MITSUBISHI Lancer Evolution xxx

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.07  22:41

    « Re: lancer

    [odkaz]
    cca do roku 93 ALDL, pak hybrid MUT-II/III a od 96 klasicka OBD-II (MUT pritom stale funguje). vyjimky snad nejsou krome 1995 Eclipse GST, se kterym zatim nikdo neumi MUT, ale zas umi OBD-II, takze je to jedno.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.07  20:48

    « lancer

    Zdravim
    Scháním diagnostiku na lancera.Muže mi někdo poradit jestli se dá někde na netu sehnat.Nebo aspoň název softvéru. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  15:04

    « Lancer EVO VIII.

    viz Autonews
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.02  11:21

    « Re: jizda s Evo

    No abych řekl pravdu tak nadoraz driftem se mi to zase tak casto nepodari :-) Proste utrhnout ty ctyri kola plynem moc nejde. Ti pucim imprezu nebo lancera a drift neudelas. Neco jinyho je auto nakejvnout nebo na kluzku nebo mokru. Tam jo ale musis bejt brutalni. Plynem korigujes: cim vic plynu tim vetsi oblouk, cim min tak te to tahne vic do zatacky. Jinak nepochybuj ze ctyrkoly umej zadej odsadit o vic nez 90 stupnu vic nez zadohraby. viz www.volny.cz/petra.hrubago/Pronet2.mpg
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.02  16:52

    « Re: jizda s Evo

    to hrubágo: No, že to při rozjezdu nehrabe, bych zrovna jako ten pravej důvod neuváděl. Myslím, že kola v maximálním bočním přetížení a přitom uplatněný maximální výkon, jsou pro kola daleko těžším oříškem :o) Ty jsi totálně přesedlal z BMW a už se nebudeš vracet? No, Impreza dostala skoro každýho :o))) Spíš by mě zajímalo, když jedeš zatáčku po utržení nadoraz driftem, ještě něco koriguješ (jako u BMW, tam by Ti zadek vystřelil pryč) nebo prostě dupneš plný plyn a pereš se s tím jen volantem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.02  20:45

    « Bez nadpisu

    Muj bratr má Imprezu STI a měl možnost se svést na okruhu v EVU VII. Podle něj je EVO moc surové a na normální ježdění je téměř nevhodné. Reaguje sice přesně ale Impreza je přeci je víc předvídatelná nikdy by ji za EVO VII neměnil. Co se týče spotřeby je EVO děsnej požírač benzinu oproti Impreze která ji nemá zrovna malou. Bratr bydlí ve švýcarsku takže i mě byla tato radost odepřena. Píšu jen to co mi sám napsal a doufám že po zimě budu moct napsat vlastní skušenosti pokud bude ještě možnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.02  08:56

    « Re: jizda s Evo

    Podle mych zkusenosti je to tak ze Lancer je krapet ostrejsi naradi a zkuseny jezdec z nej vymackne o neco vic nez Imprezy. Na normalnich silnicich se neda o nejakych hmatatelnych rozdilech mluvit (no je fakt ze mam imprezu uz dost vyladenou) mozna proti seriove impreze to jo.K tomu aby se jezdilo smykem po asfaltu je potreba dost to umet protoze grip vsech kol je neuveritelny coz lze dolozit i na tom ze malokdy se utrhnou kola pri obycejnem rozjezdu. Jinak popis jak do smyku uz tady byl ale plati spis pro evo protoze Impreza je v zakladu o dost nedotacivejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  10:40

    « Re: jizda s Evo

    no ja znam krapet imprezu STi a jestli je evo lepsi, tak se chci svest kurna pomozte mi nekdo kde se da svest mate nekdo tu moznost? nedavno sem jednu 7 videl na Argentinci na pumpe, musel jsem si zastavit a jit se podivat... byli u toho nejaky lidi tak sem se zeptal, ale vypadalo to ze celkem slusne slintam:-) coz byla pravda... fakt me mrzi ze se s evem v podstate neda jezdit v normalnim provozu, mineno, ze pokud clovek nechce jezdit souteze, tak je lepsi koupit Sti - uz se tesim na ten face lift, pak mozna zacnu uvazovat:-) moc prosim, kdy mel nekdo moznost zaridit svezeni, byl bych velice vdecen a mozna bych mu koupil i nejakou tu flasku:-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  08:35

    « Re: Jízda s EVO

    nazdar, no já jsem laik na sportovní aut a turbo znám jenom z Oktavie, takže jsem byl velmi spokojený, sedělo mi, že turbo zabírá relativně brzy a zrychlení bylo fakt příjemné. Ale to jsem bral relativně civilně, mě dostala jízdní stabilita no a samozřejmě co si špičkový jezdec dovolí. Já jsem tam i řídil nějaké Oktávky a formule Ford 1600 a svoje auto, ale to tě pořád brzdí tvůj strach, že to auto nezvládne. Proto jsem požádal Arazima a't mě sveze, abych viděl kde jsou hranice. Samozřejmě nejel na plno, ale ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  12:04

    « Re: Jízda s EVO

    Ahoj kolego :),to jsem rád, že je tady další člověk se zkušenostmi se svezením v Evo7. Co jsi říkal na zrychlení a zátah turba?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  08:43

