Recenze

9 Majitel

Mercedes-Benz Vito Tourer SELECT 119CDI 4x4

5.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz Vito, foto 1 Mercedes-Benz Vito, foto 2 Mercedes-Benz Vito, foto 3 Mercedes-Benz Vito, foto 4 Mercedes-Benz Vito, foto 5 Mercedes-Benz Vito, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Vitouš Rok výroby 2019 Koupeno nové najeto [km]:20000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1950 výkon [kW]: 140 kroutící moment [Nm]: 440 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 9 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 1000 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Služební Vito v pro soukromé použití nejvhodnější výbavě SELECT s novým motorem OM654 o výkonu 140kW (190 koní) spojeným s novou automatickou převodovkou 9G Tronic. Pohon 4x4, nové rádio Audio 40 a 8 míst k sezení.

Silné stránky

Nový hliníkový motor OM654, klasický měničový automat 9G Tronic a trvalý pohon všech kol 4MATIC. Docela komfort na palubě, byť ta kůží obšitá přístrojovka jako v třídě V tady není. Rádio Audio 40 je funkcemi nabyté, jen si pokud používáte CarPlay vypněte BT pro HF, ať se to dá poslouchat.

Slabé stránky

Není moje, je služební, ale pro někoho by to byla výhoda. Příští auto musí mít paket spánek. Trojlavice, byť v SELECTu komfortní, nejsou jednosedadla ve třídě V, ale tak to v životě chodí. Škoda že nelze samostatně otevírané okno v pátých dveřích jako v třídě V, to mi chybí.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Žádné.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Služební, skladovka, takže nebylo co řešit.

 


Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Poslední generace (W447) téměř nezlobí. Vito zraje jako Víno, co první generace s předním pohonem zkazila, druhá (W639) celý život postupně řešila (1. facelift, 2. facelift) a odstraňovala, ta současná nezná.

praktičnost
10

Auto nemá konkurenci: 8 lidí a 1000L zavazadel nebo 6 m3 vnitřního prostoru v autě co vjede do podzemních garaží 1,9m a s 4x4 se jen tak nezastaví a po dálnici jede v pohodě 200... Sedadla se dají vyjímat a nandavat jak člověk potřebuje...

prostornost
10

Víc prostoru už můžete mít pouze v plnotučné dodávce a ta se nevleze do podzemních garáží... posaz na komfortních sedadlech verze SELECT ale hlavně místo kolem řidiče se spolujezdcem je luxusní, vzadu jsou lavice. SELECT už je má komfortní.

jízdní vlastnosti
9

Jízdní vlastnosti zlepší 18" nebo 19" kola, ale 17" s profilem 55 jsou pohodlnější, základ pro slabší motorizace je 16" s profilem 65 a ty už se v zatáčkách žvýkají. Zvolte si pro sebe vhodný rozměr. Těch 140kW už bych možná postavil na 18" s profilem 45.

jízdní komfort
9

Auto je jízdně opravdu komfortní, podmínkou jsou ty pneu s dostatečně vysokou bočnicí a komfortní sedadla na všech pozicí. Žel samostatná sedadla z třídy V se do Vita dají dozadu dát velice omezeně. Ale to je politika výrobce, kterou lze chápat.

provozní náklady
9

Na takovou velkou a těžkou almaru a výkon nízké. Také řidičova nožička se občas moc přátelí s těmi 140kW. Je jasné, že to nebude jezdit za 5-6L, ale na 10-12L se dostanou jenom dálniční střelci nebo lidi jezdící nonstop město (ne obchvaty). Počítejte s 9L

náhradní díly
10

Ještě jsem nepotřeboval a nejspíše ani nebudu - služební auto. Ale jsou dostupné jak finančně, tak časově a nejsou mezi MPV/dodávkama překvapivě nejdražší.

výkon motoru
9

Výkon motoru u varianty 119CDI nelze kritizovat, navíc je k dispozici model 124CDI s 240 koňma!!! Vito pod 100kW pro provoz mimo město nekupovat, ale 140kw už je O.K., dostat na dálnici tachometr na 200 vůbec není problém!

spotřeba
9

Nový hliníkový OM654 má předpoklady být úspornější než litinový dlouhozdvihový OM651. Je citlivější na vnější teplotu a než byl předchůdce. Ale teď na jaře už jsme dojel do práce i za 7L s průměrnou rychlostí téměř 80km/h! Je to 2,5t almara s 4x4!

hlučnost motoru
9

Tady se nový motor a převodovka ukazují v dobrém světle. Kromě hliníkové konstrukce nového motoru je plus pokles pracovních otáček na dálnici z 2250 na 1750. A to v autě není sada akustické pohody! Pouze při vytočení motoru zvuk nelahodí uchu.

kvalita sedadel
9

V SELECTu O.K., jsou tady už i lavice vzadu v komfortnějším provedení ale u mne tam nejčastěji sedí děti a ty mají, a ještě pár let mít budou, dětské sedačky a podsedák. Protože jinak v levnějších provedeních jsou docela tvrdé lavice dobré jen na pár km.

brzdy
10

Chtějí přitlačit na pedál. Proti minulé generaci W639 musel výrobce nastavit větší ovládací sílu na pedál. Auto jinak brzdí překvapivě dobře.

zavazadlový prostor
10

Teoreticky až několik m3, není co řešit. V základu má karosérie délky L (5,14m) po strop 1000L! Mercedes ještě umí K (4,9m) cca 700L a XL (5,4m) cca 1400L. Vše pokud jsou v autě celkově 3 řady sedadel.






Blesk.cz

Miloše (†52) strčili pod metro, zemřel! Viník (17) se přiznal a míří k soudu. Co se na místě stalo?

Miloše (†52) strčili pod metro, zemřel! Viník (17)…

Krutě skončil život 52letého Miloše S., jenž pracoval v motolské nemocnici. Pod metro na Andělu ho letos v lednu…

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Chuligáni Slovanu ve válce s exslávistou Stochem: Starej se o starou!

Chuligáni Slovanu ve válce s exslávistou Stochem:…

Vysmál se bratislavskému Slovanu a sklidil salvu urážek od radikálních fandů klubu. Ti bývalé hvězdě Slavie…

Obří kiks gólmana i posila s rekordem. Šlágr Chelsea s Liverpoolem nenudil

Obří kiks gólmana i posila s rekordem. Šlágr Chelsea…

Ve šlágru 2. kola Premier League proti sobě stanuly Chelsea s Liverpoolem. Mužstvo, které během léta přivedlo…

 

Reflex.cz

Ministrem zdravotnictví bude Roman Prymula. Babiš a Zeman se na tom dohodli už o víkendu

Ministrem zdravotnictví bude Roman Prymula. Babiš a…

Novým ministrem zdravotnictví se stane vládní zmocněnec pro vědu a výzkum ve zdravotnictví Roman Prymula. Na…

Za to, co dělá pes, je odpovědný jeho pán. Vojtěchova rezignace nic neřeší, vše řídí Babiš

Za to, co dělá pes, je odpovědný jeho pán.…

Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch rezignoval. Do funkce, na kterou neměl odborně a už vůbec ne lidsky, se…