Recenze

9 Majitel

Mitsubishi Lancer

9.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Lancer, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Lancer Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:51000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 82 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Lancera som kupoval noveho na jar v roku 2009 v Budapesti kedze na Slovensku sa vo verzii sedan vobec nepredaval. Z toho vyplyva nemala vyhoda - stretol som doteraz v bratislave jedine rovnake auto ale so striebornou metalizou. S autom som mimoriadne spokojny vzhladom na cenu ktora vdaka vtedajsiemu kurzu forintu a faktu ze sa jednalo o vybehovy model doslova smiesna. Za taku cenu by som nekupil ani trojvalcovu fabiu a ze je toto auto uplne iny vesmir, nie len ina galaxia to asi nemusim zdoraznovat. Kedze sa jednalo o dopredaj skladovych vozov, mal som na vyber jediny stupen vybavy, nastastie nie najnizsej. Motor 1,6 vitam kedze je podla mna idealnym kompromisom k tomuto autu. O dizloch som beztak neuvazoval a dvojliter ma o dost vyssiu spotrebu. Inak sa jedna o stary dobry atmosfericky sestnastventil, krasne tichy, vyborne tocivy a docela pruzny. Plus na tomto motore sa doslova nema co pokazit, ziadne turbo, ziadny casticovy filter, ziadna zlozita poruchova technika. Moje predosle auto bol 16rocny lancer s rovnakym motorom a ani po 200 000km nebol nikdy opravovany. Auto je velmi prakticke aj na lyzovacky s dovolenky, no kombi to nieje. Mne sa vsak sedany pacia a ziadnu inu karoseriu by som nebral.

Silné stránky

Hlavne jazdne vlastnosti:
- Napravy su u tohto auta najsilnejsou devizou kedze v podstate tie iste ma aj spickove evo (ak sa nemylim :). Znamena to ze auto jazdi ako po kolajniciach a je takmer nemozne ho odtrhnut od cesty. Ked sa o to zamerne snazim napr na snehu, tak auto prechadza do krasne zvladnutelneho smyku bokom, ziadna nedotacavost ani pretacavost. Take nieco ako bocny naklon je neznamy pojem.
- Volant a riadenie je extremne presne a za volantom mate pocit dokonaleho kontaktu s cestou. Tazko sa to popisuje, no podobnu uroven riadenia som zazil iba u Focusu. Presadnutie do octavie je ako zly zart. Opat plati to co u naprav, riedenie je rovnake ako v Lanceri Evo, to znamena dokonale.
- Brzdy su 4x kotuce, brzdia dostatocne, nevadnu ani pri dlhom brzdeni. Navyse po styroch rokoch su stale takmer ako nove - servisak sa ma pytal ci som ich teraz niekedy menil, hovorim mu ze nie, su od vyroby.
- Auto ma 6 airbagov, automaticku klimu, elektricke 4 okna aj zrkadla, kozeny paket, elektrony, nieje o com, taka vybava by mala byt uplnou samozrejmostou no bohuzial nieje ani dnes o 4 roky neskor.
- Dalsou silnou strankou je spolahlivost, nikdy nebolo v servise a ratam ze ani najblizsich par rokov nebude.
- Interier nevrzga
- Tuhost karoserie, aj vdaka tomu ze to je sedan sa karoseria vobec nekruti co pridava na stabilite.
- Vyborna prevodovka, presne kratke drahy, spolahliva, keby mala 6 rychlosti povedal by som ze dokonala.
- auto je velmi tiche do rychlosti 110km. Pri 130 sa uz motor docela rozhuci, pri 140 sa zase trochu ukludni. Na volnobeh sa neda urcit ci motor bezi a v mestskej premavke okolo 2000ot. je tak isto nepocutelny. - nieco co s dizlom nedosiahnete.
- Spotreba: da sa jazdit aj za 5,5 (90 po dialnici) Pri 110 je to nieco nad 6l, mesto nieco medzi 7 az 8.
- Originalnost - tazko stretnete podobne auto na krizovatke.
- Nekradne sa - nemam alarm a nikdy som sa nebal ze auto nenajdem rano na parkovisku. Ani ked bolo uplne nove. Ten klud duse je uzasny :)

