Jaguar XJR (1999)
12.5.2007Sport saloon tomu říkají Britové. Pohon zadní nápravy, čtyřlitrový motor s kompresorem, automatická převodovka. Výkon 370 BHP a točivý moment 525 Nm.…
Jaguar XJR (StanS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- foto 12.05.2007 06:50
-
10b - ale Jaguar tady nepatří... 12.05.2007 09:32
- Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří... 12.05.2007 09:41 Dylan McKay
- Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří... 12.05.2007 09:51
- Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří... 12.05.2007 10:43 Ricardo
- Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří... 12.05.2007 14:37 StanS
- Je to jasný 12.05.2007 10:43
- Fotky 12.05.2007 11:16 Ricardo
- Klasika 12.05.2007 11:45 Righ
- Název? 12.05.2007 12:25 Ricardo
- Pokud se nepletu 12.05.2007 23:36 brizak
- hodnocení 13.05.2007 13:45 Mari pilot
- Jagy 14.05.2007 00:16
- Mlask 14.05.2007 14:09
- 10b 14.05.2007 21:58 GuitarsHero
- 10b :) 15.05.2007 00:32
- hodnocení 9b 16.05.2007 00:30 biker7
- 7b 16.05.2007 13:05
- 1bod 16.05.2007 13:11
- "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně… 16.05.2007 14:48
- Říkal jsem si, jak to tady asi funguje ... 16.05.2007 15:06 StanS
- Co si o tobě myslím... 19.05.2007 11:14 mitak
- Jak trestáš svoji přítelkyni, mitaku? 23.05.2007 22:16 StanS
- StanS 24.05.2007 20:33 Dylan McKay
- Jasná 10 28.05.2007 11:15 petrzel1
- 1 bod 31.05.2007 07:22
- Auto a jedničky 31.05.2007 08:30
- hele 12.06.2007 21:10
- Knowledge 14.06.2007 13:17
- Britske auta 14.06.2007 21:36
- automat 21.06.2007 18:47 mirastr
- Mercedes AT W5A580 21.06.2007 22:51 StanS
- Brno racing 23.06.2007 17:04 Ajin(MoDo Team)
- Jo... 28.06.2007 21:50
- 10 29.06.2007 11:45 hruodolf
- CHYBI KOCKA 09.07.2007 16:28
- nádhera 12.07.2007 20:40
- Paráda 31.07.2007 08:02
- ahojj... 01.08.2007 15:21 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Autogalerie 01.08.2007 16:12 StanS
- Koupě po hmatu, 18.10.2007 08:52 Poustnik
- Tak jsem se těšil 19.10.2007 14:55 Ajin(MoDo Team)
- 100 hodnocení 21.10.2007 15:57 PeT-a (RSKa)
- Jedeš na sraz? 24.10.2007 14:47
- hodnocení 30.10.2007 15:46
- jaguar 06.12.2007 19:16
- Aktualizacia hodnotenia 09.01.2008 22:15 2.0VTEC
- Otazka 13.01.2008 00:41 Vette
- Zdravím Ťa, Vette. 13.01.2008 09:22
- Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem, 18.01.2008 07:09 Poustnik
- Ricardo, Double Sixi, 10.04.2008 09:21 StanS
- 400 m 17.04.2008 12:38 Hanss (MoDo Team)
- pěknej kousek 30.08.2008 19:45 janoš
- zdravim 26.09.2008 00:56
- Auto 26.11.2008 22:23 mirastr
- Podělte se o zkůšenosti 14.01.2009 20:05
- kompresor 24.02.2009 17:00 v3jc3
- jojojo 09.04.2010 11:42 salazar
- KRASA! 17.10.2010 12:29
- xjr po deseti letech 24.06.2020 13:24 StanS
- letos, 2023, 7. ledna měl XJR 24 let - přesně. 13.04.2023 21:44 StanS
-
"-- skrytý --" 12.05.2007 09:32
10b - ale Jaguar tady nepatří...
