Recenze

9 Majitel

Mitsubishi Lancer

9.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Lancer, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Lancer Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:51000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 82 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Lancera som kupoval noveho na jar v roku 2009 v Budapesti kedze na Slovensku sa vo verzii sedan vobec nepredaval. Z toho vyplyva nemala vyhoda - stretol som doteraz v bratislave jedine rovnake auto ale so striebornou metalizou. S autom som mimoriadne spokojny vzhladom na cenu ktora vdaka vtedajsiemu kurzu forintu a faktu ze sa jednalo o vybehovy model doslova smiesna. Za taku cenu by som nekupil ani trojvalcovu fabiu a ze je toto auto uplne iny vesmir, nie len ina galaxia to asi nemusim zdoraznovat. Kedze sa jednalo o dopredaj skladovych vozov, mal som na vyber jediny stupen vybavy, nastastie nie najnizsej. Motor 1,6 vitam kedze je podla mna idealnym kompromisom k tomuto autu. O dizloch som beztak neuvazoval a dvojliter ma o dost vyssiu spotrebu. Inak sa jedna o stary dobry atmosfericky sestnastventil, krasne tichy, vyborne tocivy a docela pruzny. Plus na tomto motore sa doslova nema co pokazit, ziadne turbo, ziadny casticovy filter, ziadna zlozita poruchova technika. Moje predosle auto bol 16rocny lancer s rovnakym motorom a ani po 200 000km nebol nikdy opravovany. Auto je velmi prakticke aj na lyzovacky s dovolenky, no kombi to nieje. Mne sa vsak sedany pacia a ziadnu inu karoseriu by som nebral.

Silné stránky

Hlavne jazdne vlastnosti:
- Napravy su u tohto auta najsilnejsou devizou kedze v podstate tie iste ma aj spickove evo (ak sa nemylim :). Znamena to ze auto jazdi ako po kolajniciach a je takmer nemozne ho odtrhnut od cesty. Ked sa o to zamerne snazim napr na snehu, tak auto prechadza do krasne zvladnutelneho smyku bokom, ziadna nedotacavost ani pretacavost. Take nieco ako bocny naklon je neznamy pojem.
- Volant a riadenie je extremne presne a za volantom mate pocit dokonaleho kontaktu s cestou. Tazko sa to popisuje, no podobnu uroven riadenia som zazil iba u Focusu. Presadnutie do octavie je ako zly zart. Opat plati to co u naprav, riedenie je rovnake ako v Lanceri Evo, to znamena dokonale.
- Brzdy su 4x kotuce, brzdia dostatocne, nevadnu ani pri dlhom brzdeni. Navyse po styroch rokoch su stale takmer ako nove - servisak sa ma pytal ci som ich teraz niekedy menil, hovorim mu ze nie, su od vyroby.
- Auto ma 6 airbagov, automaticku klimu, elektricke 4 okna aj zrkadla, kozeny paket, elektrony, nieje o com, taka vybava by mala byt uplnou samozrejmostou no bohuzial nieje ani dnes o 4 roky neskor.
- Dalsou silnou strankou je spolahlivost, nikdy nebolo v servise a ratam ze ani najblizsich par rokov nebude.
- Interier nevrzga
- Tuhost karoserie, aj vdaka tomu ze to je sedan sa karoseria vobec nekruti co pridava na stabilite.
- Vyborna prevodovka, presne kratke drahy, spolahliva, keby mala 6 rychlosti povedal by som ze dokonala.
- auto je velmi tiche do rychlosti 110km. Pri 130 sa uz motor docela rozhuci, pri 140 sa zase trochu ukludni. Na volnobeh sa neda urcit ci motor bezi a v mestskej premavke okolo 2000ot. je tak isto nepocutelny. - nieco co s dizlom nedosiahnete.
- Spotreba: da sa jazdit aj za 5,5 (90 po dialnici) Pri 110 je to nieco nad 6l, mesto nieco medzi 7 az 8.
- Originalnost - tazko stretnete podobne auto na krizovatke.
- Nekradne sa - nemam alarm a nikdy som sa nebal ze auto nenajdem rano na parkovisku. Ani ked bolo uplne nove. Ten klud duse je uzasny :)

Slabé stránky

- 6. rychlostna prevodovka by bola super
-Jednoduchy interier. Ma to aj svoje vyhody - vsetko poruke, nema sa co pokazit. Privital by som ale zabudovane radio.
- V mojej vybave maju sedadla slabe bocne vedenie. Auto drzi na ceste ako sialene ale vy sa vnutri drzite vsetkeho mozneho aby ste neskoncili spolujazdcovi na kolenach :D
- Volant nieje MOMO :(
- Primitivne vyriesene prekrytie rezervy kuskom preglejky a otrasnym kobercekom. Ten som hned nahradil gumovym lebo povodny lietal po kufri a krcil sa.
- citlivy lak, je velmi lahke ho posrabat.
- kurenie v mojom kuse funguje cudne, bud je horuco alebo zima, toto plati pri zapnutom ventilatore. Pri vypnutom pekne drzi nastavenu teplotu.
- nema ESP
- 15' elektrony vyzeraju trocha smiesne
- Dost zle stredobasove reproduktory v mojej vybave. Vyskace su ok.
- Nema tempomat, dazdovy senzor, displejiky, tlacitka a podobne serepeticky ako ine auta. Ale aspon sa nema co pokazit.
- odkladacie priestory by mohli byt lepsie, no vzhladom na cenu auta je to ok.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ziadne! Toto auto sa proste nekazi a nekazi nech s nim robite cokolvek. Nie nahodou vyhralo britsku anketu o najspolahlivejsie auto poslednych 15 rokov.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autosalon mitsubishi v Budapesti - bez problemov no privital by som anglictinu. Musel som zapojit madarsky hovoriacich znamych, inak by som bol nahraty. Prihodili mi ale original koberceky :)

 


Další vozy Mitsubishi Lancer



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
9
výkon motoru
6
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
5
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Rozbitá držka a odřená kolena. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 přináší sladké vzpomínky

Rozbitá držka a odřená kolena. Tony Hawk’s Pro…

Nostalgie je mocná čarodějka a u videoher to platí dvojnásob. Jen málokterý dospělý pařan neprožil mládí nebo…

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po stopách Hrabala i do Země Keltů

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

 

iSport.cz

Kuriózní nájezd v Hradci: rozhodčí rozpažil, konec. Nebo ne? GÓL!

Kuriózní nájezd v Hradci: rozhodčí rozpažil, konec.…

Narazily na sebe dva válce, dva hodně silné soubory. Hradec od začátku sezony vyhrává, Liberec taky. Jeden musel…

Nezvyklý hlavičkář, pokopaný Hložek i vlažnost. Co ukázal duel Sparty?

Nezvyklý hlavičkář, pokopaný Hložek i vlažnost. Co…

Žádná odpočinková nedělní zábava, ale pořádná šichta. Fotbalisté Sparty se v utkání 5. kola FORTUNA:LIGY nadřeli…