Recenze

9 Majitel

Škoda Octavia Škoda Octavia III Elegance, 2.0 TDI CR DPF 110 kW / 150 k, 6° ma

7.53 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Zatím neudělena :) Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:1300 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 maximální rychlost [km/h]: 218 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 590 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.1

Popis vozu

Jelikož jsem již dlouhou dobu věděl, že moje služební auto bude Octavie a s největší pravděpodobnosti ji budu objednávat v lednu, tak veškeré články které se týkaly jejího odhalení jsem sledoval s napětím. Naštěstí po prvních fotkách a následných testech jsem věděl, že se mám na co těšit. Když konečně odhalili ceník, začalo to být mírně zkomplikované. Od začátku byla jasná červená barva a paket Elegance. To samé se už ale nedá říct o motoru. To bylo hodně zvažování zda benzín, či diesel, zda slušná spotřeba či slušný výkon. Nakonec jsem se rozhodl pro zlatou střední cestu. Slušný výkon a doufám uspokojivá spotřeba.

Škoda Octavia III Elegance, 2.0 TDI CR DPF 110 kW / 150 k, 6° manuální převodovka
Interiér: Látka Elegance Onyx, přístrojová deska Onyx/Onyx,
výplně dveří Onyx, podlahový koberec černý
Barva: Červená Corrida
Mimořádná výbava:
SIMPLY CLEVER
El. sklopná a vnější zp. zrcátka s aut. stmíváním
Zvýhodněný paket Elegance Plus (pro Octavia III):
- 17“ kola z lehkých slitin (4 ks)
- Kontrola tlaku v pneumatikách
- Vyhřívané čelní sklo
- Asistent rozjezdu do kopce (HHC)
- Parkovací senzory vpředu a vzadu
- Barevný MAXI-DOT
Start / Stop a rekuperace brzdné energie (musí se nyní k vozu objednat)
Rádio BOLERO s integrovaným CD měničem na 6 CD
Komfortní telefonování
4-ramenný kožený multifunkční volant pro ovl. rádia a telefonu
Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním
Rezervní kolo ocelové, plnohodnotné
Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light), dešťový senzor a osvětlení
prostoru pro nohy vpředu a vzadu
Zadní stěrač Aero s ostřikovačem

Asi týden po objednání vozu, jsem jej mohl spatřit na živo a musím uznat, že fotky neklamaly. (viz fotky stříbrné Octavie v profilu) Opravdu nádherné auto. Klobouk dolů pane Kabaň.

Nyní mám předběžně potvrzené dodání vozu v březnu.

Začínám stříhat metr...

Tak jsem se dočkal a v pátek 8.3.2013 jsem si auto konečně vyzvedl.

Ihned v pátek jsem si to namířil na druhý konec republiky a tím zajel za víkend prvních 1000 kilometrů a mám první dojmy, s kterými se chci podělit.

Začnu s jízdními vlastnostmi které jsou pro mě osobně velmi důležité a byl to jeden z rozhodujících faktorů. Motorizace 2,0 TDI je dle mého názoru velmi vydařená a pro auto výbornou volbou. Jelikož je auto v záběhu, nemohl jsem ho ještě pořádně protáhnout, ale i bez vytáčení motoru nad 3500 otáček jede auto velmi krásně a bez problému akceleruje i naložené. Během této cesty jsem dosáhl ,dle mého názoru, dobré spotřeby 6,3 litrů podle palubního počítače. S tím, že jsem cca 2/3 trasy jel rychlosti kolem 150 km/h. Pokud bych se měl vyjádřit k podvozku, tak absence víceprvkové zadní nápravy absolutně neubírá na komfortu. Ani dálnice D1 nevytváří v autě hluk na takové úrovni, aby se v autě nedalo komunikovat i s pasažéry na zadních sedadlech.

Pokusím se trošku popsat i výbavu, kterou jsem si auto nechal vybavit. Za velmi dobré rozhodnutí považuji výběr dotykového multimediálního systému Bolero. Opravdu velmi přidá na hodnotě auta a je velmi intuitivní. Možnost přehrávání hudby přes USB, AUX, SD kartu, CD, nebo připojením mobilu skrz bluetooth považuji za absolutně vystačující a nebojím se říct perfektní. Čtyřramenný volat s ovládáním rádia, telefonu a MaxiDotu považují za výborný a každý si najde vhodné místo pro úchop. Dalším prvkem výbavy, který je velmi vydařený je dvouzónová automatická klimatizace, která má oproti předchůdkyni zlepšený design a je radost na ní pohledět. Nalezení ideálního posezu za volantem je otázkou chvilky a sedačky vám nabídnout dostatečnou dávku komfortu pro dlouhé cesty, které jsou v mém případě téměř na denním pořádku. Co se týče cestujících na zadních sedadlech (tam jsem necestoval a ani to nepředpokládám) tak zatím žádný nenaříkal a naopak si pochvalovali místo pro nohy a velkou loketní opěrku. O kufru se nebudu rozepisovat to je silná stránka škody. Chytrým systémem upínání předmětů a dvěma bočními přihrádkami jej vyladili k dokonalosti.

Ale musím přiznat že už jsem měl i jednu reklamaci. Nefungovaly mi senzory zapnutí bezpečnostních pásů. Vím, že někteří se snaží tuto funkci naopak vypnout, ale já ji považuji za užitečnou. Po telefonické dohodě si servis pro auto přijel a během 4 hodin závadu opravili.

Tolik zatím z prvních dojmů. Postupně budu doplňovat a zlepšovat.

Silné stránky

+ motor
+ prostornost kabiny
+ multimediální systém (poměr cena výkon je neuvěřitelný)
+ design v červené barvě
+ pohodlné sedačky

Slabé stránky

- malá palivová nádrž (jen 50 litrů)
- hluk který se dere od nádrže (podle servisu ji neodhlučnili)
- trošku zápasím se stahováním zpětných zrcátek

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jen jedna záruční, velmi rychle opraveno.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Branka - Praha Prosek
Pan Tůma - Velice milý člověk. Poradí doporučí a nevnucuje něco co člověk nepotřebuje.

 


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po stopách Hrabala i do Země Keltů

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i zvíře! Jak se jich zbavit?

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i…

S koncem léta přichází jejich čas... Někdy se sice objeví dříve, ale právě nyní je velká pravděpodobnost, že na…

 

iSport.cz

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať si zase vyslechnu svoje

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať…

Dvě kola vynechal kvůli nemoci. Na led se vrátil doma ve Zlíně, ovšem jako host. Petr Zámorský (28) na stadionu…

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové. Plzeň - Boleslav 4:2

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové.…

Hned čtyři zápasy musely být kvůli koronavirovým opatřením odloženy, 3. kolo hokejové Tipsport extraligy se ale…

 

Reflex.cz

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin lidských průserů

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin…

„Vlády na koronavirus reagovaly jako na invazi Marťanů, dopady na ekonomiku mohly být o dvě nuly nižší. Bohužel…

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali, když jsem rezignoval, líčil Vojtěch v televizi

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali,…

Před kamerami předváděl dnes už bývalý ministr zdravotnictví Adam Vojtěch postupně různé své vlastnosti:…