Seat Leon (2014)
28.1.2014Tak co mne vlastně vedlo ke koupi Leonu? Přestala mi vyhovovat moje i30 a tak jsem se rozhodl, že ji vyměním. Sešlo se totiž více faktorů, které…
Seat Leon (dal)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mikys 30.01.14 10:40
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Chci se jen zeptat místních chytrolínů, proč by se 1.2 TSI něměla hodit na cestu na Chorvatska? Minulý rok jsem se svojí Fabií 1.2 TSI (2011) udělal trip ve dvou osobách přes Polsko, Bělorusko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko (pak tedy trajektem) do Helsinek a zase po vlastní ose přes Kuopio, Oulu atd. do Švédska dále přes celé Švédsko do cíle - Norského Osla. A pak zase hezky zpátky. Během jedné cesty najeto cca 4 500 km a s autem jsem neměl a ani nebyl jediný problém. Výsledná spotřeba 5,8 l - a to jsem ho vůbec nešetřil. Tak tu prosím nepiště takové blbosti.... -
dal 04.02.14 15:58
« Re: supr uživatelská recenze
U mne to bylo vždy 80% racionální volba a 20% sympatie. Leon to změnil na 50/50.
My jsme doma měli od Forda přes Peugeota, Opla, VW, Renault, Hyundai a teď máme Seat(Leon), Toyota(Auris), Nissan(Mikra) a ode dneška VW (UP).
Každá značka má svoje a nedokázal by jsem říct která je lepší. Vždy záleží na prioritách a pochopitelně i financích. -
dal 19.04.14 20:42
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Na toho nemá smysl reagovat, má svoji neotřesitelnou pravdu. My víme co máme. Zatím mám ty nejlepší zkušenosti. Neznám jiný benzínový motor podobného výkonu který by byl tak uživatelsky příjemný a při velmi svižné jízdě se pohyboval se spotřebou kolem 6l. -
overnight 29.01.14 10:48
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
A máme tu závodníka :-) Asi jsi nepostřehl, že tento Leon má o více než dvacet procent vyšší výkon než tvoje firemní Fábka. Nejsme v Německu, pro nekoho asi překvapivě. Výkon okolo 77 KW tu u nás má drtivá většina aut a nutno dodat, že nejen na české silnice bohatě stačí, pokud člověk alespoň trochu dodržuje rychlost. Snižování objemu motorů je současný trend, který mimojiné pomáhá snižovat spotřebu paliva. -
dal 29.04.15 14:47
« Re: Dizajn??
Je to věc vkusu každého soudruha, mně se Leon hodně líbí.
Nejvíce se mi líbí tvar zrcátek, boční přerušená linka, tvar palubní desky nebo dveřní madla do oblouku.
Když by si nechtěl žádný současný benzínový VW, tak si jej jednoduše nekupuj!
Na 10 let si kup KIU, máš 7 let záruku a pak ještě 3 roky modlení a budeš mít to utrpení za sebou!(nebo možná i ta KIA) :-) -
michalpneu 19.04.14 13:23
« Re: Re: Re: Pohodový motor
Slova plná nenávisti a hořkosti, nic víc....je zajímavý, že já měl auta koncernu vždy a vždy naprosto bez problémů. Stejně jako současné TSI, je dle mého názoru to nejlepší, co se dá do auta dát. Jsem s ním také spokojený a problémy s rozvody, ani žádné zohýbané klikovky, nebo co to tady kdo psal se nekonají.
Ono auto se chová tak, jak se chová jeho řidič, když to řidiči neumí, tak i sebelepší držák pod jeho nohou trpí. -
dal 29.04.15 21:11
« Re: Re: Re: Dizajn??
Vidíš jak jsem se trefil. Tak jako ty mohl reagovat jen majitel korejce a jelikož si slovačisko, tak KIA. ;-) Podle mne je design Ceedu na úrovni plastových kukaček a s "kvalitou" novodobých korejských aut mám také zkušenosti.
Podle toho co jsi označil za hnus a podle toho co se ti naopak líbí, tak by jsem se nedivil kdyby jsi byl oblečenej z vietnamské tržnice, nábytek z Polska a na zdi velké zlaté náramkové hodinky.
Jinak nic ve zlém, znám více lidí s nevkusem. ;-) -
Verny_2013 20.09.15 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak to jsi TSi EA211 viděl tak asi z rychlíku. Já s tím jezdím už se druhým autem 3 roky a právě pro delší trasy jsou tyto motory jak dělané. Se svou 1,4 TSi mám dlouhodobě 5,9 a to ji taky nešetřím. Tak si ty bláboly raději odpusť jen se ztrapňuješ. -
overnight 30.04.15 15:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn??
právě to se mi na Seatech tak líbí, že jich není všude hafo ;-)
to, že tady jsou lidi ovce a kupují to co má soused (Ceed, I30, Octu, Golf) a trpí předsudkama vůči některým značkám, které moc nekupují není problém Seatu ;-)
ty si raději hlídej, aby se ti u té tvé korejské designové roztekliny za chvíli nespojila přední světla s čelním sklem, chybí tomu už jen pár centimetrů >:D
a v tvém případě si slovo estetika vůbec neber s odpuštěním do huby ;-) -
CommonUser 19.03.14 11:15
« Re: Re: Pohodový motor
Ako celok tu mas dost konkurencie. Skor su to subjektivne pocity.