Ahoj kolego z klubu, mám tady taky auto, snad se ti na moje.auto bude líbit, mi se tady nelíbí. Hodnocení je nástrojem msty na lidech, jejichž auta vybočují z průměru - jsou tady notoričtí jedničkáři, kteří tvoje auto pravděpodobně pohřbí stejně jako moje. Včera jsem byl na 5. místě v top 10, přes noc jsem klesl na pozici cca. 110. Jsem tady už nějakou dobu a je to tady samá závist, odplata, invektivy, vulgarismy, anonymní hodnocení bez zdůvodnění (a ani nezjistíš od koho) - prostě hnůj :-( Naše auta patří do klubu, ne sem. Přesto se tady najdou i fajn lidi (za všechny Švihák, Ricardo,...však uvidíš sám.-
"anonym" [62.77.119.XXX] 12.05.2007 09:51
« Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...
Musite se nad to povznyst...To jak si kvuli bodovemu hodnoceni "rvete vlasy" akorat dela radost lidem,ktery to maji na triku. Nekdy uz nad tema bourlivejma diskuzema kroutim hlavou a divim se konkretne Vam, ze jste ochoten nad tim travit tolik casu a opakovat X-krat to, co jste uz jednou nekde napsal. Ucelem sekce moje.auto je predevsim to podelit se s ostatnimi o sve zkusenosti...Osobne tu auto nemam (jsem linej tvorit recenzi),ale zastavam nazor,ze by se bodove hodnoceni melo odstranit...protoze spousta lidi tady hraje na body a nasledne fnuka,msti se a zavadi sem neco,co sem nepatri! Anglickou krev mam rad,mate krasny auto,kdekdo se za nim ohlidne a to Vam prece musi stacit. Jsem mladsi nez valna vetsina zdejsich diskutujich,ale kolikrat mam opacnej pocit,protoze to casto vypada jako detska sarvatka. Jinak majitele auta,pod ktere pisu, bych poprosil o lepsi fotky. Jinak krasnej Anglan! :yes: Peace ;-) -
Ricardo 12.05.2007 10:43
« Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...
Tak doufám, že fajnlidí je tu i víc :-) Ale k věci. Jsem rád že je tu už čtvrtý Jaguar (i když jeden z nich je Daimler a jeden X-Type :-) ), jen tak dál. Máme totiž dvě možnosti co dělat - buď tento server ignorovat nebo se snažit sem dostat co nejvíce zajímavých aut. To první by bylo vítězstvím všech závistivců, stejně tak stahování aut jim může akorát dělat radost. To druhé znamená, že tady bude dost Jaguarů, Land/Range Roverů, Cadillaců, Saabů atd. a vytvoříme tak silnou skupinu, že se budeme moct bavit spolu a nebudeme muset pořád odrážet nadávky a urážky.-
Enthusiastic.driver 12.05.2007 11:34
« Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...
a Vas tady neustale nekdo urazi nebo co ???
-
-
-
Ricardo 12.05.2007 11:16
Fotky
Za fotky v lepší kvalitě se přimlouvám. Třeba pak poznám kde parkuješ :-) -
brizak 12.05.2007 23:36
Pokud se nepletu
Tak 12,274 sec. na 400m odpovida cca 117km/h a ne 160km/h,to bys to musel dat za 9 sec. Ale mozna se pletu :-)-
StanS 05.06.2007 19:37
« Re: Pokud se nepletu
Bylo to pochopitelně s pevným startem. Z nula na sto - resp. přesně na 60 mph (=96,54kmh) - to trvá podle techničáku 5,6 sec a neměřil jsem (ani na tacho nesledoval) vzdálenost, kterou to za těch necelých šest sekund ujede - počítám tak dvěsta metrů. Na čtyřstovce to ukazuje asi 160 nebo víc. Auto je staré osm let, má najeto 220 , původní stav bez tuningu a když jsem ty sekundy vyvěsil na US jagfóru a když jsem si přečetl výsledky testů na trapu v Americe, odpovídalo to jejich výsledkům.
Po té čtvrtmíli (v Přerově za 14.30 viz [odkaz] už to asi moc nepumpuje, ve dvou lidech jsme měli na jednom km s pevným startem asi 205 kmh a na dvou km 232 (měřeno radarem).
Maximálka 250 by potřebovala tak aspoň 2,5 km.
