatele na vyšší kategorii vozu, tak najednou nemůže? To je přece nesmysl..
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 23.10.21  11:21

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    No, koukal jsem na to..Buď si ten člověk myslel, že si auto jen sem tam vezmu na sluzebku nebo z něj mluví prostě jen závist. Což Teda moc nechápu, ale co už..
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 23.10.21  11:19

    « Re: Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Díky za pochvalu, snažil jsem se upozornit na úskalí kombinace tohoto motoru a dsg, o kterém jsem nikde jinde moc detailněji nečetl. Ještě bych dodal, že náš firemní servisak o Dq500 mluví hezky, prý jediné dsg, které je dost predimenzovane a vydrží opravdu hodně.
    A taky jsem chtěl upozornit, že tu letargii lze částečně vyřešit. (Neplatí pro superb, kde je 6st dq250).
    To popojizdeni je zde opravdu bez problémů, proto jsem to zmínil. U dsg nezvyklé.

    U recenze jsem možná málo vypichnul nezávislé topení. Od teď pro mě skoro "must have" výbava. Člověk to ráno z postele zapne a po 20 min jde do vyhřátého auta a hlavně je zahřáta i voda v motoru, tzn člověk má lepší pocit, že motor v mrazech po ránu netrápí. Byt olej je samozřejmě studený.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 22.10.21  19:30

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Konečně objektivní recenze uživatele. Super za upozornění negativ a vypíchnutí pozitiv.
    Překvapuje mne to lehké popojizdeni. Už je to podruhé, co to u dq500 slyším, zatím jsme měl možnost jen s nižšími a tam to je příšerné. A tu lenost při podřazování jsem též slyšel, že si nechává cas na rozmyšlenou a člověk při předjíždění musí počítat pár vteřin navíc po seslapnuti plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 22.10.21  19:23

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Tak to je trapné. Dal sis výzvu dosáhnout nějakého dna?
    Vždyť je jedno, kdo suto zaplatil, důležité je, kdo s ním jezdi a ma s ním zkusneosti.
    Nebo máš problém s tím, že mu firma poridi takhle drahé auto?
  • « 30 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  16:09

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Wow tak tohle je hodně ubohej komentář i na tebe... :no: :no:
  • « 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  15:58

    « Re: Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Klid, hugino je jen zakomplexovaný a závistivý jedinec, proto ty urážky ojetin ;) Dávat sem služební auto je naprosto regulérní, kdybychom měli řešit, kolik aut je tu napsaných na osobu uživatele, který ho recenzuje, bude tu tak třetina? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 22.10.21  15:51

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Je to firemní auto, které mám k soukromému užití bez omezení. Jezdím s ním jenom já nebo žena. Co s tím máš za problém? Jde tu o podeleni se o zkušenosti s daným autem. Další auta zde popsána fungují jako 2 a 3 auto v rodině. Akorát popisovat trojkove Octavie, popř Superba jsem fakt neměl potřebu. Tady toto jsem psal akorát jako upozornění na nešťastnou kombinaci tdi/dsg.
  • « 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 22.10.21  15:44

    « Re: Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Nevidím v tom problém.Opisoval skúsenosti s auto a jej nepodstatné či súkromné,alebo služobné.
  • 08 Reagovat !

    foto hugino

    hugino 22.10.21  15:19

    « Toto je sekcia moje auto alebo firemné auto ?

    Mne to bolo hneď divné že po troch recenziách starších áut je tu zrazu auto za 1 ,4 mega.V princípe je to jedno ale moje je moje firemné je firemné.Chváliť sa cudzím perím nie je pekné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.10.21  11:00

    « Re: Zlatý manuál

    Já bych ti tady trochu oponoval, mám zkušenosti s 2.0TDI s manuálem (110kw) v jeho předposlední evoluci před EVO motorem, už po WLTP (to je tudíž i generace tvého auta) a nejen já, ale i kolegové, co s těmi Oktávkami jezdí, tak na to nadáváme, protože musíš dávat dost plynu, aby to i nechcíplo. Takové ty klasické výjezdy z křižovatky na dvojku z rychlosti chůze u toho motoru někdy nejsou možné a chcípá to, když chceš předjíždět, musíš dost podřazovat (na okresce běžně řadím trojku, abych předjel, což u dieslu prostě není zvykem), skoro jako u benzinového auta, když to srovnám s dieselgate TDIčky, chová se to dost jinak.
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 22.10.21  10:50

    « Re: Zlatý manuál

    Ten omezený moment byl u 140kw Superbu, kde je jiné dsg (dq250), které už bylo na hraně, vzhledem k točivému momentu. Nevím jak u Passatu.. Kodiaq má ale právě větší dq500, zde kroutak není problém..úpravce pošlu do sz, nechci tu dělat reklamu
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 22.10.21  10:34

    « Zlatý manuál

    Aj preto som bral do 140kw tdi manuál. Aj keď je jasne, že do kodiaka sa nedával. Každopádne som sa na VW fóre dočítal, že 140kw tdi ma na na 1-4 nejako obmedzený krútiaci moment s DSG. Neviem čo je na tom pravdy.
    A chip si robil kde? 165kw znie lákavo
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…