Recenze

10 Majitel

Peugeot 306 1,4i

9.83 Uživatelé

Hodnoceno: 42× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 306, foto 2 Peugeot 306, foto 3 Peugeot 306, foto 5 Peugeot 306, foto 7 Peugeot 306, foto 8 Peugeot 306, foto 10 Peugeot 306, foto 12 Peugeot 306, foto 13
Peugeot 306, foto 14 Peugeot 306, foto 16 Peugeot 306, foto 17 Peugeot 306, foto 20 Peugeot 306, foto 21 Peugeot 306, foto 22 Peugeot 306, foto 23 Peugeot 306, foto 25 Peugeot 306, foto 26 Peugeot 306, foto 27 Peugeot 306, foto 28 Peugeot 306, foto 29 Peugeot 306, foto 30 Peugeot 306, foto 32 Peugeot 306, foto 33 Peugeot 306, foto 34 Peugeot 306, foto 35 Peugeot 306, foto 36 Peugeot 306, foto 40 Peugeot 306, foto 43 Peugeot 306, foto 44 Peugeot 306, foto 45 Peugeot 306, foto 46 Peugeot 306, foto 47 Peugeot 306, foto 48 Peugeot 306, foto 48 Peugeot 306, foto 49 Peugeot 306, foto 50 Peugeot 306, foto 51 Peugeot 306, foto 52 Peugeot 306, foto 54 Peugeot 306, foto 55 Peugeot 306, foto 56 Peugeot 306, foto 58 Peugeot 306, foto 59 Peugeot 306, foto 61 Peugeot 306, foto 62 Peugeot 306, foto 63 Peugeot 306, foto 65 Peugeot 306, foto 67 Peugeot 306, foto 69 Peugeot 306, foto 70 Peugeot 306, foto 73 Peugeot 306, foto 74 Peugeot 306, foto 75 Peugeot 306, foto 76 Peugeot 306, foto 77 Peugeot 306, foto 79 Peugeot 306, foto 80 Peugeot 306, foto 81 Peugeot 306, foto 82 Peugeot 306, foto 83 Peugeot 306, foto 84 Peugeot 306, foto 85 Peugeot 306, foto 86 Peugeot 306, foto 87 Peugeot 306, foto 88 Peugeot 306, foto 89 Peugeot 306, foto 90 Peugeot 306, foto 91 Peugeot 306, foto 92 Peugeot 306, foto 93 Peugeot 306, foto 94 Peugeot 306, foto 95 Peugeot 306, foto 96 Peugeot 306, foto 97 Peugeot 306, foto 98 Peugeot 306, foto 99 Peugeot 306, foto 100 Peugeot 306, foto 101 Peugeot 306, foto 102
 

Technické info

Přezdívka auta Mazlik Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:150000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 8 objem [cm3]: 1360 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 111 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 1512 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.9 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Původně jsem chtěl koupit Renault Scénic, ale po rozmluvách a odrazování jsem od něj upustil. Pak následovalo projíždění autobazarů, dá se říct už s penězi v kapse. Stále jsem nic nenacházel... Focuse má bratr, Astru Kombi druhý bratr, stále nic mému oku lahodící. V jednom bazaru jsem se svezl(ač jsem byl vždy odpůrcem automatů) s Peugeotem 406 break 2.0i automat a je pravda, že se s ním jelo moc hezky a aj bych si zvykl, jenže měl najeto přes 200tis a byl v hrozném stavu. Popraskaná kůže na sedačkách, poškrabaný interiér atd. Zkrátka auto po někom, kdo se nestaral. V dalším bazaru však stál Peugeot 306 break 1.6i v krásné bílé barvě, interiér zachovalý, hezké potahy, trochu oloupaná řadička a navíc předělaný na plyn, tudíž rezerva v kufru, což bych nepřekousnul... Ale výběr byl jasný. Bude to 306 break! A rok 2000 kvůli faceliftované verzi! Následovalo tedy pár šílených dnů strávených na internetu a bohužel stále za volantem Favorita :-(
A pak jsem na internetu narazil na "Mazlika"-přezdívka byla okamžitě jistá-stál totiž krásně naleštěný v jednom showroomu mezi limuzínkami ostatních dražších značek-s manželkou se stal mezi ostatními naším favoritem.
Rozhodovalo se stále však mezi ním a ještě jedním identickým modelem, který měl navíc klimatizaci-sice jsme už měli jasno, ale to srovnání alespoň naoko být musí. Druhý model stál o 5 tis. víc, nebyl na českých papírech, byl to dovoz z německa a na to, že měl dle tachometru najeto o 30tis. méně, klapot motoru prozrazoval něco jiného. Navíc lak zničený solí a škrábanců až běda.
Pelášili jsme tedy pro Mazlika. Byli jsme nahlášeni na 9:00 a už při nás se na něj přišli podívat další 3 zájemci. Jeli jsme ho tedy projet a...posilovač šel potichu, ABS fungovalo jak mělo, motor táhnul a nikde nic nemlátilo. Dostali jsme převozní značky a v únoru jsme na letních gumách Vysočinou "pelášili" domů.

