Diskuse

Jaguar XJR (1999)

12.5.2007

Sport saloon tomu říkají Britové. Pohon zadní nápravy, čtyřlitrový motor s kompresorem, automatická převodovka. Výkon 370 BHP a točivý moment 525 Nm.…

 

Jaguar XJR (StanS)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  06:50

    foto

    Můžu poprosit o zvyšení kvality fotografii,nemůžu se pokochat.Jinak tobě fandím ,máš plnej počet odemne!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  09:32

    10b - ale Jaguar tady nepatří...

    Ahoj kolego z klubu, mám tady taky auto, snad se ti na moje.auto bude líbit, mi se tady nelíbí. Hodnocení je nástrojem msty na lidech, jejichž auta vybočují z průměru - jsou tady notoričtí jedničkáři, kteří tvoje auto pravděpodobně pohřbí stejně jako moje. Včera jsem byl na 5. místě v top 10, přes noc jsem klesl na pozici cca. 110. Jsem tady už nějakou dobu a je to tady samá závist, odplata, invektivy, vulgarismy, anonymní hodnocení bez zdůvodnění (a ani nezjistíš od koho) - prostě hnůj :-( Naše auta patří do klubu, ne sem. Přesto se tady najdou i fajn lidi (za všechny Švihák, Ricardo,...však uvidíš sám.
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 12.05.2007  09:41

      « Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

      No, moc fajn nejsem, ale tomuhle Jaguaru dávám 10, protože bych ho bral! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.77.119.XXX] 12.05.2007  09:51

      « Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

      Musite se nad to povznyst...To jak si kvuli bodovemu hodnoceni "rvete vlasy" akorat dela radost lidem,ktery to maji na triku. Nekdy uz nad tema bourlivejma diskuzema kroutim hlavou a divim se konkretne Vam, ze jste ochoten nad tim travit tolik casu a opakovat X-krat to, co jste uz jednou nekde napsal. Ucelem sekce moje.auto je predevsim to podelit se s ostatnimi o sve zkusenosti...Osobne tu auto nemam (jsem linej tvorit recenzi),ale zastavam nazor,ze by se bodove hodnoceni melo odstranit...protoze spousta lidi tady hraje na body a nasledne fnuka,msti se a zavadi sem neco,co sem nepatri! Anglickou krev mam rad,mate krasny auto,kdekdo se za nim ohlidne a to Vam prece musi stacit. Jsem mladsi nez valna vetsina zdejsich diskutujich,ale kolikrat mam opacnej pocit,protoze to casto vypada jako detska sarvatka. Jinak majitele auta,pod ktere pisu, bych poprosil o lepsi fotky. Jinak krasnej Anglan! :yes: Peace ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 12.05.2007  10:53

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.05.2007  11:05

          « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

          Přesně tak :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 12.05.2007  11:07

            « post scriptum

            Dávám devítku, po doplnění dalších kvalitních foto rád přidám, jinak nemám výhrady. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto da-b0mb

        da_b0mb 12.05.2007  12:18

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        to jsem byl ja
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 12.05.2007  10:43

      « Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

      Tak doufám, že fajnlidí je tu i víc :-) Ale k věci. Jsem rád že je tu už čtvrtý Jaguar (i když jeden z nich je Daimler a jeden X-Type :-) ), jen tak dál. Máme totiž dvě možnosti co dělat - buď tento server ignorovat nebo se snažit sem dostat co nejvíce zajímavých aut. To první by bylo vítězstvím všech závistivců, stejně tak stahování aut jim může akorát dělat radost. To druhé znamená, že tady bude dost Jaguarů, Land/Range Roverů, Cadillaců, Saabů atd. a vytvoříme tak silnou skupinu, že se budeme moct bavit spolu a nebudeme muset pořád odrážet nadávky a urážky.
      • 00 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 12.05.2007  11:34

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        a Vas tady neustale nekdo urazi nebo co ???
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 12.05.2007  11:54

          « Re: Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

          Ano, stačí vyhledat příslušné diskuse :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 12.05.2007  14:13

            « Re: Re: Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

            ja myslim, ze vetsinu si zpusobili uzivatele sami svym pristupem ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 12.05.2007  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

              Přesně. :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto da-b0mb

        da_b0mb 12.05.2007  16:11

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        jeste by to chtelo aby nekdo hodil na moje.auto XJS ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 12.05.2007  14:37

      « Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

      Take it easy Daniel! Vždyť je to jenom rokenrol, řekl Mick Jagger na kritiku jakýchsi opruzů.

      A svým rock´n rollem pohnul Světem.´

      Stan
      • 00 Reagovat !

        foto da-b0mb

        da_b0mb 13.05.2007  13:47

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto da-b0mb

        da_b0mb 13.05.2007  13:50

        « Re: Re: 10b - ale Jaguar tady nepatří...