Slabé stránky

- 6. rychlostna prevodovka by bola super
-Jednoduchy interier. Ma to aj svoje vyhody - vsetko poruke, nema sa co pokazit. Privital by som ale zabudovane radio.
- V mojej vybave maju sedadla slabe bocne vedenie. Auto drzi na ceste ako sialene ale vy sa vnutri drzite vsetkeho mozneho aby ste neskoncili spolujazdcovi na kolenach :D
- Volant nieje MOMO :(
- Primitivne vyriesene prekrytie rezervy kuskom preglejky a otrasnym kobercekom. Ten som hned nahradil gumovym lebo povodny lietal po kufri a krcil sa.
- citlivy lak, je velmi lahke ho posrabat.
- kurenie v mojom kuse funguje cudne, bud je horuco alebo zima, toto plati pri zapnutom ventilatore. Pri vypnutom pekne drzi nastavenu teplotu.
- nema ESP
- 15' elektrony vyzeraju trocha smiesne
- Dost zle stredobasove reproduktory v mojej vybave. Vyskace su ok.
- Nema tempomat, dazdovy senzor, displejiky, tlacitka a podobne serepeticky ako ine auta. Ale aspon sa nema co pokazit.
- odkladacie priestory by mohli byt lepsie, no vzhladom na cenu auta je to ok.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ziadne! Toto auto sa proste nekazi a nekazi nech s nim robite cokolvek. Nie nahodou vyhralo britsku anketu o najspolahlivejsie auto poslednych 15 rokov.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autosalon mitsubishi v Budapesti - bez problemov no privital by som anglictinu. Musel som zapojit madarsky hovoriacich znamych, inak by som bol nahraty. Prihodili mi ale original koberceky :)

 


Další vozy Mitsubishi Lancer



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
9
výkon motoru
6
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
5
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Letecké eso ze staré školy. Recenze Sega Ages: G-LOC: Air Battle

Letecké eso ze staré školy. Recenze Sega Ages:…

Série novodobých konverzí starých dobrých hitů Sega Ages se opět rozrostla. Přilétla do ní klasická letecká…

Mrzačení, vraždění a odporná mutace! Recenze děsivého retro hororu Daymare: 1998

Mrzačení, vraždění a odporná mutace! Recenze…

Máte už po krk dnešních herních hororů, které jsou buďto jen střílečky s příšerami, nebo nudné walking…

 

iSport.cz

Po 14 letech sešup. Sokolov putuje do ČFL, odchází od něj hlavní sponzor

Po 14 letech sešup. Sokolov putuje do ČFL, odchází…

Aktuálně poslední tým druhé fotbalové ligy Baník Sokolov v soutěži po sezoně skončí bez ohledu na konečné…

Tribuny štafle a strom. Kotel Bohemky byl prázdný, i tak koukalo půl Vršovic

Tribuny štafle a strom. Kotel Bohemky byl prázdný, i…

Jasně, restartovanou FORTUNA:LIGU můžete sledovat prostřednictvím televizních přenosů, ale naživo je to jiná…

 

Reflex.cz

Soňa Peková: Moje původní myšlenka, že koronavirus není přírodní izolát, se stále potvrzuje

Soňa Peková: Moje původní myšlenka, že koronavirus…

Molekulární genetičku a viroložku Soňu Pekovou „proslavil“ zkraje pandemie vzdor proti lživému osočení ministra…

Kádrováci neuspěli: Lipovská i Xaver prošli do Rady ČT. Změní ji v televizi skutečně pro všechny?

Kádrováci neuspěli: Lipovská i Xaver prošli do Rady…

Volba zbývajících tří členů Rady České televize, v níž uspěli Hana Lipovská, Pavel Matocha a Luboš „Xaver“…