-
-
-
GuitarsHero 14.05.2007 21:58
10b
Hoci si len o trosicku pred mojou mazdenkou v celkovom hodnoteni a niektori jedinci by Ti na mojom pripade takticky svihli nejake male ciselko (najlepsie 1), ja Ti davam 10, lebo toto auto si to zasluzi.Tak nech sluzi! :yes: -
neregistrovaný: "Rendy" [195.47.40.XXX] 16.05.2007 14:48
"Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"
...proto me docela prekvapilo, kdyz pises "dvě sta km na 4000" - muj (jiste smesny) korejsky sedan (vyssi stredni) ma sice stejnou barvu, ale polovicni objem, polovicni objem valcu, tretinovy vykon a pritom pri tachometrovych 180km/h motal stezi 3500ot/min. Ale to jen tak bokem, Jagy se mi vzdycky libily (ani RR se jim v mych ocich nevyrovnal) a tenhle elegan v cernem je primo k zulibani. :o)-
StanS 16.05.2007 15:30
« Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"
Možná mi to točí při stoosmdesáti taky jenom třiapůl - abych se přiznal nesleduji to příliš (a dvoustovkou jezdím jenom vyjimečně) a při úplně zablokovaném měniči mi to na stovce ukazuje tak tisícdevětset. Většinou jezdím "slabou šedesát" v dědině (to točí 1200 - 1500), "slabou sto" na okresce, na dálnici stodvacet a občas předjedu při stoosmde. Nahoru to řadí asi na 1700ot/min, při režimu sport podle velikosti nohy mezi 2200 a 5500. Točivý moment (nesprávně krouťák - za to mě sprdli před šestatřiceti lety u státnice, takže bacha: točivý moment!) je max. při 3500 otáček a už snad při 1600 ot. to má sílu jako maximálka momentu u XJ8 4l bez kompresoru.
Takhle to britští tvůrci automobilů zkrátka udělali.
U XJ350 už ale mají i šestku, asi pro snížení spotřeby při jízdě po dálnici.
P.s.: Na semaforech to začíná na dvojku.-
-
StanS 16.05.2007 17:24
« Re: Re: Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"
Ano. Je to taky otázka časování, plnicích a kompresních poměrů, výfuku a hlavně emisních omezení - dneska každé auto s elektronickým plynem je regulováno na přebytek O2 a prakticky to znamená, že ve spalovacím prostoru je na mnoha místech nedostatek paliva, nemluvě o zpomalení rychlosti prohořívání směsi atd.
-
Ricardo 16.05.2007 17:34
« Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"
To je pravda. Ad kompersní poměr (omlouvám že je to OT ale když už jsem to naťuknul) - MB 770 4,7:1, 150k/2800 ot., 400 Nm/1200 ot.; MB 770K vše stejně jen měl 200 k a 550 Nm (v roce 1930!). Později komprese 6,1:1 a 230 koní nebo dvojité přeplňování, 7,2:1 a 400 koní. Při jakých otáčkách a hodnoty točivého momentu bohužel nevím.
-
-
-
-
-
StanS 16.05.2007 15:06
Říkal jsem si, jak to tady asi funguje ...
když se tak často mění pořadí nejlepších recenzí a hodnocení aut ...
Už je mi to jasné.
BTW, zrovna RS4, M3 a Alfy všechny velice cením. O Jeepu nemluvě.
Stan
-
mitak 19.05.2007 11:14
Co si o tobě myslím...
Recenze průměrná (i když hodnotit na svém autě všechno za deset je zaslepenost), auto nadprůměrné, už dříve jsem hodnotil za sedm bodů. Na tom nehodlám nic měnit, můžeš mi ale vysvětlit, proč jsi mého Pathfindera obodoval za "jeden bod" ? Pokud máš opravdu 59 let tak bych čekal nějakou soudnost a ne takhle ubohé chování... -
Dylan McKay 24.05.2007 20:33
StanS
Chci ti poděkovat za to co jsi o mě napsal v diskusi pod XJ... ;-) :yes: Četl jsem to až teď... -
"-- skrytý --" 31.05.2007 07:22
1 bod
Stane, Stane...vidím, že mám stále jeden bod od tebe...hmm...nenadělam nic.. :-!
:no: :no: :no:-
-
"-- skrytý --" 31.05.2007 12:18
« Re: Re: 1 bod
Jestli nechápeš systém hodnocení, tak to je vážně dost smutný.... :no:-
StanS 31.05.2007 15:22
« Re: Re: Re: 1 bod
Skutečně nerozumím tomu, "jak se to dělá" ... jestli jsem Ti onehdá dal jeden bod, nebyl jsi sám, ale myslím, tři vozy z první desítky, bylo to proto (jak se to tady probíralo dříve) abych otestoval, co to s hodnoceními udělá. A viděl jsem, minimálně burzu kuhhandlů. A mám dojem, že jsem pod Tvým M3 dopoledne viděl poznámku serveru, že jsem hodnotil jedním bodem - ale jak zjistit, kdo z hodnocených dal mému autu kolik bodů, to vážně nevím.
