Tak tohle, pravda, nechapu taky. Pokud sledujes Stohla, AlWahabiho a dalsi preborniky v N-kach, tak zhistis, ze ty EVO VI byly velmi jedovata auta, mnohem jedovatejsi nez WRC. Jejich chovani bylo podobny starym Ackum z prelomu devadesatych let. I ja mam s timhle autem takovehle zkusenosti. Proto je pro mne nepochopitelne, jak je mozne, ze v nasem mistraku s nima treba Arazim jezdi tak, jak jezdi. Auto je pekelne nedotacivy, on z kopce zasadne vyrazuje, o uzavreni diferencialu nemuze byt rec. Tve prirovnani k odbocovani k pumpe je velmi trefne. Jako duvod vidim fakt, ze tito "piloti" maji u nas suverene nejlepsi a nejdrazsi auta a na rovinach jsou natolik rychli, ze radeji zatacky prodavaji, aby jeli na jistotu. A treba Arazimovi to taky vesele vychazi. Jandik uz posledni dobou jezdi taky tak. Prijde mi, ze by mohli dost usetrit za drahe uzaverky diferaku, pro ne jsou zbytecne. Vubec mam pocit, ze pro ne je tvurci invence konstrukteru Mitsubishi celkem skoda. Clovek by proste brecel. Nelze se potom divit, ze se seriovym Lancerem EVO VI je clovek o neco rychlejsi nez oni, a svadet to pouze na restriktor je podle mne jen vymluva...EVO VII ma byt diky aktivni stredove spere o neco klidnejsi nez EVO VI a ma mit teoretickou prednost v moznosti pouzivani rucni brzdy. Bohuzel jsem s nim nikdz nejel. Spickovy Lancer EVO VII ale stoji kolem 3,5 mil. Kc, takze se umelci nemusi bat ohrozeni. Budou tak jezdit i nadale....