Recenze

9 Majitel

Mercedes-Benz Vito Tourer SELECT 119CDI 4x4

5.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz Vito, foto 1 Mercedes-Benz Vito, foto 2 Mercedes-Benz Vito, foto 3 Mercedes-Benz Vito, foto 4 Mercedes-Benz Vito, foto 5 Mercedes-Benz Vito, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Vitouš Rok výroby 2019 Koupeno nové najeto [km]:3000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1950 výkon [kW]: 140 kroutící moment [Nm]: 440 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 9 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 1000 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

Služební Vito v pro soukromé použití nejvhodnější výbavě SELECT s novým motorem OM654 o výkonu 140kW (190 koní) spojeným s novou automatickou převodovkou 9G Tronic. Pohon 4x4, nové rádio Audio 40 a 8 míst k sezení.

Silné stránky

Nový hliníkový motor OM654, klasický měničový automat 9G Tronic a trvalý pohon všech kol 4MATIC. Docela komfort na palubě, byť ta kůží obšitá přístrojovka jako v třídě V tady není. Rádio Audio 40 je docela dobré, jen si správně nastavte BT pro HF.

Slabé stránky

Není moje, je služební, ale pro někoho by to byla výhoda. Příští auto musí mít paket spánek. Trojlavice, byť v SELECTu komfortní, nejsou jednosedadla ve třídě V, ale tak to v životě chodí. Škoda že nelze samostatně otevírané okno jako v třídě V, to mi chybí.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Žádné.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Služební, skladovka, takže nebylo co řešit.

 


Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím není co hodnotit a poslední generace téměř nezlobí. Vito zraje jako Víno, co první generace s předním pohonem zkazila, druhá celou životnost postupně řešila a odstraňovala, ta současná nezná.

praktičnost
9

Praktičnosti by možná prospělo kratší provedení, ale to je také v nabídce, K má délku 4,9m. Nicméně jinak to auto nemá konkurenci: 8 lidí a 1000L zavazadel nebo přes 5 m3 vnitřního prostoru v autě co vjede do podzemních garaží 1,9m a s 4x4 a jede 200...

prostornost
10

Víc prostoru už můžete mít pouze v plnotučné dodávce a ta se nevleze do podzemních garáží, ne že bych to potřeboval...posaz na komfortních sedadlech verze SELECT a místo kolem řidiče se spolujezdcem je luxusní, vzadu jsou lavice. SELECT už má komfortní.

jízdní vlastnosti
9

Jízdní vlastnosti zlepší 18" nebo 19" kola, ale 17" s profilem 55 jsou pohodlnější, základ pro slabší motorizace je 16" s profilem 65 a už se docela žvýkají. Zvolte si pro sebe vhodný rozměr. Těch 140kW už bych možná postavil na 18" s profilem 45.

jízdní komfort
9

Auto je jízdně opravdu komfortní, podmínkou jsou ty pneu s dostatečně vysokou bočnicí a komfortní sedadla na všech pozicí. Žel samostatná sedadla z třídy V se do Vita dají dozadu dát velice omezeně. Ale to je politika výrobce, kterou lze chápat.

provozní náklady
10

Na takovou velkou a těžkou almaru a výkon nízké. TAké řidičova nožička se občas moc přátelí s těmi 140kW. Je jasné, že to nebude jezdit za 5-6L, ale na 10-12L se dostanou jenom dálniční střelci nebo lidi jezdící nonstop město (ne obchvaty). Už jsem pod 9L

náhradní díly
10

Ještě jsem nepotřeboval a nejspíše ani nebudu - služební auto. Ale jsou dostupné rychle a nejsou mezi MPV/dodávkama překvapivě nejdražší.

výkon motoru
9

Výkon motoru u varianty 119CDI nelze kritizovat a příští rok bude ještě lépe. :-) Vito pod 100kW pro provoz mimo město nekupovat, ale 140kw už je docela dost, dostat na dálnici tachometr přes 200 vůbec není problém!

spotřeba
10

Nový hliníkový OM654 je ještě o pár deci úspornější než litinový dlouhozdvihový OM651. Uvidím až si to sedne, zda se to potvrdí i u mého kousku. Ale tlačíte vzduchem skoro 4m čtvereční trvalou čtyřkolkou o hmotnosti přes 2400kg, fyzika nepustí.

hlučnost motoru
10

Opět oblast, kde se nový motor a převodovka ukazují v dobrém světle. Kromě hliníkové konstrukce nového motoru je plus pokles pracovních otáček na dálnici z 2250 na 1750. A to v autě není sada akustické pohody! Dvojité sklo u řidiče a akustická izolace.

kvalita sedadel
9

V SELECTu O.K., jsou tady už i lavice vzadu v komfortnějším provedení ale u mne tam nejčastěji sedí děti a ty mají a ještě pár let mít budou, dětské sedačky a podsedák. Protože jinak v levnějších provedeních jsou docela tvrdé lavice dobré jen na pár km.

brzdy
9

Chtějí proti minulé generaci W639 musel výrobce nastavit větší ovládací sílu na pedál, ale auto jinak brzdí překvapivě dobře.

zavazadlový prostor
10

Teoreticky až několik m3, není co řešit. V základu je u karosérie délky L (5,14m) po strop 1000L! Mercedes ještě umí K (4,9m) cca 700L a i XL (5,4m) cca 1400L. Vše pokud jsou v autě celkově 3 řady sedadel. Trojlavice je lepší vyndavat ve dvou.






Blesk.cz

Maraton mlátiček v pražském metru! Bili se od Můstku až po Rajskou zahradu, jeden druhého pobodal

Maraton mlátiček v pražském metru! Bili se od Můstku…

Mlátili se při nástupování na Můstku, pak celou cestu metrem, a nepřestali dokonce ani při vystupování na Rajské…

Skrytá nemoc střev způsobuje neplodnost i potraty: Jedinou léčbu pojišťovny nehradí, zlobí se lékaři!

Skrytá nemoc střev způsobuje neplodnost i potraty:…

Bolesti břicha, nadýmaní, ale i anemie nebo neplodnost – to jsou jedny z projevů celiakie. Autoimunitním…

 

iSport.cz

Dvojčata Hübl a Lukeš po letech od sebe. Nejsou efektivní, říká Šlégr

Dvojčata Hübl a Lukeš po letech od sebe. Nejsou…

Ať už se vyhrávalo nebo prohrávalo, jedna věc byla v litvínovské sestavě v poslední dekádě prakticky jistá.…

Konec? Velká úleva, řekl Berdych. Gratulovali Ferrer, Kvitová i Plíšková

Konec? Velká úleva, řekl Berdych. Gratulovali…

Postoupil do semifinále všech čtyř grandslamových turnajů, vyhrál dva Davis Cupy a třináct turnajů ATP. „Nechci…

 

Reflex.cz

Zeman: Havla jsem obdivoval jako disidenta, prezident byl ale špatný. Byl to náš nejpřeceňovanější politik

Zeman: Havla jsem obdivoval jako disidenta,…

V souvislosti s 30. výročím listopadové revoluce z roku 1989 se objevují i nejrůznější hodnocení exprezidenta…

Česká historie vyprávěná pomocí názvů ulic. Podívejte se na unikátní video

Česká historie vyprávěná pomocí názvů ulic.…

Minutový film novináře a režiséra Martina Bartkovského je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České…