Seat Leon (2014)
28.1.2014Tak co mne vlastně vedlo ke koupi Leonu? Přestala mi vyhovovat moje i30 a tak jsem se rozhodl, že ji vyměním. Sešlo se totiž více faktorů, které…
Seat Leon (dal)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Veľa šťastných km 28.01.2014 13:44 Athlas
- Rozepiš se 28.01.2014 14:08 colin251
- skvělá volba 28.01.2014 16:22 overnight
-
1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 10:06
icetiger
- Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 10:48 overnight
- Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 10:57 dal
-
Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 12:20
SCHROJF
-
Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 13:05
dal
-
Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 13:29
icetiger
- Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 13:37 dal
- Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 14:05 Ozzman
- Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 18:53 miromen
- Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 30.01.2014 10:40 mikys
- Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 31.07.2014 00:34 Ronault.
-
Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 13:29
icetiger
-
Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 13:05
dal
-
Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 18:50
miromen
-
Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:00
DJB
-
Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:22
miromen
-
Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:45
zetr007
-
Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 20:23
miromen
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 21:04
DJB
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovo… 29.01.2014 21:31
miromen
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI … 29.01.2014 21:38 DJB
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovo… 29.01.2014 21:31
miromen
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 21:04
DJB
-
Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 20:23
miromen
-
Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:45
zetr007
-
Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:22
miromen
-
Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou? 29.01.2014 19:00
DJB
- Re: 1,2 TSI na dovolenou? 30.01.2014 10:46 mikys
- tažné 29.01.2014 20:54 michalpneu
- pár poznámek 29.01.2014 22:20 Verny_2013
- Spaceback 31.01.2014 11:50 Nerez
- spotřeba 31.01.2014 19:37 michalpneu
- supr uživatelská recenze 03.02.2014 22:57 roox
- Stěrače 04.02.2014 13:32 mikys
- Další info 06.02.2014 09:16 dal
- Porovnání i30 a Leona 24.02.2014 22:42 zetr007
- motor 27.02.2014 21:13 profik89
-
Pohodový motor 15.03.2014 11:58
dal
-
Re: Pohodový motor 15.03.2014 12:19
idam.i
-
Re: Pohodový motor 15.03.2014 12:39
dal
-
Re: Re: Pohodový motor 17.03.2014 17:58
CommonUser
-
Re: Pohodový motor 18.03.2014 13:09
dal
-
Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 14:09
CommonUser
-
Re: Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 16:56
dal
-
Re: Re: Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 17:57
CommonUser
-
Re: Pohodový motor 19.03.2014 09:07
dal
- Re: Re: Pohodový motor 19.03.2014 11:15 CommonUser
-
Re: Pohodový motor 19.03.2014 09:07
dal
-
Re: Re: Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 17:57
CommonUser
- Re: Re: Re: Pohodový motor 17.05.2014 08:31 mikesh
-
Re: Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 16:56
dal
-
Re: Re: Pohodový motor 18.03.2014 14:09
CommonUser
-
Re: Pohodový motor 18.03.2014 13:09
dal
-
Re: Re: Pohodový motor 17.03.2014 17:58
CommonUser
-
Re: Pohodový motor 15.03.2014 12:39
dal
- Re: Pohodový motor 17.03.2014 00:09 profik89
-
Re: Pohodový motor 15.03.2014 12:19
idam.i
- výměna oleje 09.04.2014 14:19 dadasada
- To je ale hnus velebnosti... 19.04.2014 10:49 dolfi
- led denní svícení 16.06.2014 13:49 profik89
- Spotřeba na dálnici 20.08.2014 11:37 dal
- Olej 12.10.2014 12:26 zetr007
- Deaktivace start stop 14.10.2014 10:34 dal
- bluetooth 21.10.2014 14:11 Brandon Walsh
- seat easy connect 29.10.2014 22:52 profik89
-
Dizajn?? 29.04.2015 08:16
Jolaus
-
Re: Dizajn?? 29.04.2015 14:47
dal
- Re: Re: Dizajn?? 29.04.2015 17:06 Jolaus
- Re: Dizajn?? 30.04.2015 16:23 Atomas
-
Re: Dizajn?? 29.04.2015 14:47
dal
- změna hodnocení 24.05.2015 22:38 Verny_2013
- Olej 25.05.2015 17:10 zetr007
- i30 07.06.2015 12:38 umo
-
Athlas 28.01.2014 13:44
Veľa šťastných km
Pozerám, že sme presne naopak, ja som zase prešiel z VW group na Hyundai :-) Prajem veľa šťastných km bez nehôd a porúch. -
colin251 28.01.2014 14:08
Rozepiš se
Zdravím. Autíčko pěkný, ať slouží ještě hodně dlouho bez poruch. Jen by bylo fajn, kdyby jsi se víc rozepsal (samozřejmě, až bude něco najeto). Rád si o Leonu přečtu víc, než dorazí ten můj :-)-
dal 28.01.2014 14:27
« Re: Rozepiš se
Dík, zatím je to moc čerstvé.
Jakmile přibudou zkušenosti určitě napíšu a přidám i foto.
Z auta jsem nadšený i když FR 1,8 a Led by byli boží, holt na víc nebyly love.
Zatím si myslím, že za ty peníze nic lepšího na trhu není.
Taky se už brzy dočkáš, přeji ti ať ti to rychle uteče a ať ti udělá tak velkou radost jako mně. -
-
-
overnight 28.01.2014 16:22
skvělá volba
Rád vidím, že někdo si umí nejen chytře vybrat, ale má i smysl pro estetičnost. Přesně jak píšeš, za ty peníze nic lepšího není.
Tak gratuluji k novému Leonu a ať ti lev dělá radost. -
icetiger 29.01.2014 10:06
1,2 TSI na dovolenou?
Můžeš mi vysvětlit, kam chceš s 1,2 jet na dovolenou? Jestli do vzdálenosti cca 100 - 200 km, tak beru. Jel jsem loni služebně za Prahu s naší firemní Fabkou 1,2 63kW (Ostrava - Praha - Ostrava) a už nikdy více, ty motory vůbec nejsou dělané na dlouhé cesty a už vůbec ne ve více lidech.
A když člověk nemá lehkou P nohu, nemá šanci mít nízkou spotřebu. Jsem holt zastáncem, že objem nikdy ničím nenahradíš.-
overnight 29.01.2014 10:48
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
A máme tu závodníka :-) Asi jsi nepostřehl, že tento Leon má o více než dvacet procent vyšší výkon než tvoje firemní Fábka. Nejsme v Německu, pro nekoho asi překvapivě. Výkon okolo 77 KW tu u nás má drtivá většina aut a nutno dodat, že nejen na české silnice bohatě stačí, pokud člověk alespoň trochu dodržuje rychlost. Snižování objemu motorů je současný trend, který mimojiné pomáhá snižovat spotřebu paliva.-
icetiger 29.01.2014 12:20
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
jej, nejsem závodník, nevím zda máš rodinu, pokud ano, každé kilo navíc je poznat. Upřímně - downsizing je blbost nějvětšího kalibru, malý motor s turbem. Je to můj názor, ale už i u 1,6 s turbem bych uvažoval jestli do toho jít nebo nejít, ale raději 1,6 s turbem než 1,2 s turbem, nevěřím totiž tomu, že tyto motory vydrží tolik jako ty s větším objemem. Dá se jít i velký motorem se spotřebou dolů - viz. motory Mazdy. Malý motor je dělaný pro krátké vzdálenosti a bez vytáčení, pak nemám problém, ale pokud najezdím např. 20 tkm za rok, tak tento motor ani omylem nebrat
-
-
dal 29.01.2014 10:57
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Každý rok jezdím Chorvatsko(2x) cca 1100 km, s tím motorem to bude úplně v pohodě. Fabii a Leon by jsem nesrovnával(nebe a dudy). Jezdíme ve dvou a byli jsme tam několikrát i s Accentem.
Nohu mám dost těžkou, auto je syrové a spotřeba okolo 7. To je přece super!
Nemám zkušenosti s vysokoobjemovými motory, ale mi 10,2s na 100 a max 190 stačí.
Ještě k tomu objem ničím nenahradíš, dřív si to mysleli i v F1 než přišel Renault s turbem.-
woody-alien 29.01.2014 11:07
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Souhlasím. Jiná věc by byla, kdybys měl denně najíždět 200 kiláků po dálnicích. Ale naprosto nevidím problém udělat jednorázovou dlouhou cestu s nízkoobjemovým turbem. Navíc nejde o žádnou 0.6 z Kei cars, 1.2 TSI 77 kW je uživatelsky příjemnej motor na normální jízdu, šourat se rozhodně nemusíš.-
-
77charlie 30.04.2014 19:05
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Přesně tak. Taky si pamatuju jak jezdily celý rodiny Favoritem do Chorvatska po "starý" trase. Dneska už to zní jako velká nostalgie, v té době jsem byl malej kluk, ale loni jsem jel svým Leonem 77 kw do Chorvatska. Cesta? PARÁDA! Super svezení - 900km, vše v pohodě, spotřeba 7 litrů a nejsem želva, takže já na TSI nedám dopustit. Jo a letos frčím znova... :-)-
dal 01.05.2014 22:03
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Kolik už máš najeto a jak si na tom s rozvodama?
Ta červená tvému Leonu opravdu sekne! Původně jsem chtěl taky červenou, skončil jsem u černé a teď už nelituji. Dokonce se projevila i jako praktická, když mi včera někdo odřel na parkovišti blatník a dnes jsem to zaretušoval(je to vidět jen opravdu z blízka).