A včíl jsem se vrátil k Tvé recenzi a vida - zatím jsem prý nehodnotil!-
"-- skrytý --" 31.05.2007 18:18
« Re: Re: Re: Re: 1 bod
V pohodě, beru to teda tak, že jsi bodování na počátku jen testoval. K tomu bodování, když se podíváš např. na moje BMW, tak vidíš na pravé straně, jak jsem hodnotil já Tvého Jaga a uvidíš tam 9 bodů.. ;-)
Takže to už nebudeme řešit, za bodama se neženu, jen mi mrzela od tebe ta jednička..
Nyní díky za desítku :yes:
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 31.05.2007 08:30
Auto a jedničky
Pěkný auto, jasných 10. Ale jestli fakt rozdáváš jedničky, tak jseš jenom profesionální looser. Škoda. Právě majitele Jagů by měli oplývat noblesou, nadhledem a dávkou šlechtického chování. No nic.....
-
neregistrovaný: "PorscheT" [85.70.2.XXX] 14.06.2007 13:17
Knowledge
Auto je krasny i vevnitr a nestarne jako nemecka technika :-! Me jen mrzi,ze auto ma clovek,ktery ho koupil jen tak u benzinky a nic o Jaguarech nevi,ale to se da napravit ;-) -
"-- skrytý --" 14.06.2007 21:36
Britske auta
moc pekny aristokrat,pro brytska auta mam slabost a tohle je moc pekny.10b. -
Ajin(MoDo Team) 23.06.2007 17:04
Brno racing
Nádherný auto, měl jsem možnost jezdit v 4.O bez kompresoru. S ním to musí být paráda. Podle jedné fotky jsem si uvědomil, že auto znám z okruhu z Brna. Takže poklona a 10b. -
neregistrovaný: "THS" [213.192.12.XXX] 09.07.2007 16:28
CHYBI KOCKA
Kurna jak muzes mit jaguara kdyz nemas na kapote micku... to snad pak ani neni jaguar.... :-( :-( :-( jinak paradni auticko-
StanS 09.07.2007 19:57
« Re: CHYBI KOCKA
V Evropské Unii je zakázána. Hrozí neopatrnému chodci rozpáráním genitálií, to jest pudele a toho ostatního.
Ze stejného důvodu jsou nejnovější typy automobilů z rodu Bachráka unijního nafouklého.
O tom, že by ji někdo venku na parkovišti okamžitě ulomil, nemluvě.-
neregistrovaný: "THS" [213.192.12.XXX] 09.07.2007 20:31
« Re: Re: CHYBI KOCKA
To s parkovistem naprosto chapu a o tom ze je to zakazano jsem jiz slysel.... (hlavne teda ze driv to auta mivali a ted jiz ne (ukazkou jsou veterani) nemluvne o poznavackach na motocyklech jako veteranech) ale preci jen jsem to jiz na spouste jaguaru videl... takze to je zpusobeno tim ze majitel porusuje zakon a nebo tim ze jeho auto uz patri mezi ty starsi ???-
"-- skrytý --" 14.07.2007 10:11
« Re: CHYBI KOCKA
oficialne sa to na auto nemontuje, jaguar to na zelanie ponuka ako originalny diel, ktory bez problemov namontuje. nic to nemeni na fakte, ze je to zakazane... nevidel som vsak este nikoho, kto by to riesil (policia, stk)-
Chuck Norris 14.07.2007 10:43
« Re: Re: CHYBI KOCKA
myslím že strach ze zranění chodce o něco tak bezvýznamnýho je tak "trochu" nesmysl.... ale je jasný že by se to kradlo jak housky na krámě:(
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 31.07.2007 08:02
Paráda
Nejdřív něco k té diskuzi nade mnou, hodnocení a závisti. Nechápu, proč by tu někdo podhodnocoval cizí auta aby někdo byl v nějakém žebříčku výš nebo níž než on. Co vám to přináší? Já StanSovi jeho Jaguára závidím a klidně to přiznám. Je to nádherné auto s motorem jak má být a oproti automobilové konfekci má svou duši. Sám mám jen velmi tuctové auto, jsem rád že mám vůbec nějaké, a majitelům kteří si pořídí něco výjimečného, jsou ochotni to financovat a živit bez vyjímky závidím. Ale nemám proti nim sebemenší averzi nebo zášť.
