Volkswagen Scirocco (2010)
23.8.2011Ako to celé začalo? Asi ako viacerí z vás som vyrastal na Need For Speede. Hra, ktorá vás zblbne natoľko, že aj keď ste vyrástli, stále máte potrebu…
Volkswagen Scirocco (ObiWanKenobi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- !!! 24.08.2011 08:27 SCHROJF
-
siro 24.08.2011 18:41
erbe
-
Re: siro 24.08.2011 19:27
ObiWanKenobi
-
Re: Re: siro 24.08.2011 22:45
Bully_
-
Re: Re: Re: siro 25.08.2011 09:18
Barrichello
-
Ale no 25.08.2011 10:17
ObiWanKenobi
- Re: Ale no 25.08.2011 11:39 Barrichello
- Re: Re: Re: Re: siro 25.08.2011 10:23 SCHROJF
-
Ale no 25.08.2011 10:17
ObiWanKenobi
-
Re: Re: Re: siro 25.08.2011 09:18
Barrichello
- Re: Re: siro 26.08.2011 17:32 escorpion
-
Re: Re: siro 24.08.2011 22:45
Bully_
-
Re: siro 24.08.2011 19:27
ObiWanKenobi
- Gratulace k "salsaroccu" 24.08.2011 19:21 white label
- no konečne 29.08.2011 19:24 GregorZV
-
erbe 24.08.2011 18:41
siro
Dobre auticko. Super farba >:D Skoda motora. Do Sira patri 2.0 TSI, ale kazdy ma ine potreby, takze berem :-)
Nech sluzi :yes:-
ObiWanKenobi 24.08.2011 19:27
« Re: siro
Diky :-) chcel som tiez 2.0 TSI, ale uz nevydali prachy, ledva som naskrabal na toto :-)-
-
Barrichello 25.08.2011 09:18
« Re: Re: Re: siro
>:-[] >:-[] >:-[]
No jo, šidítko co se tváří jako agresivní autíčko...
Za 627 tyček dle konfigurátoru....
A ono za 650 je prakticky zánovní Mustang [odkaz]
118 Kw vs 225 je kapku rozdíl....
Ovšem ono když dražší verze stojí jako Mustang V8, tak jsou pak ty řeči o tom jak někdo chtěl sportovní autíčko pro radost z jízdy a zábavu trošku úsměvný.....
1,4 benzín je na německý dálnice opravdu zajímavá kombinace....Zrychlení z nuly na sto za 8 sekund je fakt sportovní výkon no....To si dá k obědu 5timetrový suv nebo sedan co má přes dvě tuny - když v něm teda není chcíplej dehet(což pro tvé štěstí teda většinou je)...
Zrychlení z nuly na sto u Mustafy V6 za 5,1 s.
Taky trošku rozdíl.
[odkaz]
No zřejmě si v need4speed jezdil měl asi jiný favority, co možná v tý hře byly špička, realita na dálnici je ale poněkud jiná....
Pokud chci rychlou a zábavnou jízdu a nechci vymetat okresky, uniká mi pořízení "dlouhého, širokého a bystrozrakého" a pokud chci vymetat okresky, uniká mi pořízení motoru ze zahradního traktůrku (1,4).
Ale každýho boj co si koupí, pravda.
-
ObiWanKenobi 25.08.2011 10:17
« Ale no
1) neznasam americke auta, su to vraky :-) Vedia len nacapat velky motor s mizernym litrovym vykonom do krabice, ktora ani nema na to jazdne vlastnosti, aby to ustala (vid */nehoda-dvou-chevroletu-corvette-video)… Vieem, budes sa teraz mozno ohanat tym, ze Corvetta zajazdila jeden z najlepsich casov na Nordschleife, ale to mi jedno, poriadne auta robi len Europa a Japonsko (a ti tam drzia aj rekordy)
2) kedze jazdim tolko vela km, bolo by nezmyselne kupovat tak rozozrane auto
3) keby sa mi Mustang pokazil, cakal by som polroka na nahradne diely a na to nemam cas. Nehovoriac o cene tych dielov.
Nehovorim, ze Scirocco bola kupa z rozumu, ale zase rozum som uplne nepotratil, aby som si kupil Amika :-)-
Barrichello 25.08.2011 11:39
« Re: Ale no
1) na Nordshcliefe zajel bezva čas krom Vette i Viper ACR - taky šrot že
motor Mustangu je 3,7 V6 o výkonu 306 Hp - to je vskutku mizerný litrový výkon - nenápadně se podívej kolik dává obdobný motor v Porsche Panamera či VW passatu - hahaha
2) spotřeba je 10 litrů průměr, pokud s tím nejezdíš normálně, pokud jezíš pilu, leze to nahoru....
