Recenze

1 Majitel

Citroën DS DSuper

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 3 Citroën DS, foto 4 Citroën DS, foto 5 Citroën DS, foto 6 Citroën DS, foto 7 Citroën DS, foto 8
Citroën DS, foto 9 Citroën DS, foto 10 Citroën DS, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta dééséé Rok výroby 1972 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Auto sme v roku 2007 doviezli s otcom z Holandska. Je to III. (1968 - 1975) generácia modelu D, predtým označovaného ID. Vozidlo bolo v nálezovom stave, ale vzhľadom na kvality plechu a antikoróznej ochrany v 70tych rokoch, by sa dal rozsah korózie označiť za mierny. Ostatný technický stav bol dobrý, všetko plne funkčné.
Na jar roku 2008 sme začali renováciu, ktorá bola dokončená v septembri 2008, len dva týždne pred mojou svadbou.
Odvtedy sme absolvovali zopár veteránskych zrazov a súťaží. Vozidlo všade vzbudzuje obdiv a otáča hlavy :)

Silné stránky

Komfort pruženia. Nedostižný ničím, ani súčastnými hydraulickými Citroenmi. ( mám C5 z roku 2006 a jazdil som aj na C6.
Veľkým plusom je 5 stupňová prevodovka.
Dvojlitrový motor.
Auto aj dnes jazdí takmer ako súčasné. Jediný rozdiel je mäkké pruženie, aj napriek tomu sa auto dobre ovláda a na dnešnú dobu brutálne mäké sedalá ala babičkin gauč.

Slabé stránky

Koženkové sedadlá. Človek sa na nich strašne potí. Ale čo už keď malo byť ako originál.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto sa genialne jednoducho rozoberá. Horšie je to z opravou zkorodovaných častí. Je až neuveriteľné, koľko rôznych záhybou, zákutí vypuklín sa nachádza pod vrchnými dielmi karosérie. ( Ako sme zistili neskôr mnohé falce a prelisy sa dajú najmä vo francúzku a holandsku zohnať, využijeme pri renovácii modelu I z roku 1957, ktorý sa už nachádza na dvore )
S opravami a údržbou hydrauliky nie je problém, nakoľko je mnoho nadšencov, ktorý sa venujú hydraulike Citroenov, najmä tých starších.
Motor je v dobrom stave, takže nebolo potrebné doň zasahovať.
Veľkým plusom je, keď je vozidlo kompletné, aj keď súčiastky na II. a III. generáciu nie je problém zohnať. Dá sa kúpiť ešte veľa pôvodných a nových vecí a veľa dielov sa znova vyrába. Horšie je to z prvou generáciou 1955 - 1961.

 


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Slovenská legenda Lasica (81) na pokraji sil: Bojím se, že už nikdy nebudeme hrát!

Slovenská legenda Lasica (81) na pokraji sil: Bojím…

Spoustu let se Milan Lasica (81) snažil, aby jeho malé divadelní studio L + S přitáhlo diváky a představení je…

Dočkáme se letos tropického léta? A jak moc bude pršet? Meteoroložka o nadějích Čechů

Dočkáme se letos tropického léta? A jak moc bude…

Nástup letošního jara je opravdu velmi pozvolný. Ve druhé polovině dubna leží v horských oblastech nejvyšší…

 

iSport.cz

Posily pro Pešána před MS: sparťané Tomášek a Němeček i trio z Boleslavi

Posily pro Pešána před MS: sparťané Tomášek a…

Česká hokejová reprezentace se v přípravě na mistrovství světa v Rize rozšíří o dalších pět hráčů. Tým kouče…

Poborský o vyhazovu ze Sparty. Co stálo v SMS od Křetínského?

Poborský o vyhazovu ze Sparty. Co stálo v SMS od…

Patří mezi skupinu hráčů, co oblékla dres obou pražských "S". Karel Poborský, bývalý reprezentant a nyní…

 

Reflex.cz

Japonské výstřední festivaly: Bitvy naháčů o posvátné tyčinky i oslava vzešlá z poutí prostitutek

Japonské výstřední festivaly: Bitvy naháčů o…

Japonsko je známé svými výstřednostmi, ostrovní země daleko na východ jakoby odolávala vlivu západu, případně si…

Akce Vrbětice aneb Příběh utajování a nejasností, zdrženlivosti i prostořekosti

Akce Vrbětice aneb Příběh utajování a nejasností,…

Nestává se naštěstí každý den, aby vláda oznamovala zapojení ruské rozvědky do útoku s prvky terorismu…