Recenze

1 Majitel

Citroën DS DSuper

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 3 Citroën DS, foto 4 Citroën DS, foto 5 Citroën DS, foto 6 Citroën DS, foto 7 Citroën DS, foto 8
Citroën DS, foto 9 Citroën DS, foto 10 Citroën DS, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta dééséé Rok výroby 1972 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Auto sme v roku 2007 doviezli s otcom z Holandska. Je to III. (1968 - 1975) generácia modelu D, predtým označovaného ID. Vozidlo bolo v nálezovom stave, ale vzhľadom na kvality plechu a antikoróznej ochrany v 70tych rokoch, by sa dal rozsah korózie označiť za mierny. Ostatný technický stav bol dobrý, všetko plne funkčné.
Na jar roku 2008 sme začali renováciu, ktorá bola dokončená v septembri 2008, len dva týždne pred mojou svadbou.
Odvtedy sme absolvovali zopár veteránskych zrazov a súťaží. Vozidlo všade vzbudzuje obdiv a otáča hlavy :)

Silné stránky

Komfort pruženia. Nedostižný ničím, ani súčastnými hydraulickými Citroenmi. ( mám C5 z roku 2006 a jazdil som aj na C6.
Veľkým plusom je 5 stupňová prevodovka.
Dvojlitrový motor.
Auto aj dnes jazdí takmer ako súčasné. Jediný rozdiel je mäkké pruženie, aj napriek tomu sa auto dobre ovláda a na dnešnú dobu brutálne mäké sedalá ala babičkin gauč.

Slabé stránky

Koženkové sedadlá. Človek sa na nich strašne potí. Ale čo už keď malo byť ako originál.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto sa genialne jednoducho rozoberá. Horšie je to z opravou zkorodovaných častí. Je až neuveriteľné, koľko rôznych záhybou, zákutí vypuklín sa nachádza pod vrchnými dielmi karosérie. ( Ako sme zistili neskôr mnohé falce a prelisy sa dajú najmä vo francúzku a holandsku zohnať, využijeme pri renovácii modelu I z roku 1957, ktorý sa už nachádza na dvore )
S opravami a údržbou hydrauliky nie je problém, nakoľko je mnoho nadšencov, ktorý sa venujú hydraulike Citroenov, najmä tých starších.
Motor je v dobrom stave, takže nebolo potrebné doň zasahovať.
Veľkým plusom je, keď je vozidlo kompletné, aj keď súčiastky na II. a III. generáciu nie je problém zohnať. Dá sa kúpiť ešte veľa pôvodných a nových vecí a veľa dielov sa znova vyrába. Horšie je to z prvou generáciou 1955 - 1961.

 


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Zemřel dědic ropného impéria John Gilbert Getty (†52): Našli ho sedět v lotosovém květu

Zemřel dědic ropného impéria John Gilbert Getty…

Dědic pohádkového bohatství, John Gilbert Getty (†52) byl nalezen mrtvý. Nacházel se v meditačním posedu na…

Vémolova ex Lela dostala 250 rudých růží: Nový život a nová láska! hlásí do světa

Vémolova ex Lela dostala 250 rudých růží: Nový život…

Návrat ve velkém stylu, nebo dostal Karlos Vémola (35) navždy košem? Silikonová sexbomba Lela Ceterová (30) se…

 

iSport.cz

Blümel rozhodl, ale král byl Vladař: Co tam Dan vytáhl? Nechápeme

Blümel rozhodl, ale král byl Vladař: Co tam Dan…

Rozhodl jeho gól v prodloužení. Ale i útočník Matěj Blümel moc dobře věděl, že Pardubice musí smeknout před…

Berbrova pyramida. Opil se mocí, říká Kubíček. Popsal, jak se platilo sudím

Berbrova pyramida. Opil se mocí, říká Kubíček.…

Zná Romana Berbra víc než čtvrtstoletí. Jiří Kubíček byl u toho, když ho kluby v půli 90. let poslaly z ligy…

 

Reflex.cz

Před 215 lety Napoleon dosáhl jednoho ze svých nejslavnějších vítězství v bitvě tří císařů u Slavkova 

Před 215 lety Napoleon dosáhl jednoho ze svých…

Poté, co rakouská Mackova armáda kapitulovala 20. října 1805 u Ulmu, Francouzi 13. listopadu obsadili Vídeň.…

Návštěva erotické kavárny v Santiago de Chile aneb Jedno kafe s dlouhýma nohama, prosím!

Návštěva erotické kavárny v Santiago de Chile aneb…

Dát si espreso v centru chilské metropole může být pořádně horká záležitost. Ani ne tak kvůli teplotě nápoje…