        Takhle si predstavuju odpoved majitele hodnou jeho auta...bejt nad veci ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  10:43

    Je to jasný

    U takovýhlech aut bez jakéhokoliv rozmyslu dávám deset :yes:

    pěkná recenze ještě potěší :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 12.05.2007  11:16

    Fotky

    Za fotky v lepší kvalitě se přimlouvám. Třeba pak poznám kde parkuješ :-)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 12.05.2007  14:40

      « Re: Fotky

      Trochu lepší fotky mám na www.jaguar-club.net a další na konkurenčním www.autorevue.cz

      ;-)

      Stan
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 12.05.2007  15:20

        « Re: Re: Fotky

        V Jaguar klubu jsem teprve chvilku, tak jsem to tam nestihl pořádně prozkoumat. Každopádně se těším na sraz ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto MikyJ

        MikyJ 13.05.2007  09:21

        « Re: Re: Fotky

        prima, ze mas fotky jinde.. hod je sem a mas za deset. Jago a v osmivalci... >:D >:D >:D co jineho dat?
  • 00 Reagovat !

    foto Righ

    Righ 12.05.2007  11:45

    Klasika

    Legendarni vuz a vyborna recenze, takovy auta sem rozhodne patri ;-) jenom ty fotky by to chtelo zkvalitnit, pak dam desitku... zatim 8 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 12.05.2007  12:25

    Název?

    Neměl by to být "Jaguar XJR"? Podle mě je XJR-S R verze modelu XJ-S
  • 00 Reagovat !

    foto brizak

    brizak 12.05.2007  23:36

    Pokud se nepletu

    Tak 12,274 sec. na 400m odpovida cca 117km/h a ne 160km/h,to bys to musel dat za 9 sec. Ale mozna se pletu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Marek" [84.244.119.XXX] 05.06.2007  14:11

      « Re: Pokud se nepletu

      Pletes, to auto startuje z nuly, ergo nejede konstantne 160.
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 05.06.2007  19:37

      « Re: Pokud se nepletu

      Bylo to pochopitelně s pevným startem. Z nula na sto - resp. přesně na 60 mph (=96,54kmh) - to trvá podle techničáku 5,6 sec a neměřil jsem (ani na tacho nesledoval) vzdálenost, kterou to za těch necelých šest sekund ujede - počítám tak dvěsta metrů. Na čtyřstovce to ukazuje asi 160 nebo víc. Auto je staré osm let, má najeto 220 , původní stav bez tuningu a když jsem ty sekundy vyvěsil na US jagfóru a když jsem si přečetl výsledky testů na trapu v Americe, odpovídalo to jejich výsledkům.
      Po té čtvrtmíli (v Přerově za 14.30 viz [odkaz] už to asi moc nepumpuje, ve dvou lidech jsme měli na jednom km s pevným startem asi 205 kmh a na dvou km 232 (měřeno radarem).
      Maximálka 250 by potřebovala tak aspoň 2,5 km.
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 13.05.2007  13:45

    hodnocení

    krasavec, 10b a přes ty nekva fotky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  00:16

    Jagy

    hehe tři Jagy v top ten :-) to je paráda
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  14:09

    Mlask

    To je žrádýlko... >:D Pardón za ten výraz, ale tento Jag je bomba. 10 bodů
    Není ta 2. fotka náměstí v Litomyšli?
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 14.05.2007  21:58

    10b

    Hoci si len o trosicku pred mojou mazdenkou v celkovom hodnoteni a niektori jedinci by Ti na mojom pripade takticky svihli nejake male ciselko (najlepsie 1), ja Ti davam 10, lebo toto auto si to zasluzi.Tak nech sluzi! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 14.05.2007  22:11

      « Re: 10b

      Samo že máš deset i ode mně. Mšestka je velký krok dopředu po posledních "kreacích" 626.

      Stan
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  00:32

    10b :)

    Majestátny kúsok, vela stastnych kilometrov :)
  • 00 Reagovat !

    foto biker7

    biker7 16.05.2007  00:30

    hodnocení 9b

    XJR je perfektní kočka a to tvý jakbysmet. Prý tyhle auta nejsou moc spolehlivý, ale nemám vlastní zkušenoust... dávám 9b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  13:05

    7b

    XJ není moje nejoblíbenější auto, ale má v sobě nějakou atmosféru. Verze R je sice pěkně výkonná, ale k charakteru vozu a celkovému designu se mi nehodí...takže 7b
    btw díky za jedničku :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  13:11

    1bod

    proč mam 1 bod..??? :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Rendy" [195.47.40.XXX] 16.05.2007  14:48

