Jezdili jsme s tim po meste a potom 1 denni vylet do yosemmitu. velmi rychle clovek zjisti, ze US narodni park se neprochazi, ale projizdi, takze jsme meli moznost otestovat, jak si motor poradi ze ZNACNYM prevysenim a ridcim vzduchem (3100mnm uz podle me musi byt znat na ubytku vykonu u atmosferickeho motoru) a taky s dlouhym sjezdem na brzdy i na motor. automat samozrejme neumi moc vyhodnotit potrebu brzdit motorem a tak se tomu muselo HODNE pomahat brzdama. byl se mdost prekvapeny, ze nevadly, ikdyz to byla zakladi vybava. SRT ma urcite brembo a u RT bych tipl minimalne na vetsi ucinek nez brzdy v zakladu... Spotreba me prekvapila taky a to hodne. mozna to je tim, ze na dalkove trase sme to moc nehonili, kdyt to v tehle motorizaci zas tak zive nebylo a taky provoz je plynulejsi a v parku se jezdi pomalu...