Citroën C4 (2004)
16.7.2009Auto jsem koupil ojeté v květnu 2009. Bylo dovezeno z Německa a najeto mělo 126 000. Auto mělo servisku. MOTOR: Motoru nemám vpodstatě co vytknout.…
Citroen C4 Coupe (asysy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- lity kola 17.07.2009 08:02 djstudio
- coupe 17.07.2009 16:38 nxue
- Pekné 19.07.2009 08:46 Traviss (BMWfans)
- Dotaz. 01.06.2010 09:44 bubaaaack
- Výfuk 03.09.2010 16:48 nxue
- fotky 07.09.2010 18:39 matii
- Můžu se zeptat na cenu vstřiku ?? 11.10.2010 14:28
- C4coupe 12.02.2011 22:43 JaWohl
- Olej x zvuk 03.05.2011 18:00
- Kolesá 22.08.2011 16:03 RKa
-
djstudio 17.07.2009 08:02
lity kola
cau kara vipada fajn slusely by ji naky pekny lity kola,dal sem ti po 10.Auto jako ojetina nevypada ani opotrebovane,tak at slouzi. -
Traviss (BMWfans) 19.07.2009 08:46
Pekné
Každý den chodím kolem zaparkované červené C4 a je to fakt hezký auto ;-) V rodině máme 307 Break 1,6HDi a můžu říct, že ten motor je ve své objemové třídě jeden z nej dieselů co znám, stejně tak i ten tempomat a jeho ovládání, ale s tou 4kou si nejsem jistý, myslím, že to jde ještě i níž.. -
bubaaaack 01.06.2010 09:44
Dotaz.
Nazdar, jsem rád že jsi s touto motorizací spokojen. Já ji mám ve větší C5 a je to naprosto v pohodě. Chci se tě jen zeptat na to, proč jsi měnil rozvody takto brzo? Interval výměny je totiž výrobcem nastaven na 240t km. Bylo to z preventivních důvodů, nebo na základě nějakých špatných zkušeností technika?
-
asysy 03.06.2010 23:14
« Re: Dotaz.
No jak jsem to konzultoval s tim mechanikem, tak říkal že se mu nechce věřit že by to mělo tolik vydržet. Údajně po pěti letech už tak guma neni zrovna v nejlepší kondici. Říkal něco ve smyslu že spíš než nájezd mu vadí věk a častý změny teplot(můj případ), což mi přijde vcelku logický. No a nakonec jak sem tak koukal v servisce, tak jsem tam našel údaj 150 000 km. Nicméně aby se v tom prase vyznalo. Jsou tam uvedeny asi 4 různý hodnoty (150 000, 160 000, 180 000 a 240 000) s tim že co sem tak pochopil tak těch 240 000 má být u těch měnších aut jako je 206 nebo C3, asi proto že tam ten motor neni tak namáhanej. Nebo nevim. Každopádně jsem to pro jistotu nechal vyměnit. Aspoň mám klid a vzhledem k mojemu ročnímu nájezdu kolem 15 000km ho budu měnit nejdřív zase za těch 5 - 6 let, jestli teda to auto ještě budu mít.
-
-
nxue 03.09.2010 16:48
Výfuk
Ahoj, no přesně jak říkáš - mi to také stále leželo v hlavě, až jsem nakonec přidal slušivou nerezovou koncovečku, fotku přidám, tak se určitě podívej, protože opravdu je to rozdíl, bez té koncovky to vypadalo jako lešeňová trubka:o)) Mimochodem Tvá C4 je nádherná a proto si ode mě zasloužila 3x 10 už když jsem ji tady tehdy spatřil!! :yes: :yes: :yes: -
matii 07.09.2010 18:39
fotky
Ahoj,
předně ... pěkné autíčko, taky jsem ho měl v užším výběru. Malý dotázek ... kde jsou foceny ty horní fotky? Vypadá to jako letiště, nebo zapomenutá odstavná plocha. -
"-- skrytý --" 11.10.2010 14:28
Můžu se zeptat na cenu vstřiku ??
Ted známý stejné auto s 125tis.km koupili tak co je čeká a dáváš do nafty aditiva ??
díky za info Moc pěkný auto :yes:-
asysy 11.10.2010 22:39
« Re: Můžu se zeptat na cenu vstřiku ??