-
-
-
Jirka90 29.01.2014 15:53
« Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Souhlasím. Jel jsem několikrát s Fábií 1,2 TSi 77kW do ciziny a úplně v pohodě. Cesta z chorvatska (1100km, dva dospělí, dvě děti, plnej kufr) s tempomatem na 130 a auto v pohodě jelo kopec nekopec. Navíc při příjezdu do ČR průměr 5,8 litru. A pro všechny co si myslí, že objem nenahradíš, taky jsem byl toho názoru, ale po koupi "RSka" jsem změnil názor. Pokud tedy mluvíme o výkonu a ne životnosti. Tu budu soudit až za pár let. -
-
-
SCHROJF 29.01.2014 12:20
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Ten motor je upne zrovnatelny s tvojou 1.8 v Lagune...ja osobne som zatial nepocitoval ziadne obmedzenie,co sa tyka vykonu a spotreby tohto motora,ale je pravda,ze jazdime vo dvojici,respektive 2+1/2(dvaja dospely a jeden stredny pes, madarska vyzla-ohar, a jeden mini dachshund)a minuly rok sme dali 2600km europou uplne v pohode so spotrebou 6.2l pri dodrziavani rychlostnych limitov! ;-)-
-
icetiger 29.01.2014 13:29
« Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Víte co vy všichni chytrolíni - počkáme na to, až tyto motory budou mít nalítáno cca 200 tkm a budou mít stáří 10 let, jak to bude s kvalitou a cenou servisu. Přeju spokojenost, do 1,2 TSI by mě nikdo nedostal, šíleně nekvalitní motory už po 3 letech provozu (minulý týden obě Fabky s tímto motorem co máme v práci byly na opravě), ale budiž snad budeš spokojen, jestli ano, dobrý kup, jestli ne ... asi není třeba zbytek psát
A k mé Laguně - kupováno 17. 10. 2003, momentálně cca 200tkm a motor drží jako nový, problém je jedině ten, že mi po 10 letech provozu občas něco odejde - jako např. brzdové destičky, kotouče, baterka ... prostě jen provozní záležitosti, ale že by odešlo elektro nebo něco důležitějšího, to fakt neznám. Škoda, že ten motor je dnes výkonově a spotřebou někde jinde ...-
dal 29.01.2014 13:37
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak to jsi trefil na dobrý kus, já mám zkušenosti opačné, do firmy jsme kupovali dvě jednu 1,8benzín a druhou 2l naftu obě neustále v servisu a byli jsme rádi když jsme se jich zbavili. Je pravdou,že nájezdy byli cca 10tis. měsíčně ale Octavie, Passaty i Focusy byli v pohodě a držely. Auta se měnili co 4 roky Laguny nepřežily 2.
p.s.Fabie mají jiné motory, stejné jako jsem měl v GolfuVI a taky šel z domu. -
Ozzman 29.01.2014 14:05
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Zdravim :-) Tebe sem tu dlouho neviděl :-) .
Ten motor se 77kw ve 2 jede solidně, ten problém co vaše Fabky sem zažil ( a myslim, že sme si o tom už jednou psali... jo a už nemám ICQ, ztratil sem hesla :-( ), ale tohle by měla být už upravená verze, tak se uvidí. Nicméně ve 2 s pár kuframa je to auto běžně do provozu.... Předjíždět s naloženým do kopce ve velké rychlosti už tak příjemné není, na to je lepší větší objem, nebo dízl :-)
Co vydrží se uvidí časem a trochu se toho taky bojim....-
iudex 29.01.2014 15:07
« Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak predchádzanie do kopca s naloženým autom vo vysokej rýchlosti je asi najextrémnejší príklad, ktorý z hľadiska výkonu motora existuje, na nejaké šprinty pri takomto jazdnom profile už treba napr. V6 dízel. Ak sa ale bavíme o tom, či motor ten dlhý tiahly zvládne bez podradzovania, 77 kW TSI by to malo zvládnuť.-
woody-alien 29.01.2014 17:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Ááááá, legendární dlouhej táhlej....prubířský kámen pro všechna auta bez rozdílu, sportovní nevyjímaje. >:D Buď sbohem, GT-86, ORS TDI rulezzzzzzz. >:-[]-
-
Fotosoutěž Moje auto.cz 29.01.2014 17:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Jj, já jen vzpomněl na GTI-ho a jeho vyjádření v tom smyslu, že ho nezajímá jak auto sedí v zatáčkách, ale jak to zvládne v dlouhým táhlým... >:D S 1.2 TSI ten můj příspěvek neměl moc společnýho. ;-) Ale víš, co...prostě to pojede, nebude to tah lokomotivy, ale určitě to bude lepší než emisema umořená atmosféra.-
Ozzman 29.01.2014 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Jsi to ty Woody?:D
No máš pravdu, už jsem mockrát psal porovnání MPI vs TSI o podobném výkonu v podobných vozech do mnoha diskuzí a je to prostě tak a s každou jízdou se v tom utvrzuji. Na ten dlouhej táhlej je to TSI prostě trochu lepší :-) -
woody-alien 29.01.2014 17:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Šlaka, zapomněl jsem se odhlásit a odhalil jsem svoje alter ego. >:D No, teď hlavně, abys nezjistil, že jsem ještě ke všemu i Áda, Kia-topper-world, Berenika "Tesla rules", kdysi i Kylie a spousta dalších. Rozervaná duše, prostě. >:-[]
-
-
-
-
-
-
-
mikys 30.01.2014 10:40
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Chci se jen zeptat místních chytrolínů, proč by se 1.2 TSI něměla hodit na cestu na Chorvatska? Minulý rok jsem se svojí Fabií 1.2 TSI (2011) udělal trip ve dvou osobách přes Polsko, Bělorusko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko (pak tedy trajektem) do Helsinek a zase po vlastní ose přes Kuopio, Oulu atd. do Švédska dále přes celé Švédsko do cíle - Norského Osla. A pak zase hezky zpátky. Během jedné cesty najeto cca 4 500 km a s autem jsem neměl a ani nebyl jediný problém. Výsledná spotřeba 5,8 l - a to jsem ho vůbec nešetřil. Tak tu prosím nepiště takové blbosti....-
-
Verny_2013 20.09.2015 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak to jsi TSi EA211 viděl tak asi z rychlíku. Já s tím jezdím už se druhým autem 3 roky a právě pro delší trasy jsou tyto motory jak dělané. Se svou 1,4 TSi mám dlouhodobě 5,9 a to ji taky nešetřím. Tak si ty bláboly raději odpusť jen se ztrapňuješ.
-
-
Ronault. 31.07.2014 00:34
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Osobně bych raději jel k moři s 1,2 TSI než s 1,8 v Laguně. Měl jsem 1,6 v Laguně, což byl motor LEPŠÍ než 1,8, která byla konstrukčně letitá a taky ji po pár letech do Laguny přestali montovat a zůstala jen ta 1,6 16V. Oba motory ale na dálnici ve 130 km/h točily 4000 ot/min. a ačkoliv byl aerodynamicky hluk minimální, od kol taky, tak motor řval jako kráva, takže dlouhé cesty s tím motorem byly fajn tak do 120 km/h,. To 1,2 TSi je daleko kultivovanější společník.
A downsizing funguje, stačí se podívat na srovnávací testy, nedávno např. na autozurnal.com, kdy jeli do HR s kombíky a downsizing zvítěil na celé čáře.
-
-
-
-
miromen 29.01.2014 18:50
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Nazor dost mimo. S G6 1.2TSI 77kw mam už za sebou 4xHR ve 3lidech a motor to zvlada s naprostym přehledem. Rakouskou dalnice cestou zpět většinou "přelitnu" kdy velkou čast jezdim mezi 160-180km/h. Mimochodem při 180km/h tacho 4000ot. Spotřeba při všech cestach vždy do 6.5l. Neni jedine misto kde by měl tento motor slabinu. Vhodně spřevodovany, tichy , kultivovany a usporny.-
-
-
zetr007 29.01.2014 19:45
« Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak to si dopad hodně dobře jen 30eur, moc se totiž s Rakušákama smlouvat nedá, nedal si jim něco bokem >:D .
Jinak 1.2 tsi 77kw (nové) určitě radši než nákou v NÍZKÝCH otáčkách dýchavičnou 1.6. Při normální jízdě podle předpisů, dálnice do tachometrových 150km je spotřeba u tsíčka o skoro litr nižší než u 1.6 GDI.
Dvoulitr bych srovnával spíš z 1.4 tsí, mimochodem ta 103kw varianta jede fakt moc hezky. Ještě jsem, ale neměl možnost jezdit 2.0 motorama od Mazdy ty všichni chválí. Životnost nových tsíček ukáže až čas, ale držim jim palce!-
miromen 29.01.2014 20:23
« Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Po tom co jsem zbystřil VW transporter s blikajicimi majačkami tak mi bylo jasne že jdou po mě. Hned jsem si vzpoměl jak se všude piše o přisnych a nesmlouvavych Rakouskych policistech. No v ten moment ze mě padaly jen peprna slova. Ale zřejmě muj kukuč arijskeho typu kočirujici hitlerwagen udělalo sve. >:D
Nějaka konverzace proběhla i když s moji němčinou to nebyla žadna velka slova a jednoduše jsem sklopil hlavu.-
DJB 29.01.2014 21:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Ok, sám majitel nového Leonu píše spotřebu 7,1 s 80% podílem dálnice, což u nového auta beru a až si to sedne a naučí se turbobenzínem jezdit, 7 litrů nepřekročí. Spotřebu 6,5 z HR ti žeru taky, ale ne v těch rychlostech ve kterých tě v Rakousku zastavujou policajti. Turbo benzíny umějí být úsporné, ale toto asi fakt ne. ;-\-
-
-
miromen 29.01.2014 21:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
ČR+A dalnice, SLO+HR mimo. Ale letos jestli pojedu tak to vezmu asi s full dalničnim servisem.
