Ano
problém téhle veze byl zastaralý motor 3,5 V6 SOHC? původem z modelu 300M a základy ještě z dob Concorde 1993.
Spotřeba mimo město je totižná jako s V8 HEMI, takže na dálkové tratě je 3,5 krokem mimo. 4stupnová převodovka tom usmao nepomůže, 5tistupnovou měli u V6 jen verze s AWD.
Naopak diesly pro evropu (300C CRD) + HEMI (evropa i usa) měli všechny 5st. W5A580. Po těchnické stránce sou Charger a 300 shodní, liší se jen karoserií a interiérem.
Výbava US verzí mimo vrychloné 300C , Charger R/T či 300 Heritage model W.P.Chrysler nebyla nic moc.
Ale vrcholné verze měli výbavu srovnatelnou s konkurencí
10x aribag, ABS, ASR, ESP, el. ovl. zrcátka, s vyhř. řidičovo a vnitřní se stmíváním, xenony, ostřikvoače, mlhovky, 18 či 20" ALU, el. stav. př. sedadla, pedály, volant (výškově i podélně), duální autom. klima, kůže, navigace, tempomat, duální výfuk, vyhřívané sedačky, deštový senzor
za příplatek adaptivní tempomat či chorm disky kol, šíbr
SRT8 navíc 4pístkové brzdy Brembo, palubní poč. s funkcí zrychlení, přetížení, atd.