Recenze

1 Majitel

Citroën DS DSuper

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 3 Citroën DS, foto 4 Citroën DS, foto 5 Citroën DS, foto 6 Citroën DS, foto 7 Citroën DS, foto 8
Citroën DS, foto 9 Citroën DS, foto 10 Citroën DS, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta dééséé Rok výroby 1972 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Auto sme v roku 2007 doviezli s otcom z Holandska. Je to III. (1968 - 1975) generácia modelu D, predtým označovaného ID. Vozidlo bolo v nálezovom stave, ale vzhľadom na kvality plechu a antikoróznej ochrany v 70tych rokoch, by sa dal rozsah korózie označiť za mierny. Ostatný technický stav bol dobrý, všetko plne funkčné.
Na jar roku 2008 sme začali renováciu, ktorá bola dokončená v septembri 2008, len dva týždne pred mojou svadbou.
Odvtedy sme absolvovali zopár veteránskych zrazov a súťaží. Vozidlo všade vzbudzuje obdiv a otáča hlavy :)

Silné stránky

Komfort pruženia. Nedostižný ničím, ani súčastnými hydraulickými Citroenmi. ( mám C5 z roku 2006 a jazdil som aj na C6.
Veľkým plusom je 5 stupňová prevodovka.
Dvojlitrový motor.
Auto aj dnes jazdí takmer ako súčasné. Jediný rozdiel je mäkké pruženie, aj napriek tomu sa auto dobre ovláda a na dnešnú dobu brutálne mäké sedalá ala babičkin gauč.

Slabé stránky

Koženkové sedadlá. Človek sa na nich strašne potí. Ale čo už keď malo byť ako originál.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto sa genialne jednoducho rozoberá. Horšie je to z opravou zkorodovaných častí. Je až neuveriteľné, koľko rôznych záhybou, zákutí vypuklín sa nachádza pod vrchnými dielmi karosérie. ( Ako sme zistili neskôr mnohé falce a prelisy sa dajú najmä vo francúzku a holandsku zohnať, využijeme pri renovácii modelu I z roku 1957, ktorý sa už nachádza na dvore )
S opravami a údržbou hydrauliky nie je problém, nakoľko je mnoho nadšencov, ktorý sa venujú hydraulike Citroenov, najmä tých starších.
Motor je v dobrom stave, takže nebolo potrebné doň zasahovať.
Veľkým plusom je, keď je vozidlo kompletné, aj keď súčiastky na II. a III. generáciu nie je problém zohnať. Dá sa kúpiť ešte veľa pôvodných a nových vecí a veľa dielov sa znova vyrába. Horšie je to z prvou generáciou 1955 - 1961.

 


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Ghost of Tsushima: Director’s Cut recenze – Samurajské veledílo se stalo ještě krásnějším!

Ghost of Tsushima: Director’s Cut recenze –…

Ghost of Tsushima patří rozhodně mezi ty nejlepší hry v otevřeném světě pro PlayStation 4. Nyní se tento ceněný…

Tátovi (41) dvou holčiček praskla mozková výduť! Časovaná bomba, říkají lékaři

Tátovi (41) dvou holčiček praskla mozková výduť!…

Když si představujeme svou budoucnost, ani ve snu nás nenapadne, že by se mohla stát tragédie, která náš život…

 

iSport.cz

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem se liší od slavného páru

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem…

Film Zátopek není jen příběhem jednoho muže, ale sportovního páru. Odhaluje i to, jak radostné a občas smutné…

Hrdina Kuchta: I tohle šlo nedat... Podřizuju vše, abych už byl zdravý

Hrdina Kuchta: I tohle šlo nedat... Podřizuju vše,…

Jako mazák. „Ale dalo se to nedat,“ dělal si srandu trenér Jindřich Trpišovský z hrdiny zápasu. „Dalo,“ kývnul…

 

Reflex.cz

Epidemie politické zvůle: Reflex odhalil, kdo může za nezákonná covidová opatření MZ

Epidemie politické zvůle: Reflex odhalil, kdo může…

Časopis Reflex získal exkluzivně neveřejnou nahrávku z červnového jednání Legislativní rady vlády. Té předložil…

Holčička, která tvrdila, že nemusí jíst, a raději zemřela, aby pravda nevyšla najevo

Holčička, která tvrdila, že nemusí jíst, a raději…

Podle breatharianismu, který vychází z tradičního indického lékařství, mají lidé schopnost přežívat pouze…