Jako u všecho, široko s nejvislnějším benzínem taky jezdí za 8 litrů vid, při sportovní jízdě - dovol abych se zasmál
3) náhradní díly do 5ti dnů Fedexem z USA - www.rockauto.com
Zbytek do 14 dní
Ceny na úrovni tak Passatu.
To víš, být vybaven informacemi z roku 1975 je blbý no, on je rok 2011.
Takže ty dogamata, lži, polopravdy a dávno neplatný věci, který ti o amerikách někdo řekl nebo sis někde přečetl bohužel neplatí....
Další hezké srovnání je nové BMW M5 - V8 turbo, je hezké že to má 560 HP nebo kolik, ale maxmálku škudlíci omezili na 250, zatímco Charger SRT8 má 280, zrychlení má Charger za 4,3 s - srovnej si s M5 s lepší převodovkou a větším výkonem dopovaným turbem.
Jistě, na okresce si to BMW chargera dá, ovšem na dálnici a v kopečku si ten Charger dá M5.
A ještě si provnej cenovky
>:D Vrazit do toho Chargeru cenový rozdíl do úprav, tak není o čem.
Jo a abych nezapoměl - nebrzdí to, neb to má brzdy Brembo a to je jak známo šunt.
Páčky pod volantem na řazení sou tam jen pro parádu, stavitelné tlumiče atd. taky atd.....-
ObiWanKenobi 25.08.2011 11:54
« Re: Re: Ale no
nove BMW M5 ide s priplatkovym M Driver's Package maximalkou 305km/h, takze da Chargera kdekolvek a kedykolvek sa mu zachce, cize je vo vsetkom lepsi :-) Darmo, ak vie niekto spravit poriadne auto, je to BMW. Nemal si ich spominat, vybral si si extra triedu na porovnavanie :-)-
Barrichello 25.08.2011 13:35
« Re: Re: Re: Ale no
Jo, zase příplatek jo, to už budou za cenu M5ky ty Chargery pomalu 3
>:-[]
Standartní M5 má při letmém pohledu do technických tabulek 250 omezovač. Smůla...
Charger SRT8 má standartně 280
Jistě může si připlatit 10 speciálních paketů do BMW.
Do Chargeru jde zas přidat kompresor, dát jiný svody a místo 470 Hp máme vcuku letu 600 HP :-)
A když vypnem omezovač tak nám to ty 300 pojede taky >:D
A cenovka bude pořád někde úplně jinde proti opaketovné M5...
Co tam máš dál? >:D
že BMW je lepší v zatáčkách? To my víme.....-
Jetty 25.08.2011 17:12
« Re: Ale no
To jsou zase kecy >:D >:D >:D Jak v první třídě :yes:
U BMW za příplatek odpojit omezovač a dostat se za 300km/h se ti nelíbí a u SRT8 ti ten kompresor a svody dají zadarmo že???
Jdi se s těma amerikama vycpat. Můj názor, který nezměníš, ani kdybys tady napsal 10ti stránkové ódy na USA. Servus :no:
P.S. Sorry ale pochop, že ameriky v Evropě zas tolik lidí nezajímá a tudíž si je ani nikdy pořídit netouží...-
-
erbe 25.08.2011 18:11
« Re: Re: Ale no
Vy ste ako mali obidvaja :-)
Je pravda ze ameriky u nas su velmi malo popularne. Holt kultura je to uplne ina. Treba si uvedomit ze aj poziadavky ale maju ine ako europa, preto vacsine ludi v EU nevyhovuju.
Ano su to velkoobjemove benziny, ktore az donedavna mali smiesny litrovy vykon. Vsak aj ten Mustang V8 4,6L az do 2010 mal iba 300 koni...
Vzdialenosti a najazd americkych aut sa neda s europskymi porovnavat. Cest vynimkam v podobe starych naftovych MB... Nieje nic zvlastne najst auto s 500 000km ktore stale v pohode jazdi. Kupil by niekto z vas europske auto s viac ako 200 000? Ano, sice zozere o 2-3L na 100km viac ale koho to trapi? V europe radsej ludia vysolia peniaze za druhe auto...
