Recenze
Technické info
Přezdívka auta Huňády Rok výroby 2016 Koupeno ojeté najeto [km]:30000 palivo: nafta počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1120 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 180 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16 maximální rychlost [km/h]: 161 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.1
Popis vozu
Hyundai i20 1.1 CRDi s maximáním výkonem 55Kw a točivým momentem 180Nm. Výbava Family+ s paketem Club (zahrnuje to nejdůležitější: klimatizace, rádio, dálkové zamykání...)
Koupeno u autorizovaného dealera Hyundai. Stav techometru při koupi byl 18 000 Km. Na přední kapotě menší promáčklina. Jinak stav skoro nového auta.
DESIGN
K tomu asi nemá cenu něco psát - každý posoudí sám. Za mě super dravý předek vozu, z boku také pěkný ale nelíbí se mi zezadu. Nejspíše mi vadí světla - působý moc "korejsky". Interiér pohledově pěkný, přehledný a řekl bych i z kvalitních materiálů. Jediná výhrada tady k plastům na dveřích. Tam bych uvítal nějaký měkčený plast v kombinaci s látkou.
PROSTORNOST
Tady to opět bude individuální. Ve své třídě patří k nejprostornějším. Pro člověka menšího vzrůstu ideální auto. Pokud se ale považujete za průměrně velkého, radím podívat se po autě vyšší třídy. Na nějaké poskakování si vystačíte ale na delších trasách (50km+) se auto stává nepohodlné. Vzadu je místo tak pro malé děti. Pro dospělé opět pouze na krátké trasy. Zavazadlový prostor dostačující na nákupy ale i na zavazadla pro menší rodinku.
MOTOR
Tady to asi zajíma nejvíce. 1.1 CRDi je naftový tříválcový turbomotor o výkonu 55Kw. Po nastartování hned poznáte tříválec. Na volnoběh to prostě nejde přeslechnout. Při rojzezdu už je to lepšítak od 1500 otáček už bych ani neřekl, že se jedná o tříválec. Kde to teda poznáte je výkon. Vysloveně slabý není, dá se s ním rozjet poměrně svižně. Ale to je asi tak vše, chybí tam výkonová rezerva. Pod 1900 otáček za minutu motor hodně vibruje - okolo 2000 otáček se motor uklidní a do 3000 i celkem táhne pak to silně uvadá. Na klidnou jízdu s prázdným autem motor stačí. Spotřeba dlouhodobá 4.1l/100km. Nutno dodat, že jezdím spíše dlouhé trasy po okreskách. Klidný řidič bude běžně jezdit kolem 5 litrů. Ještě dodatek - na dálnici se dá jezdit - jakžtakž se dá udržet i 130 do kopečků. Berte to ale jako nouzovku na časté ježdění po dálnicích to opravdu není. V přímém porovnání s benzínovou 1.2 55Kw je 1.1 CRDi svižnější. Benzínová 1.2 se musí hodně točit aby se dosáhlo stejné dynamiky jako 1.1 CRDi. Jednodušše řečeno v běžném provozu je nafťák svižnější.
Omluvte prosím případné chyby a lajcké výrazy.
Silné stránky
Spotřeba
Přesné řazení
Hezké auto
Spolehlivé
Slabé stránky
Dynamika
Nepřesné řízení
Malé (na svou třídu ale dobré)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Pouze jedna garanční prohlídka. Vše bez problémů.
Další vozy Hyundai i20
-
Hyundai i20 (2020) Majitel: kekso
Přidáno: 6.2.2020 1110 Majitel 9.07 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2014) Majitel: smarek
Přidáno: 13.12.2014 249 Majitel 9.06 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2015) Majitel: mspeedo
Přidáno: 6.9.2015 07 Majitel 5.33 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2015) Majitel: navi
Přidáno: 22.2.2015 810 Majitel 4.37 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2011) Majitel: Bartiik18
Přidáno: 24.3.2013 118 Majitel 9.63 Uživatelé