Kdyby jen v A už i v HR jsem si cvaknul ale za ten zažitk to opravdu stalo. Historka jak z komedie.
No ta cesta přes slovaky a dal na maďary už mi byla několikrat doporučena ale stale jsem se neodhodlal.-
DJB 29.01.2014 22:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Tak se odhodlej. Já už jsem projel do HR všechny kombinace cest z F-M a tato je podle mne nejlepší i finančně.Jediná otrava je HU mimo dálnice, ale je to jen cca 200 km a když tak se zastavíš aspoň na gulášek za pár kaček. F-M - Makarska za 12 hod. podle předpisů. (dálnice 140 tacho) S Focusem II 1,6 atmo za 7,2 l/100, teď s Focusem III 1,6 EB za stejno ale s rakví na střeše. Bez rakve 6,5.
-
-
icetiger 30.01.2014 07:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,2 TSI na dovolenou?
když už jsme u té spotřeby - je to sice už dávno, ale byl to rok myslím 2002 nebo 3, Renault Megane I facelift, r.v. 2000, 1,6, 80 kW, Ostrava - Pohořelice dálnice, Pohořelice - Vídeň okrska, Vídeň - Maribor dálnice, Maribor - Zagreb okrska, Zagreb - Karlovac dálnice, Karlovac - Podgora (Makarská riviéra) mimo - tam a zpět cca 2 200 km, spotřeba s rakví, ve 4 dospělých 5,6 l/100 km (tam byla 5,7), dálnice se jezdilo 130 - 150, ve vnitrozemí Chorvatska 100 - 120, pro rejpaly, že to je blbost - ofic. spotřeba byla u toho motoru 7,3 l/100 a kdo měl tento motor, nedá na něj dopustit - živý a úsporný
jo a celou dobu byla zapnutá klima, sice manuálka, ale i ta tehdy byla dobrá
jo to je tak, když auto samo vážilo 1 080 kg a mělo výkon 110 koní, dodnes vzpomínám jak se s ním jezdilo dobře, strejda je s ním taky spokojen -
-
-
dal 30.01.2014 10:26
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Těch 20 hodin nezávidím, já jsem jednou uvízl před Tauertunelem(bouračka) na 4 hod. pak v Itáliii před Trieste další 3hod.(výběr mýta) a měl jsem toho plné kecky. To bylo ještě když jsem objížděl Slovinsko přes Itálii, zařekl jsem se že jim dálniční známku nikdy nezaplatím. Teď jezdím na Lenart a Ptuj, protože jezdím až za Makarskou, dřív jsem jezdil na Istrii a Krk.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mikys 30.01.2014 10:46
« Re: 1,2 TSI na dovolenou?
Chci se jen zeptat místních chytrolínů /na, proč by se 1.2 TSI něměla hodit na cestu na Chorvatska? Minulý rok jsem se svojí Fabií 1.2 TSI (2011) udělal trip ve dvou osobách přes Polsko, Bělorusko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko (pak tedy trajektem) do Helsinek a zase po vlastní ose přes Kuopio, Oulu atd. do Švédska dále přes celé Švédsko do cíle - Norského Osla. A pak zase hezky zpátky. Během jedné cesty najeto cca 4 500 km a s autem jsem neměl a ani nebyl jediný problém. Výsledná spotřeba 5,8 l - a to jsem ho vůbec nešetřil. Tak tu prosím nepiště takové blbosti....
-
-
michalpneu 29.01.2014 20:54
tažné
Mám jen dotaz, jak píšeš o tom tažném. Jak to myslíš s tím, že nemusíš na STK? Kupuješ originál a budou Ti to montovat v seatu?-
dal 30.01.2014 09:14
« Re: tažné
Tažné ti musí namontovat kterékoliv autorizované montážní pracoviště. Na základě jeho potvrzení o montáži a předložení typového listu tz ti bude proveden na dopravním odboru obecního úřadu zápis do tp vozidla.
p.s. Kdyby jsi si přinesl tažné do Seatu asi by jsi nepochodil a když ano, tak by jsi to stejně zaplatil v plné výši.-
michalpneu 30.01.2014 10:52
« Re: Re: tažné
No a jak to tažné bude vypadat na tom, jestli je neodnímatelné, tak to bude bohužel pěkná vopičárna...a to je škoda na takové krásné auto....
Já myslím, že ale na evidenční kontrolu budeš muset stejně.
Když mi montovali v autorizovaným pracovišti tažné na octavii, tak mě vyhodili z dopravního, že musím prvně na evidenčku.
A na roomsteru, když mi ho montovali ve škodovce, tak jsem na evidenčku nemusel....
-
-
-
Verny_2013 29.01.2014 22:20
pár poznámek
Ahoj, v tvé hodně řekněme úsporné recenzi mě zaujalo několik věcí:
To tažné stojí u G7 přes 20 000Kč, proto jsem ho taky nedal, to je totiž 5% z ceny vozu a to mipřišlo fakt brutální. S těma sportovníma sedačkama jsi udělal moc dobře pokud jsou stejné jako u G 7 tak z nich nebudeš chtít ven. A ten start stop je stejně otravný snad ve všech autech. Bohužel v dnešní době se už snad nedá koupit nové bez něj. TSi 1,2 je jeden z nejůspornějších turbo benzínů na trhu, ta spotřeba pře 7 mně překvapuje, ale asi tomu fakt pořádně nakládáš.-
dal 30.01.2014 08:57
« Re: pár poznámek
To tažné je udělané přímo i na G7, jedná se o český výrobek, značku teď z hlavy nevím ale jedná se prý o jedinného výrobce u nás a k dispozici by mělo být do měsíce. Pokud chceš Bosal, ten je k mání hned a za podobnou cenu.
Nevím jestli jsou ty sedačky jako u G7 ale sedí se v nich parádně. První pocit je, že jsou úzké a tvrdé(mám přes 100kg) ale po ujetí pár km jsou super.
Ta spotřeba bude tím, že ještě nemám najeto ani 1000km a je odečtená z pc takže bude o něco vyšší. Jezdím svižně(30 nad limit) ale zatím to kvůli záběhu nehoním do otáček(nad 3500 jsem ještě nejel).. -
-
Verny_2013 30.01.2014 16:27
« Re: Re: pár poznámek
mě se u golfu vyplatila zcela určitě, u VW Up to bude samozřejmě méně zajímavé finančně z důvodů nižší pořizovací ceny, ale myslím že 5-10000Kč bys mohl ušetřit. Obrať se mailem či telefonem na p.Schutze, a že jsi z Plzně se žádostí o nejlepší možnou nabídku a srovnej si to s Porsche Plzeň. Kontakt na něj je přímo na stránkách Olfin car. Jinak stejné pocity jsem měl z Plzeňského prodejce i já a proto jsem po předchozí nabídce zamířil do Hradce. Servis mají v Porsche taky pekelně drahý, Já jezdím do Auto Štádler, ale z Klatov je to ještě blíž do Carpoint Domažlice. Podle mě ušetříš 1/3 nákladů na servis.
-
-
Nerez 31.01.2014 11:50
Spaceback
Zdravím,
taky jsem byl projet Spacebacka v 1.2 TSI. I v mém případě mě příjemně překvapil, byl jsem vůči Rapidu skeptický, ale jako auto není vůbec nepříjemné. Nejsem žádnej "olizovač plastů" takže materiály mi až tak nevadily, až na ta místa, kde se dotýkají těla a tlačí. Podvozek bych na 16" tvrdý a odskakoval, ale žádná hrůza.
Jinak máš pravdu v tom, že za cenu vybavenějšího Spacebacku se dá koupit mnoho aut z nižší střední. U mě by to byla klidně i základní verze Mazdy 3 :yes:-
dal 31.01.2014 14:59
« Re: Spaceback
Mimo šířky, jsem s prostorem neměl problém a ten podvozek je takový dnes už horší průměr. Hodně záleží s čím to srovnáváš, proti malým autům až na polo je top, proti nižší střední je asi nejslabší.
Ta Mazda 3 je bomba, já jsem na ni kvůli limitu už nedosáhl jinak by jsem ji dal přednost
(i když nemít limit, jezdím v céčku) >:-[]
-
-
michalpneu 31.01.2014 19:37
spotřeba
Ta spotřeba Ti klesne určitě. je zima a nezajetý motor. Ty TSI jsou na teplotu venku hodně citlivé. Mě už to dneska jezdí za 5,5-5,9. Vůbec bych se nebál, že Ti to ještě klesne...:-) :yes:-
-
vikis 01.02.2014 17:21
« Re: Re: spotřeba
Měl jsem na měsíc pučenýho Leona z Anexu 1.2 TSI ale tu slabší ve výbavě Reference s nějakýma příplatkama a průměrně sem jezdil do 5.4 když sem chtěl tak na dlouhou trasu sem jezdil i za 4.5 a to sem nebyl žádná brzda provozu :-) Jinak super výběr, pěkný auto, ta černá mu taky sedne... ono většina barev co nabízej tak se k tomu hodí, kromě tý zelený, ta se mi moc nelíbila, ale asi to dělal ten základ. Jinak mnoho šťastných km :-)
-
-
-
roox 03.02.2014 22:57
supr uživatelská recenze
taky nejsem osobně fanatickej zastánce koncernu, (sníš naopak) přesto koncernový auto mám (vlasntě náhodou) a tak musím ocenit recenzi / zkušenosti, který jsou psány s "klidnou" hlavou :-)... Každopádně je nutný uznat, že Seat naší Škodárně docela zatápí, a přijde mi blbost za každou cenu kupovat škodovku (ok, taky sem patriot) a mít stejný auto jako půl národa... takže dobrá volba!
