Škoda Octavia (2013)
20.3.2014Auto nám do firmy na dva dni požičala spoločnosť Auto Slovák Zvolen (predajca vozidiel Škoda a Seat). Radi sme možnosť vyskúšať novú Škodu Octaviu…
Škoda Octavia (Bertold)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- jééj 20.03.2014 21:19 GregorZV
- Odvaha pod palbou 21.03.2014 18:05 rohYpnol
-
video 22.03.2014 17:13
erki.k
-
Re: video 23.03.2014 22:28
Bertold
-
Re: Re: video 24.03.2014 17:09
erki.k
- Re: Re: Re: video 24.03.2014 18:15 Bertold
-
Re: Re: video 24.03.2014 17:09
erki.k
-
Re: video 23.03.2014 22:28
Bertold
- video 22.03.2014 20:18 Verny_2013
- Dost dobrý! 25.03.2014 10:23 dal
- Sedaky 28.03.2014 10:32 CommonUser
-
GregorZV 20.03.2014 21:19
jééj
konečne niekto od nás zo ZV :-) palec hore, dobrý test... na amatéra úplne postačuje, tiež niečo podobné chystám s mojím budúcim autom, VW a tiež z predajne vo ZV >:D v Auto Slováku veľmi dobre poznám pani predajkyňu Škody. Dávam ti právom 10b! -
rohYpnol 21.03.2014 18:05
Odvaha pod palbou
No za tu odvahu jít s kůží na trh "palec hore", jak hovoříte vy Slováci.
Nebudu tu nějak kritizovat, myslím že by sis to nezasloužil. Sice mi scházelo nějaké porovnání, třeba s Mondeem >:D , no a tím spíš že sám zmiňuješ služební Jettu, sis podle mého mohl to porovnání dovolit právě tím přesedáním z jednoho bezprostředně do druhého...
Co ale cením vysoko, je decentní humor a především střih a hudbu. Jistě že kamera je ryzí amatérismus, ale to je jasné. Střih a hudba ale opravdu vkusné a podle mého mnohem lepší, než co zde předvádí ACZ.
Fakt, chválím :yes: :yes: :yes:-
Bertold 22.03.2014 06:43
« Re: Odvaha pod palbou
Servus!
No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
Dakujem za pochvalu.
-
Bertold 22.03.2014 06:47
« Odvaha pod palbou
Servus!
No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
Dakujem za pochvalu.
-
-
erki.k 22.03.2014 17:13
video
Nazdar, celkom fajn video, len si ho mohol trochu skrátiť, ale inak super. Inak mohol by si napísať niečo nové o služobnej jette. Koľko už má km? A poruchy? Mám tiež jettu, tak by ma to celkom zaujímalo. :-)-
Bertold 23.03.2014 22:28
« Re: video
O Jette mozem nieco napisat. Ma najazdene vyse 160 000 km a sme s nou absolutne spokojni. Na zaciatku trochu rezonovalo nieco v motorovom priestore. V servise sa to snazili identifikovat a pokutne opravit. Vyriesilo sa to ked vyrobca prisiel na problem a v ramci servisnych prehliadok vymenil na vsetkych Jettach nejake uchytenie hadiciek. Dalsia takato vyrobcom organizovana servisna akcia bola vymena ukotvenia tusim vodicovej sedacky, ktora mala vrzgat. My sme vsak ziadne vrzganie nepostrehli. Potom este vyrobca menil preventivne nejake komponenty na legendarnych rozvodoch. Vsetko gratis. A inak len bezne veci suvisiace s nabehanymi kilometrami. Vravim, absolutna spokojnost. Spotreba pri ekojazde Kosice Zvolen len 5,2l. Na dlhsich trasach sa cez 6 litrov nedostaneme.-
-
-
CommonUser 28.03.2014 10:26
« Re: Re: Re: Re: video
"Potom este vyrobca menil preventivne nejake komponenty na legendarnych rozvodoch"
vs
"Naša Jetta je ročník 2011 1,2 TSI a bez problémov."
To je nejaka schizofrenia alebo ... na com ficis ? Ti co nechodia do VW servisu su v ... a tych je vacsina - a ani nemusia (EU nariadenie).
Ani nevies poriadne co menili a kolko krat. Alebo s tym chodis do servisu len ty ???
Vyrobca nic nepriznal, bol dotlaceny hrozbou hromadnej zaloby. Ziadna zvolavacka nie je. Meni sa len potichu pri servise. A cele to skor suvisi s poctom startov ako poctom km.
Na sukromnu karu by sa z vysoka ... Vztahy firma - frima su ine (staci prislub obratu).
U mna v okoli 3x TSI sukromne, vsetky problemy. Jedno uplne KO 1,4 TSI pri 12 tkm (ohnuta ojnica).
Skus to TSI zatazit na dlhu trat dialnice a zozere skoro 2x tolko ako pridusena atmo pri tej istej priemerke. Ano jazdit okolo komina, na to je je to fajn.
EKO jazda na poslednom Avise (tazsie, vacsie) benal 150PS ZV-NR mimo R1 bola 5,5L. Celkovo do Wiedne 6,3. Takze treba porovnavat co ma zmysel, ze ...
Ale chapem, ak nemas s cim provonavat (max stare olietane).-
-
CommonUser 28.03.2014 15:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Ja som kludny (uz som sa toho zbavil), ale tebe nieco koluje v krvi. Obhajovat priesery, ved to nic nie je ... si VAGista ?-
-
CommonUser 28.03.2014 21:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Ako suvisi emisna norma (uplne zle navrhnuta) a jazdny prejav s "cinskou" kvalitou a politikou VW ?