    "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"

    ...proto me docela prekvapilo, kdyz pises "dvě sta km na 4000" - muj (jiste smesny) korejsky sedan (vyssi stredni) ma sice stejnou barvu, ale polovicni objem, polovicni objem valcu, tretinovy vykon a pritom pri tachometrovych 180km/h motal stezi 3500ot/min. Ale to jen tak bokem, Jagy se mi vzdycky libily (ani RR se jim v mych ocich nevyrovnal) a tenhle elegan v cernem je primo k zulibani. :o)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 16.05.2007  15:30

      « Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"

      Možná mi to točí při stoosmdesáti taky jenom třiapůl - abych se přiznal nesleduji to příliš (a dvoustovkou jezdím jenom vyjimečně) a při úplně zablokovaném měniči mi to na stovce ukazuje tak tisícdevětset. Většinou jezdím "slabou šedesát" v dědině (to točí 1200 - 1500), "slabou sto" na okresce, na dálnici stodvacet a občas předjedu při stoosmde. Nahoru to řadí asi na 1700ot/min, při režimu sport podle velikosti nohy mezi 2200 a 5500. Točivý moment (nesprávně krouťák - za to mě sprdli před šestatřiceti lety u státnice, takže bacha: točivý moment!) je max. při 3500 otáček a už snad při 1600 ot. to má sílu jako maximálka momentu u XJ8 4l bez kompresoru.
      Takhle to britští tvůrci automobilů zkrátka udělali.
      U XJ350 už ale mají i šestku, asi pro snížení spotřeby při jízdě po dálnici.
      P.s.: Na semaforech to začíná na dvojku.
      • 10 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 16.05.2007  16:31

        « Re: Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"

        Meziválečné kompresorové Mercedesy měly to maximum kroutícího momentu ještě níž. To pak musela být sametová jízda (na tu dobu)
        • 00 Reagovat !

          foto StanS

          StanS 16.05.2007  17:24

          « Re: Re: Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"

          Ano. Je to taky otázka časování, plnicích a kompresních poměrů, výfuku a hlavně emisních omezení - dneska každé auto s elektronickým plynem je regulováno na přebytek O2 a prakticky to znamená, že ve spalovacím prostoru je na mnoha místech nedostatek paliva, nemluvě o zpomalení rychlosti prohořívání směsi atd.
          • 10 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 16.05.2007  17:34

            « Re: "Silný motor s obrovskou rezervou výkonu, který se většinou líně a tiše převaluje"

            To je pravda. Ad kompersní poměr (omlouvám že je to OT ale když už jsem to naťuknul) - MB 770 4,7:1, 150k/2800 ot., 400 Nm/1200 ot.; MB 770K vše stejně jen měl 200 k a 550 Nm (v roce 1930!). Později komprese 6,1:1 a 230 koní nebo dvojité přeplňování, 7,2:1 a 400 koní. Při jakých otáčkách a hodnoty točivého momentu bohužel nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 16.05.2007  15:06

    Říkal jsem si, jak to tady asi funguje ...

    když se tak často mění pořadí nejlepších recenzí a hodnocení aut ...

    Už je mi to jasné.

    BTW, zrovna RS4, M3 a Alfy všechny velice cením. O Jeepu nemluvě.

    Stan

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.05.2007  19:16

      « Re: Říkal jsem si, jak to tady asi funguje ...

      nevím, jak tenhle sůj příspěvek myslíš, ale taky si velmi cením tvého jagu a tudíž mu taky DOČASNĚ dávám jedna...pak to zase vrátím na hodnocení na kterém trvám a to 7b.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.05.2007  19:32

        « Re: Re: Říkal jsem si, jak to tady asi funguje ...

        Souhlas..dočasně dávam 2b... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto mitak

    mitak 19.05.2007  11:14

    Co si o tobě myslím...

    Recenze průměrná (i když hodnotit na svém autě všechno za deset je zaslepenost), auto nadprůměrné, už dříve jsem hodnotil za sedm bodů. Na tom nehodlám nic měnit, můžeš mi ale vysvětlit, proč jsi mého Pathfindera obodoval za "jeden bod" ? Pokud máš opravdu 59 let tak bych čekal nějakou soudnost a ne takhle ubohé chování...
    • 00 Reagovat !

      foto EricCartman

      EricCartman 19.05.2007  11:27

      « Re: Co si o tobě myslím...

      Hmmm, Jaguáristi jsou tady všichni (až na výjimky) nějací divní. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 23.05.2007  18:56

      « Re: Co si o tobě myslím...

      Evidentně ti to je jedno, takže máš za jedna a hotovo ;-\ :no:
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 23.05.2007  22:16

    Jak trestáš svoji přítelkyni, mitaku?