Mimochodem známej má už 2 roky Fábku v kombíku s 1.2 TSI 77kW a je nad míru spokojenej... Takže ať ti bezpečně najezdí bezpečně aspoň 1/2 milionu kiláků :-)-
dal 04.02.2014 15:58
« Re: supr uživatelská recenze
U mne to bylo vždy 80% racionální volba a 20% sympatie. Leon to změnil na 50/50.
My jsme doma měli od Forda přes Peugeota, Opla, VW, Renault, Hyundai a teď máme Seat(Leon), Toyota(Auris), Nissan(Mikra) a ode dneška VW (UP).
Každá značka má svoje a nedokázal by jsem říct která je lepší. Vždy záleží na prioritách a pochopitelně i financích.
-
-
mikys 04.02.2014 13:32
Stěrače
Ahoj, nějak si neumím představit, že se sami stěrače odklopí od skla...mohl bys mi to nějak přiblížit? U naší Octavia III se pouze střídají klidové polohy údajně proto, aby se snížilo jejich opotřebení. Díky a gratuluji k supr autu :yes: -
zetr007 24.02.2014 22:42
Porovnání i30 a Leona
Ahoj, měl bych dotaz. Nezdá se ti že i30 je trochu prostornější než Leon, lépe se do ní nasedá a vzadu je víc místa? Nebo je to jen můj subjektivní dojem? Ty máš reálné zkušenosti z obou aut, tak se tě ptám. Před týdnem jsem jel s Leonem ST a trochu mě zklamal tím prostorem, jinak vše parádní. S i30 combi jezdím celkem pravidelně. Dík za odpověd.-
dal 25.02.2014 08:52
« Re: Porovnání i30 a Leona
Subjektivní dojem to asi je, na mne působí i30 taky uvnitř prostorněji. Podívej se na vybermiauto.cz a dej si auta do porovnávače. Zjistíš že jsou rozměrově +- stejná akorát ten kufr u ST je větší než u kombíku 30. U Leonu tě ta přístrojovka více obklopuje a taky za jízdy působí jako menší auto, možná proto ten dojem.
-
-
profik89 27.02.2014 21:13
motor
gratuluju k leonovi, těším se, až nahodíš nějaké fotky, mám dotaz ohledně zajetí motoru, jak dlouho si ho zajížděl?-
dal 28.02.2014 16:11
« Re: motor
Děkuji za gratulaci. Fotky samozřejmě dodám. Momentálně mám najeto necelé 4 tis. km a aby jsem se přiznal nevím kolik km je potřeba k zajetí auta. Nevím jak by jsem to popsal ale motor svoji charakteristikou tě nutí jezdit pořád stejně jako při záběhu. Za celou dobu jsem nemusel nebo spíš neměl potřebu motor nějak vytáčet (6 st. 3000ot = 140km/hod.). Nejčastěji se pohybuji mezi 2 a 2,5 tis. ot. a např dnes klidná jízda spotřeba 5,2l/100.
-
-
dal 15.03.2014 11:58
Pohodový motor
Můj nájezd se blíží 6000 a motor mne stále víc udivuje.
Dokáže být až neskutečně úsporný při klidné ale rozhodně ne pomalé jízdě. Při předpisové jízdě (+ 10 km), je schopen jezdit za 5l/100km. Jestliže více akceleruji a využívám občas i otáčky nad 3000 ale držím se do 120 km/hod., tak se dá jezdit mezi 5,5 a 6l/100 km.
Je hodně pružný, 1,2,3 využívám prakticky jen při rozjezdu. Ve městě nejčastěji využívám 4 a od 60km/hod. 5.
Nechci motor nějak trápit takže jezdím u každé rychlosti na nejméně 1500 ot./min., jako ideál vidím 2000 ot./min.
Dle mého názoru se jedná o zdaleka nejlepší základní motorizaci v kompaktní třídě, která se vyrovná středním a dokonce i některým vrcholným motorizacím konkurence.
-
-
dal 15.03.2014 12:39
« Re: Pohodový motor
Porodní problémy tu pochopitelně byli a u starší verze jsou snad již chybky vychytané. U těchto nových TSi si na spolehlivost musíme ještě počkat ale to platí pro všechny nové motory. Zatím se jeví všechno OK ale je pravda, že neznám nikoho z nájezdem větším jak 30 tis.km. Dnes si nemůže nějaký větší průser dovolit nikdo a VW se myslím dostatečně poučil (ty řetězy ho vyšli dost draho).
-
CommonUser 17.03.2014 17:58
« Re: Re: Pohodový motor
Sorry ale chybky ??? Motor KO a chybky ??? Porodni problemy 5 rokov ? To bol teda porod a asi este trva. To bola konstrukcna vada (je?).
Vacsi pruser hadam ani nie je. A VW to vyslo az moc lacno. Zvolavacka = 0. Majitelia caluju sami. Popripade po ECU update motor lemra.
Ved preto netlacia doteraz TSI do USA ... tam by ich pravnici zozrali zaziva.
Vyhovorka na dodavatela by letetela ako prva do plynu.
U mna v okoli zatial retiazky 3 z 3 "starsich" TSI - 1x dokonca ohnuta klukovka, ufff.
No uvidime co nove vydrzia ... ovsem za betatestera by som nechel byt.
-
dal 18.03.2014 13:09
« Re: Pohodový motor
Těm výmluvám na špatného dodavatele nikdo soudný nemohl věřit.
Je pravda, že se koncern zachoval ke svým zákazníkům dost macešsky, alespoň měnil zdarma řetězy za modifikované.
Náklady na servis při tak velkém množství vyrobených kusů museli být obrovské, samozřejmě se s tím nechlubí. Pokud mám správné informace, tak si problém s řetězem nikdo kdo dodržoval záruční podmínky neplatil za své, jestli ano, tak to měl řešit právní cestou.
Chyby vychytané jsou, nechceš snad tvrdit, že by vědomě vyráběli statisíce vadných motorů? To bylo možné možná za socialismu aby se splnil plán ale ne dnes.
Starší koncepce motoru EA111 se stále montuje do všech VW, Škoda, Seat i Audi s vyjímkou modelů kde je platforma MQB.-
CommonUser 18.03.2014 14:09
« Re: Re: Pohodový motor
Zapni hlavu.
VW sa jasne vyjadril (tusim 2009), ze vyrabat 1,4 TSI 140 PS verziu kompressor + turbo je neekonomicka. Tam problemy s rozvodmi neboli, az verzia "pure" turbo zarvala.
Jasne to poukazuje, ze vedeli do coho idu. Klasicky pohlad debilneho uctovnika, nie technika. Tomu to bolo hned jasne. A co zatazove testy ???
Kazdy normalny pochopi, ze vyrabat turbo za cenu atmo sa neda (nahrada 1,6 MPII za1,2TSI).
VW vedel o probleme vahy vzduchu u 1,9 TDI 6 rokov a velky prd s tym robil, dalej montoval nizko zivotne BOSCHe, aj ked pre 2,5TDI V6 180 PS uz islo HITACHI.
Dalsi zaser podvozky Passatu B5, rozvody u 1,9 TDI PD 85kw a VR6, lambdy u 1,4 MPI, katiky a rozvody u 1,2 HTP ....
Tych TPI cisel k reklamacii je v systeme VW po *, ale zvolavacky ziadne, potichu menit, kde treba.
Neviem kde zijes, toto je skor oligarchia ako pravny system, ci citas len auto.cz ???
Tu vobec nejde o socializmus a kapitalizmus. Kolko mas rokov ?
Ja som tahanice s AUDI nakoniec vzdal, nemalo to cenu - hovorim o nemeckom zastupeni ...
Niekto nenajazdi za 2 roky tolko, aby mu lahol motor (u benzinu bezne) a nema povinnost kvol zaruke robit servis u VW.
[odkaz]
Mas tam aj dalsie odkazy - kulancia niekde nedosiahla ani 50% (motor KO).
Niektory maju uz 3 retiazku. Ano montuje sa posledne EA111 s japonskou retiazkou (AISIN), pocitam cca 9 verzia. Po kolkych rokoch to doladili ? A kolko je zaruka ?
Dole pasku z tych oci. :-!-
dal 18.03.2014 16:56
« Re: Re: Re: Pohodový motor
Hlavu jsem zapnul, kdyby to tak bylo jak píšeš, tak by zákazníci byli masochisté a stále se vraceli k problematickému koncernu. Počet prodaných aut jim roste a ne klesá. Problémů má VW více než dost ale který výrobce je nemá.
Kdyby to byla taková katastrofa, tak např. u nás má koncern takovou množstevní převahu, že by na silnicích nebyl skoro žádný provoz a servisy by praskali ve švech.
Tak a teď zapni hlavu ty, kde jsou ty nepojízdné auta, proč si drží cenu(stejně jako si ji drží Honda nebo Toyota), proč se kupují cesťákům kteří mají enormní nájezdy, atd?