Za seba mozem ale povedat ze americke auta maju aspon trochu dusu co v nemeckych postradam uplne. Japonske auta su uplne ina pesnicka ale nemci aspon na mna posobia megachladne vypocitavo a nudne.
nechcem tu vyvolavat dalsi flame iba vyjadrit svoj nazor na vec...
zdar-
SCHROJF 25.08.2011 18:18
« Re: Ale no
mas pravdu s tou nemeckou chladnostou a vypocitavostou,ale jednoducho sa to vela ludom paci,a ich auta kupuju,a pokial sa nemylim,tak v europe je v predaji modelov v tomto roku (zatial) na 1 mieste GOLF,a na 2 POLO...,potom tusim FIESTA...ze by bolo tolko nudnych ludi(motoristov) na tomto svete,resp.v europe??? ;-)-
Barrichello 26.08.2011 09:39
« Re: Re: Ale no
golf a polo začínaj docela slušně drtit korejci, tak si počketje tak 5 let a výsledky budou trošku jiné.
VW si vždycky akorát hrál na něco lepšího, kvalita nic moc, vše předražené a základ v hooovýbavě, akorát si do toho mohl objednat za půl míče další milion výbavy, z které jinde byla půlka v základu.
Takže tak nějak...-
white label 26.08.2011 11:01
« Re: Ale no
Nebuď směšný, evropský trh aktuálně drtivě ovládá VW, v první desítce má hned 3! modely (Golf, Polo, Passat), teď v červenci byl Golf celkově 1., Polo 2. a Passat (jako jediný vůz stř. tř. v TOP10) na 8. místě. A korejec v Top 10 ani jeden! Takže to aktuální drcení Golfu a Pola korejcema, je především tvé zbožné přání... ;-)
[odkaz]
-
-
-
-
Barrichello 26.08.2011 09:36
« Re: Re: Ale no
Jo jenže standartní cena základního Chargeru SRT8 přes přes šedej dovoz cca 1,4-1,5 mega, pokud si to dotáhneš osobně tak tak 1,3-1,4.
Ted ještě kolik stojí BMW M5.
A kolik k němu ty pakety.
Komperosor + svody + práce je akce tak za 200-250 táců.
Pokud by sis ho nechal namontit přímo v USA, takž možná i pod 200 (šlo by se vyhnout clu).
Tak si to spočítej....-
Jetty 26.08.2011 10:24
« Re: Ale no
To ještě pořád nemění nic na tom, že bych si místo SRT8 pořídil něco evropského - všechno není jen o penězích a v této třídě to platí dvojnásob. Osobně mi stačí si sednout do interiéru BMW, Audi, MB a pak do Dodge. Design bych ještě přežil, ale ty materiály né nepodobné těm, co používala Škoda u modelu Favorit, nebo korejci v 90-tých letech, mě fakt za tu cenovku neláká... Navíc shánět šedej dovoz, snažit se vyhnout clu... sorry, to není můj šálek kafe.
Těžko se o tom hádat, každý má jiné priority a koupí si to, co se líbí jemu ;-)-
Barrichello 30.08.2011 09:34
« Re: Re: Ale no
Už sou tak měkčený plasty, ěnkdo si s tím Favoritem zaspal dobu, navíc si měl říct rovnou že si fetišista co ošmatává palubky a onanuje u toho.
Jestli sis totiž nevšiml, tka ono na palubku to nejezdí, ono to jezdí na motor, a ten ten je. U VW je taky, ale zapoměli se zmínit, že je to motor ze sekačky a vyrábí je pro ně Briggs a Stratton :-) >:D-
white label 30.08.2011 11:09
« Re: Ale no
Copak, argumenty docházejí, tak se vytahuje "onanie", "fetiš" apod.? Každý zřejmě "argumunteje" tím, k čemu má blíž, někdo kvalitou materiálů v interiéru (taky raději trávím čas v příjemnějším prostředí, jedno jestli jde o interiér domu/bytu/hotelu, nebo auta), někdo "ukájením" nad nápisem "MADE IN USA" a nižší cenovkou k němu... ;-)-
Barrichello 30.08.2011 14:09
« Re: Re: Ale no
Já na palubku sahám akorát když jí čistím. A to je 3x ročně. Jinak opravdu ne, tak mi je to šumák z čeho ten plast je...
Na co šahám je volant a ten je v kůži a pravém dřevu, v předchozím autě celý v kůži.
Takže tak.
A když jedu koukám na cestu nebo max na navigaci/rádio, NE na palubku.
Spíš ocením výbavu auta a hlavně motor. To je základ. Je hezký mít nafintěný šidítko, ale pokud má 160 Hp a má to být rádoby sporták - 160 HP se měl v prvním autě - pravda z 6tiválce a objemu 2,5, jenže taky to byl rok 1995 a atmosféra....