    Že si dáš ruku do kapsy?
    Pako.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 24.05.2007  20:33

    StanS

    Chci ti poděkovat za to co jsi o mě napsal v diskusi pod XJ... ;-) :yes: Četl jsem to až teď...
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 28.05.2007  11:15

    Jasná 10

    Jasná 10!!!! Jaguáry miluji, byť doma ho nechci. Poruchovost je mnohonásobně vyšší než u německých sedanů Uberklasse...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.2007  07:22

    1 bod

    Stane, Stane...vidím, že mám stále jeden bod od tebe...hmm...nenadělam nic.. :-!
    :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 31.05.2007  11:00

      « Re: 1 bod

      Vědět, jak se to dá změnit ...
      ... hned bych tam dal něco opáčného; BMW mám za klasu už od té tříkolky zadokolky z roku 1957 (nebo tak nějak) - na rozdíl od toporných kruhů.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.05.2007  12:18

        « Re: Re: 1 bod

        Jestli nechápeš systém hodnocení, tak to je vážně dost smutný.... :no:
        • 00 Reagovat !

          foto StanS

          StanS 31.05.2007  15:22

          « Re: Re: Re: 1 bod

          Skutečně nerozumím tomu, "jak se to dělá" ... jestli jsem Ti onehdá dal jeden bod, nebyl jsi sám, ale myslím, tři vozy z první desítky, bylo to proto (jak se to tady probíralo dříve) abych otestoval, co to s hodnoceními udělá. A viděl jsem, minimálně burzu kuhhandlů. A mám dojem, že jsem pod Tvým M3 dopoledne viděl poznámku serveru, že jsem hodnotil jedním bodem - ale jak zjistit, kdo z hodnocených dal mému autu kolik bodů, to vážně nevím.
          A včíl jsem se vrátil k Tvé recenzi a vida - zatím jsem prý nehodnotil!
          • 10 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 31.05.2007  18:18

            « Re: Re: Re: Re: 1 bod

            V pohodě, beru to teda tak, že jsi bodování na počátku jen testoval. K tomu bodování, když se podíváš např. na moje BMW, tak vidíš na pravé straně, jak jsem hodnotil já Tvého Jaga a uvidíš tam 9 bodů.. ;-)
            Takže to už nebudeme řešit, za bodama se neženu, jen mi mrzela od tebe ta jednička..
            Nyní díky za desítku :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.2007  08:30

    Auto a jedničky

    Pěkný auto, jasných 10. Ale jestli fakt rozdáváš jedničky, tak jseš jenom profesionální looser. Škoda. Právě majitele Jagů by měli oplývat noblesou, nadhledem a dávkou šlechtického chování. No nic.....

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.05.2007  09:04

      « Re: Auto a jedničky

      Přesně tak..Možná by sis mohl léčit své komplexy nějakým jiným způsobem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "321" [85.70.1.XXX] 12.06.2007  21:10

    hele

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "PorscheT" [85.70.2.XXX] 14.06.2007  13:17

    Knowledge

    Auto je krasny i vevnitr a nestarne jako nemecka technika :-! Me jen mrzi,ze auto ma clovek,ktery ho koupil jen tak u benzinky a nic o Jaguarech nevi,ale to se da napravit ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 14.06.2007  23:00

      « Re: Knowledge

      Štěstí přeje připraveným. I u benzinky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.2007  21:36

    Britske auta

    moc pekny aristokrat,pro brytska auta mam slabost a tohle je moc pekny.10b.
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 21.06.2007  18:47

    automat

    Můžu se zeptat, kolik stála "mrtvá" převodovka?? Dík
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 21.06.2007  22:51

    Mercedes AT W5A580

    Devadesát jedna tisíc včetně DPH. Kompletní práce, nový vnitřek, repase měniče, proplach celého systému, filtr a deset litrů oleje MB 326.10 ...
  • 10 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 23.06.2007  17:04

    Brno racing

    Nádherný auto, měl jsem možnost jezdit v 4.O bez kompresoru. S ním to musí být paráda. Podle jedné fotky jsem si uvědomil, že auto znám z okruhu z Brna. Takže poklona a 10b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.2007  21:50

    Jo...

    Super recenze, krásné fotky, luxusní auto. 10 b! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 29.06.2007  11:45

    10

    Této klasice se nedá přidělit nic než 10 bodů. Kdyby jen takových aut jezdilo víc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "THS" [213.192.12.XXX] 09.07.2007  16:28

    CHYBI KOCKA

    Kurna jak muzes mit jaguara kdyz nemas na kapote micku... to snad pak ani neni jaguar.... :-( :-( :-( jinak paradni auticko
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 09.07.2007  19:57

      « Re: CHYBI KOCKA

      V Evropské Unii je zakázána. Hrozí neopatrnému chodci rozpáráním genitálií, to jest pudele a toho ostatního.
      Ze stejného důvodu jsou nejnovější typy automobilů z rodu Bachráka unijního nafouklého.

