Diskuse

Renault Thalia (2011)

22.4.2012

Tohle auto jsem si koupil jako nejlevnější pracovní stroj v úplně základní výbavě, protože nevěřím, že se v dnešní době do auta vyplatí investovat víc…

 

Renault Thalia (majki0711)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  20:19

    « Re: Kvalita

    To ne, to jen tak vypadá. To auto je za ty prachy prostě super. Já se těma nedokonalostma spíš tak nějak bavím. :-)
    Jak jsem psal, to auto nemá konkurenci. Prostě za tak málo peněz nic, do čeho by se vešla rodina i se zavazadly neexistuje. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  20:07

    « Re: LPG

    Jo,o lpg jsem uvažoval,ale výkon půjde dolů už jen minimálně kvůli větší hmotnosti. Dál se díky vyššímu zatížení zadku zhorší trakční vlastnosti v zimě na sněhu a na nezpevněných cestách, když je trochu bláta. Předek je lehkej, takže u tohodle malýho auta to bude celkem poznat. Navíc bych kvůli lpg přišel o záruku na 60tisíc km u motoru a přišel o kus kufru díky rezervě. Dělat přestavbu v šedesáti tisících se mi nechce, když to je půl životnosti auta. Když zvážím všechna pro a proti, tak si myslím, že do takového malého auta s úsporným motorem se lpg nevyplatí. Co vydrží na lpg motor je taky otázka. Někdo tvrdí, že plyn ničí motory, někdo zas že to není pravda Zkoušel jsem ušetřit například přimícháváním e85 do benzínu, ale spotřeba šla při poměru 1:1 minimálně o deset procent nahoru, takže přínos je tak malý, že za riziko, co to časem s autem udělá, to nestojí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.04.12  18:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Konkrétně víš, že obecně... , takže konkrétně nevíš nic. Výborně, stačilo to napsat hned na začátku a na nic si tu nehrát.

    Tyhle nesmysly, jako že hlavním problémem Renaultu je elektronika snad platí z doby 80.-90. let, tedy v době, kdy Renault byl průkopníkem, čili tehdy, se ještě konkurenci typu VW o něčem takovém ani nezdálo, natož aby se jim mohlo něco zkazit. V současné době je situace jiná a ani tehdy nebyla taková, jak se mluví u hospodských stolů, Laguna III budiž příkladem.

    Obecně nesnáším tyhle předsudky a obecné hospodské povídačky. Obecně se tvrdí, že Thalii za 150t jezdí jen socky, ale určitě bys byl proti, kdyby ti někdo říkal socko, protože se sockou necítíš a nejsi. Snad jsi to pochopil.

    Ta kaplička nahoře není odkládací prostor, normálně tam je display autorádia, proto tam Renault nic nemusí polstrovat a vykládat, nic tam nepatří, jen ty sis nepřiplatil za rádio.

    Nijak jsem nekomentoval vzhled Moskviče, jestli sis všiml, ale ten rozpor, že je rok 2012 a tudíž i auta vypadají a neobsahují prvky z Moskviče. Asi stejně směšně by dnes vypadaly korálky na opěradle, tygří potah volantu a sedadel.

    Francouzské vozy rozhodně jak z cirkusu nevypadají, to jsi špatně pochopil. Naopak Thalia je takové auto určené pro východní a rozvojové trhy, které podle toho i vypadá a do evropské designové školy má opravdu daleko, například Laguna, Megane, Scénic či Twingo vyznávají naprosto jiné designové hodnoty, stejně jako koncern PSA.
  • 00 Reagovat !

    foto Andreas96

    Andreas96 24.04.12  16:22

    « Asfalt

    Nejvíce mě dostala tato věta : V nízkých otáčkách celkem bída, ale nad 4000 to trhá asfalt :-) pan řidič asi neřídil nic silnějšího než je jeho Thalia :-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Matuji

    Matuji 24.04.12  16:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Veškeré takové povídačky o spolehlivosti, elektronice jsou spíše jen přežitek z dob, kdy Renault měl v autě technologie co s velkou slávou dnes objevují v Německu (viz. radar v přední masce pro adaptativní tempomat, bezklíčový systém aj.). A to co píšou v AutoBildu/AutoTIP a hlavně Svět motorů, to je žumpa největší. Ti jsou tak zaprodaní škodovce, že tam se nikdy člověk vyvážené recenze na Rencka nedočte (viz. poslední test Scénicu - odsunuli loketní opěrku až úplně dozadu a kritizovali, že je špatně umístěná a nedá se pracovat s ovládačem navigace. Přitom na vedlejším snímku ji už mají zarovnanou s řadičkou).

