TOP SECRET NEWS-každý drb dobrý
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Automobilové novinky
-
« Re: Toledo Coupe
To jsi viděl na nějakém německém serveru, ne? Ti borci, co tam mají skodu Mini a MPV a výrobce Skoda AZNP? Tomu nevěř. Coupe jsem tam viděl taky. No, určitě to nebude skutečná fotka. Ale když už mluvíš o seatu: Arosa, Ibiza (3D, 5D, )Cordoba (4d, 2d, vario), Leon, toledo (brzy i kombi), Alhambra, studie Bolero a Formula. A škoda: Felicia (5d , combi), jestli ji můžeme vůbec ještě počítat, Octavia (5d, combi), fabia (5d, brzy combi a sedan). Za dva roky velká(A6). U seatu mi to dává v sočasnosti 9 modelů + 2 studie (modelových řad 6), v budoucnosti min. 10 modelů,u škody v současnosti 5 (modelových řad 3 -s felicií), v budoucnu 8. Proč? -
« Nová A8
V souvislosti s poklesem prodeje prestižních sedanů A8 hodlá Audi přijít na trh již brzy s jejím nástupcem! K minulé diskuzi: Audi A8 se do Japonska dováží! a jako exot slaví své úspěchy, nicméně pravdou je že design A8 již pomaličku odeznívá. Měl jsem možnost několik měsíců s tímto vozem jezdit a zatím jsem něco lepšího neřídil. Uvidíme, jak to bude s nástupcem, protože nejlepší se jen těžko překonává. -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
Jak je na tom prestiž amerických značek doma, to nevím, ale v E ani ten cadillac. V USA cadillac, lincoln, Acura, Lexus, Infiniti. V Evropě RR, Bentley (nově snad Bugatti)pro milionare, MB, Jaguar, BMW (a Audi můžeš počítat klidně taky, ale má větší image v evropě, v německu je až za MB a BMW). Zoufale se snaží i Saab a volvo, ale moc jim to nejde. A jak dlouho to bude trvat VW? S pološíleným, ale naprosto geniálním buldokem Piechem asi kratší dobu, než by sis vůbec pomyslel. Tóčo začne po zahájení výroby luxusní limo na podvozku A8. Nejde ani tak o to, donutit lidi, aby si mysleli, že má VW image jako MB, ale nabídnout to samé za menší cenu tak, aby si potenciální kupci MB rozmysleli, jestli opravdu chtějí MB S class, nebo velkého VW, který nabízí to samé levněji. takhle se buduje image a Piech v tom umí chodit. Stejně tak, jako stačilo prohlásit, že seat, bývalý montážní závod fiatu, bude konkurovat Alfě Romeo. Najednou o tom všichni hovoří, přitom by to nikoho předtím ani nenapadlo. A škoda vs volvo to samé. Piech chce vlastně rozdělit koncern do 2 větví: Sportovnější a luxusnější. Sportovnější začíná seatem, pokračuje audi a končí u Bugatti. Luxusní začíná škodou (které vW vlastně hodlá přepustit svou pozici), pokračuje VW (který se posouvá na úroveň sesterského audi, ale orientuje se na Mercedes) a vrcholí Bentleyem. Teď si ale nejsem jistý, jestli pozice bugatti a bentleye nejsou opačné, ale myslím, že ne. Tolik strategie Vw. Fikané, ne? Proto piech říká, že nepotřebuje fúzovat. I když podle mého by neškodil průnik na japonský trh (třeba s mitsubishi?). A v USA se asi nic jiného, než Beetle taky neprodává. -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
Prebehol som tvoj pokec ešte arz - A ku konkurencii MB kontra VW - koľko značiek je považovaných za repre&image - RR, Bentey, MB, horko-ťažko BMW, teoreticky Cadillac, /Audi? - asi nie/. Toyota s Lexusom bojuje a zatiaľ sa ujala len v Amerike, tu stále letia nemci a snobi z ostrovov. Koľko to bude trvať Volkswagnu? -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
Ale VW sa predsa s Audi prekrýva - s predajom v prospech Passata /to je teda len môj odhad , možno nesprávny/ a v triede veľkých vozov to bude ešte horšie . U kompaktov tvoj argument beriem, tam sa navzájom nežerú, len dokonale pokrývajú trh. Podľa toho článku /iný zdroj nemám/ Audi klesá predaj, hlavne A8 na úkor konkurencie, čo je hlavne asi nové M-B S. A k tej 1.8 - nemám konkrétne skúsenosti, no nikde som nečítal, že by niekto chrochtal blahom, skôr zdržanlivé reakcie a hlavne, u konkurencie nespia - netvrď mi, že tá 20V je nejaké terno! S prepĺňaním možno... -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