Proto tomuto kočáru dám 10 bodů bez ohledu na poruchovost, kterou podle testů a pověstí vládne. To není moje starost. Hodnotím auto ne jeho náklady na servis a provoz. Hodně krásných kilometrů bez servisu a starostí. -
Poustnik 18.10.2007 08:52
Koupě po hmatu,
to je ´výborné!!!! Přeju ještě moc šťastných kilometrů a České republice servisy, které nebudou mít toho zvláštního koníčka - dělat ze zákazníka rukojmí! :-) :-) :-)-
StanS 18.10.2007 12:59
« Re: Koupě po hmatu,
Na netu často čtu na americkém jaguar fóru - i tam je problém se servisy a hlavně, už zcela absolutně tam panuje metoda výměny celého motoru, když tam "něco klepe". To, co se u nás zatím ještě moc nenosí - kdo by to, vzhledem k chabé záruce a k odporu výrobců taky platil, že! Tady spíš existuje všeobecné okrádání zákazníka - např. jsem při repasi brzd zjistil, že ve značkovém (dnes AMT-) Moravia mi vloni na jaře zcela jistě neměnili na přední levé brzdě nic; vyúčtovali ale snad i občerstvení na podnikové poradě s tématem "Jak na zákazníka".
-
-
Ajin(MoDo Team) 19.10.2007 14:55
Tak jsem se těšil
jak zase uvidím tvůj vůz ladně kroužit po okruhu v brně a oni tam dělají nový povrch a prý až do května, takže Renocar asi nebude ani na jaře :-(-
StanS 19.10.2007 16:23
« Re: Tak jsem se těšil
Skoro se mi zdá, že Renocar ani nechtěl pořádát podzimní šou - investovali, plný dvůr bavoráků na skladě, mají nový salon ševrolej a kdovícoještě ...
Na tuto neděli ráno hledám větší volné parkoviště v Brně, kde bych se mohl rozloučit se zadními letními pneu; už jsou to slicky a tak bych je před výměnou na rozloučenou pořádně zahřál a neekologicky začmudil okolí.
Na jaře bych si určitě dal aspoň sprint ...
-
-
PeT-a (RSKa) 21.10.2007 15:57
100 hodnocení
Jako 100 hodnocený sem ti musel dát 10!!Auto je parádní,jinou známku by si ani nezasloužilo....... :-) -
"-- skrytý --" 24.10.2007 14:47
Jedeš na sraz?
Ahoj kolego z klubu, jedeš na sraz Moje.auto? Přece tam nebudu jediný jaguárista :-) A není to přec z Brna daleko... Zde se můžeš zaregistrovat [odkaz] -
"-- skrytý --" 30.10.2007 15:46
hodnocení
krásnej jagoš, vidím, že pracuješ (aspoň podle tý jedný fotky) na univerzitě TGM na České , že??
kukni na moje-
StanS 30.10.2007 22:05
« Re: hodnocení
Ta druhá fotka je od matičky Vltavy v Praze a ne od neteře Svitavy v Brně. Zajisté sis všiml, jaké miniauto je jagoš ve srovnání s hatchbagem Škoda. Ale v Brně bydlím.
Hodnocení Tvého mercka si nechám na později, abych mohl dát vysokou cifru i recenzi a fotkám.
Jinak - ta mechanika (motor a 4x4) je super. Ale spotřeba bude kolem 12 - 14 litrů, podobně jako ta moje.-
"-- skrytý --" 10.11.2007 22:42
« Re: Re: hodnocení
ale člověk si takováto auta nekupuje kvůli spotřebě.jinak u nás je dlouhodobá spotřeba kolem 11,7 l/100km-
"-- skrytý --" 10.11.2007 22:50
« Re: Re: Re: hodnocení
ale musím říct,že ho máš krásně udržovaného. my máme eště jaguar s-type 3.0 rv.2000 a najeto asi 160000km, ale bohužel ho nemáme my,ale jedna známá,které jsme ho půjčili,ale snad ho sem někdy přihodím..když bydlíš v brně tak je to skvělé to bys mě někdy mohl Jagoše ukázat >:-[]
-
-
-
-
"anonym" [83.240.45.XXX] 13.01.2008 09:22
Zdravím Ťa, Vette.
