Seat Leon (2014)
28.1.2014Tak co mne vlastně vedlo ke koupi Leonu? Přestala mi vyhovovat moje i30 a tak jsem se rozhodl, že ji vyměním. Sešlo se totiž více faktorů, které…
Seat Leon (dal)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
dal 28.01.14 14:27
« Re: Rozepiš se
Dík, zatím je to moc čerstvé.
Jakmile přibudou zkušenosti určitě napíšu a přidám i foto.
Z auta jsem nadšený i když FR 1,8 a Led by byli boží, holt na víc nebyly love.
Zatím si myslím, že za ty peníze nic lepšího na trhu není.
Taky se už brzy dočkáš, přeji ti ať ti to rychle uteče a ať ti udělá tak velkou radost jako mně. -
CommonUser 16.05.14 11:31
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Bez problemov ? Dobre pre teba.
1. No ludia pocas vlastnictva daneho auta sotva niekedy priznaju, ze kupili srot. A potom je otazka, co beru ako vadu a co ako spotrebak napr. spominana vaha vzduchu bola prezentovana dealerom/servisom ako spotrebak. Uzasne, ja som to v servisnom rozpise nenasiel. Okrem ineho ma tento diel zasadny vplyv na bezpecnost - hadzanie nudzaku pri predbiehani ...
2. Mozes napisat tvoj najazd za rok ? KM, zataz na jednu trasu a pod ? Skus tvoje uzasne TSI zatazit na 1000 km po DE dialnici, uvidime coho je hodny ten motor. Keby si zostaval stat (resp. nudzovy rezim) po cestach, neviem ci by si tu oslavoval svoje auto.
Uznavam TSI je vyborne okolo komina. Tam je jedno ci mas zliatinu, kovane piesty, chladene ventily ci vstreky ... alebo len retiazku z bicykla.
3. TSI to je najlepsie ? Fakt neviem co si mal kedy pod * ale tu funguje, ze medzi slepymi je jednooky kralom (myslene z pohladu vyberu TSI).
dal:
"My víme co máme" - fakt ? Tak mi prosim ta napis kod motoru a k tomu verziu retiazky+napinaku. Ak budes mat cas tak aj brandove cislo vstrekov.
Dakujem. -
CommonUser 18.03.14 17:57
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
1. Kolko sa realne predalo TSI v porovnani s inymi motormi ???
Napr. GOLF bol najpredavanejsi 1,4 / 1,6 MPI. v DE. Ktovie kolko beha v CR ?
2. Vsetky TSI naraz neprdnu. Statisticky nermozne.
3. TSI si cenu nedrzi, skus to predat na protiucet u VW a uvidis sam. Casto odmietnu zapisat vymenu rozvodov do servisnej knizky ! (aj tu mas na moje auto jedneho)
4. Kolko ludi cita spravy o autach a pod. ? Ak TSI najazdi 5 tkm rocne, tak kedy zacne ten cirkus ?
5. Ludia su nepoucitelni (blbi?). Nic ine ako GOLFa nepoznaju. Uznavam argument ergonomie, pre tychto ludi proste jednoduche riesenie ...
6. Ak teda nie je az taky problem s TSI, preco ta afera ? Preco tie zaloby ? To mohol VW v klude vyreklamovat a hotovo. Ale touto cestou VW neslo ... nikdy.
Daj si do mobile.de GOLFy TSI 2007 az 2012, zeby si to drzalo cenu ? Privatne ponuky uvadzaju aj vymeny retiazky.
Znamy kupuje od '89 len GOLFy - uz mu jeden zhorel, zadrete VGT turbo, mexicky Variant mu hrdzavie !, vstreky v *, padnute okna - ale aj tak kupuje len GOLFy. Ja to vysvetlit logicky nedokazem.
On uvadza lacne diely ... co k tomu dodat ? Pocet ani celkovu cenu za zivotnost auta nerata ...
Nepojazdne auta su v servisoch a jazdi sa na nahradne, aspon teda v DE.
Som sice mladsi, ale tazky socializmus som zazil. Tam sa sraaaalo na vsetko, lebo sa neoplatilo. Teraz sa osieeeeera, lebo sa oplati. Tak nejak ?
Zatazove testy podla mna boli, ale uctovnik na to z vysoka ... ako externy z_m_r_d_o-expert zhrabol odmenu a zmizol.