Kolik mám let? Řeknu ti jen, že jsem skoro půlku strávil za komančů.
Samozřejmě testy těch motorů nikdo nedělal nebo výsledky zfalšoval, jinak není možné měnit řetěz po 20 tis. km.-
CommonUser 18.03.2014 17:57
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
1. Kolko sa realne predalo TSI v porovnani s inymi motormi ???
Napr. GOLF bol najpredavanejsi 1,4 / 1,6 MPI. v DE. Ktovie kolko beha v CR ?
2. Vsetky TSI naraz neprdnu. Statisticky nermozne.
3. TSI si cenu nedrzi, skus to predat na protiucet u VW a uvidis sam. Casto odmietnu zapisat vymenu rozvodov do servisnej knizky ! (aj tu mas na moje auto jedneho)
4. Kolko ludi cita spravy o autach a pod. ? Ak TSI najazdi 5 tkm rocne, tak kedy zacne ten cirkus ?
5. Ludia su nepoucitelni (blbi?). Nic ine ako GOLFa nepoznaju. Uznavam argument ergonomie, pre tychto ludi proste jednoduche riesenie ...
6. Ak teda nie je az taky problem s TSI, preco ta afera ? Preco tie zaloby ? To mohol VW v klude vyreklamovat a hotovo. Ale touto cestou VW neslo ... nikdy.
Daj si do mobile.de GOLFy TSI 2007 az 2012, zeby si to drzalo cenu ? Privatne ponuky uvadzaju aj vymeny retiazky.
Znamy kupuje od '89 len GOLFy - uz mu jeden zhorel, zadrete VGT turbo, mexicky Variant mu hrdzavie !, vstreky v *, padnute okna - ale aj tak kupuje len GOLFy. Ja to vysvetlit logicky nedokazem.
On uvadza lacne diely ... co k tomu dodat ? Pocet ani celkovu cenu za zivotnost auta nerata ...
Nepojazdne auta su v servisoch a jazdi sa na nahradne, aspon teda v DE.
Som sice mladsi, ale tazky socializmus som zazil. Tam sa sraaaalo na vsetko, lebo sa neoplatilo. Teraz sa osieeeeera, lebo sa oplati. Tak nejak ?
Zatazove testy podla mna boli, ale uctovnik na to z vysoka ... ako externy z_m_r_d_o-expert zhrabol odmenu a zmizol.-
dal 19.03.2014 09:07
« Re: Pohodový motor
Vidíš to a můj syn měl taky problémy s řetězem u 1,2 TSi(GVI) prodal ho a koupil Auris. Přesto jsem šel do tohoto auta, protože jako celek v dané cenové relaci nemá konkurenci a nový motor má se starým společné jen označení.
Většina těch informací které uvádíš jsou pro lidi kteří se zajímají o auta celkem známá.
Nezveličoval bych to. Je to stejné jako kdyby jsem po zhlédnutí zpráv se bál chodit ven a nedej bože vyjet s autem!
-
CommonUser 19.03.2014 11:15
« Re: Re: Pohodový motor
Ako celok tu mas dost konkurencie. Skor su to subjektivne pocity.
Novy motor bude lepsi ? To uz som pocul N-krat pricom lim N->oo.
Len same pozitiva a socialne istoty ...
Skor dufas, ako vies. Uvidis ci je lepsi a za vlastne prachy. Predpokladam, ze mas uvedene rozvody (uz remen) ako dozivotne. Na to sa da divat rozne.
Ja to nezvelicujem. Mne uz stacilo. Ak ma niekto oserie, tak sa tam predsa nevratim.
Ja sa skor divam na com dana znacka buduje v produkcnom portfoliu v danom case.
Vacsina kupujich nema tieto info alebo kasle na to (nechce to vidiet). Vid moj znamy.
Nuz komu niet rady, tomu niet pomoci.-
dal 19.03.2014 13:24
« Re: Pohodový motor
A co by jsi koupil kdyby jsi chtěl kompakt s úsporným benzínem, který slušně pojede a bude dejme tomu do 350 tis.?
korejci mne nasr...
Focus a Auris se mi nelíbí
308, Mazda3, OIII, Golf, Civic, jsou drazí
Citroen z tebe dělá pitomce(aby jsi si najal detektiva na zjištění skutečné ceny)
Nakonec ti zůstane Megane a Leon.
Když zvážíš, že Megane už dosluhuje, tak co ti zůstane?
P.S.: A i kdyby jsem měl vyšší rozpočet dejme tomu o 50 tis. stejně by jsem koupil Leona akorát s 1,4 a LED.-
CommonUser 19.03.2014 18:26
« Re: Re: Pohodový motor
Kaslal som na libi/nelibi.
OIII a GOLF je to iste v blede modrom. To uz ozaj radsej toto co mas.
Ja by som pojazdil M3, aj toho Aurisa (alebo skor Corollu), Astru, C4 (treba najst skladovku) a mozno aj nejaku malu Alfu (neviem po com idu v CR, oplivany motor FIAT, ale rozvody OK ...).
-
michalpneu 19.04.2014 13:23
« Re: Re: Re: Pohodový motor
Slova plná nenávisti a hořkosti, nic víc....je zajímavý, že já měl auta koncernu vždy a vždy naprosto bez problémů. Stejně jako současné TSI, je dle mého názoru to nejlepší, co se dá do auta dát. Jsem s ním také spokojený a problémy s rozvody, ani žádné zohýbané klikovky, nebo co to tady kdo psal se nekonají.
Ono auto se chová tak, jak se chová jeho řidič, když to řidiči neumí, tak i sebelepší držák pod jeho nohou trpí.-
dal 19.04.2014 20:42
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Na toho nemá smysl reagovat, má svoji neotřesitelnou pravdu. My víme co máme. Zatím mám ty nejlepší zkušenosti. Neznám jiný benzínový motor podobného výkonu který by byl tak uživatelsky příjemný a při velmi svižné jízdě se pohyboval se spotřebou kolem 6l. -
CommonUser 16.05.2014 11:31
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Bez problemov ? Dobre pre teba.
1. No ludia pocas vlastnictva daneho auta sotva niekedy priznaju, ze kupili srot. A potom je otazka, co beru ako vadu a co ako spotrebak napr. spominana vaha vzduchu bola prezentovana dealerom/servisom ako spotrebak. Uzasne, ja som to v servisnom rozpise nenasiel. Okrem ineho ma tento diel zasadny vplyv na bezpecnost - hadzanie nudzaku pri predbiehani ...
2. Mozes napisat tvoj najazd za rok ? KM, zataz na jednu trasu a pod ? Skus tvoje uzasne TSI zatazit na 1000 km po DE dialnici, uvidime coho je hodny ten motor. Keby si zostaval stat (resp. nudzovy rezim) po cestach, neviem ci by si tu oslavoval svoje auto.
Uznavam TSI je vyborne okolo komina. Tam je jedno ci mas zliatinu, kovane piesty, chladene ventily ci vstreky ... alebo len retiazku z bicykla.
3. TSI to je najlepsie ? Fakt neviem co si mal kedy pod * ale tu funguje, ze medzi slepymi je jednooky kralom (myslene z pohladu vyberu TSI).
dal:
"My víme co máme" - fakt ? Tak mi prosim ta napis kod motoru a k tomu verziu retiazky+napinaku. Ak budes mat cas tak aj brandove cislo vstrekov.
Dakujem.-
-
michalpneu 18.05.2014 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Chlapče ty máš hodně těžký život.
Ad1: zbytečný cokoliv psát
Ad2: proč bych tahal TSI na 1000 km na německou dálnici, když jsem po ní 10 let nejel, jelikož do zahraničí nejezdím. Jestli je někdo blbej a koupí si motor 1,2 a ví, že jezdí pravidelně drouhé štreky na dálnici, tak je to jeho problém. Každý přece ví, že každý motor je dobrý na něco jiného, pro jiného řidiče a pro jiné potřeby. Pokud bych jezdil po dálnici 1000 km, tak bych si rozhodně vůbec nekupoval benzín, ale diesel...
Jinak je vidět, že jsi odborník, když ani nevíš, že nový leon má řemen a ne řetěz :-) A hlavně nechápu důvod, proč by ti měl psát číslo motoru a číslo vstřiků. Má k tomu snad nějaký důvod?
Tak tady ze sebe přestaň dělat blbce...-
CommonUser 19.05.2014 09:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
PNEU:
No neviem kto je odbornik. Ja nechcem VIN a ani seriove cisla, vole, ale typove cislo (evtl. brandove). Napr. 1,2 TSI TYP - AZQ.
To si este asi nepobral, ze kazdy vyrobca to znaci. Ano Leon ma uz radu EA211 (pisal som hore), ale tvoj Roomster sotva. To je krasa, ze jasne oznacenie nemas a bezny clovek nevie, aky motor tam objednal. Krasa marketingu a blbov co im to zeru. Presne ako sa to robilo pri nabehu vyroby 2.0 TDI CR.
Takze v momente, ked potrebujes jazdit na dlhe streky, tak kupujes nove auto s TDI. A to TDI v zapche ci vo velkomeste ta ma rado za studene starty a zdravotne problemy zacina mat DPF a EGR. Kazdy motor na nieco ineho, cize najlepsie mat 3 auta. Fakt ekonomicka volba. VW ma fakt dobry marketing.
Jasne ty nejazdis dailnice, chapem. U teba plati ten pripad - okolo komina.