Protože někteří další tady mají fotky podstatně lepší - z komposičníhoo hlediska, z hlediska "plnosti obsahu", z hlediska provedení a zaformátovaní. Není problém v počtu, ale v "kvalitě". Myslím, že by tady neměly být fotky profesionálů, ale majitelů vozů - to by bylo nejlepší, aby ni recenze byly od profesionálů, ne?
Ostatně, nejde nám přece o body, ale o fair play.
Stan
-
Poustnik 18.01.2008 07:09
Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem,
tak ti to píšu sem. Pěkně se ti Jaguáři rozmnožili! Stříbrňák má být jako to druhé malé auto do rodiny? Něco jako Opel Corsa nebo Nissan Micra? >:D Tak ať vám dobře slouží!!!-
"anonym" [89.102.36.XXX] 18.01.2008 10:19
« Re: Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem,
Ano, Mikra s automatem. Uvažoval jsem také o nové Suzuki Swift auto 1,6L, ale přišlo na dvojnásobek. A stejně starý Mercedes A 1,6 auto stál skoro stejně, přitom je to plecháč a při stovce na tacho točí 3500 - jenom do města. ;-)
-
-
Hanss (MoDo Team) 17.04.2008 12:38
400 m
no musí to bejt peklo, teď jsme s klukama byli na srazu u Příbrami a za 12,5 sec. na 400 m byla Corvette Z06, takže se tomu ani nechce věřit, že by Jag byl rychlejší, ale možný to je!! Vůbec nejrychlejší tam bylo Porsche turbo (4x4) za nějakejch 11,7 sec. Jinak paráda :yes: :yes:-
StanS 18.04.2008 11:40
« Re: 400 m
12,274 mi naměřili v Brně, jel jsem sólo, už jsem měl M+S pneumatiky, které mají lepší adhezi. Předtím v Přerově (se spolujezdcem) 00:14,30 - rozdíl je daný vyšší hmotností a možná taky tím, že tam byly letní micheliny PS. Peklo není ta akcelerace - i když dámy to při prvním svezení přirovnávají ke dvousekundovému orgasmu - ale nutnost šlapat na plyn do posledního metru na konci trapu, když zatáčka na trati se rychle blíží a brzdit by taky bylo vhodné ...
-
-
janoš 30.08.2008 19:45
pěknej kousek
Zdravím, pěknej kousek máte ;-) ... takovej jaguár radost potkat. Jakej bude další?-
StanS 31.08.2008 10:21
« Re: pěknej kousek
No, další ...
Ten S-type v MA je naše nákupní taška a proto se xjr stal vozem pro Pána Síly - jezdím s ním na delší cesty, nebo na pohodu. Srovnání: xjr jachta, S-type pěkný motorový člun. Skutečně každý to auto jezdí jínak, ale excelentně obě.
Cihly vozím v favo Pickup.
-
-
"-- skrytý --" 26.09.2008 00:56
zdravim
Mam na Vas dotaz jako zkuseneho uzivatele Jagu. Jiz dlouho chodim kolem podobneho XJR r.v 2002. Nyni jezdim Volvo S80 V8, ale porad me to tahne k tomuhle kousku a posledni tydny na nic jineho nemyslim :).. V zasade resim pouze jednu vec. tim je znak Jaguaru, ktery ma vyhlidnuty kousek na kapote. Je sance na jeho jednoduche odstraneni? Tusim, ze by kocku nekdo rychle ulomil. Ze bych ji odstranil ja sam drive. Stale se nemohu rozhodnout, Urcite vite, co tim myslim. Je to vuz, ktery chci jiz od mala.. Mam na nej vzpominky jako dite, kdyz nas jeden takovy se znackou z NDR v dobach temna v 80 letech predjel na okresce. :-) -
"-- skrytý --" 14.01.2009 20:05
Podělte se o zkůšenosti
Dobrý den,
Váš Jago je špička. O něco takoveho se začínám zajímat a proto bych se chtěl na par věcí zeptat abych pak nebyl překvapen... Zajimalo by mě jak je to se servisem protože přece jenom 200 000km už je nějaké číslo a poruchy se musejí čekat. V jakych řadech se pohybuje třeba již zmíněná výměna převodovky za novou nebo kompresor... Myslím si že díly jste měl asi z Anglie, ale raději se ujistím. Potom bych měl takovou hloupou otázku je auto vybaveno přehrávačem CD? Na palubce jsem si ho nevšiml tak jestli je CD měnič někde schovaný nebo jak je to.