      O tom, že by ji někdo venku na parkovišti okamžitě ulomil, nemluvě.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "THS" [213.192.12.XXX] 09.07.2007  20:31

        « Re: Re: CHYBI KOCKA

        To s parkovistem naprosto chapu a o tom ze je to zakazano jsem jiz slysel.... (hlavne teda ze driv to auta mivali a ted jiz ne (ukazkou jsou veterani) nemluvne o poznavackach na motocyklech jako veteranech) ale preci jen jsem to jiz na spouste jaguaru videl... takze to je zpusobeno tim ze majitel porusuje zakon a nebo tim ze jeho auto uz patri mezi ty starsi ???
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.07.2007  10:11

          « Re: CHYBI KOCKA

          oficialne sa to na auto nemontuje, jaguar to na zelanie ponuka ako originalny diel, ktory bez problemov namontuje. nic to nemeni na fakte, ze je to zakazane... nevidel som vsak este nikoho, kto by to riesil (policia, stk)
          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 14.07.2007  10:43

            « Re: Re: CHYBI KOCKA

            myslím že strach ze zranění chodce o něco tak bezvýznamnýho je tak "trochu" nesmysl.... ale je jasný že by se to kradlo jak housky na krámě:(
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "jaryn" [62.245.116.XXX] 19.08.2007  11:08

              « Re: Re: Re: CHYBI KOCKA

              Taky si myslim, ze je to radna hloupost. Co potom offroadové rámy? Ty by zakázali dávno předtím.
              • 00 Reagovat !

                foto StanS

                StanS 08.09.2007  08:40

                « Úspěšný jaguar

                ČTK: Velký úspěch zaznamenala značka Jaguar na serveru Moje auto - vůz jaguar xjr V8 dosáhl v hodnocení Worldwideweb Jury mezi renomovanými značkami všech světových výrobců na jednostošesté místo.

                Blahopřejeme.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.2007  20:40

    nádhera

    Naprostá britská klasika, nedá se jinak než za 10
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.2007  08:02

    Paráda

    Nejdřív něco k té diskuzi nade mnou, hodnocení a závisti. Nechápu, proč by tu někdo podhodnocoval cizí auta aby někdo byl v nějakém žebříčku výš nebo níž než on. Co vám to přináší? Já StanSovi jeho Jaguára závidím a klidně to přiznám. Je to nádherné auto s motorem jak má být a oproti automobilové konfekci má svou duši. Sám mám jen velmi tuctové auto, jsem rád že mám vůbec nějaké, a majitelům kteří si pořídí něco výjimečného, jsou ochotni to financovat a živit bez vyjímky závidím. Ale nemám proti nim sebemenší averzi nebo zášť.
    Proto tomuto kočáru dám 10 bodů bez ohledu na poruchovost, kterou podle testů a pověstí vládne. To není moje starost. Hodnotím auto ne jeho náklady na servis a provoz. Hodně krásných kilometrů bez servisu a starostí.
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 01.08.2007  15:21

    ahojj...

    ...tvýmu autu dávám 10b a není to náhodou tvůj profil? [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 01.08.2007  16:12

    Autogalerie

    na [odkaz] je dobrá přehlídka.
    Jako Stan tam končím - 40 mega je maximum a mám 200 fotek.
    Nadále jenom jako xjr99.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.10.2007  08:52

    Koupě po hmatu,

    to je ´výborné!!!! Přeju ještě moc šťastných kilometrů a České republice servisy, které nebudou mít toho zvláštního koníčka - dělat ze zákazníka rukojmí! :-) :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 18.10.2007  12:59

      « Re: Koupě po hmatu,

      Na netu často čtu na americkém jaguar fóru - i tam je problém se servisy a hlavně, už zcela absolutně tam panuje metoda výměny celého motoru, když tam "něco klepe". To, co se u nás zatím ještě moc nenosí - kdo by to, vzhledem k chabé záruce a k odporu výrobců taky platil, že! Tady spíš existuje všeobecné okrádání zákazníka - např. jsem při repasi brzd zjistil, že ve značkovém (dnes AMT-) Moravia mi vloni na jaře zcela jistě neměnili na přední levé brzdě nic; vyúčtovali ale snad i občerstvení na podnikové poradě s tématem "Jak na zákazníka".
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 18.10.2007  15:11