    Ale jinak souhlasím s tím, že francouzské vozy vypadají jak z cirkusu - viz současné Peugeoty, Citroeny... Renault se zatím drží na "konzervativnější vlně". Uvidíme co Van Den Acker vymyslí a udělá.
  • 00 Reagovat !

    foto Flai

    Flai 24.04.12  15:31

    « LPG

    Já bych ještě doporučil montáž LPG ;-) Dá se to v pohodě za 25 tis. sekvenčka :-! těch 100-150tis.km to motor s přehledem přežije. Jinak naprosto souhlasím-auto=spotřebák :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Stenly77

    Stenly77 24.04.12  14:33

    « Kvalita

    JE hezky že tu ukazuješ jen mínusi toho auta >:D to jen tak nekdo neudela :-) ale co yb si chtel od auta za 150 000?
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  14:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    No konkrétně třeba vím, že hlavní problémem značky je obecně elektrika. Co, to fakt z hlavy nevím a nebudu si na nic hrát. Ten koberec v kapličce mi nevadí a je i účelný, alespoň odložené drobnosti nedrnčí a není to taková přesýpárna jak od výrobce.
    Statistiky vychází z hodnocení německých STK, takže asi nějakou váhu mít budou.
    Náhodou moskvič je krásnej a úplně nejhezčí jsou ty pro sovětský trh s tovární značkou iž :-)
    Pro mě jak od cirkusu vypadají některá francouzská auta, která svými výstředními tvary neoslovují zas mě. To thália je ještě celkem konzervativní.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.04.12  13:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Máváš tady statistikou TUV, přitom už jaksi zanedbáváš smysl a způsob tvorby této statistiky a z čeho se dané hodnocení skládá. Je to prostě pohled laický, i když se tvářící věcně. Důkazem budiž to, že sám nedokážeš nic konkrétního napsat a opíráš se jen o statistiky, kterým nerozumíš. Kdybys věděl něco konkrétního, tak bys nenapsal takový nesmysl, Laguna III dostala do vínku základ Laguny II, který byl vypilováno po stránce spolehlivosti, plus se do auta nedostaly motory typu 2,0 IDE nebo 2,2 dCi, naopak dále byl rozvíjen povedený a spolehlivý motor 2,0 dCi (rozvody řešené nesmrtelnými ozubenými koly a krátkým řetězem, který se opravdu netrhá) či vcelku jednoduchý a spolehlivý 2,0 TCe a 2,0 16V, který je takříkajíc nesmrtelný. Stačí si projít např. Renault foru a najít nějaké opakující se nářky na Lagunu III je opravdu problém, resp. nejsou.
    To, že je země placatá tady tvrdíš jen ty, ale jen proto, že nevidíš dál než za obzor.

    Mezi originalitou a kýčem je bohužel drobný krůček, který se ti těmi repráky s červenou mřížkou podařilo z mého pohledu překonat, bohužel. Jestli hrají nebo nehrají, to je věc druhá, ale nemusí vypadat, že je tam někdo přendal z Moskviče, stejně jako ten koberec kolem kapličky. Tohle jsem viděl naposledy před 15 lety v autobusech Karosa :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  13:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Nebudu se hádat, repráky jsou věc názoru, někdo ocení originalitu, někomu se nelíbí. Aspoň vím, že nemám tuctovku, která hraje jak rozhlas po drátě a přitom si za ni výrobce řekl nesmysl (viz většina origo instalací). Zajít do supermarketu a namontovat repráky co určil výrobce dokáže kde jakej opičák. Osobně se hlásím k obecným zásadám ozvučení, které prosazoval jeden z našich největších konstruktérů hi fi techniky pan Jiří Janda.
    Pokud jde o spolehlivost laguny, tak to napíšu jak pro méně chápavé. V roce 2011 laguna dle TUV mezi vozy 2-3roky starými skončila na 114.místě ze 128. V jiných kategoriích je na tom podobně, stačí si jen vyhledat info.Pokud mi někdo tvrdí, že tato krychle je opravdu kulatá, nechám ho v tom, ať si za svým názorem stojí. Má na to právo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.04.12  12:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Ptám se na konkrétní problémy Laguny III, kterou tady označuješ za nespolehlivé auto. Povídej.
    Je mi celkem fuk, jestli patnáct let stará Laguna na STK v Německu projde, nebo neprojde a co tví "odborníci" říkají.

