Subaru Levorg (2018)
24.4.2019Toto nebude recenze plná fotek a nadšených komentářů. Chci zde, pokud to bude v mých silách, objektivně zhodnotit všechny možné vlastnosti jinak dobrého…
Subaru Levorg (Tomogo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
prosetup.sk 01.05.19 18:07
« Re: Re: Podvozek
Komfort podvozka ide zmeniť preladením tlakov (sériové nastavenie búcha a je nedotáčavé. Podobne ako sériová geometria). Možem Vám poslať vhodnejšie hodnoty. (..ladil som takto už 2 Levorgy a 1 WRX) Výrazne, najme dynamike a CVT, tiež pomôže pedal tuning a vhodnejšie oleje. V sumáre je rozdiel ozaj citeľný. Zlepší sa tiež spotreba. Ladenie podvozkov/jazdných vlastností je moje hobby, rád pomôžem ak bude záujem. -
St. 27.04.19 12:06
« MirrorLink
jsem nerozchodil, chce to snad jen některé starší modely (snad HTC, Samsung). Android Auto podle mě nepůjde (auto není certifikované). Ale zatím se mi nepodařilo v Čechách stáhnout aplikaci. Řeším to mobilem, který mám jen pro auto. Hlasové ovládání (Siri u Applu) jde, ale je to tak vždy napotřetí, má angličtina asi není dostatečná pro toto auto. -
Tomogo 27.04.19 11:49
« Re: Mé zkušenosti;
Tak víceméně potvrzuješ mé připomínky. U toho CVT to bude asi nějaká závada. Bohužel se k tomu servis postavil, tak jak se postavil - neřešíme. Ta spotřeba mi ukazuje trochu míň na počítači, než ve skutečnosti tankuju. Jinak bych CVT opravdu bral jinak naladěné, "I" režim je nastaven až příliš na spotřebu. Možná by tam mohly být režimy tři, Eko (dnešní Inteligence), Inteligence (někde mezi) a Sport. -
St. 27.04.19 11:23
« Mé zkušenosti;
mám MY 2017, tedy starší. Jsem s autem stále spokojený, o nedostatcích jsem věděl. U Levorga je trochu problém, že každý modelový rok je naladěn jinak, podle mě byl lepší MY 2016. Můj už je měkčí, opravdu se to špatně vysvětluje, ale nejlepší je Levorg na hladké silnice, miluje zatáčky. Na drobných nerovnostech drncá, na větších se zhoupne, někdy až moc (na doraz tlumičů a to je pak rána). V Austrálii je výměna tlumičů a per jedna z nejčastějších úprav. Sám jsem koukal po Bilsteinech, ale bojím se přílišné tvrdosti - dávají se do 2.0, Sport či STi. CVT musí člověk pochopit, po zahřátí motoru je to boží převodovka, nikdy mi neškubla. Přednastavené stupně se projeví po sešlápnutí plynu více jak 30%. Režim Inteligent je na spotřebu, pro předjíždění přepínám do “S”, Sport. Infotainment je tragický, stejně jako reprodukce hudby. Ale to se dá řešit dodatečnou montáží. Pro mě je důležité, že to auto má charakter, je bytelné a bezpečné. Eye Sight je skvělý. Spotřebu mám přesně 7,2. Některé cesty i 5,4, jindy i přes 8. -
cajoch 25.04.19 13:39
« Re: Re: Re: Re: Mirrorlink
Outback MY 2018, ve zcela originálním stavu koupené nové, mám ho měsíc...Řekl bych že ty palubní systémy jsou stejné....a Android auto chodí v Subaru dle mého vzorově....být tebou, zkusil bych Android auto ve Tvém Levorgu s jiným telefonem, kde je AA nainstalováno....ostatně, kvalitní integrace AA do palubního systému byla u mě jedna z hlavních podmínek při výběru....nic jiného nepoužívám, přestože můj Outback má i tovární navigaci...ale jsem líný vyťukávat adresy, ovládat to hlasem je o tolik pohodlnější...
-
-
cajoch 25.04.19 11:37
« Mirrorlink
Řešil jsem podobný nákup jako ty a zkončil jsem u Outbacka.....víc místa, měkčí pohodlnější podvozek a světlá výška - obrubníky no problem, přes asfaltový zpomalovací práh to auto umí jet 50+..:-)...Nevím jak mirrorlink, ale Android aut i Apple car play fungují u mě bezchybně.....pokud máš android, najdi si stránku apk mirror a nainstaluj apku Android auto. Telefon musí být spárovaný s autem přes BT a připojen kabelem k datovému USB .....s Android auto je to tak že oficiálně nefunguje v ČR a nenajdeš ho tedy na českém Google Play. Po stáhnutí ale funguje bezchybně (tedy v mém Subaru , ale stejně tak chodil i v mé předchozí i40..). -
iudex 25.04.19 08:20
« Subaru je pasé
Ťažko sa mi to priznáva, ale moja plagátová značka (od puberty som túžil po Impreze XRX, modrá so zlatými diskami a veľkým krídlom) je už niekým úplne iným, než bola v 90. rokoch. Zo značky symbolizujúcej motošport a jazdnú dynamiku sa stala značka pre nenáročných dôchodcov (výnimkou budiž BRZ, ktoré ale zrejme onedlho skončí bez náhrady; a popravde bude to tak lepšie, než keby ho mala nahradiť nejaká skriplená verzia s CVT a Eye-sightom).