        « Re: Re: Koupě po hmatu,

        To je tady bohužel dlouhodobý trend - rozbije se klika, vymění se dveře! ;-\ :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 19.10.2007  14:55

    Tak jsem se těšil

    jak zase uvidím tvůj vůz ladně kroužit po okruhu v brně a oni tam dělají nový povrch a prý až do května, takže Renocar asi nebude ani na jaře :-(
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 19.10.2007  16:23

      « Re: Tak jsem se těšil

      Skoro se mi zdá, že Renocar ani nechtěl pořádát podzimní šou - investovali, plný dvůr bavoráků na skladě, mají nový salon ševrolej a kdovícoještě ...
      Na tuto neděli ráno hledám větší volné parkoviště v Brně, kde bych se mohl rozloučit se zadními letními pneu; už jsou to slicky a tak bych je před výměnou na rozloučenou pořádně zahřál a neekologicky začmudil okolí.
      Na jaře bych si určitě dal aspoň sprint ...
      • 00 Reagovat !

        foto Ajin-MoDo-Team-

        Ajin(MoDo Team) 10.01.2008  12:07

        « Re: Re: Tak jsem se těšil

        Tak termín Renocaru by měl být 18.5. tak to snad vyjde, koukám, že jsi změnil značku z B na P :-)
        • 00 Reagovat !

          foto StanS

          StanS 13.01.2008  17:34

          « Re: Re: Re: Tak jsem se těšil

          Jistě na Renocaru budu.
          Ta značka P byla původní, fotka je z ledna 2006, kdy bylo auto "úplně nové".

          Stan
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 21.10.2007  15:57

    100 hodnocení

    Jako 100 hodnocený sem ti musel dát 10!!Auto je parádní,jinou známku by si ani nezasloužilo....... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.2007  14:47

    Jedeš na sraz?

    Ahoj kolego z klubu, jedeš na sraz Moje.auto? Přece tam nebudu jediný jaguárista :-) A není to přec z Brna daleko... Zde se můžeš zaregistrovat [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 24.10.2007  17:55

      « Re: Jedeš na sraz?

      jel bysem, ale jsem do neděle v barceloně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.2007  15:46

    hodnocení

    krásnej jagoš, vidím, že pracuješ (aspoň podle tý jedný fotky) na univerzitě TGM na České , že??

    kukni na moje
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 30.10.2007  22:05

      « Re: hodnocení

      Ta druhá fotka je od matičky Vltavy v Praze a ne od neteře Svitavy v Brně. Zajisté sis všiml, jaké miniauto je jagoš ve srovnání s hatchbagem Škoda. Ale v Brně bydlím.

      Hodnocení Tvého mercka si nechám na později, abych mohl dát vysokou cifru i recenzi a fotkám.
      Jinak - ta mechanika (motor a 4x4) je super. Ale spotřeba bude kolem 12 - 14 litrů, podobně jako ta moje.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.11.2007  22:42

        « Re: Re: hodnocení

        ale člověk si takováto auta nekupuje kvůli spotřebě.jinak u nás je dlouhodobá spotřeba kolem 11,7 l/100km
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.11.2007  22:50

          « Re: Re: Re: hodnocení

          ale musím říct,že ho máš krásně udržovaného. my máme eště jaguar s-type 3.0 rv.2000 a najeto asi 160000km, ale bohužel ho nemáme my,ale jedna známá,které jsme ho půjčili,ale snad ho sem někdy přihodím..když bydlíš v brně tak je to skvělé to bys mě někdy mohl Jagoše ukázat >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [87.244.198.XXX] 06.12.2007  19:16

    jaguar

    Pekné autíčko!!!!!!!!!!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.01.2008  22:15

    Aktualizacia hodnotenia

    10b. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 13.01.2008  00:41

    Otazka

    Ahoj, pozeram ze si mi dal za fotky 8B. Chcem sa spytat, co ti na nich vadi. Chyba ti tam nieco? Myslim ze fotiek tam mam dost, aj ked je pravda ze fotograf profesional nie som. Dakujem za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [83.240.45.XXX] 13.01.2008  09:22

    Zdravím Ťa, Vette.

    Protože někteří další tady mají fotky podstatně lepší - z komposičníhoo hlediska, z hlediska "plnosti obsahu", z hlediska provedení a zaformátovaní. Není problém v počtu, ale v "kvalitě". Myslím, že by tady neměly být fotky profesionálů, ale majitelů vozů - to by bylo nejlepší, aby ni recenze byly od profesionálů, ne?
    Ostatně, nejde nám přece o body, ale o fair play.