Děkuji za váši odpověď a za věnovaný čas. Štěpán-
StanS 17.01.2009 15:02
« Re: Podělte se o zkušenosti
Štěpáne, zdravím. Doporučuji mrknout na [odkaz] kde je dost silná diskuse. Jsem tam taky. Převodovka (je tam MB) stála (totální repase v KAPS Kojetín - super chlapi, servis měniče, nový všechen olej) 90 tKč. Němečtí soudruzi tam udělali konstrukční chybu, u novějších (od roku 2000) je to dobré. Kompresor se nedá servisovat bez demont, ale nebojím se ho, i když mi klepe jako tédéí; dal by se pořídit asi za třicet tKč. Jinak na xjr ve 203 nic nebylo; termostat, brzdové kotouče a destičky, oleje a filtry dělám sám, nebo kdokoliv, náhradní a servisní díly se dají sehnat překvapivě levně (v UK i tady), hlavně se neptat v AMT, cd měnič je v kufru, u premiové muziky je tam i zesilovač. Ve 212 tkm jsem jel 1/4 míle za 12,273 sec. Je to kočička! Když něco, zavolej mi 603415857.
Stan-
"-- skrytý --" 17.01.2009 20:49
« Re: Re: Podělte se o zkušenosti
Díky moc jeno jeste takova kuriozni otazka da se poridit zahradka rad lyzuji a kupovat si jeep nechci. Nasel jsem pro XJ 2002 tak to by rozdil bejt snad nemel kdyz koukam po XJR 2001 [odkaz]–-4dvr--–--42… vypada strasne ale holt ji potrebuju. Díky
-
-
-
v3jc3 24.02.2009 17:00
kompresor
to se vyplatí to jste stále 110 koní v plusu ;-) :yes: Ale jinak Vám chválím i auto, moc pěkné! Nedávno jsem našel kompresor kit na mou Fiestu ST, ale cena kitu okolo 100tis. a dle mého názoru by to bylo už moc! -
StanS 24.06.2020 13:24
xjr po deseti letech
vracím se do diskuse po deseti letech. mám xjr 14 a půl roku. zhruba rok a čtvrt stál, než jsem se odhodlal k samoopravě - vstřikovače, protože začal chodit na 7 válců. u xjr to znamená sundat sání, mezichladiče a kompresor atd. výsledek byl ale dobrý, sadu vstřikovačů jsem nechal vyčistit za 3000,- a vše se podařilo.
dnes má najeto 299672 km. jezdíme s ním minimálně jednou týdně, na nákupy i na dálku.
-
StanS 13.04.2023 21:44
letos, 2023, 7. ledna měl XJR 24 let - přesně.
poslední dva roky vykazoval motor při delším stání na volnoběh, (třeba semafory v objížďkách) zajímavou hlášku - omezený výkon, což znamená, že řídící jednotka motoru nepustí otáčky nad 3000. omezení výkonu vždy zmizelo po 200 metrech rozjetí. navíc jemné vibrace motoru při nízkých otáčkách; při nájezdu 313 tkm začal motor chodit na sedm válců, diag. odhalila nezápaly na 2. válci. u pana Milana Zelenáka (Ivančice, výborný a zkušený mechanik, doporučuji!) šel motor dolů a důkladně rozebrán. bylo zjištěno, že druhý (těsnící, minutový s nosíkem) pístní kroužek se zlomil a úlomky kutaly 10 tkm dutinu v pístu. takže nový píst, všechny (8 sad) pístní kroužky nové, komplet přetěsnění hlav, nová gufera na ventilech, ... atd.
motor má 314 tkm, jemný chod, vše oukej.
hliníkový blok a nikasil: vrstva nikasilu je silná jen asi 0,08 mm (osm setin mm!), přesto ani v postiženém 2. válci nebyly žádné stopy vydření a všechny pístní kroužky rovnoměrně odbroušeny na průměru o 0,2 mm - gap z původních 0,25 mm zvětšen na 1 mm. Dobrá práce anglických inzenýrů!