< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce
Máváš tady statistikou TUV, přitom už jaksi zanedbáváš smysl a způsob tvorby této statistiky a z čeho se dané hodnocení skládá. Je to prostě pohled laický, i když se tvářící věcně. Důkazem budiž to, že sám nedokážeš nic konkrétního napsat a opíráš se jen o statistiky, kterým nerozumíš. Kdybys věděl něco konkrétního, tak bys nenapsal takový nesmysl, Laguna III dostala do vínku základ Laguny II, který byl vypilováno po stránce spolehlivosti, plus se do auta nedostaly motory typu 2,0 IDE nebo 2,2 dCi, naopak dále byl rozvíjen povedený a spolehlivý motor 2,0 dCi (rozvody řešené nesmrtelnými ozubenými koly a krátkým řetězem, který se opravdu netrhá) či vcelku jednoduchý a spolehlivý 2,0 TCe a 2,0 16V, který je takříkajíc nesmrtelný. Stačí si projít např. Renault foru a najít nějaké opakující se nářky na Lagunu III je opravdu problém, resp. nejsou.
To, že je země placatá tady tvrdíš jen ty, ale jen proto, že nevidíš dál než za obzor.
Mezi originalitou a kýčem je bohužel drobný krůček, který se ti těmi repráky s červenou mřížkou podařilo z mého pohledu překonat, bohužel. Jestli hrají nebo nehrají, to je věc druhá, ale nemusí vypadat, že je tam někdo přendal z Moskviče, stejně jako ten koberec kolem kapličky. Tohle jsem viděl naposledy před 15 lety v autobusech Karosa :-|