    Stan
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.01.2008  07:09

    Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem,

    tak ti to píšu sem. Pěkně se ti Jaguáři rozmnožili! Stříbrňák má být jako to druhé malé auto do rodiny? Něco jako Opel Corsa nebo Nissan Micra? >:D Tak ať vám dobře slouží!!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.102.36.XXX] 18.01.2008  10:19

      « Re: Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem,

      Ano, Mikra s automatem. Uvažoval jsem také o nové Suzuki Swift auto 1,6L, ale přišlo na dvojnásobek. A stejně starý Mercedes A 1,6 auto stál skoro stejně, přitom je to plecháč a při stovce na tacho točí 3500 - jenom do města. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 10.04.2008  09:21

    Ricardo, Double Sixi,

    měl bych sice poděkovat za body 10:10:10 od Ricardova děda, ale protože jste to stále jenom Vy, pod novým jménem, není to fér vůči ostatním členům Našeho Auta. Zrušte, prosím, hodnocení xjr.
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 17.04.2008  12:38

    400 m

    no musí to bejt peklo, teď jsme s klukama byli na srazu u Příbrami a za 12,5 sec. na 400 m byla Corvette Z06, takže se tomu ani nechce věřit, že by Jag byl rychlejší, ale možný to je!! Vůbec nejrychlejší tam bylo Porsche turbo (4x4) za nějakejch 11,7 sec. Jinak paráda :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 18.04.2008  11:40

      « Re: 400 m

      12,274 mi naměřili v Brně, jel jsem sólo, už jsem měl M+S pneumatiky, které mají lepší adhezi. Předtím v Přerově (se spolujezdcem) 00:14,30 - rozdíl je daný vyšší hmotností a možná taky tím, že tam byly letní micheliny PS. Peklo není ta akcelerace - i když dámy to při prvním svezení přirovnávají ke dvousekundovému orgasmu - ale nutnost šlapat na plyn do posledního metru na konci trapu, když zatáčka na trati se rychle blíží a brzdit by taky bylo vhodné ...
  • 00 Reagovat !

    foto janos

    janoš 30.08.2008  19:45

    pěknej kousek

    Zdravím, pěknej kousek máte ;-) ... takovej jaguár radost potkat. Jakej bude další?
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 31.08.2008  10:21

      « Re: pěknej kousek

      No, další ...
      Ten S-type v MA je naše nákupní taška a proto se xjr stal vozem pro Pána Síly - jezdím s ním na delší cesty, nebo na pohodu. Srovnání: xjr jachta, S-type pěkný motorový člun. Skutečně každý to auto jezdí jínak, ale excelentně obě.
      Cihly vozím v favo Pickup.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.08.2008  13:12

      « Re: pěknej kousek

      souhlasím. Měl jsem tu čest se project jak v X-typem (2,0d), kterej mě fakt nezaujal a hodně zklamal ale taky XJčkem (2,7d) a to mě nadchlo. Neskutečně pohodlné autíčko. Hrozně mě v něm bavilo se project. Hodně závidím :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2008  00:56

    zdravim

    Mam na Vas dotaz jako zkuseneho uzivatele Jagu. Jiz dlouho chodim kolem podobneho XJR r.v 2002. Nyni jezdim Volvo S80 V8, ale porad me to tahne k tomuhle kousku a posledni tydny na nic jineho nemyslim :).. V zasade resim pouze jednu vec. tim je znak Jaguaru, ktery ma vyhlidnuty kousek na kapote. Je sance na jeho jednoduche odstraneni? Tusim, ze by kocku nekdo rychle ulomil. Ze bych ji odstranil ja sam drive. Stale se nemohu rozhodnout, Urcite vite, co tim myslim. Je to vuz, ktery chci jiz od mala.. Mam na nej vzpominky jako dite, kdyz nas jeden takovy se znackou z NDR v dobach temna v 80 letech predjel na okresce. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 26.09.2008  12:05

      « Re: zdravim

      Lolku, Ivan na www.jaguar-club.net má návod, jak vyrobit za pár peněz odundávacího leapera.

      Stan
      xjr99
      stype01
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 26.11.2008  22:23

    Auto

    Až budu velkej a bohatej, tak si takový auto koupím taky >:D To je prostě bomba...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.2009  20:05

    Podělte se o zkůšenosti

    Dobrý den,
    Váš Jago je špička. O něco takoveho se začínám zajímat a proto bych se chtěl na par věcí zeptat abych pak nebyl překvapen... Zajimalo by mě jak je to se servisem protože přece jenom 200 000km už je nějaké číslo a poruchy se musejí čekat. V jakych řadech se pohybuje třeba již zmíněná výměna převodovky za novou nebo kompresor... Myslím si že díly jste měl asi z Anglie, ale raději se ujistím. Potom bych měl takovou hloupou otázku je auto vybaveno přehrávačem CD? Na palubce jsem si ho nevšiml tak jestli je CD měnič někde schovaný nebo jak je to.
    Děkuji za váši odpověď a za věnovaný čas. Štěpán
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 17.01.2009  15:02