Novy motor bude lepsi ? To uz som pocul N-krat pricom lim N->oo.
Len same pozitiva a socialne istoty ...
Skor dufas, ako vies. Uvidis ci je lepsi a za vlastne prachy. Predpokladam, ze mas uvedene rozvody (uz remen) ako dozivotne. Na to sa da divat rozne.
Ja to nezvelicujem. Mne uz stacilo. Ak ma niekto oserie, tak sa tam predsa nevratim.
Ja sa skor divam na com dana znacka buduje v produkcnom portfoliu v danom case.
Vacsina kupujich nema tieto info alebo kasle na to (nechce to vidiet). Vid moj znamy.
Nuz komu niet rady, tomu niet pomoci. -
zetr007 29.01.14 19:45
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak to si dopad hodně dobře jen 30eur, moc se totiž s Rakušákama smlouvat nedá, nedal si jim něco bokem >:D .
Jinak 1.2 tsi 77kw (nové) určitě radši než nákou v NÍZKÝCH otáčkách dýchavičnou 1.6. Při normální jízdě podle předpisů, dálnice do tachometrových 150km je spotřeba u tsíčka o skoro litr nižší než u 1.6 GDI.
Dvoulitr bych srovnával spíš z 1.4 tsí, mimochodem ta 103kw varianta jede fakt moc hezky. Ještě jsem, ale neměl možnost jezdit 2.0 motorama od Mazdy ty všichni chválí. Životnost nových tsíček ukáže až čas, ale držim jim palce! -
Jirka90 29.01.14 15:53
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Souhlasím. Jel jsem několikrát s Fábií 1,2 TSi 77kW do ciziny a úplně v pohodě. Cesta z chorvatska (1100km, dva dospělí, dvě děti, plnej kufr) s tempomatem na 130 a auto v pohodě jelo kopec nekopec. Navíc při příjezdu do ČR průměr 5,8 litru. A pro všechny co si myslí, že objem nenahradíš, taky jsem byl toho názoru, ale po koupi "RSka" jsem změnil názor. Pokud tedy mluvíme o výkonu a ne životnosti. Tu budu soudit až za pár let. -
icetiger 29.01.14 13:29
« Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Víte co vy všichni chytrolíni - počkáme na to, až tyto motory budou mít nalítáno cca 200 tkm a budou mít stáří 10 let, jak to bude s kvalitou a cenou servisu. Přeju spokojenost, do 1,2 TSI by mě nikdo nedostal, šíleně nekvalitní motory už po 3 letech provozu (minulý týden obě Fabky s tímto motorem co máme v práci byly na opravě), ale budiž snad budeš spokojen, jestli ano, dobrý kup, jestli ne ... asi není třeba zbytek psát
A k mé Laguně - kupováno 17. 10. 2003, momentálně cca 200tkm a motor drží jako nový, problém je jedině ten, že mi po 10 letech provozu občas něco odejde - jako např. brzdové destičky, kotouče, baterka ... prostě jen provozní záležitosti, ale že by odešlo elektro nebo něco důležitějšího, to fakt neznám. Škoda, že ten motor je dnes výkonově a spotřebou někde jinde ... -
woody-alien 29.01.14 11:07
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Souhlasím. Jiná věc by byla, kdybys měl denně najíždět 200 kiláků po dálnicích. Ale naprosto nevidím problém udělat jednorázovou dlouhou cestu s nízkoobjemovým turbem. Navíc nejde o žádnou 0.6 z Kei cars, 1.2 TSI 77 kW je uživatelsky příjemnej motor na normální jízdu, šourat se rozhodně nemusíš. -
icetiger 29.01.14 12:20
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
jej, nejsem závodník, nevím zda máš rodinu, pokud ano, každé kilo navíc je poznat. Upřímně - downsizing je blbost nějvětšího kalibru, malý motor s turbem. Je to můj názor, ale už i u 1,6 s turbem bych uvažoval jestli do toho jít nebo nejít, ale raději 1,6 s turbem než 1,2 s turbem, nevěřím totiž tomu, že tyto motory vydrží tolik jako ty s větším objemem. Dá se jít i velký motorem se spotřebou dolů - viz. motory Mazdy. Malý motor je dělaný pro krátké vzdálenosti a bez vytáčení, pak nemám problém, ale pokud najezdím např. 20 tkm za rok, tak tento motor ani omylem nebrat