Je to tedy rok 2000 tudíž novější varianta s čirou přední optikou nižšími prahy, nárazníky v barvě vozu a kulatými mlhovkami...
Automobil byl dovezený z Itálie. Po prvním majiteli, se servisní knížkou a origo autorádiem na cd... Na kilometry, které měl automobil najeté, vapadal podvozek i motor skvěle. Naštěstí byl automobil po nekuřákovi, takže žádné propálené potahy a černý strop:-)

Předně bych chtěl ještě upozornit, že Mazlik je teprve mým drruhým vozem, na který jsem přecházel ze Škody Favorit a tak věci, nad kterými zde jásám, se vám ostatním možná můžou zdát běžné...

TECHNICKÉ PARAMETRY dle výrobce (moje):

Motor:
Druh motoru: řadový
Umístění motoru: vpředu napříč
Příprava směsi: Vícebodové vstřikování
Zdvihový objem: 1360 cm3
Počet válců: 4
Počet ventilů: 8
Výkon [KW(hp)/RPM]: 55(75)/5500
Točivý moment: 111/3400 Nm/RPM
Palivo: Benzín
CO² Emissions: 170 g/km
Poháněná náprava: Přední
Převodovka: Manuální, 5ti rychlostní

Maximální rychlost: 165 (180) km/h
Zrychlení 0-100 Km/h: 15.3 (14) s

Spotřeba:
City: 9.1 L/100Km
Highway: 5.6 L/100Km
Combined: 6.9 L/100Km (7,1 L)

Rozměry (d x š x v): 4338 x 1689 x 1415 mm
Rozvor náprav: 2580 mm
Rozchod kol vpředu: 1454 mm
Rozchod kol vzadu: 1423 mm
Počet dveří: 5
Počet míst: 5
Pohotovostní hmotnost: 1140 kg
Užitečná hmotnost: 410 kg
Hmotnost bržděného přívěsu: 1000 kg
Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 442/1512 litrů

Rozměry zavazadlového prostoru (cm):
délka 108(respektive 165 se sklopenými sedadly)
šířka 115(mezi podběhy)

Rozměry vstupního otvoru:
šířka 90cm(nahoře)
šířka 109cm(dole)
výška 83cm

Výška nakládací hrany od země 50cm

Silné stránky

VÝBAVA:

Obrovský kufr, tichý motor, pohodlí, ohromná nádrž(tudíž i dojezd), rezerva pod automobilem(blbost, ale pokud při cestě na dovolenou píchnete, nemusíte vyndavat celý kufr), děšťový senzor stěračů, senzor opotřebení brzdových destiček, protiprokluzový systém kol, ABS, posilovač, výškově nastavitelné sedadlo i volant, ovládání autorádia na volantu...

