Dodge Charger (2010)
16.3.2012Full Size RWD pohodlna limuzina pro "obycejneho cloveka":D Dodge Charger 2010 SXT 3,5 SOHC: Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest…
Dodge Charger (aldenson)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
aldenson 19.03.13 10:00
« Re: spotřeba?
Jestli vas v tom jelo 5 a my jsme jeli jen ve 2 a bez veci, tak se to na spotrebe a ucinku brzd projevit musi. My jsem meli dlouhy vyjezd o sjezd do nejakych 3200mnm, ale asi mnohem mene strmy. A tohle jsem odecetl z palubniho pocitace... Podotykam, ze to auto bylo uvedene do provozu mesic pred tim, nez jsme si ho pujcili..jeste me napada, ze ten automat se da premluvit k podrazeni tim, ze na chvili pridas plyn a po prerazeni ho uberes. a on nekdy v kopci necha nizsi rychlost. taky se da myslim 2ka a 3ka zamnkout. teda alespon na nasem volici to slo.. -
jardafox 15.03.13 13:35
« spotřeba?
Měl jsem půjčenýho na 4 dny chargera se stejným motorem a musím teda nesouhlasit. Jezdilo nás v tom pět, já řídil celou dobu a i přesto, že jsem plyn většinu času dost lechtal, měli jsme dlouhodobou spotřebu po těch 4 dnech 17!!! / 100 km. Bylo to na ostrově Maui na Hawaii, dost to asi ovlivnil výjezd na 3300 m sopku Halekala, kde ručička palivoměru opravdu klesala před očima. Ale i tak nechápu, jak ses mohl dostat, zvlášť ve městě na 8.
S brzdama taky nesouhlasím, ale opět to byl spíš extrém a to sjezd právě zmíněné sopky, cca 25 km serpentinama dolů, kdy už dost vadnuly a klepal se volant - tohle mají společné snad všechny "ameriky" co jsem kdy řídil - poddimenzované brzdy. -
Barrichello 23.03.12 13:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba
Němci to používaj, takže asi ne. Minimálně spotřeba je menší, když nic jiného.
Jinak další prodanej charger v čr, tentokrát R/T AWD - [odkaz]
Vida jak nám přibývaj, SRT8 v Simixu, R/T u Denkera a možná sou i další...
ten interiér v červené je bomba. -
aldenson 23.03.12 12:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba
A neni 8st automat ve spojeni s tak vykonnym a pruznym motorem spise kontraproduktivni? Chapu smysl dlouheho dalnicniho prevodu, ale caste prerazovani nenecha potor vyuzit jeho potencial, ne? leda, zeby to umelo preskakovat treba o 2-3 stupne v obou smerech. samozrejme nejlepsi by byl asi ten 6st manual. ikdyz teda, co sem ho zazil v camaru ss, se s tim zrovna plynule nejezdilo. ale to bylo urcite i necitem z me strany. -
Barrichello 23.03.12 11:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano
Nevýhoda je záruka- máš jen tu kterou ti poskytne prodejce; nárhadní díly problém enjsou, ty jdou koupit z USA nebo přes český dovozce ND na ameriky.
Homologaci ti musí zařídit prodejce a taky zařídí, většinou to dostaneš už na značkách. V rámci služeb co dělají, ale je potřeba si pohlídat, aby auto mělo aptčiný vyjimky zapsaný, protože pokud to jen uplatí, budeš mít za 4 roky problém....
-
Barrichello 23.03.12 11:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba
No inteiér je super, ono už to začlo současnou generací RAMky ještě za cerberusu, ty interiéry jim dělal nějakej němec.
No předek udělal méně nápadný, vypadá to jako AUDI. Naštěstí je tu ještě Charger popř. se na to dá dát aspon jinám maska. Jako není už to tka agresivní, ale překousl bych to.
