Subaru Levorg (2018)
24.4.2019Toto nebude recenze plná fotek a nadšených komentářů. Chci zde, pokud to bude v mých silách, objektivně zhodnotit všechny možné vlastnosti jinak dobrého…
Subaru Levorg (Tomogo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mikesus 13.06.19 19:19
« Re: Asistent
Asi mi unikl nějaký model od Toyoty, ale já v tom zmíněném videu Toyotu nepoznávám. Do teď jsem pořád přesně nezjistil, co to bylo za model a značku.
Přišlo mi to jako kombík, to má Toyota jen Auris nebo Avensis, v té době nová Corolla ještě vůbec nebyla. Ani jedno nemá takto umístěnou zadní RZ natož tvar světel.
Neví někdo, co by to mohlo být za značku?
Nicméně ten za volantem byl fakt *, říkal jsem to hned, jak se video objevilo. -
Tomogo 13.06.19 07:32
« Re: Asistent
No kdo ví, jak to v tom tunelu bylo.
Co se týče mé spokojenosti. Možná to tu vypadá, že to tu moc kritizuju, ale jen popisuju to co jsem postupně našel.
A moje auto snů dnes asi neexistuje, Levorg byl kompromis. Klidně bych si koupil Škodovku, ale tu ve 4x4 dělají jen s DSG a tu nemám rád. Navíc ten Haldex mi taky nesedí. Ta jízda v Levorgu je prostě úplně jiná. -
Rasto 13.06.19 00:26
« Asistent
Tak ta Toyota vyzerá podľa mňa na chybu vodiča. Proste nepochopiteľne to dobrzdil až do zastavenia, aj keď nemusel. Mám tiež toyotu, síce Corollu, ale predpokladám, že asistent je rovnaký a auto mi sem-tam zapíska, že mám brzdiť aj, keď za mňa ešte nikdy nebrzdilo. Už som raz ale na diaľnici brzdil po upozornení zo 140 - 0 s tým, že najprv naplno, keďže sa predo mnou objavila stojaca kolóna a potom som to povolil, keď som videl, že stíham.
To čo popisuješ ty mi pripomína moje predchádzajúce auto - p406, ktoré malo tak agresívne nastavený brzdový asistent, že keď sa človek naľakal a prudko siahol po brzde tak auto začalo naplno brzdiť, aj keď som na brzdu netlačil ďalej silno. V rýchlosti do 50km/h to prakticky znamenalo stopku na mieste - stalo sa mi to asi 3x za rok.
Inak nedá mi povedať aj to, že ty si auto s ktorým by si bol spokojný asi nikdy nekúpiš >:D - úprimne myslíš, že také existuje len je nad limit, alebo si taký perfekcionista, že na každom dokážeš nájsť chyby, ktoré by ti radosť z neho pokazili? >:D -
Mikesus 10.06.19 12:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto
Auta s klasickým S&S se mi naštěstí vyhla, když pominu různá náhradní/předváděcí auta. V mém současném autě se motor vypíná až do 120 km/h, před tím to bylo pouze do 70 km/h, i tak to stačilo. Často se při rozjezdech ani nespustí a ve výsledku, ač je koncipován na časté starty, startuje méně než když jsem měl posledně jako náhradní dieselové c4 picasso. Já osobně bych to úplně vypnul v běžných autech.
S tou sedačkou je to zajímavé, to jsem vůbec netušil. Snad si to poradí i se sedačkami, které mohou být protisměru až do tuším těch 25 kg.
Zvěř je nepředvídatelná, pocházím z hor, kde se potkává zvěř denně a jednou jedinkrát jsem trefil lišku, byl zrovna den. Vyběhla těsně před auto.
-
MachiCZ 28.05.19 15:36
« Re: Re: Mirrorlink III
Ahoj,
diky za tip. Ja mam ted v ruce S6 Edge a zkusim otestovat. Pak holt pobezim do bazaru pro S4.:)) Hele a tobě se to samo zamyká nebo si to vůbec neřešil?
Co se týče zadní repro, tak je to tragedie, u me dokonce nejde ani nastavit tak, aby to bylo tak nějak slyšet. Nicméně tohle jsem četl už dříve, že hudba nic moc.
Viděl jsem, že píše o brzdách, takže ty mohly být lepší, pač i ten Dokker brzdil lépe. Výhodou je fakt, že brzdit není moc potřeba. Každopadně když jde do tuhého a zašlápneš to, pak to stojí na místě, takže spíš jde o takovéto dobrž´dování, což mohlo být lepší -
Tomogo 24.05.19 15:11
« Re: Mirrorlink III
Ahoj,
Mirrorlink na reklamaci není, protože v návodu říkají že je to závislé na modelu atp. Mě to šlo na Samsungu S4 (dost stará záležitost). Spíš bych to viděl na verzi Androidu...
S automatickým zamykáním nemám zkušenosti.
Mě by zase zajímalo, jestli ti zadní repro ve dveřích hraje normálně, protože mě skoro nehraje. Musím mít vyvážení zvuku na druhé pozici zezadu, aby to hrálo podobně jako vpředu.