    « Jízda s EVO

    Lehce se přimotám do Vaší diskuze, včera jsem se s panem Arazimem svezl (bohužel pouze na okruhu) v EVO VII (tréninkový pouze sliky a sedačky) a docela jsem zíral, kde se před zatáčkou dá brzdit, prostě, jak to auto sedí. Trošku jsem nevěřil, než jsme měli zatáčku za sebou. Příjemný zážitek docela jsem se nadchnul. Teda Arazima to nebavilo, říkal, že po letišti jezdit nemusí ale já se bavil. Jinak říkal, že Lancer je řádově lepší než Impreza.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  19:37

    « Re: Ohlins

    to magic: Pravda. Je mi vždycky smutno, když náskok stroje vítězí nad mistrností řízení, navíc tak okatě jako v tomhle případě :o/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.09.02  11:08

    « Re: Ohlins

    Tak tohle, pravda, nechapu taky. Pokud sledujes Stohla, AlWahabiho a dalsi preborniky v N-kach, tak zhistis, ze ty EVO VI byly velmi jedovata auta, mnohem jedovatejsi nez WRC. Jejich chovani bylo podobny starym Ackum z prelomu devadesatych let. I ja mam s timhle autem takovehle zkusenosti. Proto je pro mne nepochopitelne, jak je mozne, ze v nasem mistraku s nima treba Arazim jezdi tak, jak jezdi. Auto je pekelne nedotacivy, on z kopce zasadne vyrazuje, o uzavreni diferencialu nemuze byt rec. Tve prirovnani k odbocovani k pumpe je velmi trefne. Jako duvod vidim fakt, ze tito "piloti" maji u nas suverene nejlepsi a nejdrazsi auta a na rovinach jsou natolik rychli, ze radeji zatacky prodavaji, aby jeli na jistotu. A treba Arazimovi to taky vesele vychazi. Jandik uz posledni dobou jezdi taky tak. Prijde mi, ze by mohli dost usetrit za drahe uzaverky diferaku, pro ne jsou zbytecne. Vubec mam pocit, ze pro ne je tvurci invence konstrukteru Mitsubishi celkem skoda. Clovek by proste brecel. Nelze se potom divit, ze se seriovym Lancerem EVO VI je clovek o neco rychlejsi nez oni, a svadet to pouze na restriktor je podle mne jen vymluva...EVO VII ma byt diky aktivni stredove spere o neco klidnejsi nez EVO VI a ma mit teoretickou prednost v moznosti pouzivani rucni brzdy. Bohuzel jsem s nim nikdz nejel. Spickovy Lancer EVO VII ale stoji kolem 3,5 mil. Kc, takze se umelci nemusi bat ohrozeni. Budou tak jezdit i nadale....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  00:00

    « Re: Ohlins

    to magic: Když jsem sledoval WRC, všechno bylo v pořádku. Ale když jsem viděl nějakou tuzemskou rally, viděl jsem, že kdokoli jezdil s EVO7, byl s ním strašně opatrnej.


    Zrovna tuhle běžela ve světě motorů na ČT2 reportáž a často byla snímána zatáčka v příjezdu na mostek a hned zase zatáčka a výjezd o 180 stupňů zpátky za potokem, prostě takový Učko.


    Všichni včetně předokolek tam jezdili driftem, ať to byl Escort, Focus WRC nebo Impreza. S každým EVO7 si před zatáčkou přibrzdili jako když já odbočuju z hlavní silnice k pumpě a pak to projeli bez jediného náznaku smyku opatrně pryč.


    Kdykoli tam vlítla Impreza, jezdec nadhodil skandinávským flikem zadek a celou dvouzatáčku i s milým mostkem bral permanentním driftem s časem odhadem tak o půl sekundy rychlejším než to EVO7. Samozřejmě s tím autem jsem nikdy nejel, takže nebudu teoretizovat o jeho schopnostech, pouze o schopnostech toho, kdo s nimi u nás jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.02  09:47

    « Re: Ohlins

    Ohlins je firma zabyvajici se vyvojem a vyrobou tlumicu pro sport. Jejich vyrobky pouziva Toyota Corolla WRC a dalsi, jsou asi vedoucimi vyrobci N-kovych tlumicu pro Mitsubishi. Oproti originalum je na nich auto mnohem klidnejsi a lip ovladatelny. Evo VII ma ale jinak udelany podvozek nez VI, jak jsem sledoval je jeste mnohem vyrovnanejsi a to auto se pri nizkych kmitoctech chova podstatne lip nez Evo VI. Sada N-kovych tlumicu Ohlins - nebo vlastne spravne vzper (vpredu i vzadu je McPherson) se da sehnat od 60 tis. korun
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.09.02  11:24

    « Re:

    Dost drahy podvozok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.09.02  14:17

    « Bez nadpisu

    co sou "ohlinsy"?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  22:57

    « Re: Par oprav

    Ona šestka Lancer nemá v sérii Ohlinsy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  16:39

    « Re: Par oprav

    Bych te chtel videt, jak ujedes s STi 450 km na nadrz... :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.09.02  02:47

    « Re:

    habba> vyckaj este troska, prodrive pripravuje facelift wrx, pretoze tento stavajuci sa nepaci takmer nikomu.

    555> mame smolu, ze impreza nieje doma taka rozsirena ako tu. tu na to zozenies vsetko, keby si videl ten vyber budikov....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…