Nelikviduje Audi. Dává jen možnost kupujícímu, vybrat si auto podle image a sympatiím ke značce (toledo, octavia, bora). VW má konkurovat v budoucnu MB, Audi konkuruje BMW. Co je špatného na 1,8? V audi si na něj nikdo nestěžuje, to jen u škodi všichni buleli, že to moc baští. Podle piecha má každý při designu volnou ruku, on jen asi rozhodne, jestli jo, nebo ne. Tak to jsme viděli každý jinou fotku toleda. Ta mojr byla fakt super. Jinak s oct. combi souhlasím. -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
A ešte jedna vec by ma zaujímala - nakoľko majú dizajnéri jednotlivých značiek voľnosť od materského koncernu a nakoľko ich obmedzuje. Kto vie, odpovie... A pre interes: toť nedávno som čítal finačnú analýzu Audi /s ohľadom na vývoj cien akcií - asi to bolo vo WSJE/ a tam bola teória , že Piech cielene či nechtiac svojou stratégiou likviduje Audi /Passat*A4 P.Plus*A6 a aj Horch/Bugatti*A8, či čo to bude za veľkú káru/ a nedáva im dosť prachov naspäť na vývoj benzínov - spomínali nepodarený 1.8 20V. Tá analýza vyzerala celkom logicky, nie? -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
for King: Ak si vedel tie isté spyfoto ako ja, tak sa veľmi-veľmi podobá * aj bočnou linkou od zadných dverí na Vario od Cordoby. Inak nie je to najhoršie, ale Combi od Octavky - a to tvrdím stále a to nie som nejaký superfanda Škody - je momentálne asi najelegantnejší a najšportovejší kombikompakt na trhu. Podľa mňa krajší ako sedan - na rozdiel od ostatných značiek, ktorám sa wagon tak nepodaril. Stačí pridať len 16" kolá, stešný nosič a spojlerík vzadu. Alebo nie? -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
To RnaliM: Mě se tedy toledo wagon líbí. Ale viděl jsem jen asi 2 fotky. Leon je každopádně krásný a golf by se měl jít někam stydět. Pokud by se odřízl kufr octavii, ta kby vzniklé auto nekonkurovalo určitě fabii, vždyť seat má taky ibizu a cordobu, ne? Problém je, že by se to u octavie nepovedlo. Díval jsem se na ní a představoval jsem si bez protažení (chudák majitel určitě nepředpokládal, že jsem přemýšlel v souvislosti s jeho miláčkem o motorové pile). Bohužel zadní sklo je tak sklopené, že stupínek, kterým sklo končí je jen cca 10 - 15 cm široký. Musela by se překopat celá zadní partie a to nehro. Smůla. -
« Re: Nová Škoda Sagitta na obzoru...
To je skvelé! Síce Sagitta v tejto forme nebude /škoda/, ale Seatu sa odpáliť kufor zo sedanu podarilo odpáliť veľmi šarmantne. Chudák Golf:-))))) Na druhej strane, videl nejaké fotky combi od Toleda ale na Octavku sa zdaleka nechytá... Ufff... -
« León také od Škody?
Když si srovnáš Leóna a Octávii ze stejného pohledu, možná tě něco napadne... Já jsem se na to koukal dost dlouho, a představa podobné Škodovky mi pořád lež v hlavě. Skusím z Leóna sundat toleďácký lampy a píchnou tam lampy z Octavie. Ta zadní partie svým zaoblením totiž zadek Oktávky dost evokuje.Osobně si myslím, že León je od Seatu dost velkým protitahem na úspěchy Octavie v SRN a pod. protože jeho cena bude s Octávií téměř srovnatelná .....a tak si myslím, že Škoda nezůstane Seatu nic dlužna, jenže pak by konkurovala sama sobě a to Fabii. Uvidíme jak to všechno dopadne. Já se ale nejvíc těším na novou velkou Škodu, protože to bude prostě pecka.... čau RSD -
« Seat Leon
Nový nadupaný seátek = toledo bez kufru = španělský golf. maska zůstává, mění se zadní partie - vypadá jako u ibizy. kam se hrabe se svým designem VW Golf.....Další štika v rybníce, tentokrát opravdu v nižší střední třídě, už ne na rozhraní. Co kdyby taky škodovce schválili podobnou věc? To by bylo celkem dobré. Leč nereálné. -
« Ferrari F-60
To je jen tak pro začátek.Pokud jste ještě nic o tomto vozu neslyšely tak tady je pár informací:F-60 se designově velmi podobá F-50.Přední světla jsou stejného tvaru a zadní jsou u Ferrari jako vždy kulaté.Technické zpracování vyplývá z technologie F1 a Ferrari z LeMans.První fotka byla
vydána v Italském magazínu AUTO.O vyhled se postarala firma Pininfarina.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!