Jaguar XJR (1999)
12.5.2007Sport saloon tomu říkají Britové. Pohon zadní nápravy, čtyřlitrový motor s kompresorem, automatická převodovka. Výkon 370 BHP a točivý moment 525 Nm.…
Jaguar XJR (StanS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"anonym" [83.240.45.XXX] 13.01.08 09:22
« Zdravím Ťa, Vette.
Protože někteří další tady mají fotky podstatně lepší - z komposičníhoo hlediska, z hlediska "plnosti obsahu", z hlediska provedení a zaformátovaní. Není problém v počtu, ale v "kvalitě". Myslím, že by tady neměly být fotky profesionálů, ale majitelů vozů - to by bylo nejlepší, aby ni recenze byly od profesionálů, ne?
Ostatně, nejde nám přece o body, ale o fair play.
Stan
-
"-- skrytý --" 10.11.07 22:50
« Re: Re: Re: hodnocení
ale musím říct,že ho máš krásně udržovaného. my máme eště jaguar s-type 3.0 rv.2000 a najeto asi 160000km, ale bohužel ho nemáme my,ale jedna známá,které jsme ho půjčili,ale snad ho sem někdy přihodím..když bydlíš v brně tak je to skvělé to bys mě někdy mohl Jagoše ukázat >:-[] -
StanS 30.10.07 22:05
« Re: hodnocení
Ta druhá fotka je od matičky Vltavy v Praze a ne od neteře Svitavy v Brně. Zajisté sis všiml, jaké miniauto je jagoš ve srovnání s hatchbagem Škoda. Ale v Brně bydlím.
Hodnocení Tvého mercka si nechám na později, abych mohl dát vysokou cifru i recenzi a fotkám.
Jinak - ta mechanika (motor a 4x4) je super. Ale spotřeba bude kolem 12 - 14 litrů, podobně jako ta moje. -
StanS 19.10.07 16:23
« Re: Tak jsem se těšil
Skoro se mi zdá, že Renocar ani nechtěl pořádát podzimní šou - investovali, plný dvůr bavoráků na skladě, mají nový salon ševrolej a kdovícoještě ...
Na tuto neděli ráno hledám větší volné parkoviště v Brně, kde bych se mohl rozloučit se zadními letními pneu; už jsou to slicky a tak bych je před výměnou na rozloučenou pořádně zahřál a neekologicky začmudil okolí.
Na jaře bych si určitě dal aspoň sprint ... -
StanS 18.10.07 12:59
« Re: Koupě po hmatu,
Na netu často čtu na americkém jaguar fóru - i tam je problém se servisy a hlavně, už zcela absolutně tam panuje metoda výměny celého motoru, když tam "něco klepe". To, co se u nás zatím ještě moc nenosí - kdo by to, vzhledem k chabé záruce a k odporu výrobců taky platil, že! Tady spíš existuje všeobecné okrádání zákazníka - např. jsem při repasi brzd zjistil, že ve značkovém (dnes AMT-) Moravia mi vloni na jaře zcela jistě neměnili na přední levé brzdě nic; vyúčtovali ale snad i občerstvení na podnikové poradě s tématem "Jak na zákazníka".