Dodge Charger (2010)
16.3.2012Full Size RWD pohodlna limuzina pro "obycejneho cloveka":D Dodge Charger 2010 SXT 3,5 SOHC: Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest…
Dodge Charger (aldenson)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
aldenson 19.03.12 14:55
« Re: Re: Re: ta spotreba
jj, o tom vim. spis by me zajimaly cepy, co zminujes v recenzi. nedaji se koupit nejake trvanlivejsi, aby to odpovidalo hmotnosti auta a silam, ktere pusobi na kriticke podvozkove dily? urcite by se vyplatilo priplatit a nemit to tak casto na spalkach, ne? -
aldenson 19.03.12 14:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
ani 1 z tech veci by mi tolik nevadila. daleko horsi je podle me absence rucni parkovaci brzdy. pokud uz delaji coucasny muscle car, tak by se ta rucka misto pedalove brzdy fakt hodila.
k cene za svezeni: 1200 za pul hodiny ciste jizdy je muze zdat hodne, ale pro me to asi nebude velka prekazka.
a k te klime: mysli, ze 2011 a 2012 uz maji auto klimu, ale asi 1 zonovou. ale to bych taky neresil... -
Barrichello 19.03.12 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
Chally tu jsou, ale ceny sou ještě dost vysoko. U Chally mě štve že to nemá automatickou klimu... Fakt netuším proč.
A u SRT8 6,1 je blbý že nemá vypínání válců, tudíž to baští poněkud víc jak 5,7, viděl bych průměr někde na 14-15 na sto. -
aldenson 19.03.12 13:56
« Re: ta spotreba
Jezdili jsme s tim po meste a potom 1 denni vylet do yosemmitu. velmi rychle clovek zjisti, ze US narodni park se neprochazi, ale projizdi, takze jsme meli moznost otestovat, jak si motor poradi ze ZNACNYM prevysenim a ridcim vzduchem (3100mnm uz podle me musi byt znat na ubytku vykonu u atmosferickeho motoru) a taky s dlouhym sjezdem na brzdy i na motor. automat samozrejme neumi moc vyhodnotit potrebu brzdit motorem a tak se tomu muselo HODNE pomahat brzdama. byl se mdost prekvapeny, ze nevadly, ikdyz to byla zakladi vybava. SRT ma urcite brembo a u RT bych tipl minimalne na vetsi ucinek nez brzdy v zakladu... Spotreba me prekvapila taky a to hodne. mozna to je tim, ze na dalkove trase sme to moc nehonili, kdyt to v tehle motorizaci zas tak zive nebylo a taky provoz je plynulejsi a v parku se jezdi pomalu... -
aldenson 18.03.12 14:31
« Re: Nádhera
Nepamatuju si presne, na kolik to vyslo, ale myslim, ze nejakych 180 USD i s pojistenim a potom benzin. Meli jsme to na 3 dny, takze to bylo seznameni jen na knap, ale i tak to stalo za to. Skoda, ze nebyla k mani verze RT.
Na tu jsem mel stesti jen nahodou (kamarad od kamarada s tim prijel na party a nechal me chvilku povozit). Celkovy dojem je nESROVNATELNY.... -
aldenson 18.03.12 14:29
« Re: Ano
Pisu pouze sve dojmy a to, co jsem odecetl z palubniho pocitace. prevodovka tomu podle me dost pomohla volnobezkou a zaroven dost znacna cast te trasy byla z kopce. jinak nevim, co bych k tomu dodal.
Ano Charger a 300c maji stejny zaklad krome designu. a souhlasim, ze pro evropany muze byt vybava nezvykla a chuda hlavne v zakladni verzi. ale na auto z pujcovny mi to prijde dostatecne.
Charger SRT jsem neridil, ale RT mi prijde dost rozdil v naladeni podvozku a brzd. motor je samostatna kapitola. -
Barrichello 16.03.12 22:56
« Ano
problém téhle veze byl zastaralý motor 3,5 V6 SOHC? původem z modelu 300M a základy ještě z dob Concorde 1993.
Spotřeba mimo město je totižná jako s V8 HEMI, takže na dálkové tratě je 3,5 krokem mimo. 4stupnová převodovka tom usmao nepomůže, 5tistupnovou měli u V6 jen verze s AWD.
Naopak diesly pro evropu (300C CRD) + HEMI (evropa i usa) měli všechny 5st. W5A580. Po těchnické stránce sou Charger a 300 shodní, liší se jen karoserií a interiérem.
Výbava US verzí mimo vrychloné 300C , Charger R/T či 300 Heritage model W.P.Chrysler nebyla nic moc.
Ale vrcholné verze měli výbavu srovnatelnou s konkurencí
10x aribag, ABS, ASR, ESP, el. ovl. zrcátka, s vyhř. řidičovo a vnitřní se stmíváním, xenony, ostřikvoače, mlhovky, 18 či 20" ALU, el. stav. př. sedadla, pedály, volant (výškově i podélně), duální autom. klima, kůže, navigace, tempomat, duální výfuk, vyhřívané sedačky, deštový senzor
za příplatek adaptivní tempomat či chorm disky kol, šíbr
SRT8 navíc 4pístkové brzdy Brembo, palubní poč. s funkcí zrychlení, přetížení, atd. -
Paulie001 16.03.12 20:07
« USA 87 oktanů
Dle mých informací je jejich označování oktany odlišné od norem v Evropě. Takže to co zmiňuješ, že vozidlo dokáže jet na 87 oktanový benzín v Evropě odpovídá 91 oktanovému ;-)
Jinak pěkný popis Dodge, toto auto na mě zapůsobilo už poprvé co jsem jej potkal na živo, opravdu agresivní design, který je přesně dle mého gusta