JÍZDNÍ VLASTNOSTI:

Podvozek na tomto autě je klasicky ladění na kombíka trochu tvrději než u hatche a tudíž jsem nebyl zklamán, že by auto bylo nějak extra francouzsky měkké jak zlí jazykové s oblibou tvrdí. Zkoušel jsem projíždět serpentiny s vytočenou trojkou a auto se prostě neurvalo a ani nijak nehoupalo. Když však v autě sedí jen dva lídé není podvozek ani nijak extra nepohodlný. Kostky absorbuje bez odmlouvání a "kvalitu" českých silnic zvládá také bez újmy.

ŘÍZENÍ:

Pro mě zcela novým a neznámým pojmem byl posilovač řízení(stejně jako posilovač brzd). Při parkování u obchoďáku či při jízdě ve městě jdou kola od dorazu po dorazu vytočit lehce jenom dlaní. Při svižné jízdě mimo město, nemá volant žádnou vůli a kola reagují celkem okamžitě na každý jeho pohyb. Je to možná dosti subjektivní, ale zdá se mi, že při projíždění serpentin řízení jakoby ztuhne a váhu auta cítíte na volantu. Tudíž se dá snadno rozpoznat moment, kdy by mělo jít celé auto za urvaným zadkem. Jen jednou mi šel předek do krátkého smyku a to ve chvíli úhybného manévru před zajícem, kdy jsem zadupnul brzdy a trhnul volantem. Ovšem okamžitě zareagovalo ABS a auto chytilo daný směr. Jak jsem psal. Při nízké rychlosti jdou kola jemně jednou ruku, ve vyšších rychlostech už i kvůli bezpečnosti volant "chce" držet dvěma rukama...

MOTOR:

Na to že je Mazlik jen 1,4i docela i jede-pro představu-rychlosti dle převodových stupňů
1. 40km/h
2. 80km/h
3. 130km/h
4. 155km/h
5. 175-180km/h(ještě jsem nebyl na dálnici, ale tak udávaná v techničáku je 165km/h)
:-)

No už jsem zkoušel i koukat na otáčky motoru při různých rychlostech:
Při 90km/h se dá jet kolem 2700ot/min
Při 130km/h mi to točí 3700ot/min
Při 160km/h už 4700ot/min
Při 180km/h potom 5700ot/min

Červené pole otáčkoměru začíná někde u 6200ot/min tudíž předpokládám, že na opravdu dlouhé rovince bych z auta i těch 195km/h dostal, což podle mého není na 1,4i v tak velikém autě špatný výkon

A se zrychlením jsem se dostal na 14 s. Sporťáka jsem nechtěl, chtěl jsem auto, kde se budu cítit pohodlně a nebudu muset řešit prostor.

ŘAZENÍ:

Spojka bere u tohoto auta dosti nahoře, ale jde lehce. Pokud je auto studené, jde tam z jedničky dvojka v celku blbě, ovšem pokud se motor zahřeje rychlostní stupně tam padají samy. Je pravda, že je to francouz takže úplně nejpřesnější řazení není, ale když to člověk dostane do ruky rychlosti tam sází automaticky krásně. Problém ještě bývá se zpátečkou. Někdy tam nechce, ale pomůže trošičku popojet, či dát za jedna a pak zpátečku. Řadící páka není ani nízko ani extra vysoko, je kratší, takže při mých "rallyových projížďkách mezi lesy" nemám s řazením a podřazováním v zatáčkách problém. Trochu vtipné je zpřevodování motoru, takže občas při rozjezdech se stane, že ze dvojky člověk může dávat skoro rovnou čtyřku:-)

SPOTŘEBA:

Překvapilo mě, že motor je docela pružný. Pětka bere už 70km/h a na čtyrku jezdím i po městě. Je fakt, že až budu mít lehčí nohu, mohl bych se na udávaných 6,9l dostat. Postupně je i znát, že si na auto zvykám-respektive na jeho zpřevodování. I do prudších stoupání člověk nemusí hned podřazovat, to samé jako že i 50km/h ta čtverka snese. Hned po koupi jsem jezdil za 7,6l což bylo hrozné-teda spíše chyba řidiče než auta-přeci jen jsem chtěl vyzkoušet kde má Mazlik limity a tak jsem ho nešetřil. Jak říkám, teď už jsme si na sebe zvykli a jezdím za nějakých 7,1l, což není daleko od údajů výrobce.

