MITSUBISHI Lancer Evolution xxx
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 03.12.02 11:21
« Re: jizda s Evo
No abych řekl pravdu tak nadoraz driftem se mi to zase tak casto nepodari :-) Proste utrhnout ty ctyri kola plynem moc nejde. Ti pucim imprezu nebo lancera a drift neudelas. Neco jinyho je auto nakejvnout nebo na kluzku nebo mokru. Tam jo ale musis bejt brutalni. Plynem korigujes: cim vic plynu tim vetsi oblouk, cim min tak te to tahne vic do zatacky. Jinak nepochybuj ze ctyrkoly umej zadej odsadit o vic nez 90 stupnu vic nez zadohraby. viz www.volny.cz/petra.hrubago/Pronet2.mpg -
« Re: jizda s Evo
to hrubágo: No, že to při rozjezdu nehrabe, bych zrovna jako ten pravej důvod neuváděl. Myslím, že kola v maximálním bočním přetížení a přitom uplatněný maximální výkon, jsou pro kola daleko těžším oříškem :o) Ty jsi totálně přesedlal z BMW a už se nebudeš vracet? No, Impreza dostala skoro každýho :o))) Spíš by mě zajímalo, když jedeš zatáčku po utržení nadoraz driftem, ještě něco koriguješ (jako u BMW, tam by Ti zadek vystřelil pryč) nebo prostě dupneš plný plyn a pereš se s tím jen volantem? -
« Bez nadpisu
Muj bratr má Imprezu STI a měl možnost se svést na okruhu v EVU VII. Podle něj je EVO moc surové a na normální ježdění je téměř nevhodné. Reaguje sice přesně ale Impreza je přeci je víc předvídatelná nikdy by ji za EVO VII neměnil. Co se týče spotřeby je EVO děsnej požírač benzinu oproti Impreze která ji nemá zrovna malou. Bratr bydlí ve švýcarsku takže i mě byla tato radost odepřena. Píšu jen to co mi sám napsal a doufám že po zimě budu moct napsat vlastní skušenosti pokud bude ještě možnost. -
"-- skrytý --" 01.11.02 08:56
« Re: jizda s Evo
Podle mych zkusenosti je to tak ze Lancer je krapet ostrejsi naradi a zkuseny jezdec z nej vymackne o neco vic nez Imprezy. Na normalnich silnicich se neda o nejakych hmatatelnych rozdilech mluvit (no je fakt ze mam imprezu uz dost vyladenou) mozna proti seriove impreze to jo.K tomu aby se jezdilo smykem po asfaltu je potreba dost to umet protoze grip vsech kol je neuveritelny coz lze dolozit i na tom ze malokdy se utrhnou kola pri obycejnem rozjezdu. Jinak popis jak do smyku uz tady byl ale plati spis pro evo protoze Impreza je v zakladu o dost nedotacivejsi. -
« Re: jizda s Evo
no ja znam krapet imprezu STi a jestli je evo lepsi, tak se chci svest kurna pomozte mi nekdo kde se da svest mate nekdo tu moznost? nedavno sem jednu 7 videl na Argentinci na pumpe, musel jsem si zastavit a jit se podivat... byli u toho nejaky lidi tak sem se zeptal, ale vypadalo to ze celkem slusne slintam:-) coz byla pravda... fakt me mrzi ze se s evem v podstate neda jezdit v normalnim provozu, mineno, ze pokud clovek nechce jezdit souteze, tak je lepsi koupit Sti - uz se tesim na ten face lift, pak mozna zacnu uvazovat:-) moc prosim, kdy mel nekdo moznost zaridit svezeni, byl bych velice vdecen a mozna bych mu koupil i nejakou tu flasku:-))) -
« Re: Jízda s EVO
nazdar, no já jsem laik na sportovní aut a turbo znám jenom z Oktavie, takže jsem byl velmi spokojený, sedělo mi, že turbo zabírá relativně brzy a zrychlení bylo fakt příjemné. Ale to jsem bral relativně civilně, mě dostala jízdní stabilita no a samozřejmě co si špičkový jezdec dovolí. Já jsem tam i řídil nějaké Oktávky a formule Ford 1600 a svoje auto, ale to tě pořád brzdí tvůj strach, že to auto nezvládne. Proto jsem požádal Arazima a't mě sveze, abych viděl kde jsou hranice. Samozřejmě nejel na plno, ale .... -
« Jízda s EVO
Lehce se přimotám do Vaší diskuze, včera jsem se s panem Arazimem svezl (bohužel pouze na okruhu) v EVO VII (tréninkový pouze sliky a sedačky) a docela jsem zíral, kde se před zatáčkou dá brzdit, prostě, jak to auto sedí. Trošku jsem nevěřil, než jsme měli zatáčku za sebou. Příjemný zážitek docela jsem se nadchnul. Teda Arazima to nebavilo, říkal, že po letišti jezdit nemusí ale já se bavil. Jinak říkal, že Lancer je řádově lepší než Impreza. -