Do nafty jsem začal dávat aditiva asi ve 135 000 a to jen když jsem tankoval u neznačkový pumpy. Jinak jsem jezdil na agip, ovšem po tom co mi v servisu řekli už mě tam nikdo nedostane. Naposledy jsem totiž tankvoal tam (konkrétně v J.Hradci) a na tuhle poslední nádrž mi to začlo zlobit. Když jsem to pak odvezl do servisu, tak oni udělali test nafty a přímo majitel servisu (Petr Rada, Soběslav) mi řekl že ta nafta byla narposto příšerná. U nějaký hodnoty mi vysvětloval že dokonce několika set násobně převyšovala normu. Jinak vstřikovač jsem sehnal na netu jetý za 8000,- Kč všechny 4. Maji najeto 95 000 km, což je už taky celkem dost, ale když to měřili, tak konstatovali že vstřikovačům nic neni, takže to snad nějakou dobu poslouží. Jinak mi nabízeli nový za 7 500, repase stojí kolem 4 000 s DPH Až si to přivezu ze servisu, tak kdyžtak hodim do novinky více info.
-
-
JaWohl 12.02.2011 22:43
C4coupe
C4 never, C3 pro zenskou, o mensich nepisu. ale C4 coupe s tou vysokou prosklenou zadi...ma neco do sebe. uprimne nevim jak s naftou pod kapotou, kdysi sem naftovou C4 odjel z Brna do Prahy a uprimne mi prislo, ze pulka tech papirovejch koni se nekde poztracela, ale ta karoserie se mi vzdycky libila...at slouzi! -
"-- skrytý --" 03.05.2011 18:00
Olej x zvuk
Je to pravda. Mě motor přechodem z oleje Kastról na ÖMV taky ztichl.-
-
-
asysy 22.08.2011 00:10
« Re: Re: Olej x zvuk
Což o to... je mi jasný že chip by nebyl problém, ale konkrétně u 1.6HDI už je relativně dost vyhnanej a zvýšení výkonu by se podepsalo na životnosti... Občas mívám takový cukání že bych do toho i šel, ale pak si řeknu že to za ty případný problémy nestojí. Spojka, trubo, dvouhmota... to vše už má najeto 160 000, takže čip by to mohl dokurvit.
-
-
-
-
RKa 22.08.2011 16:03
Kolesá
Auto je pekné, dokonca som takéto niečo len v benzíne často šoféroval. No nemôžem sa ubrániť dojmu, že kolesá mu uškodili. Jednak design tam moc nesedí a keď už tak min o palec až 2 viac. Keby to boli inakšie kolesá, tak by stačili aj 16, ale tieto zrovna nie. Škoda inak. Ale aj tak ti dám 10. Nech pekne slúži.-
asysy 22.08.2011 18:32
« Re: Kolesá
No musim přiznat, že na kola jsem si musel chvíli zvykat než se mi začali líbit. Na druhou stranu jsou to OZ a koupil jsem je za celkem rozumný peníze. Nešlo mi totiž jen o vzhled, ale taky aby kola nebyly moc težký. Tyhle jsou +- stejně těžký jako plecháče, což je úspěch. Navíc je to i otázka financí. Kola o palec větší jsou sice hezčí, ale pneu o dost dražší. No a v neposlední řade netrpí tolik podvozek...-
RKa 22.08.2011 21:06
« Re: Re: Kolesá
Samozrejme cena je tiež dôležitá. Ale väčšie kolesá sú aj lepšie jazdné vlastnosti :-) Ale tak jasné rozhodol si sa. Len podľa môjho názoru sú aj krajšie 16 kolesá, ktoré vyzerajú väčšie a teda ukážu krajšie na aute. A sám jazdím aj na 19 kolesách a nie je to nič strašné.-
asysy 22.08.2011 23:20
« Re: Re: Re: Kolesá
Jak jsem řekl... kola se najdou určitě hezčí, ale také težší. Nejde jen o vzhled, ale i o funkčnost. Spousta lidí se asi bude smát, ale jestli mám mít na jednom kole o 4kg víc, tak už je to docela znát...
Jinak ne uplně souhlasím že větší kola = automaticky lepší přilnavost. Daleko víc záleží na samotné pneumatice. Když koupím 18" barumku tak nebude sahat 16" pirellce ani po kotníky. Samozřejmě 18" Pirellka bude sedět líp, ale zase to platí jen na rovném povrchu. Je to ale vykoupeno brutální cenou. (na netu koukám cca 5000 Kč/ 200€ - rozměr 225/45 R18)
-
-
-