Par oprav
Moje zkusenosti jsou jenom s EVO VI a mam par korektur k tomu, co je tu napsano. Motor EVO VI nejde od 2000 ale pracuje v rezimu 4-7.000. U upraveny elektroniky od MoTec vyse se v ostrem programu prave na 4000 vyrazuje lambda a spousti ostrik intercooleru, u seriovky je na knoflik (mezi pr. sedadly). Spotreba u Lanceru EVO VI mi vychazela takto : nadrz na 56 litru vystacila pri velmi (velmi) ostre jizde na rovnych 165 km!!!Seriovka, zadny upravy, pneu Brigestone S-02. Jinak srovnani s Imprezou je takoveto: Lancer ma mnohem vyssi a brutalnejsi nastup Mk, vyborne sehrane diferaky a perfektni kinematiku. Tlumice mi prijdou trochu ne???- ted nevim, jak to oznacit - proste chce to Ohlinsy. Interier s normalnima sedadlama stoji za starou backoru. Volant stal taky za prd, mel jsem od nej mozoly a strasne se smakal. Brzdy jsou perfektni, kola vzdusny, kdyz se da zadni kridlo na max. pritlak, tak dozadu nevidis. Super auto, v ty dobe za 1,3 milionu (Impreza stala 1mil - neni podstatny rozdil). Impreza ma mnohem lepsi rozlozeni hmoty a muze i skakat, Lancer seda na predek. Chovani ma mysak podobny spis jako Delta Integrale Evo, ale ma mnohem ostrejsi zadni uzaverku. Naopak diky delsimu rozvoru je mnohem stabilnejsi v dlouhych obloucich. Samozrejme je rychlejsi uplne vsude, s vyjimkou sotolinovych vracecek. Impreza je na denni jezdeni, coz Lancer rozhodne ne. Chybely mi u Lanceru ale kontrolky, hlavne teploty oleje, pak i tlaku oleje a turba. To me dost nastvalo. Jinak az Delta vyslouzi (tak za 6-8 let), tak do neho doufam pujdu. Je to OPRAVDICKY RYCHLY AUTO.