Recenze

9 Majitel

Renault Clio Grandtour 1.2 16V, 55kw

9.08 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4 Renault Clio, foto 5 Renault Clio, foto 6 Renault Clio, foto 7 Renault Clio, foto 8
Renault Clio, foto 9 Renault Clio, foto 10 Renault Clio, foto 11 Renault Clio, foto 12 Renault Clio, foto 13 Renault Clio, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Rendlík Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:1000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 107 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.4 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 439 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8

Popis vozu

Musím se pochlubit, jsme novými majiteli Renautu Clio Grandtour. 1.2 16V/55Kw.
Vozdlo jsem pořídil nové za lákavou cenu 209 000,- v provedení Advantage coz ve zkratce znamená, ABS, 4x airbagy, klima, radio s ovladanim pod volantem, el. okna, nastavitelný kožený volant, posilovač, kliky a zrcátka v barvě, střešní nosič stříbrný, plná rezerva kola.
Jako BONUS ještě parkovací senzory !!! koberce a povinná výbava.
4 roky záruka a 12 let záruka na kastli.
Při využití renault finacování bonus 20 tis takze cena 189 000,-

V podstatě jsem si šel vybirat thalii, než mi prodejce ukazal tento vůz.
Vzhledem, že jde o kombi byla tato nabídka více než lákává a troufám si řící, že nemá konkurenci.
Někdo může tvrdit, že jo, ale to jsou tak auta, kde si do kufru dáte tak igelitku s botama a takový
auta k životu nepotřebuji. Ani nemam rád, když nekdo tvrdí že je to renault, interier je plast atp. Rozhodně nesedám do auta a nepichám nehtem do palubovky, abych se ukájel, jak se prst měkce vtlačil do palubovky. mimo jine palubovka je světe div se měkkčená !!!. Aspoň u mého modelu. Stredový panel je ve vysokém tmavě šedém lesku.
Volant kožený.

Proč jsem zvolil vlastně tento vůz ?? Tak především potřebuji auto aby mi nepršelo na hlavu, přemístil jsem se především na krátké vzdálenosti z bodu A do bodu B a především kufr v kterým odvezu kočarek a dostatečně velký nákup a klidně i nějakou tu skříňku a lednici :)
Což mi za tu cenu žádne i20, pikanto či citigo nenabidne. Fabie ačkoliv by měla trochu větší kufr je při takovéto výbavě o více než 100tis dražší
a tři valec u mne dobry dojem trvanlivosti a spolehlivosti nebudi a ačkoliv je design neni priorita tak posledni fafie je hnus z venku tak i zevnitř.

Věřte, že nejsem žádný socan a určitě by se u mně dali najít peníze na něco z koncernu od VW, ale nejsem typ co si musí léčit ego tím že jezdi v "pořádným" autě jak majitele koncernových aut většinou tvrdi.
Auto má sloužit učelu, pro mě byly priority přesun a dostatečnej zavazedelník. I kdbych na to měl sebevíc, nechtěl jsem prostě do auta vrazit více než 200tis.
Za tyto peníze to auto plní svojí ulohu perfektně a za zbyle peníze radši stravím 10 let v thaisku na dovolené :) Kdybych měl jezdit děnně několik set km
jistě bych volil uplně jiné auto. Upozornuji, ze jsem chtel NOVE AUTO ne o tridu lepsi ojetinu s nejistou historii, s najezdem km kde nevim co za opravy mne budou cekat.
Neopovrhnul bych ani Thalii která byla taky ve hře. řeci o designu atp, pindy koncernovych egoistu mne nikdy nezajimaly.
Preferuji ale pro praktičnost prostě 5té dveře, takže vyhrálo Clio a co si budem povidat uvnitř je trochu lepší, hlavně mi přišlo,
že vzadu je více místa pro spolucestující.

Interier vozu je vkusný a nepůsobí na mně laciným dojmem.

Jinak zkušenosti : nechtějte po mně výčet, závad atp. na to mám auto krátkou dobu. Ti co renaulty vlasti rikaji, že jsou to držáci, kam se lejou jen kapaliny,
ti co v nich nikdy nejeli, říkaj že je to šrot a francouze nikdy. Já uvěřil té první skupině, takže čas ukáže kdo měl pravdu.

Celkové zpracování vozu mě přijde za tu cenu velmi solidně zpracované. Volant jde pouze vyškově nastavit.
Na páčky pod volantem si člověk musí zvyknout, je to pocitově uplně jiné než koncernové vozy.
Ovladání radia pod volantem na to si chce najít čas, jinak skoncite mimo silnici :)

Motor 1.2 16V/55KW. Denně jezdím služebákem OTII 1.9TDI/77KW.
Takže motor v cliu mi přijde trochu vlažnej, jsem zvyklej na firemni oktávii 1,9TDI takže zabořovaní do sedadel se nekoná. Ale na druhou stranu neni to žádný průšvich, když se motor vytočí jede to docela pěkně.

Spotřeba vozu převážně městský provoz: 7,2 litrů, ČB - Borovany - ČB 6,7.