    Kdyby ses trochu zajímal, tak i včetně TUV, ADAC nebo AutoBildu patří Laguna III k vůbec nejspolehlivějším vozům své třídy, takový Passat s 2,0 TDI by mohl Laguně v testu Autobildu jedině závidět a třeba Mazda se dostala před Lagunu hlavně díky konstrukčně primitivnímu benzínovému motoru. Takže nepiš nesmysly, když o tom nic nevíš.

    Holt sis koupil auto za 150t, takže nechápu, že se divíš slícování někde dole pod palubní deskou (o tom, že v dané třídě je zbytek palubní desky slícován velmi pěkně jaksi nepíšeš). A abych byl upřímný, tak se mi vůbec nelíbí ty repráčky, cos tam namontoval, to se hodí možná do nějakého 30 let starého auta a nebo do cirkusu, ale v novém autě.... 8-s Nemluvě o tom zadním platu. :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  10:47

    « Re: Sedadla

    Já měřím 176cm, takže v pohodě, ale souhlasím, že pro někoho vyššího by v tomhle mohlo být cestování za trest. Pokud srovnám pohodlí třeba s fábií, tak je to úplně o něčem jinak. Ze škodováckej sedadel mě bolela záda po deseti kilometrech.
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 24.04.12  10:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    A proč je teda laguna podle německého TÜV při jakémkoliv stáří sledovaných aut na posledních místech v žebříčku spolehlivosti? Ani ostatní modely značky na tom nejsou o mnoho lépe. I ty nejlepší jsou podprůměrné. Myslím, že tato statistika celkem slušně kopíruje názory lidí z oboru se kterými jsem se bavil. Já jsem si auto koupil s tím, že 5let to snad vydrží a pak se toho zbavím. Však on to někdo za dvacet tisíc koupí. Jakýkoliv auto po ujetí 100 až 150tisíc km začíná za servis vyžadovat takové výdaje, že za to mám pomalu další novou thálii.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 23.04.12  23:43

    « Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Tak jest. :yes: Proto se ptám, kde k tomu nesmyslu přišel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Matuji

    Matuji 23.04.12  22:42

    « Re: Re: Re: Odfláknutá práce

    Megane a Laguna nepatří mezi spolehlivé auta?? Zrovna onehdy jsem se bavil s jedním známým dealerem co prodává Rencky a říkal, že od doby co začali prodávat trojkové Laguny nepamatuje, že by se vracely na reklamaci nebo servis. Laguny jsou spolehlivé a bezproblémové již od Laguny II phase 2. Od té doby již s tím nejsou žádné problémy.. To spíše problémy jsou mezi lidmi než mezi auty.. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 23.04.12  20:41

    « Re: Re: Odfláknutá práce

    Můžeš mi říct, co je na nové trojkové Laguně nespolehlivého? To by mě opravdu zajímalo. Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto Pavko111

    Pavko111 23.04.12  14:47

    « Sedadla

    Trochu mě akorát překvapilo že píšeš o pohodlných sedadlech, v testech je většinou kritizují a z vlatní zkušenosti se mi zdály hlavně malé (mám 188cm). Jinak za ty peníze nové auto, co víc dodat :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto majki0711

    majki0711 23.04.12  12:11

    « Re: Odfláknutá práce

    No jo, jenže taky vím, že megan nebo laguna též nepatří mezi spolehlivá auta. Tohle je aspoň levný, píšu zde jinak jen pravdu, ne stížnosti a jsem celkem spokojený uživatel. Ono totiž dát za cokoliv z Francie víc než 5kč je fakt moc. :-)
    Pokud bych chtěl do auta dát víc peněz, tak jdu jedině do japonce.
  • 00 Reagovat !

    foto Matuji

    Matuji 23.04.12  11:45

    « Odfláknutá práce

    Když si koupíš auto za 5 korun, tak se nemůžeš co divit, že to je odfláknuté. Měl by ses podívat jak je zpracovaný aktuální Megane nebo Laguna.
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 22.04.12  19:59

    « thalia

    Mam tiez podobny pohlad na auto ( spotrebak ), v kazdom pripade posilovac mi dnes pride ako dobra vec ( hlavne do mesta ), inak rozhodnutie chapem. Kufor - je velky, ale pouzitelnost je horsia ( ale to uz je jasne vzhladom na koncepciu karoserie ), ale zalezi co clovek prevaza ( pre mna. napr. nepouzitelne, ale Dacia Sanderov si predstavit viem ). Dufam ze pribudnu este nejake foto a hlavne vela km bez problemu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…