Dojezd na jednu(ač velkou nádrž je také fenomenální). Většinou tankuju tak kolem 53 litrů, jelikož na rezervu nejezdím. Nejvíce jsem zajel k rezervě 720km, jinak běžně benzín beru kolem 690km. Je pravda že kdybych jel přes rezervu(ne do sucha) tak se k těm 800km, které udává výrobce jako maximální dojezd také dostanu. Horší to ale je, když pak člověk tráví ty "minuty plné utrpení" sledování navyšující se částky při tankování :-)

KLIMATIZACE:

Už při výběru automobilu jsem se rozhodl, že klimatizaci nechci, protože mě odradilo pár zkušeností, jako vyšší spotřeba, výměna filtrů, médií... Zase je ale dobré, že než vyjedu kopec od domu na náměstí(asi 500 metrů) auto začne topit. A naopak zase v létě i když bylo tak 25°C foukal z výdechů vzduch celkem chladný. Je pravda že to beru za jízdy. Popojíždění ve městě neřeším, jelikož ve městě nežiju. A když už se tam jednou za rok dostanu, tak si hold stáhnu okýnka no...:-)

Slabé stránky

Na co jsem přišel-přes zimu, tak to, že kdo toto auto navrhoval, nemyslel na sníh a na déšť-odtokové hranky na boku automobilu-nebo pod zrcátky jsou tak divně řešené, že se na dveřích tvoří zajímavé obrazce...
A oproti Škodě Favorit, kterou jsem měl předtím, je auto trochu nízké, takže než někde zaparkuju, jdu radši prvně kouknout kde je obrubník-není to vada spíš jen detajl:-)

Slabší stránkou může být i to, že pokud zapomenete přichytit roletku v zavazadlovém prostoru na takové dva plastové bazmeky celou cestu vás bude odměňovat krásný plastový rachot zkamasi odzadu:-) Celkově je lepší roletku mít nataženou protože jinak se z kufru ozývají zvuky uchu zrovna nelahodící.

A ještě jedna věc, kterou bych vytknul, ovšem není nenapravitelná je to, že výrobce dal do zadního nárazníku dvě mlhovky. Ovšem ta pravá je samozřejmě zaslepená. Není to vada, jen pro nás, kteří máme rádi souměrnost je to vada na krása...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy... pouze při příjezdu z bazaru měněné rozvody a dané nové brzdové třmeny. Jinak je auto v dobrém stavu až na pár oděrek po parkování na plastech... Doléval jsem těsnící kapalinu do oleje, jelikož se mi za těch 5tis. co jsem s Mazlikem zatím najel ztratilo trochu oleje a nikdo zatím nepřišel na to kudy. Potíže trochu přestaly, ale ještě musím doplnit ten olej no:-) Nyní se budou měnit kotouče na předku, přemýšlím, že dám nějaké "lepší" kvůli mému stylu jízdy...
Tak doplníme pár dalších informací k servisu a špatným a dobrým stránkám Mazlika. Rozbilo se nám trochu tlumení a tudíž nastalo mlácení a měnily se tlumiče. Jelikož nedám na origo servis tak chodím k hodnému pánu mekanikovi tu v Jemnici a ceny práce jsou úplně super. Pokud dám za dva tlumiče na předek 3600 tak si s výměnou řekne 4000 a to mi i doplní olej a zkontroluje vše okolo... Nyní jsme měnili ještě výfuk o tom v novinkách a jinak Mazel zatím nezlobí, jen budeme muset udělat těsnění olejové vany bo sem tam si ucvrnkne a ukápne ale není to zas tak hrozné!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Automobil byl koupený v nejmenovaném bazaru v Třebíči. Jednání naprosto výborné. Až tedy na přejíždění z pobočky na pobočku... Zase mi i pomohli udělat evidenčku, dali převozní značky a měsíční pojištění. Další jednání s prodejcem bylo taky dobré-v autě bylo sice origo, ale zakódované rádio. Kód mi na požádání zjistili a zaslali.