A mít jako sen porsche, mít ho nad postělí a pak si jako splnění dětských snů koupit oturbený šídítko s 1,4kou - tomu se říká realizace snu.
Asi jako kdybych měl na postelí Vipera se 600 Hp a pak si koupil za všechny prachy co mam novýho Calibera. :-)-
Jetty 30.08.2011 18:13
« Re: Ale no
Já na tu palubku sahat nemusím, ono je totiž na první pohled vidět, z jakého materiálu je. Tobě to být jedno může (taky jsis podle toho vybral), mě prostě není ;-)
Kam koukáš když jedeš, to nevím, ale já mám palubku v autě rovnou před sebou, takže ji neustále vidím. Ale ty máš možná obličej přilepený až na skle, takže ji vidět opravdu nemusíš, to se nehádám... ;-) :yes:
No a nakonec motor... ano má na evropské poměry velký obsah, ale to je asi tak všechno - jízdní výkony nemá ani tak dobré, jako bratru o litr a víc menší evropská konkurence. Ono totiž dát velký motor do krabicoidní kastle umějí i v Zetoru, akorát že v Evropě se tohle moc neprodává :-)
Nic, nemám čas na žabomyší hádky. Měj se a dál se ukájej nad tím USA-Kanadsko-Evropským výmyslem. Ať ti slouží, ahoj ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SCHROJF 25.08.2011 10:23
« Re: Re: Re: Re: siro
Trosku si skus uvedomit,ze nie kazdy je fanusikom Americkych domov na kolesach s Hemi motorom pod kapotou,s 4-5kvaltom z minuleho storocia,a poriadnym vyrom v nadrzi!!!Sme v europe,vyrastali sme s obrazkami Porschakov,Ferrari,Capricok na stenach detskych izieb,tak dobre chapem,ze niekomu sa paci a povazuje sportove auto Siro,Cupru,Clio,a kopec dalsich hothatchov.Tym,ale nechcem ociernovat a nadavat na "klasiku spoza oceana". ;-)-
Barrichello 25.08.2011 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ta převodovka je Mercedes 5Gtronic, zajímavý je, že Mercedes montoval do svých kupé s motory V12 ještě v roce 2008, a ta samá skřín je i v Maybachu, i když mírně upravená....
Já bych byl zticha....
Stejně tak je nutné i odpustit kecy o podvozku, náprava je vepředu z S-klasse a vzádu z E-klasse, elektrika Bosch, klima, altík a startér Denso atd...
11-13 litrů - to je u V8 s 350-360 Hp opravdu děsný vír v nádrži.... :-)-
ObiWanKenobi 25.08.2011 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: siro
no ale tu to mas, ta prevodovka je europska :-)-
Barrichello 25.08.2011 13:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: siro
Zatímco všechny evropský auta měly automaty evropský, že. Co takovej Fiat Brava s automatem Aisin z japonska atd.....
Bych mohl chvíli pokračovat..
Je fuk jakou to má převodovku (zmínil sem to jen na tvou narážku že je to letitý šrot, ano je to letitý šrot od Mercedesu který ještě před 3 lety MB montoval do svých luxusních prémiovek), důležitej je poměr cena výkon - když chci teda auto pro zábavu (neřešme ted pro přesun z bodu A do bodu B).
Myslím že tam ameriky nemaj moc konkurence - německá prémie je sice dokonalejší,ano, ovšem za faktu, že za 1ks prémiovky sou 2 ks amerik.
..
A navíc - pro tunery (ted myslím opravdové co tuní železo) jsou ameriky ráj - je na to katalog performance dílů tlustej jak zlatý stránky - takže jiné brzdy, pružiny, tllumiče, kompresor, sání, všeiljaké sprotovní svody, diferáky atd. není problém.
A on pak ten posmívaný pětilitr může mí o 50-150 HP víc...
A za pár šlupek....
A jízdní vlastnosti mohou být taky někde ještě úplně jinde.
Ty motory maj totiž obrovskej potenciál a jsou nesmrtelný.
500 tis km žádný problém.
Zkus to s nějakou oturbenou 1,4 kou nebo nějakým V6 biturbo - hehehe.
-
-
-
erbe 25.08.2011 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ja praveze myslim ze ano... To uz je ale na uplne inu diskusiu.
99% ludi si kupuje auto hlavou a penazenkou, preto su tie predaje take ako su. Keby si kazdy mohol kupit to co sa mu paci alebo mu skratka imponuje, tak neverim ze by tu tolko VW behalo.
Europa je totiz tak zvratena ze su tu dokonca ludia, ktori si stale myslia ze dieslovy motor so 70kW je silnejsi ako benzinovy s 90kW "lebo to proste taha".
