Recenze

1 Majitel

Citroën DS DSuper

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 3 Citroën DS, foto 4 Citroën DS, foto 5 Citroën DS, foto 6 Citroën DS, foto 7 Citroën DS, foto 8
Citroën DS, foto 9 Citroën DS, foto 10 Citroën DS, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta dééséé Rok výroby 1972 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Auto sme v roku 2007 doviezli s otcom z Holandska. Je to III. (1968 - 1975) generácia modelu D, predtým označovaného ID. Vozidlo bolo v nálezovom stave, ale vzhľadom na kvality plechu a antikoróznej ochrany v 70tych rokoch, by sa dal rozsah korózie označiť za mierny. Ostatný technický stav bol dobrý, všetko plne funkčné.
Na jar roku 2008 sme začali renováciu, ktorá bola dokončená v septembri 2008, len dva týždne pred mojou svadbou.
Odvtedy sme absolvovali zopár veteránskych zrazov a súťaží. Vozidlo všade vzbudzuje obdiv a otáča hlavy :)

Silné stránky

Komfort pruženia. Nedostižný ničím, ani súčastnými hydraulickými Citroenmi. ( mám C5 z roku 2006 a jazdil som aj na C6.
Veľkým plusom je 5 stupňová prevodovka.
Dvojlitrový motor.
Auto aj dnes jazdí takmer ako súčasné. Jediný rozdiel je mäkké pruženie, aj napriek tomu sa auto dobre ovláda a na dnešnú dobu brutálne mäké sedalá ala babičkin gauč.

Slabé stránky

Koženkové sedadlá. Človek sa na nich strašne potí. Ale čo už keď malo byť ako originál.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto sa genialne jednoducho rozoberá. Horšie je to z opravou zkorodovaných častí. Je až neuveriteľné, koľko rôznych záhybou, zákutí vypuklín sa nachádza pod vrchnými dielmi karosérie. ( Ako sme zistili neskôr mnohé falce a prelisy sa dajú najmä vo francúzku a holandsku zohnať, využijeme pri renovácii modelu I z roku 1957, ktorý sa už nachádza na dvore )
S opravami a údržbou hydrauliky nie je problém, nakoľko je mnoho nadšencov, ktorý sa venujú hydraulike Citroenov, najmä tých starších.
Motor je v dobrom stave, takže nebolo potrebné doň zasahovať.
Veľkým plusom je, keď je vozidlo kompletné, aj keď súčiastky na II. a III. generáciu nie je problém zohnať. Dá sa kúpiť ešte veľa pôvodných a nových vecí a veľa dielov sa znova vyrába. Horšie je to z prvou generáciou 1955 - 1961.

 


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Úzká ulice nám ničí plot za 100 tisíc! Můžeme jen přihlížet, zoufá si senior (81)

Úzká ulice nám ničí plot za 100 tisíc! Můžeme jen…

Pan Jindřich Hanzlík (81) žije s manželkou Annou (76) v malé vesničce Oleško-Březová. Trápí je ulice Úzká, která…

Nová Škoda Fabia čtvrté generace! Na kolik vyjde a jak vypadá uvnitř?

Nová Škoda Fabia čtvrté generace! Na kolik vyjde a…

Dvaadvacet let od premiéry první fabie odhalila včera Škoda její čtvrtou generaci. A kolegové ze Světa motorů ji…

 

iSport.cz

Anglie - Skotsko 0:0. Remíza giganta, statečné Skotsko i Stonesova tyč

Anglie - Skotsko 0:0. Remíza giganta, statečné…

Česko po dvou kolech vede skupinu D a v posledním utkání mu k uhájení první příčky stačí uhrát s Anglií bod.…

Chorvatsko - Česko 1:1. Důležitý bod přiblížil osmifinále, pálil opět Schick

Chorvatsko - Česko 1:1. Důležitý bod přiblížil…

Čeští fotbalisté ve svém druhém utkání skupiny D na mistrovství Evropy remizovali s Chorvatskem 1:1 a mají velmi…

 

Reflex.cz

Epidemie je pryč, pro další škrcení svobody není důvod. Politici si přesto drží moc nad našimi životy

Epidemie je pryč, pro další škrcení svobody není…

Pokud si práva a svobody, které nám stát sebral za dobu koronakrize, nevydupeme zpátky teď, už se nám to nemusí…

Lidé zjistili, že má Primark otevřeno i další dny a že v nekonečné frontě stáli zbytečně

Lidé zjistili, že má Primark otevřeno i další dny a…

V Praze se ve čtvrtek nově otevřela prodejna Primark a lidé se mohli přetrhnout, aby urvali levné, leč poměrně…