Levorg vnímam ako posledný tieň dávnej slávy Imprez, to auto vyzerá výborne, dravo a dynamicky (najmä v červenej), akoby to bola kombi verzia STička. Ani ten motor na prvý pohľad nevyzerá zle, 170 koní na nižšiu strednú sa papierovo javí ako dosť, k tomu koncepcia boxer s nízkym ťažiskom, AWD a športovejšie ladený podvozok. Ako ale píšeš (a nie si sám), ten motor nie je žiadny športovec, ale tak "primeraný"; možno s manuálom by sa z neho dalo dostať viac radosti, ale v kombinácii s CVT zrejme športové pocity moc nevzbudí. Preto si nechcem ani predstaviť, ako bude jazdiť pofaceliftová verzia so slabšou atmosférou (keď Tvoja verzia bola vraj "moc športová"), to už bude presne to auto pre dôchodcov, ako píšem vyššie, proste premiestňovadlo bez akejkoľvek neželanej dynamiky (čo keby si dôchodca pomýlil plyn s brzdou!), kde prím hrajú asistenti a elektronika dokonale oberajúca o všetok pôžitok z jazdy a ovládania auta.
Takže z môjho pohľadu je už Subaru mŕtva značka. V dobe, keď vyrábala nedostižné Imprezy WRX a STi, som na ňu nemal a teraz, keď na to mám, už neponúka nič, čo by ma oslovilo. Škoda. RIP Subaru. -
iudex 25.04.19 08:07
« Re: Proč Levorg?
Ak by boli samé chvály, tak tej recenzii veríš viac? Naopak, ja oceňujem aj kritiku, málokto si po kúpe nového auta dokáže priznať, že auto má aj nedostatky, väčšina si sama pred sebou kúpu obhajuje, aj keď to nebolo zrovna to pravé.
Aj ja mám viaceré výhrady voči svojmu autu a bol som spočiatku kritický, ale zvykol som si a klady prevážili. Proste to, že človek vníma a pomenuje aj negatíva neznamená, že auto celé je zlé, len proste človek má určité očakávania dané recenziami, značkou i cenovkou (to je veľmi dôležité, pretože inak človek pristupuje k rovnakého nedostatku u auta za 15000 eur a inak u trikrát drahšieho). -
Tomogo 24.04.19 21:15
« Re: Proč Levorg?
Ne, není to služebák. A proč Levorg? Protože jsem po šílených zkušenostech s prvním i druhým VW už německé auto nechtěl ani vidět a japonec nikdy neselhal. Ještě připadala v úvahu Mazda, ale trojka je malá, CX-5 je SUV s malým kufrem a šestku dělají AWD jen v dieselu. Škodovku bych sice asi taky vzal na milost, ale tam jsou zase jiná negativa. O Toyotě, Nissanu jsem už neuvažoval, protože ta auta mi přijdou nudná.
Šel jsem cestou požitku z jízdy a toto auto mi ho dopřálo.
Chtěl jsem zde zhodnotit všechna negativa, co jsem našel, protože to se nikde nedočtete. Některá jsem věděl už při koupi, roletka, výkon motoru atp., na jiná jsem přicházel postupně, Mirrorlink, EyeSight, přední hrana atd. -
Fejkowy 24.04.19 20:42
« Proč Levorg?
Zdar, na to, že sis to auto koupil/vybral mi přijde, že ho hodnotíš až moc kriticky. Tos ho vyfasoval jako služebák? Nebo sis to auto před koupí ani nebyl projet?
Zajímalo by mně, proč sis koupil právě Levorga a jaká jiná auto jsi uvažoval. Nechce se mi věřit, že bys nenašel auto, na kterém bys tolik negativ neviděl.
A další věc - měls auto, které mělo 260 koní a teď máš 170. To je o 90 koní míň. A Ty to srovnáváš a píšeš, že to moc nejede... >:D Nesrovnávej prosím auta, která jsou úplně jiné - motor (přidušený emisními limity), výkon, převodovka, pohon AWD vs. předokolka atd. >:D
Podle mně máš skvělé auto. Ale přiznávám, že mám jen krátkou zkušenost s Levorgem. Po delším užívání bych určitě taky našel nějaká negativa. Ale tolik?? To si myslím, že bych vybral auto s méně negativy...
PS: radím starat se o ten Lineartronic co nejlépe...
Gratuluju k autu a přeju mnoho štastných kilometrů!! ;-) -
Tomogo 24.04.19 15:39
« Re: Podvozek
No ono se to blbě popisuje. Podvozek je tvrdý, hezky tě natřásá. Ale když přejedeš nějakou díru, nemáš pocit, že se auto rozpadne a ty přijdeš o kostrč. Dokonce i kolegové v práci mi říkaly, že jim přijde, že velké nerovnosti zvládá skvěle, ale na malých moc skáče, přitom v zatáčkách neodskakuje. -
Verny_2013 24.04.19 15:16
« Podvozek
Tak jak to s tím podvozkem vlastně je? žehlí dobře české silnice nebo je přehnaně tvrdý?
V kladech píšeš : Podvozek skvěle žehlí české silnice a není zde ten pocit, jako třeba z Passatu CC, že jste na díře ztratili kolo. Příčné nerovnosti autu také nedělají žádné problémy.
V záporech píšeš: Auto je opravdu hodně tvrdé, nedá se nic dělat, ale zábava prostě něco stojí a zde to je na úkor jízního komfortu. Naštěstí to není až taková hrůza a pokud máte rádi tvrdší podvozek, nebudete mít s jízdou problém. Pokud jste ale zvyklí na pohodlí houpavých francouzů, raději se tomuto autu vyhněte.
Jinak na auto vzpominam v dobrem a opravdu je to prijemny sportovne ladeny kombik. Je fakt, ze motor by mohl byt o kapanek silnejsi, ale podvozkove neznam lepsi auto v této kategorii a je to prijemny komprosmis. Auto jsem prodal z duvodu nakupu WRX STi.....když rikali, ze uz nebude :-)