Nechap ma zle, preco taka situacia je dobre rozumiem a nesnazim sa proti tomu bojovat. Akurat na tie jednostranne nazory typu "snowboard je chujovina, sice som an tom nikdy nestal ale lyze su lepsie" som alergicky...
-
-
-
-
-
Ondřej Šámal 26.08.2011 18:05
« Re: Re: Re: siro
A proč ne? Kamarád nedávno dostal Golfa V GTI, a to měl řidíčák 2 měsíce. Zabít se můžeš v čemkoliv, vždyť takových rozflákaných Favoritů a Felicií s mladým řidičem jsou stovky.-
white label 26.08.2011 18:47
« Re: siro
Souhlas... a hlavně je lepší mít (i pro začátek), něco nového/novějšího (klidně i se slušným výkonem), než něco starého ve všeliajkém stavu po bůhvíjakých předchozích majitelích...
P.S. Mimochodem Golf V GTI, pokud je ve slušném stavu, tak moc dobrá volba! Jakou má barvu, kola, převodovku a co počet dveří? ;-)-
Ondřej Šámal 26.08.2011 19:02
« Re: Re: siro
3 dveře, černá barva, manuál, kola má origo VW 18" (takový ty s kulatými výřezy, černě podbarvené). Jen škoda, že tomu chybí xenony ;-\-
white label 26.08.2011 19:25
« Re: siro
Hmm, 3 dveře super, černá barva zrovna na pětce GTI podle mě žádná velká hitparáda, ale dobré, jsou mnohem horší barvy , 18" origo Detroit super (ale origo jsou u pětkového podbarveny šedě, černě podbarvené má šestkové GTI), těch (bi)xenonů je fakt škoda, manuál jak kdo, ale já jsem u GTI spíš pro DSG, i když zrovna u ojetého auta bych z něho měl možná i trošku strach.
-
-
-
-
ObiWanKenobi 26.08.2011 23:07
« Re: siro
Podla mna nie, ked ako zaciatocnik spravim chybu, motor ju dokaze napravit (napr. ked zle obiehas alebo treba rychlo opustit krizovatku). Na druhej strane nedokaze strasne rychlo zrychlit, zeby si do niekoho nabural, ze neodhadnes situaciu. 160k nie je vela, fakt ze tak akurat. Teraz ked uz akoze viem jazdit, tak bys om si uz trufol aj na nieco silnejsie, ale len trosku, tak max do 250k :-) 2.0 TSI je asi idealny motor-
Bully_ 27.08.2011 10:12
« Re: Re: siro
Maloktere auto pri prudkem rozjezdu trha asfalt a hrne pred sebou vsechny vozy co stoji pred nim :-) . Spis jde o to ze dobre postaveny silny vuz ma svoje limity posunute do jinych rychlosti a prusvih je kdyz ridic preceni svoje schopnosti. Ve 150 km/h to potom muze mit jine dusledky nez v 80ce. Je to o zodpovednosti toho kdo sedi za volantem, vubec ne o tom kolik koni ma pod kapotou.
-
-
-
-
-
white label 24.08.2011 19:21
Gratulace k "salsaroccu"
Červenou na autech moc nemusím, ale tahle salsa roccu docela sedí. Třeba mně by zrovna ta barva "ho..a" vůbec nevadila a dříve nabízenou dark marone považuju za vůbec nejpovedenější barvu pro rocoo.
Když už si nejdřív uvažoval o Cupře, proč jsi nešel do 2.0 TSI? Připlácel jsi za docela dobré věci, ale škoda žes nevzal sportpacket, který se opravdu vyplatí a zejména interiér hodně pozvedne (tmavý strop, hliníkové pedály apod.), pak už by k optické dokonalosti stačily jen origo 18" kola turbínového designu (nejlépe leštěná), ale to je jen můj subjektivní názor. Tak ať slouží a nezlobí! ;-)-
ObiWanKenobi 24.08.2011 19:45
« Gratulace k "salsaroccu"
Hnede Rocco uz v nasom meste je, aj preto som ho nechcel :-) Preco som nesiel do 2.0 TSI? Hoci ma o 29k menej ako Cupra, stalo cca o 3000 eur viac a to som si uz nemohol dovolit. Cupra by bola paradoxne kupa z rozumu - najlepsia cena, najvyssi vykon a najlepsia vybava. Ale pri pohlade na nu som necitil to co pri Sciroccu. To mas ako s Kofolou, ked ju milujes, nie je co riesit :-)
-