-
MachiCZ 23.05.19 14:31
« Mirrorlink III
Ahoj, paradni recenze!!! Takove to, co vam jinde nereknou. Uplne se vsim se ztotoznuji, ale takhle skvele popsat bych to nedokazal. Druha vec je ta, zda mi ty slabe stranky vadi a tady muzu napsat, hned jak se ocitnu na okrsce, vse odpusteno.. :-) Podvozek je naprosto neuveritelnej.... Taky zalezi z ceho se useda do Levorgu, pac u me to bylo z Forestra MY2014, pres pul roku v Dokker MY2018, takze vsechno jako ACC, Keyless, velkej barevnej displej na radiu, bylo jako zjeveni... Kazdopadne jsou dve veci, ktere nemuzu rozdychat.
Mirrorlink - Vyzkousel sem Samsung S9, S8, Sony Xperia Z1 Compact, Z3 Compact, nic... U S9 a S8 sem se dostal do faze, kdy se Mirrorlink na radiu podsvitil a ja mohl vlezt do menu, kde mi to napsalo, ze si musim stahnout apku od Samsungu CAR app. Kdyz jsem to udelal, pak uz se Mirrorlink na radiu nerozsvitil, kdyz jsem to odinstaloval, zase se Mirrorlink podsvitil na radiu, ale opet to po me chtelo instalaci CAR app a tak porad dokola. Jine aplikace jako Rockscout to vubec nevidi. Nevite nekdo, s jakym telefonem to muze fungovat? Je to na reklamaci jako nefunkcni?
Automaticke zavirani dveri - Na Foresteru jsem mel nastaveno, ze jak opustim auto, auto se po 20s samo zamkne, To same jde u Levorgu, v nastaveni nastavim 20s, vystoupim, zavru dvere a .... nic. nezamkne se. Delam neco blbe?
Díky
Martin -
Dany 09.05.19 13:31
« Levorg
Pred skúšaním Levorgu som čítal iba samé oslavné ódy a po predvádzačke som bol sklamaný. Tvoja recenzia znie prevažne kriticky, ale vo väčšine sa asi zhodneme. Mňa ešte prekvapil podvozok nízkou zaťažitelnosťou, ale to bol model 2017. Ako popisujú chlapci vyššie, Subaru podvozok ladí rok čo rok a hádam sa im to podarilo lepšie. Ja som rád za každé zmienené "negatívum", lebo viem na čo si dať pozor a potom už dokážem sám zhodnotiť, či to pre mňa negatívom zostáva, alebo nie. Za mňa :yes: .
-
Taylor-PH 02.05.19 15:46
« Re: Mé zkušenosti;
ahoj, mel jsem 2 roky Levorg MY2016 a souhlasim se vsim co pises. Audio jsem resil hned na zacatku, protože jsem vedel, ze je tragicke. Pote, co jsem videl jaky materiál do toho montuji se vůbec nedivim, ze se to neda poslouchat. Repro je snad vyrobene z recyklovanych kelimku od jogurtu. Investice cca 25 000 Kc a upgrade na lepsi repro se zesilovacem vse vyresila. Problemy s telefonem jsem mel také. Nejdrive se mi telefon nacetl a mel jsem vse pristupne, pak se nejakou zahadou vyskytl problém a kontakty byly pryc a neslo to opravit...telefon vykazoval chzbovou hlasku. Po navsteve servisu a softwarovem upgradu problém pokracoval a tak nejak jsem to nechal byt. Po jiste době jsem to zkusil znovu a svete div se, ono to zase fungovalo...pak uz bez dalších potizich. Jejich systém si tak nejak zije svým životem a podle toho jak se probudi, tak se nastavi:-)
Jinak na auto vzpominam v dobrem a opravdu je to prijemny sportovne ladeny kombik. Je fakt, ze motor by mohl byt o kapanek silnejsi, ale podvozkove neznam lepsi auto v této kategorii a je to prijemny komprosmis. Auto jsem prodal z duvodu nakupu WRX STi.....když rikali, ze uz nebude :-) -
prosetup.sk 01.05.19 18:07
« Re: Re: Podvozek
Komfort podvozka ide zmeniť preladením tlakov (sériové nastavenie búcha a je nedotáčavé. Podobne ako sériová geometria). Možem Vám poslať vhodnejšie hodnoty. (..ladil som takto už 2 Levorgy a 1 WRX) Výrazne, najme dynamike a CVT, tiež pomôže pedal tuning a vhodnejšie oleje. V sumáre je rozdiel ozaj citeľný. Zlepší sa tiež spotreba. Ladenie podvozkov/jazdných vlastností je moje hobby, rád pomôžem ak bude záujem. -
St. 27.04.19 12:06
« MirrorLink
jsem nerozchodil, chce to snad jen některé starší modely (snad HTC, Samsung). Android Auto podle mě nepůjde (auto není certifikované). Ale zatím se mi nepodařilo v Čechách stáhnout aplikaci. Řeším to mobilem, který mám jen pro auto. Hlasové ovládání (Siri u Applu) jde, ale je to tak vždy napotřetí, má angličtina asi není dostatečná pro toto auto. -
Tomogo 27.04.19 11:49
« Re: Mé zkušenosti;
Tak víceméně potvrzuješ mé připomínky. U toho CVT to bude asi nějaká závada. Bohužel se k tomu servis postavil, tak jak se postavil - neřešíme. Ta spotřeba mi ukazuje trochu míň na počítači, než ve skutečnosti tankuju. Jinak bych CVT opravdu bral jinak naladěné, "I" režim je nastaven až příliš na spotřebu. Možná by tam mohly být režimy tři, Eko (dnešní Inteligence), Inteligence (někde mezi) a Sport.