Skus to TSI dat na protiucet (len informacne) a potom obid bazare. Atribut, ze VW najmenej straca na hodnote je v ...
DAL:
Kod motoru a vstrekov som chcel kvoli mojej info - co tam montuju do Leona (dovod je hore), ziadne VIN ani podobne veci ma nezaujimaju. Nepracujem pre ziadnu bandu. Neviem teda typ, ale v dobrej viere to napisem (ziadna provokacia):
Aj pre remenovu verziu uz nieco najdes. Ak zacnu prve problemy napis si niekam TPI 2030791/1. Vykon 21E6. Mozno sa ti to zide. ;-)
EA211 asi trpi na turbo - wastegate. Nevravim, ze je to tvoj pripad, tvoja konretna verzia.
Ad1 Akceptujem, ale priznal by si to aj pocas vlastnictva. Ak ano, klubok dolu. Kazdpoadne som to cital a i30 dostava cerny puntik :-)
Ad2 Dialnica je OK, aka trat ? Ako som pisal, autobild mal dost vyhrady na takuto prevadzku - verzia EA111.
Ad3. Uz som ti to pisal vyssie. Existuju odladene motory, no .... ano turbo to nebude, ale su to motory konstrukcne ladene este u vyrobcu. :*)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
CommonUser 20.05.2014 15:14
« Re: Re: Re: Re: Pohodový motor
Stiahnute z leasingu od audi handlera, neburane a servis len u neho. Prvy rok az dva OK a potom to zacalo. Je to na dlhsie takze skratene (podvozok, vaha, olej, elektronika, interier, stresne okno, svetla H7, listy dvere). Vydrzalo mi orig turbo, zhavice a kasna nehrdzavela to je fakt.-
-
CommonUser 21.05.2014 08:41
« Re: Re: Pohodový motor
Smola by bola, keby sa to sraaalo hned a po oprave OK, ale tak to nebolo (este ma napadlo altik, zadny stierac, zamok). Ano, jazdim dlhe streky a "tvrde" mesto, ale to by som tipoval, ze odide turbo alebo tesnenie, ale praveze to bol drzak.
A ked si predstavim teraz tie plastove diely v motore na 2.0 TDI (olejove cerpadlo), tak fakt neviem ...
Chyba sa stane, ale opakovana chyba dookolola je uz kurvaren. MB - hrdza na B klasse a E klasse (W203, W202). Premia by mala mat motor z low costu ? Alebo ako si mam predstavit premiu s Renault motorom ? Nech je ten motor aky chce, ale premiant ma mat svoj vyvoj. Dnesne NAVI v MB A, B,C ako TABLET like solution ? To si robia prdelll.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dadasada 09.04.2014 14:19
výměna oleje
Dobrý den,
četl jsem, že si měníte olej sám. Není to "špatně", když máte auto v záruce? aby nebyl později nějaký problém. Nebo je varianta jim o tom neříkat, taky nic nepoznají :-)-
Brandon Walsh 09.04.2014 17:06
« Re: výměna oleje
vymeny oleja sa netreba bat, ako na to pridu ? ja chodim do autorizovaneho iba kvoli vyplnenej serviske, zial mam skusenost, ze mi tam auto iba kazia 8-s naposledy tesnenie pod vekom oleja, frkal mi olej na cely motor, ked som tam robil poriadky mechanik mi povedal, ze som si to spravil sam pri kontrole oleja, na co som mu odpovedal no vidite a ja som si myslel, ze sa olej kontroluje touto "tyčkou" >:D samozrejme som si tesnenie zaplatil sam, viete na to sa zaruka nevztahuje a celkovo ked sa nieco pokazi a vidia, ze mate v ruke servisnu knihu, tak taku neochotu som nezazil ani u predavaca v tescu. Na odpaleny reprak mi povedali radio si musite pustat potichsie, samozrejme nic repraku nie je , na moje pridanie zvuku som dostal tuto odpoved-
Lucaslegend 09.04.2014 18:12
« Re: Re: výměna oleje
co tak zmenit servis za iny.....nemozu byt vsetky nahovno :-) takze oni ti daju razitko aj ked ti nemenia olej? a zapisu vymenu oleja? len aby ti potom ked sa ti pokazi nahodou motor , nepovedali ze si ho menis sam , tak mas po zaruke :-) v zaruke si urcite nesmies menit olej sam ak nechces prist o zaruku na motor, ale urcite si mozes vybrat iny servis, aj neautorizovany, kde budes robit aj garancne prehliadky a vsetko ostatne.......je dane nariadenim europskej unie...
-
-
dal 10.04.2014 09:29
« Re: výměna oleje
Samozřejmě se tím nebudu v servise chlubit.
Dělám to u každého auta, 1. výměna kolem 5 - 7 tis.km pak po 1/2 výměnného cyklu stanoveného výrobcem.
Teď vlastně počkám na garančku olej mi vymění autorizák pak po 15-ti já, pak zase servis atd.
U dřívějších aut kde byl běžný olej jsem měnil po 10 tis., teď longlife po 15 tis.
-
-
dolfi 19.04.2014 10:49
To je ale hnus velebnosti...
... Seat zůstává věrný své pověsti - hnusný interiér (jak ze Ssang Youngu), např. za zarámování displeje PP by se nemusela "stydět" ani indická TATA... :-(-
-
wagi007 28.04.2014 22:21
« Re: Re: To je ale hnus velebnosti...
Zdravím, jak už vác lidí tady, taky nejsem zastánce puzzle vozů od VW, nevím jaký je rozdíl mezi tímto leonem, golfem či octavkou, ale kdybych si měl nutně vybrat jen z těchto 3 značek, tak jedině seat, aspon se trochu odliším. píšeš že jses rozhodoval mezi několika auty, já kupovat v této třídě, tak se rozhoduju mezi focusem, mazdou 3, oplem astra, jsou i další auta, proč jsi na ně zapoměl?auris, bravo, ... no ale jednu věc říct musím, ta přístrojovka fakt nic moc, škoda no, ale i tak, hodně štastných kilometrů:)-
dal 29.04.2014 19:00
« Re: To je ale hnus velebnosti...
Je to jednoduché, měl jsem finanční limit přes který jsem nebyl ochoten jít. Do úvahy jsem vzal všechny neprémiové kompakty na trhu, se všemi jsem se svezl a Leon nabídl ze všech nejvíc za slušné peníze. Nevím proč se ti ta přístrojovka nelíbí u mne byla jedním s nejplusovějších bodů pro Leon. Každý máme jiný vkus, mně se ještě líbila přístrojovka Civicu(ten se mi líbil i jako celek) ale cena byla proti.
-
-
-
-
-
-
-
dal 16.06.2014 16:25
« Re: led denní svícení
Ano nejlevněji v Polsku, nevím co se ti na tom nelíbí. To že se musí předělat ŘJ pro napájení o tom pochybuji, spíše se jedná o její nastavení. Zkusím ty světla připojit a buď budou fungovat nebo ne. Budu muset sice k vůli tomu do Polska ale za to mi to stojí.
-
-
-
-
dal 20.08.2014 11:37
Spotřeba na dálnici
Chtěl by jsem poupravit spotřebu, kterou jsem uváděl při nájezdu 4000km.
Dnes mám najeto 21tis. a ráno jsem vezl dceru na letiště. Plzeň - Praha 90% cesty dálnice(tempomat 140) spotřeba tam i zpět 6,0l/100 dle PP. To by znamenalo pokles spotřeby po zajetí motoru o 1,5l! Maximální spokojenost! Příští týden jedeme do Chorvatska, tak jsem na tu spotřebu zvědav.
Pochopitelně doplním i nějaké foto.-
CommonUser 29.08.2014 18:22
« Re: Spotřeba na dálnici
Aby sme naplacali do vetra, ze jo, tak znuluj BC na zaciatku - priemernu spotrebu ale aj priemernu rychlost, a najlepsie aj profil trati - aspon orientacne. Inak je to len generator nahodnych cisel.-
dal 12.09.2014 13:30
« Re: Spotřeba na dálnici
Tak a jsem zpátky z HR.
Spotřeba
Cesta tam 1117km dálnice cca 85% trasy 6,1l/100(rychlosní průměr 96,2)
Cesta zpět celá za deště stejnou trasou jako tam 6,3l/100(rychlostní průměr 85,6)
Po HR a Bosně najeto cca 1500km spotřeba 5,1/100(většinou pomalá jízda)
Na dálnici která tvoří většinu trasy až na výjimky (tunely a snížená rychlost) stabilně mezi 140 a 150 dle tachometru.
PP se nuluje sám.
Trasa:
Klatovy, Zwiesel, Passau, Wels, Graz, pak objezd Slovinské dálnice na Lenart a Ptuj, pak od Krapiny až na sjezd u Ploče a cíl Komarna.
-
-
-
zetr007 12.10.2014 12:26
Olej
Ahoj, chci se zeptat na výměnu oleje. Mám objednanýho Golfa Variant 1.2 tsi 77kw (možná než mi dorazí bude to už 81 kw :-) ) v lednu mám nejbližší termín dodání, je to hrůza čekat na nový auto cca 5 až 6 měsíců. Ale zpět k oleji, když sis ho měnil sám poprvé jakej si použil? Stejnej jako píšeš ted v 1.garančce Shell Helix Ultra 5W-30? A není ta cena přes 2000kč (myslím ted jen olej) vysoká? Nedones si si vlastní? Je fakt že hodinová sazba práci se určitě promítla taky.-
dal 12.10.2014 13:57
« Re: Olej
Použil jsem Castrol edge professional Long Life 5w-30. Můžeš prakticky použít olej jakékoliv značky, ale se specifikací kterou uvádí výrobce vozidla. Cena je OK, olej jsem vlastní neměl. Myslím si, že kdyby jsem si přinesl vlastní, tak by jsem až tak neušetřil a zbytečně by jsem si ztížil pozici při případné reklamaci.