Zapozicanie auta ovsem nieco naznacuje. Mna by urcite poslali do zadnice ...
Ja mam len 183, ale vzadu som si tak isto hlavu neoprel. So only for kids & little women.
BTW turbo diera nesuvisi len s otackami, ale uvadza sa hlavne pri prvom moznom zabere turba. To co si meral, je skor odozva plynu (ano pri turbo motore suvisi aj s turbom).
-
Bertold 29.03.2014 07:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Ako mozes vidiet na dnesnych konvencnych atmosferickych euro 5 a 6 motoroch, emisna norma a zazitok z jazdy suvisia velmi vyrazne. Vdaka tvorbe stechiometrickej zmesi aj v prechodovych rezimoch motora su tieto ludovo povedane pridusene.-
CommonUser 31.03.2014 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
No nic, kde nic nie je ... ja o voze a ty o koze.-
Bertold 31.03.2014 08:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
A čo Ti už mám napísať? Napísal som, že sme s 1,2 TSI spokojní. To je pravda. Pri nejakých 30 000km menili preventívne nejaké súčiastky na rozvodoch. Grátis. Drží to doteraz. 160 000 km.Nie sme žiadny nadštandardný klient. Máme 1 auto. Prvý VW, takže nepožívame žiadne extra benefity. Napísal som, že boli problémy pri začiatku výroby TSI? Napísal. Že ty si nasrdený na VAG, tak to je Tvoja vec. Ja Ti to neberiem.
To aj ja by som mohol byť podobne ako ty nasrdený do konca života na Toyotu. Mali problém so zasekávajúcim sa plynovým pedálom. Známi sa vďaka tomu vysypali na odbočke z diaľnice z cesty. Myslíš, že Toyota im poslala nový Prius? To ťažko. No vidíš. A nekydám na Toyotu kde môžem. Proste každú značku kedy- tedy postretne nejaký problém a sami od seba z čisto humánnych dôvodov peniaze nevydávajú.
Turbo (TSI, Ecoboost, tce...) je nový smer, ktorý benzínové motory vyviedol zo slepej eco uličky. Viď prípad BMW 1 popisovaný v článku - 10 aut kvuli ktorým netruchlíme na auto.cz. Howg..-
CommonUser 31.03.2014 11:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video
Tak sa nemal nic pisat. Vyznieva to, akoby turbo vymyslel a vyrabal len VW.
Problemy pri pociatku vyroby ? To ako 5 rokov je pociatok vyroby ? Fakt ?
A praveze prve TSI 1,4 140 PS kompressor + turbo nemali problemy s rozvodmi. Takze mas mylne info. Zasery zacali neskor, mozes si zistit kedy.
Dookola sa potichu zatajuju zmeny v konstrukcii, aby sa predalo to stare. Dozvies sa to az pri prvom servise aky typ motora si vlastne kupil, pretoze papierovo (vykon, spotreba a pod.) je to stale rovnaky motor.
Zasekavajuci pedal u Toyoty ? To si teda vypotil. Dokazane boli akurat problemy s kobercekmi ... a brzda fungovala vzdy. Ak niekto nevie na co je brzda, tak sa da vyhovorit na vselico.
Najdi si video na test pedalov u Toyoty na sme.sk.
Ja sa nezastavam ziadnej znacky, ani Toyota nie je svata. Ale obhajovat srot uz z vykresu ...
Turbo ako ECO riesenie ? No to je zabavna myslienka. Hlavne v podtone setrenia za kazdu cenu.
Turbo motor zerie malo, ked sa netoci turbo.
A este nieco. Mne osobne, nie znamemu, skocil motor TDI do nudzaku pri predbiehani. Normalne servisonvae auto, ziadna kontrolka, ci chyba na diagnoze. Fakt "zabava" ala VW.
To BMW pekne rozobral tento prispevok:
[odkaz]
Ty si asi dost "zachyteny" na marketing ... ako na realitu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Verny_2013 22.03.2014 20:18
video
ahoj, až to video budeš dělat po třetí tak budeš na urovni některých redaktorů. A bez reklam. Za mě palec nahoru za odvahu.J ezdil jsem dosud v o3 jen s 1.6 TDi a ta mě velmi zklamala v několika aspektech. Nejhorší byl asi opradu nepřiměřeně tvrdý podvozek, pak dost hlučný motors podprůměrnou dynamikou a převodovka s pětikvaltem s obrovitými přeskoky. Jak jsem četl a viděl tvou recenzi buď na tom škoda zapracovala nebo je ten 2.0 TDi prostě mnohem lépe sladěný.
-
Bertold 23.03.2014 22:38
« Re: video
Viem si zivo predstavit, ze kombinacia 1,6 TDI a 5 stupnovej eko-prevodovky nie je velke terno. Nuz ja nikdy nehodnotim nejaky model globalne. Vzdy len konkretnu specifikaciu. Je uplne nieco ine 1,2 TSI a napriklad 2,0 TDI. To su uplne ine auta kde spolocne mozno hodnotit len kufor a prestrannost interieru. Ine nic.
-
dal 25.03.2014 10:23
Dost dobrý!
Nezbývá než všechno pochválit! :yes: :yes: :yes:
p.s.: Není tvůj příbuzný Quentin Tarantino? Nevím, nevím ale ta podoba! >:-[] -
CommonUser 28.03.2014 10:32
Sedaky
Sediet v tomto aute, hlavne teda vzadu, je za trest. Miesta na nohy dost smerom dopredu, ale kratky sedak a nizko. Miesto na hlavu tiez mizeria (liftback).