"-- skrytý --" 23.09.02 11:08
« Re: Ohlins
Tak tohle, pravda, nechapu taky. Pokud sledujes Stohla, AlWahabiho a dalsi preborniky v N-kach, tak zhistis, ze ty EVO VI byly velmi jedovata auta, mnohem jedovatejsi nez WRC. Jejich chovani bylo podobny starym Ackum z prelomu devadesatych let. I ja mam s timhle autem takovehle zkusenosti. Proto je pro mne nepochopitelne, jak je mozne, ze v nasem mistraku s nima treba Arazim jezdi tak, jak jezdi. Auto je pekelne nedotacivy, on z kopce zasadne vyrazuje, o uzavreni diferencialu nemuze byt rec. Tve prirovnani k odbocovani k pumpe je velmi trefne. Jako duvod vidim fakt, ze tito "piloti" maji u nas suverene nejlepsi a nejdrazsi auta a na rovinach jsou natolik rychli, ze radeji zatacky prodavaji, aby jeli na jistotu. A treba Arazimovi to taky vesele vychazi. Jandik uz posledni dobou jezdi taky tak. Prijde mi, ze by mohli dost usetrit za drahe uzaverky diferaku, pro ne jsou zbytecne. Vubec mam pocit, ze pro ne je tvurci invence konstrukteru Mitsubishi celkem skoda. Clovek by proste brecel. Nelze se potom divit, ze se seriovym Lancerem EVO VI je clovek o neco rychlejsi nez oni, a svadet to pouze na restriktor je podle mne jen vymluva...EVO VII ma byt diky aktivni stredove spere o neco klidnejsi nez EVO VI a ma mit teoretickou prednost v moznosti pouzivani rucni brzdy. Bohuzel jsem s nim nikdz nejel. Spickovy Lancer EVO VII ale stoji kolem 3,5 mil. Kc, takze se umelci nemusi bat ohrozeni. Budou tak jezdit i nadale.... -
« Re: Ohlins
to magic: Když jsem sledoval WRC, všechno bylo v pořádku. Ale když jsem viděl nějakou tuzemskou rally, viděl jsem, že kdokoli jezdil s EVO7, byl s ním strašně opatrnej.
Zrovna tuhle běžela ve světě motorů na ČT2 reportáž a často byla snímána zatáčka v příjezdu na mostek a hned zase zatáčka a výjezd o 180 stupňů zpátky za potokem, prostě takový Učko.
Všichni včetně předokolek tam jezdili driftem, ať to byl Escort, Focus WRC nebo Impreza. S každým EVO7 si před zatáčkou přibrzdili jako když já odbočuju z hlavní silnice k pumpě a pak to projeli bez jediného náznaku smyku opatrně pryč.
Kdykoli tam vlítla Impreza, jezdec nadhodil skandinávským flikem zadek a celou dvouzatáčku i s milým mostkem bral permanentním driftem s časem odhadem tak o půl sekundy rychlejším než to EVO7. Samozřejmě s tím autem jsem nikdy nejel, takže nebudu teoretizovat o jeho schopnostech, pouze o schopnostech toho, kdo s nimi u nás jezdí. -
"-- skrytý --" 20.09.02 09:47
« Re: Ohlins
Ohlins je firma zabyvajici se vyvojem a vyrobou tlumicu pro sport. Jejich vyrobky pouziva Toyota Corolla WRC a dalsi, jsou asi vedoucimi vyrobci N-kovych tlumicu pro Mitsubishi. Oproti originalum je na nich auto mnohem klidnejsi a lip ovladatelny. Evo VII ma ale jinak udelany podvozek nez VI, jak jsem sledoval je jeste mnohem vyrovnanejsi a to auto se pri nizkych kmitoctech chova podstatne lip nez Evo VI. Sada N-kovych tlumicu Ohlins - nebo vlastne spravne vzper (vpredu i vzadu je McPherson) se da sehnat od 60 tis. korun -
« Bez nadpisu
hmmm tak mam po iluzich:-)) impresa je hnusna, a ikdyz je macata co do jizdnich vykonu, tak me proste neoslovila... s Mysakem se asi neda jezdit po normalnich silnicich, kdyz nehodlam projizdet zatacky smykem a na horizontu skakat, takze asi zustanu u ty 206Xs:-))) ach jooo ja chci zavodaka:-))) -
"-- skrytý --" 09.09.02 10:16
« Re: Par oprav
Sotolina sa da prenajat, napis do rubriky Subaru Hrubagovi, on tam jazdi.
Tie chybajuce budiky su priznacne pre Imprezu tiez. Impreza zere malicko menej, EVO je nekompromisne nastavene na sport a jednoducho mapy ala Ecotec od Opla nema :)) Ako som napisal, kto chce brutalny voz na kazdodenne jazdenie s relativnym komfortom, kupi Subaru. Impreza pri uplne sialenej jazde ma dojazd min. 230km, pri sialenej o zhruba 100 viac a pri normalnej 450 na cca 50-55l.