Leden je tady cobydup, já osobně jsem nikdy na auto nečekal, bral jsem vždy skladovku.
Jenom mezi řečí, pro ne Hyundai? ;-)-
zetr007 12.10.2014 14:59
« Re: Re: Olej
Dík za odpověd.
Na skladovky jsem taky koukal, ale za tu cenu co mi nabídnul prodejce za nový auto,tak to si radši počkám :-) .
Proč né Hyundai? Zkusil jsem i Kiu ceed 1.6 GDI, Toyotu Aurise 1.6 Velematic i Leona 1.2 tsí 77kw (81kw) všechny auta v ve verzi kombi, vozy jsem měl nejméně na víkend většinou ale na dýl s tím že i30 dokonce dvakrát na 14 dní plus párkrát na víkend, ale nejlépe mi z nich vyšel pro moje potřeby Golf kombi 1.2 tsi 77kw. Jsou to třeba jenom detaily, ale prostě komplexně je pro mě uživatelsky nejlepší golf i když určitě bez chyb není, no ale má jich tak asi nejmíň z mojeho pohledu. Asi nejblíž byl Leon, ale budeš se možná divit, rozhodla cena a to hlavně podmínky financování, nechápu jak může mít škofin tak rozdílný podmínky ve financování třeba právě mezi Seatem a VW. Nejlepší financování má sice od škofinu Škoda, ale Oct III combi je co se týká výchozí ceny co ti nabídnou prodejci (s výbavou co jsem chtěl) opravdu hodně vysoko a prodejci o slevách na rozdíl od Golfu moc mluvit nechcou :-) možná jsem měl jenom "štěstí" na špatný prodejce.
Pro zajímavost nejlepší financování plus servis měla Kia ceed, ale ten motor jsem jaksi nezkousnul, žere a moc mu nechce v nižších otáčkách ject, jinak bude určitě spolehlivej a kdybych si nesjel s tsi 77kw nový generace, asi bych proti 1.6 GDI nemoch nic říct .
Tak asi tak.
-
dal 12.10.2014 21:39
« Re: Olej
Vidíš, to mne nenapadlo já jsem se zajímal o cenu jako takovou a až pak jsem řešil financování.
Myslel jsem, že je to mezi Seatem a VW +- stejné (taky jsem šel do Škofinu).
Dle mého názoru jsi volil nejlépe, Korea na Golfa nemá v ničem, Auris má horší motory a jestli ti financování vyšlo lépe u Golfu než u Leona, tak nebylo co řešit.
-
-
-
-
dal 14.10.2014 10:34
Deaktivace start stop
Tak, konečně jsem se zbavil otravného start stopu. Zkoušel jsem dle různých rad přepojit kablíky v tlačítku vypínání start stopu ale bez úspěchu.
Nakonec jsem zakoupil od fy Ampire "deaktivátor"(Kufatec) a pohoda.-
-
-
-
-
Slamka 29.10.2014 11:55
« Re: Re: Deaktivace start stop
To som nasiel ( [odkaz] ), ale pytam sa na realne skusenosti ako to funguje...
Pripojis, deaktivuje to start/stop system. Odpojis..
Ale mozes si start/stop gombikom na palubovke znovu zapnut ked chces, alebo je trvalo deaktivovany?? V pripade deaktivovaneho systemu Ti stale svieti kontrolka ze ho mas vypnuty?
-
-
-
-
-
Covenant 03.11.2014 15:21
« Re: Deaktivace start stop
Čao, ten kufatec jsi objednával v Německu nebo ta firma má i nějaké české zastoupení nebo eshop v ČR kde to prodávají?
A ještě jeden dotaz, někde jsem četl, že by to mnělo přehodit funkce, tzn při nastartovaní je start stop vypnuty, ale lze ho po stlačení tlačítka znova aktivovat. Z toho co jsi ale psal to vypadá, že to deaktivuje nastálo a pro aktivaci je potřeba znovu připojit Kufatec... je to tak?
Díky za odpověd ;-)
-
-
Brandon Walsh 21.10.2014 14:11
bluetooth
ahoj,
pozerám na tvoj volant a chcem sa opýtať má auto bluetooth ? Na volante vľavo je tlačítko telefón [odkaz]
a ešte načo sa používa tlačítko na druhej strane ( vpravo ) ?-
dal 22.10.2014 10:33
« Re: bluetooth
Konkrétně moje nemá, to tlačítko tam je ale je nefunkční(je za příplatek) .
Na druhé straně to tlačítko přepíná mezi médii(rádio, USB, SD).
Jinak volant už jsem vyměnil, mám jej ze style ale funkčně je prakticky stejný. Ten který je na obrázku je totožný s tím z Toleda od r.v.2014, zatím ho mám schovaný.-
Brandon Walsh 22.10.2014 10:37
« Re: Re: bluetooth
vďaka za odpoveď, mám toledo a s tým tlačítkom sa dostanem do telefónu, tým pádom som si myslel, že všetky leony majú bluetooth-
-
Brandon Walsh 22.10.2014 10:51
« Re: Re: bluetooth
áno, kupoval som ho nedávno, no stále mi v hlave vŕta leon ;-) mal som prvú, druhu generáciu a časom príde určite tretia keďže manželka stále rozpráva, že sa jej páči viac ako toledo >:D-
dal 22.10.2014 11:48
« Re: bluetooth
Toledo je vhodnější jako rodinné auto vzhledem k velikosti kufru. Ve všem ostatním je lepší Leon, tedy až na cenu. Taky jsem zvažoval Toledo ale naskytl se mi tento Leon za stejné peníze. Nějak nechápu tu disproporci mezi prodeji Rapida a Toleda, když se Toledo dá koupit levněji a z lepší výbavou. Navíc i lépe vypadá.-
Brandon Walsh 22.10.2014 12:15
« Re: Re: bluetooth
taktiež som prekvapený, koľko rapidov sa predáva, mám auto cca dva mesiace a videl som toleda tri, za to rapidy sú na jednej križovatke tri >:D-
overnight 18.11.2014 08:42
« Re: Re: bluetooth
Toledo je krásný auto, jenom by ta kastle nad zadním kolem mohla být trochu více dynamičtější (jako tomu bylo u legendárního Toleda I. nebo II.), ale to Seat ovlivnit nemohl. Také jsem o něm uvažoval, protože cena skladovek je velmi přitažlivá, i když u nich nejsou full led - je to novinka.
Jinak ve srovnání s Raprdem vypadá Toledo mnohem, mnohem lépe. :-!
-
-
-
-
-
-
-
-
profik89 29.10.2014 22:52
seat easy connect
Cau, chtel jsem se jen zeptat, jestli mas na cernobile dotykove obrazovce v menu auta/nastaveni multifunkcniho ukazatele MFA/ tipy na usporu paliva a jestli jdou vypnout, ja to tam totiz vubec nemam a stvou me ty eco tipy, kdy neradim, tak jak si to system predstavuje a porad mi to tam pise abych lepe radil pro eco jizdu ;-\ , a take tam mam zaskrtlou moznost teplota oleje, ale nic tam nemam, pouze teplotu chladici kapaliny. Tak me zajima, jestli mam nejaky stary system, ci co je spatne. Dik :-)-
-
-
-
Slamka 31.10.2014 11:58
« Re: Re: seat easy connect
Zapnut zadne svetla aby svietili pocas dna ide bez problemov:
[odkaz]
Je tam aj video...
Toto je tiez moja poziadavka ktoru nastavim pri prvej prilezitosti.. Nepochopim zmysel denneho svietenia bez zadnych svetiel, hlavne ked svetelny senzor je tak nastaveny, ze uz by sa hodilo zadne svetla mat rozsvietene, ale este neprepne na stretavacky (ktore rozviestia zadne)..
Akurat neviem ci to funguje aj na obycajne svetla alebo iba na LED..
-
-
-
-
-
Jolaus 29.04.2015 08:16
Dizajn??
Exterier autá je krásny, ale interiér je totálny hnus (neviem či niektoré nové auto má tak dizajnovo hrozný interier). Všetko sú to subjektívne hodnotenia ale nepočul som jedinú chválu na dizajn interiéru. Ergonomia, vypracovanie interieru to je štandardne OK.
Co sa tyka motorov, od VW by som momentálne nechcel ani jeden benzinový motor. Ak beriem auto ako spotrebný tovar t.j. 4 roky vyjazdim a beriem ďalšie tak je to fajn voľba (otázne je akú bude mať potom predajnú hodnotu kvôli tak "dobrej" spoľahlivosti motorov TSI) ale ak si človek plánuje kúpiť na cca 10 rokov tak TSI by som zďaleka obchádzal.-
dal 29.04.2015 14:47
« Re: Dizajn??
Je to věc vkusu každého soudruha, mně se Leon hodně líbí.
Nejvíce se mi líbí tvar zrcátek, boční přerušená linka, tvar palubní desky nebo dveřní madla do oblouku.
Když by si nechtěl žádný současný benzínový VW, tak si jej jednoduše nekupuj!