Řazení není takove jemné a přesné jako třeba u škodovek, ale asi mám kliku a je to v pohodě, je to trochu gumovější ale přesné.
Brzdy jsou masakr a chteji cit, jinak člověk líže sklo.
Posilovač řízení funguje až moc, jde to fakt jak máslo, manželka to jistě ocení. Trochu mi vadí, že volant se sám jakoby po zatočení sám nevrací, tak jak sem zvyklej z octatávky.
Říká se že spojka zabírá u frantíku nahorě, u mně naštěstí ne. Při zkušební jízdě jiného Clia to bylo horší.
Posez v autě je docela pohodlný, dá se najít poloha která člověku vyhovuje.

Měřím 190cm a v pohodě se usadím, levý loket položím na opěrku madla ve dveřích a v pohodě si můžu řídit jednou rukou, bez potreby vysunout volant k sobě !!! a noha v pohodě svírá mezi stehnem a lýtkem úhel 90°.

Výhled z auta je pěkný, parkovaci senzorky opět ocení jen má žena.
Sedačky jsou příjemně tvrdé a maj lepší vedení než třeba okctavia. Co mně překvapilo je odkládací schránka u spolujezdce, je opravdu velká
a menželce se tam vejde celá velké kabela a ještě místo zbyde.
Kufr je dostaečně velký, je menší než u fábie combi, ale je dostatečně velký, aby ho nemusel člověk řešit pokud do něj něco potřebuje dát.
Velmi oceňuji dvojitou podlahu v kufru do které se dá ledacos vložit , třeba tašky, přepravka na nákup, kompresorek, gumycugy, prostě veškerá drobotina co by jinak obsazovala kufr a lítala sem a tam, dále druhá podlaha vyrovnáva výšku s nákladovou hranou. Při sklopení sedáček se nemusí vyndavt hlavové opěrky.

Podvozek je měkčí než německé vozy, což se na našich silnicích ocení, vůz dobře drží v zatáčkách.

Co mě překvapilo, že zasuvka zapalovače funguje jen s otočeným kličkem. Takže nabijení mobilu, nebo provoz ledničky bez pobytu v autě se nekoná.

Kdo hledá prakticke auto za malo peněz je to naprosto bezkonkurencni a vřele ho doporucuji. Odhodte predsudky, ze je to francouz s píčou na kapotě.
Hledejte veci jako cena, uzitnost, prakticnost, spolehlivost, pach a pocit noveho vozu, tak pak
vam musi jedine vyjit Renault Clio Grandtour.

Faceliftovane Clio 3ti generace letos konci a nahradi ho 4ta generace, kdo hleda nejlepsi poměr cena/vykon, tak ať si pospíší.

Silné stránky

Vzhled který nenudí.
Interiér s měkkčenými plasty.
Dobré sedačky.
Velký prostor na tak malé auto.
Velký kufr.
Bohatá výbava
Nízká cena.

Slabé stránky

Slabší motor, ale stačí.
Příliš funkční posilovač.
Nezvyklé ovládaní na páčkách pod volantem.
Pouze výškově nastavitelný volant.
Zasuvka zapalovače funguje jen s otočeným kličkem !!!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1) po 50km - nabiječka na mobil šla dost ztuha do zasuvky zapalovače, při jejím vyndaní se zásuvka utrhla, naštěstí jen na jedné straně, takže tam ješte drží. Doporučuji pri vyndavaní nabíječky zasuvku přidržet.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autolinhart ČB.
Jako každý prodejce, když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.

 


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
8
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
7
náhradní díly
6
výkon motoru
6
spotřeba
6
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
8
brzdy
9
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Tchéco jako hlavní hvězda! Zoo Praha znovu otevřela pavilon hrochů, slaví 89. výročí

Tchéco jako hlavní hvězda! Zoo Praha znovu otevřela…

Hroši hurá do čisté vody! Pavilon těchto savců v Zoo Praha se v pondělí v nové premiéře znovu otevřel, zoo tím…

Těhotná Veronika Arichteva má před porodem! Nedočkavé čekání plné otázek

Těhotná Veronika Arichteva má před porodem!…

Půvabná herečka Veronika Arichteva (34) už se zřejmě nemůže dočkat svého prvního potomka a ostatně její fanoušci…

 

iSport.cz

Záhada. Čvančara se prý přiznal k faulu. Ale sám o tom nechce slyšet

Záhada. Čvančara se prý přiznal k faulu. Ale sám o…

Potlesk pro jabloneckého Tomáše Čvančaru. Přiznal se k faulu a pomohl odvolat gól v duelu proti Opavě (4:1). Tak…

Slavia si musí dát pozor, šance se změnily. Favorizuji Dány, říká Novák

Slavia si musí dát pozor, šance se změnily.…

Jediný zápas dělí fotbalisty Slavie k otevření brány do hlavní fáze Ligy mistrů. Jenže v Dánsku je čeká pořádná…

 

Reflex.cz

Slovensko zpřísňuje: Roušky povinně i venku, ruší se hromadné akce, omezí se hospody

Slovensko zpřísňuje: Roušky povinně i venku, ruší se…

Slovensko od října kvůli šíření koronaviru zakáže až na výjimky konání hromadných akcí, včetně sportovních.…

Před 70 lety zemřela múza slavných básníků Sidonie Nádherná. Život měla bohatý i smutný

Před 70 lety zemřela múza slavných básníků Sidonie…

Mluví se o ní často jako o krásné a duchaplné ženě, mecenášce a múze mnoha umělců. Za snovým oparem úcty a…