Uživatelská radost

Automobil mi dělá od koupě jen a jen radosti. Myslel jsem že budu měnit autorádio, ale když jsem slyšel zvuk původní aparatury rozhodl jsem se neměnit. I kvůli ovládání pod volantem, na které člověk dosáhne v pohodě malíčkem aniž by sundaval ruku. Detaily, které mě stále těší je to, že když člověk odemkne, automaticky se mu rozsvítí interiér, stejně jako zůstane chvíli svítit když se automobil zamkne. Další skvělý detail je držák na krytku nádrže ve víčku, stejně jako gumová objímka v níž dobře drží tankovací pistol.
Další věc kterou jsem dnes zjistil-že člověk nemusí řešit ani zahrádku, ani vozík-nacpal jsem do kufru 2metrové dveře a kufr šel i zavřít:-) Navíc člověk sedačky sklopí opravdu dvěma pohybama a stejně snadno je i vrátí. Už jsem zkoušel v kufru hodit leháro a dokonce jsem i natáhnul nohy:-D Takže až pojedem na dovolenou ubytování nemusím řešit:-)
Bratr(má Opel Astra Caravan) mi docela závidí i otevírání motorového prostoru-kde to za vás "udělají vzpěry", i svítivost světel...
Odkládací schránky v kufru také nejsou k zahození-jedna na lékárničku, druhá na hever(rovnou i suchý zip sloužící k jeho uchycení) a tak po autě nic nelítá, nic nemlátí a vše je tiché:-)
Docela jsem se bál funkce senzoru stěračů, ale opravdu nedřou suché sklo a zároveň se nestane, že byste kvůli dešti neviděli. Pokud je ho moc zrychlí pokud je sklo suché vypnou, či se přepnou na cyklovač:-)

 

Novinky v recenzi

18.5.2010 01:31

Chápej kemo to je tjuning! :-D

Tak jsem chtěně nechtěně vytunil mazlika... Začalo to vcelku nevině-výfuk si začal trochu pobrumlávat a trošičku jinej zvuk měl to je fakt, ovšem potom se utrhl silentblok u prostředního dílu výfuku a ten se trochu prověsil a ukázalo se čím ten divný zvuk byl... Koncový díl se nějakým způsobem oddělil od toho prostředního a začal ten pravý řev... Takže jediné řešení-koupit středový díl výfuku... To by ovšem kamarád nesměl prodávat koncovku která se mi na jeho teď již bývalém autě tak líbila-dvojitá s nádherným zvukem. Koncový díl byl u mě sice v pohodě, ale na té jeho zbývalo ještě asi 30 cm nerezové roury, takže se středový díl zaříznul a napojila se tam ta jeho. A ač jsem v to ani nedoufal, koncovka se vešla hezky pod nárazník a vypadá to víc než luxusně-fotky dodám :-)

18.4.2010 15:20

Opravy, úpravy, servis

Tak jsme přezuli na letňáky, cenu netřeba řešit, avšak co je potřeba vyřešit je výměna čelního okna a oleje a také tlumičů... Tlumiče se snad vejdou do 4000,- olej kolem 1500,- a čelní sklo bude problém... Zatím čekám na složenku od připojištění, až doleze dolezeme my do servisu a pojede to :-D Ještě plánuju nějaký lepší filtr...vzduchový jen jestli to má smysl...

27.7.2009 19:25

Omezovač

Tož jsem poznal co je to ten omezovač otáček:-D Jedu do kopce, poslouchám muziku kecám s kámošem a najednou mi to při 100km/h na dvojku nějak začalo cukat:-D To ne dělám si srandu-jen jsem to chtěl prostě zkusit-víckrát už to neudělám. Slibuju Mazliku:-)

7.7.2009 22:16

Hodnocení

Hodnocení má tři části. Ti, kteří nebudou vědět, proč jsem je hodnotil tak, jak jsem hodnotil, budu odkazovat sem.