Na 10 let si kup KIU, máš 7 let záruku a pak ještě 3 roky modlení a budeš mít to utrpení za sebou!(nebo možná i ta KIA) :-)-
Jolaus 29.04.2015 17:06
« Re: Re: Dizajn??
Presne Kiu Ceed 2014 mám a som spokojný (mimochodom momentálne 3 najpredávanejšie auto na Slovensku za rok 2015) :-)
A možno ju o 6 rokov budem predávať (kedy bude ešte stále v záruke) a kúpim si ďalšiu Kiu so 7 ročnou a nemám čo riešiť. U tohto Leona sa môžeš tešiť dva roky kým je záruka a 8 rokov sa modliť aby dožilo 10 narodky ;-)-
Brandon Walsh 29.04.2015 17:20
« Re: Re: Re: Dizajn??
naťahujete sa ako deti na piesku, skús sa pozrieť na podvozok ceeda po pár rokoch, prípadne rio po pol roku, kompletne hrdzavé, k leonu sa nevyjadrujem stačí pozrieť na cenu, ktorá je vážne dobrá iba pri základných verziách a cupre-
Jolaus 29.04.2015 17:35
« Re: Re: Re: Re: Dizajn??
Je ťažké hodnotiť auto ktoré sa vyrába tretí rok a povedať že bude hrdzavé, možno predošle Kie ale myslím že všetci sa učia na vlastných chybách a pochybujem že by si robili takýmto spôsobom zle meno, nehovoriac o tom že by bolo drahšie pre automobilku riešiť reklamácie ako urobiť nejaku prevenciu proti tomu.
-
-
dal 29.04.2015 21:11
« Re: Re: Re: Dizajn??
Vidíš jak jsem se trefil. Tak jako ty mohl reagovat jen majitel korejce a jelikož si slovačisko, tak KIA. ;-) Podle mne je design Ceedu na úrovni plastových kukaček a s "kvalitou" novodobých korejských aut mám také zkušenosti.
Podle toho co jsi označil za hnus a podle toho co se ti naopak líbí, tak by jsem se nedivil kdyby jsi byl oblečenej z vietnamské tržnice, nábytek z Polska a na zdi velké zlaté náramkové hodinky.
Jinak nic ve zlém, znám více lidí s nevkusem. ;-)-
Jolaus 30.04.2015 06:40
« Re: Re: Re: Re: Dizajn??
Typické pre niektorých, akonáhle niekto povie kritiku pre ich auto, ktoré si myslia že je na automobilovom olympe, tak rýchlo nemiestne urážanie.
- Kia Ceed zozbierala niekoľko dizajanerských ocenení tak ako aj Peter Schreyer (šéfdizajnér značky KIA) ktorý patrí momentálne k najlepším dizajnérom sveta, takže toť na margo plastových kukaček a k tvojej odbornosti na nevkus.
- A vysvetli mi potom prečo dáva Kia záruku 7 rokov a Seat 2 roky? Lebo min. pri týchto motoroch TSI si to nemôže dovoliť. 1.2 TSI prvej generácie, ak by vedel akú hanbu si spraví VW s týmto motorom tak v živote ho nedá na trh. Ľudia aby nosili rozvodovú reťaz stále so sebou. Keby to urobil Korejec tak ho všetci zahrabú pod čiernu zem aj Keď slovo korejec by som pri Ceede ani nehovoril, keďže v europe projektované a na Slovenskú vyrábané.
A Ceed som zvolil práve preto, lebo ma rozumnú cenovú politiku ak som pozeral na iné autá, napr. aj na novu Fábiu III, tak pri rovnako výkonných motoroch a výbave mi vyšla FIII o 500€ lacnejšie, auto o triedu nižšie o interieri sa ani nevyjadrujem. Preto aj súčasné predaje FIII sú nižšie ako napr. Hyundai i20.
Apropo, pozri si testy životnosti Kie, pozri si recenzie (napr. minulotyždnový Svet Motoru č17.) a potom hovor k veci. -
-
-
overnight 30.04.2015 15:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn??
právě to se mi na Seatech tak líbí, že jich není všude hafo ;-)
to, že tady jsou lidi ovce a kupují to co má soused (Ceed, I30, Octu, Golf) a trpí předsudkama vůči některým značkám, které moc nekupují není problém Seatu ;-)
ty si raději hlídej, aby se ti u té tvé korejské designové roztekliny za chvíli nespojila přední světla s čelním sklem, chybí tomu už jen pár centimetrů >:D
a v tvém případě si slovo estetika vůbec neber s odpuštěním do huby ;-)
-
-
-
-
-
rapper 11.05.2015 11:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn??
když už jsme u toho napodobování, Korejci nově totálně obšlehli tvar palubovky Leona u své nové Elantry i s těmi nezaměnitelnými výdechy a mírně natočeným skloněným panelem, to mě fakt pobavilo >:D
[odkaz]
ostatně není to poprvé, co si někdo z nového Leona něco "půjčil", viz přední světla nového Superba
-
-
-
-
-
-
Atomas 30.04.2015 16:23
« Re: Dizajn??
Hádáte se tu jak dva malí **** na písečku. Oba používáte naprosto liché argumenty. Obě auta mají svoje plusy a svoje mínusy. V dnešní době mezi oběma vozy není možné zvolit špatně. A protože mám osobní zkušenost s oběma vozy, klidně bych se bez předsudků opět rozhodl kdykoliv pro jakékoliv z těchto vozidel. :-!
-
-
Verny_2013 24.05.2015 22:38
změna hodnocení
Tak jsem se po nějaké době vrátil k tvé recenzi, se zájmem pročetl postřehy z postupného nájezdu km a vylepšil původní hodnocení. Spotřeba opravdu zajímavě padá dolů do téměř dieselových hodnot. Pokud to moc nehoníš po dálnici tak si myslím že 1,2 TSi je reálně nejůspornější turbobenzín na trhu. -
zetr007 25.05.2015 17:10
Olej
Ahoj, to je docela divný s tím olejem a jak píšeš i docela dost si musel dolévat. Mám ten samej motor tak mě to hodně zajímá. Taky budu chodit na výměny po 15000 km, ale byl už jsem i ted po 5000 km. Jak často to kontroluješ?
Jinak každý auto má náký chyby, ale jde o to aby jich bylo co nejmíň, mě se tvůj Leon líbí z venku určitě víc než muj Golf >:D . Co mě nejvíc štve je ten stop-start to je fakt volovina.-
dal 25.05.2015 18:45
« Re: Olej
Ten olej jsem dolil 1l při 28000 a 0,5l při 40tis. V tom prvním případě jsem se lekl, protože se mi rozsvítilo upozornění nízká hladina oleje při cestě do Chorvatska, bál jsem se jestli mi někde nevytekl, dolil jsem na pumpě. V druhém případě jsem zjistil, že se blížím spodní rysce, tak jsem dolil. Stav oleje kontroluji namátkově.
Máš pravdu, každé auto má chyby, hlavní je pokud možno nemít závady.-
profik89 31.05.2015 16:36
« Re: Re: Olej
čau, můžu jen dotaz, teď se mi rozsvítila taky kontrolka oleje nízká hladina, ale po dolití 250 ml jsem byl v půlce rysky, takže to dolití 1 litr nebylo nějak moc? nestačilo by 0,5 litru, nebo to máš nějak vyzjištěné. Jinak já jsem teď doléval po 18 tis. a to těch 0,5 l což není špatné, na to, že jezdim hlavně jen město a ještě jsem nebyl na výměně oleje :-)
-
-
Ronault. 25.05.2015 20:56
« Re: Olej
Start stop je už skoro všude 8-s
Díky automatickému svícení jsem přišel o nutnost starat se o zapínání světel, ale naopak při startu vypínám na start-stop 8-s
Jinak já nikdy nějak nedolíval do žádného ze svých aut olej, možná tak 2 deci na jednu výměnu oleje, ale ten litr nebo litr a půl bych jako něco závažného nebral. ;-) Kamarád měl Primeru s 1,8 benzínem a s ní nejezdil na výměnu oleje nikdy, protože dolíval tolik, že mezi předepsanými výměnami mnohem více dolil než je objem oleje v motoru... přitom auto jezdilo úplně v pohodě, žádná kouřivost, nic...
-
-
umo 07.06.2015 12:38
i30
Ahoj. Svojho času pokiaľ sa nemýlim si tu mal zverejnenú recenziu na i30. Po výmene auta si túto recenziu odstránil. Navrhujem túto recenziu opäť zverejniť. Myslím si, že by mohla pomôcť niekomu, kto sa pre i30 rozhoduje. Ja sám som sa pred 4 a pol rokmi rozhodoval medzi fabiou a i20. Vybral som si fabiu a po tom, čo som čítal o problémoch s i20, si myslím, že som urobil dobre. A keďže by v budúcnosti mohol byť nástupcom fabie teoreticky aj i30, zaujímajú ma skúsenosti majiteľov. Po fabii si už škodu kvôli turbomotorom nekúpim, preto by to mohol byť hyundai (pokiaľ si v ponuke zachová atmosféry).-
dal 07.06.2015 14:45
« Re: i30
Ahoj, rád by jsem tu recenzi vrátil ale bohužel jsem ji smazal. Jestli hledáš info o i30 podívej se na Hyundai fórum. I30 je vhodným autem pro nenáročné řidiče, kteří chtějí mít vybavené levné auto.
Já osobně nikdy nechci s davem, takže Škoda u mne nehrozí, nejspíš po Leonu půjdu do Hondy.
-