Toyota Corolla (2019)
27.1.2021Všiml jsem si, že recenze nové Corolly jsou tady zatím pouze dvě, velmi kvalitní a detailní, ale tohoto konkrétního modelu (sedan) žádná, což mi přijde…
Toyota Corolla (carlosdehell)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Somperle 17.02.21 12:23
« mam tiez
Tiez ju jazdim, auto je celkovo dobre, komfortne,spolahlive, no niektore veci by som urcite zmenil. Sprevodovanie je akoby to chcelo ist 300.. strasne dlhe prevody a blizko seba. Skoda, lebo tym ubijaju ten tocivy motor.
Dalej ovladanie volantu nad 120kmh, je akoby ste riadili “čln”.
A naj mega problem, co nie je vzdy, neviem preco, je elektronicka parkovacia brzda.. Kedy? ked zastavis dolu kopcom predkom.. Ani zapnuty hillholder nepomoze. Odporucam neskusat parkovat 0,5m od steny.. Normalne sa spotite kym odidete.. Jazdil som golf, passat, alfuromeo, civic a vsetko v pohode. Tuto je tento ukon hotove kamiladze.. Odskusane na strmom kopci viackrat. A z 8x sa da asi 3x odist. bezpecne. Ona vzdy pusti inokedy.,
Ale inak ja Toyoty mozem, Auris mame tiez, este stary dobry bez elektroniky :-) -
Verny_2013 28.01.21 14:55
« jezdil jsem taky se sedanem
Ale předchozí gen. když jsme byli na tripu v USA. Měl jsem 1,8 atmo s variátorem. Musím říct fajn přibližovadlo, dokonce i s variátorem jsem se sžil. Ten měl problém jen při výrazné akceleraci a v dálničních stoupáních. Recenzi jsem již skryl, ale na pár dní ji zase zveřejním, jestli máš zájem o počtení. Jinak ať dlouho a spolehlivě slouží. Má pro to všechny předpoklady. -
Rasto 04.02.21 17:50
« Re: Houpačka
Variátoru pomôže, ak nešľapeš na podlahu, ale len na prvý doraz a dáš si režim šport. Vtedy nevyje ale radí 7 virtuálnych stupňov.
Od dynamiky môžeš očakávať dynamiku atmo benzínovej 1,6-tky teda na úrovni základných turbo motorizácií konkurencie, na tom nič zlé nevidím.
A podvozok som teda prekvapený - ja mám 75 000 na to najazdené a že by bol nejako záludný to určite nie, len keď to človek preženie tak je to nedotáčavé, bol som s tým aj na škole šmyku a žiadnu záludnosť som nepozoroval. Práveže sa mi pár krát podarilo zobrať hrboľatú zákrutu rýchlejšie ako by som chcel ale auto, na to, že má torzku vzadu to vždy zvládlo bez problému. V danej triede mi to príde ako podvozok úplne v pohode kompromis medzi pohodlím a jazdnými vlastnosťami. Jedine keď sa auto plne zaťží, dosť klesne a pocit z jazdných vlastností nie je nič moc, to to potom celé také gumové. -
carlosdehell 03.02.21 07:01
« Re: Houpačka
S Corollou sedan předchozí generace přímou zkušenost nemám, měl jsem před tím sesterského Aurise, 50tis km, tři roky, a tam byl podvozek spíš tvrdší. V každém případě, tohle je nová generace, na nové platformě TNGA, a je to fakt poznat - prostě generačně jinde :-) -
Ginger Kyriakos 02.02.21 15:31
« Houpačka
Corolla sedan předchozí generace, najeto 10 tis km. Jezdil jsem s ní dva týdny předloni na dovolené. Nenadchla, neurazila. Variátor ječel a v kombinaci s 1.6 benzínem nejel. Sedadla velká a pohodlná, místa habaděj i pro člověka tyčícího se do výšky dvou metrů. Podvozek komfortní, ale naprosto houpavý. Až tak, že mě jednou bez varování vypekl a já dostal smyk ve zcela nezáludné zatáčce, kterou jsem projížděl naprosto bezpečnou rychlostí. Od té doby jsem tomu autu již nevěřil. Třeba je na tom nová generace již lépe. -
carlosdehell 28.01.21 21:00
« Re: Re: Re: Ať slouží
Slyšel jsem to od tří různých lidí z různých autosalonů, osobní zkušenost nemám - proto to "prý" :-) Možná jsou to jen ty "nejhrůznější" stavy aut, která jezdila krátké tratě, studené starty - a nebo si chtějí zákazníky cíleně směřovat k hybridům ;-) -
Verny_2013 28.01.21 18:20
« Re: Re: jezdil jsem taky se sedanem
Nechci tam mít 10 aktivních recenzí, které už pro mě nejsou aktuální. Můj seznam aut je už docela dlouhý a pak je to pro mě nepřehledné. A už se mi párkrát stalo že mi tam někdo naflákal jedničky a to mě otrávilo. U někoho stačí že nedáš 3x10 i když recenze tomu neodpovídá a máš to tam i s úroky.
Auto jezdi 100% kratke trate v ramci obce nebo okresky, take jeste nemohu posoudit - ale nekdy zkusim.
El.parkovaci brzda neni tak vychytana, jako napr. koncern VW. Obcas nechce pustit z mista, nebo je citit, ze rozjezd bys "pres trmeny". Autohold je taky trosku na baterky - musi se pokazde zapnout, ne jako v VW je zapnuty nebo vypnuty stale, a kdyz se stoji z kopecka, tak nedrzi a couvne. Takze musi clovek normalne pres spojku. Manzelka byla nadsena, ze po zmene z Aurise tohle bude mit autohold, ale bohuzel nefunguje tak jako v nasem druhem koncernovem aute..