Část první AUTO:

Hodnocení auta je u mě čistě subjektivní. Tudíž zde neplatí, čím dražší tím lepší. Pokud je auto exkluzivní, jeho hodnocení například snižuje to, že jsou na něj drahé náhradní díly, vysoká spotřeba atd. Pokud je auto coupé jeho hodnocení snižuje malý počet osob, malý zavazadelník atd. Tím chci říct, že hodnocení každého automobilu se bude odvíjet od mých osobních požadavků. Samozřejmě to platí i naopak. Pokud je to sporťák, za kterým se každý otočí, body to zvyšuje.

Část druhá. Recenze.

Ani zde neplatí čím delší tím lepší. Tím neříkám, že mi pár vět řekne vše, ale více bodů přidám za zkušenosti s automobilem, měření údajů, které nevyčtu z tabulek, historky s autem atd.

Část třetí. Fotogalerie.

I zde je hodnocení dosti subjektivní, ale kritéria mám asi taková, že lépe budu hodnotit auta, která mají ve fotogalerii fota, po jejichž zhlédnutí si budu připadat, jak kdybych autem jezdil plus fota navíc. Pozérské fotografie při západu slunce a fotky nejen vašich aut ale i další fotky například objevů z cest.

Chci tím i odůvodnit to, že ode mě dvě naprosto odlišná auta(jak cenově tak exklusivitou) ode mě můžou získat stejné hodnocení.

12.5.2009 11:52

Nádrž

Včera se mi poprvé s Mazlikem podařilo dosáhnout 700km na jednu nádrž. Snažil jsem se jezdit trochu mírněji, ale když mě začal provokovat kluk s Octávkou moc jsem se neudržel... I tak se snad dostanu se spotřebou pod 7,5l což by byl úspěch.

27.4.2009 19:02

Nový pan doktor pro Mazlika

Tak dnes proběhla návštěva u nového pana doktora... Na autorizované servisy jsem zanevřel kvůli postupu "chybí šroubek vyměnit celý díl", a na bratránka jsem zanevřel kvůli tomu, že opravoval auta tím způsobem "levně, ale ať se vrátí třeba čtyřikrát"...

No tak jsem si dneska auto radši nechal překontrolovat a doplnit olej převodovky a zjistila se zřejmě netěsnost simerinků a těsnění pod hlavou... Tak se dolila těsnící přísada do oleje a uvidíme jestli to pomůže.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Peugeot 306 1,4i

Další vozy Peugeot 306



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím dávám za deset, je pravda že se automobil ještě může ukázat v horším světle.

praktičnost
10

Určitě za 10. Kufr obrovský, osvícená schránka před spolujezdcem, v kufru po bocích...

prostornost
10

Zkusil jsem i posez vzadu a na to, že mám jako řidič sedadčku dosti vzadu, místa pro kolena bylo stále dost...

jízdní vlastnosti
9

Je to pořád jen 1,4i...

jízdní komfort
10

Nic nemlátí, nic se neozývá...

provozní náklady
10

Zatím jsem neopravoval nic většího ale díky spotřebě...:-)

výkon motoru
9

Co motor nemá na výkonu dohání dobrým zpřevodováním, pětka bere takřka od 60 do 175...

spotřeba
10

Nemůžu si stěžovat-na to že ho nešetřím je 7,5 krásných:-)

hlučnost motoru
10

Při jízdě po městě je tak tichý, že musím zesilovat rádio, aby si mě důchodci všimli, ale od 3500-4000 má hezký hluboký zvouček..

kvalita sedadel
10

Trošičku anatomické, nijak tvrdé...

brzdy
10

Už i ABS jsem při zajícovi vyzkoušel a je fakt, že jsem šel nadoraz:-)

zavazadlový prostor
10

Ohromný!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…