Je tam totiž řada plusů - nový interiér, nový motor 3,6 V6, nová 8st. převodovka ZF, tím pádem nižší spotřeba a větší výkon, pořád se montují HEMI a sou tam vychytávky typu vyhřejvanej volant, vetnilovaný sedačky, pádla atd. -
aldenson 22.03.12 15:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba
Kdyz uz se bavime o tvoji 300c, jak se divas na novou generaci? Mi se tam dost libi interier...fakt s tim pohli, ale ten exterier....
Zezadu se to jeste da. jen trosku zvyraznili detaily, ale ten predek!!! uplne zabili tu aleganci a vznesenost toho auta. Predtim to bylo neco mezi nasranym zlym autem a vznesenym tankem a ted je to jen dalsi unifikovana maska na lx platforme. fakt me to mrzi.
Ale treba by byl chip foose z overhaulinu ochotny navarit tam nejaky predek ze starsi generace :-! -
Barrichello 22.03.12 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
No tyhle auta se s manuálem nedělaly, vyjma kupé Challengeru...
Takže tady to řešit nemusíš.
Ale máš pravdu že kasická ručka má něco do sebe, akorát že kde dneska je. Luxusní auta mívaj el. ručku tlačítkem....něco má tyhle mechanické nožní... -
Barrichello 21.03.12 14:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba
nevím, já měnil 1x spodní ramena a stabilizační tyčky. A kotouče a destičky, jinak z podvozku zatím nic.
Tak to nevím co je to za Eagly, ty co sem tam měl já tak jedna stolí něco přes 5....ale ted tam mam ještě zimní Hankooky -
aldenson 21.03.12 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano
Zajimalo by me, jake sou nevyhody sedeho dovozu a jestli se to nekdy zmeni...
napada me nedostatek, cekaci doba a cena nekterych nahradnich dilu...hlavne plechu. no a taky zaruka a homologace. ikdyz ted je to pry lepsi, protoze v kanade se pro evropu vyrabeji uz zcasti poevropstene modely (oranzova blinkry, tvar sedla spz a KPH budiky) a krome toho sem teky nekde cetl, ze EU uz snad bude taky vstricnejsi.
sem zvedav...treba se na takovou karu taky nekdy zmuzu... -
aldenson 21.03.12 13:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
To samozrejme ano. I na tomhle chargeru to v pohode slo, ale i tak si myslim, ze nektere veci se lepe resi ruckou. krome toho pedalova brzda mi spis prijde na obtiz a sem zvedavy, jak to funguje u manualu, kdyz tam ma clovek 4 pedaly:D jestli to neni na ukor usporadani... -
Barrichello 19.03.12 20:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
Parkovací brzdu nepotřebuješ. Pokud myslíš na drifty, tak stačí vypnout ESP. A v pohodě to utrhneš, na sněhu už vůbec, to se točíš krásně dokolečka bez nejmenší námahy. Krásně sem se vyblbnul v lednu na parkovišti... -
aldenson 19.03.12 14:55
« Re: Re: Re: ta spotreba
jj, o tom vim. spis by me zajimaly cepy, co zminujes v recenzi. nedaji se koupit nejake trvanlivejsi, aby to odpovidalo hmotnosti auta a silam, ktere pusobi na kriticke podvozkove dily? urcite by se vyplatilo priplatit a nemit to tak casto na spalkach, ne? -
aldenson 19.03.12 14:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
ani 1 z tech veci by mi tolik nevadila. daleko horsi je podle me absence rucni parkovaci brzdy. pokud uz delaji coucasny muscle car, tak by se ta rucka misto pedalove brzdy fakt hodila.
k cene za svezeni: 1200 za pul hodiny ciste jizdy je muze zdat hodne, ale pro me to asi nebude velka prekazka.
a k te klime: mysli, ze 2011 a 2012 uz maji auto klimu, ale asi 1 zonovou. ale to bych taky neresil... -
Barrichello 19.03.12 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů
Chally tu jsou, ale ceny sou ještě dost vysoko. U Chally mě štve že to nemá automatickou klimu... Fakt netuším proč.
A u SRT8 6,1 je blbý že nemá vypínání válců, tudíž to baští poněkud víc jak 5,7, viděl bych průměr někde na 14-15 na sto.