      « Re: Podělte se o zkušenosti

      Štěpáne, zdravím. Doporučuji mrknout na [odkaz] kde je dost silná diskuse. Jsem tam taky. Převodovka (je tam MB) stála (totální repase v KAPS Kojetín - super chlapi, servis měniče, nový všechen olej) 90 tKč. Němečtí soudruzi tam udělali konstrukční chybu, u novějších (od roku 2000) je to dobré. Kompresor se nedá servisovat bez demont, ale nebojím se ho, i když mi klepe jako tédéí; dal by se pořídit asi za třicet tKč. Jinak na xjr ve 203 nic nebylo; termostat, brzdové kotouče a destičky, oleje a filtry dělám sám, nebo kdokoliv, náhradní a servisní díly se dají sehnat překvapivě levně (v UK i tady), hlavně se neptat v AMT, cd měnič je v kufru, u premiové muziky je tam i zesilovač. Ve 212 tkm jsem jel 1/4 míle za 12,273 sec. Je to kočička! Když něco, zavolej mi 603415857.
      Stan
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.01.2009  20:49

        « Re: Re: Podělte se o zkušenosti

        Díky moc jeno jeste takova kuriozni otazka da se poridit zahradka rad lyzuji a kupovat si jeep nechci. Nasel jsem pro XJ 2002 tak to by rozdil bejt snad nemel kdyz koukam po XJR 2001 [odkaz]–-4dvr--–--42… vypada strasne ale holt ji potrebuju. Díky
  • 00 Reagovat !

    foto v3jc3

    v3jc3 24.02.2009  17:00

    kompresor

    to se vyplatí to jste stále 110 koní v plusu ;-) :yes: Ale jinak Vám chválím i auto, moc pěkné! Nedávno jsem našel kompresor kit na mou Fiestu ST, ale cena kitu okolo 100tis. a dle mého názoru by to bylo už moc!
    • 00 Reagovat !

      foto StanS

      StanS 25.02.2009  13:22

      « Re: kompresor

      Tomáši, mít tak "přemotorovanou" fiestičku, neřeším pro ni žádný superturbo :-)
      Jak je patrno z parametrů kompresoru, je potřeba dost výkonu - proto je směšné, že (většinou) v Emerice nabízejí "turbovětráček" na 12v, který "to vyřeší".
      • 10 Reagovat !

        foto v3jc3

        v3jc3 26.02.2009  12:26

        « Re: Re: kompresor

        však ja vím ;-) Ten kompresor jsem napsal jen pro zajímavost. Pokud ste četl mou recenzi, víte že zůstanu jen u amosféry s pár úpravama na cca 190 koní a 220 nm. To je na tatko malé auto ideální.
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 09.04.2010  11:42

    jojojo

    ..mám rád lidi co se odlišují od šedi dne i průměru - ať ti frčí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.2010  12:29

    KRASA!

    Mate krasnu karu p. Sevecek! Fakt krasa... :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 24.06.2020  13:24

    xjr po deseti letech

    vracím se do diskuse po deseti letech. mám xjr 14 a půl roku. zhruba rok a čtvrt stál, než jsem se odhodlal k samoopravě - vstřikovače, protože začal chodit na 7 válců. u xjr to znamená sundat sání, mezichladiče a kompresor atd. výsledek byl ale dobrý, sadu vstřikovačů jsem nechal vyčistit za 3000,- a vše se podařilo.
    dnes má najeto 299672 km. jezdíme s ním minimálně jednou týdně, na nákupy i na dálku.
  • 00 Reagovat !

    foto StanS

    StanS 13.04.2023  21:44

    letos, 2023, 7. ledna měl XJR 24 let - přesně.

    poslední dva roky vykazoval motor při delším stání na volnoběh, (třeba semafory v objížďkách) zajímavou hlášku - omezený výkon, což znamená, že řídící jednotka motoru nepustí otáčky nad 3000. omezení výkonu vždy zmizelo po 200 metrech rozjetí. navíc jemné vibrace motoru při nízkých otáčkách; při nájezdu 313 tkm začal motor chodit na sedm válců, diag. odhalila nezápaly na 2. válci. u pana Milana Zelenáka (Ivančice, výborný a zkušený mechanik, doporučuji!) šel motor dolů a důkladně rozebrán. bylo zjištěno, že druhý (těsnící, minutový s nosíkem) pístní kroužek se zlomil a úlomky kutaly 10 tkm dutinu v pístu. takže nový píst, všechny (8 sad) pístní kroužky nové, komplet přetěsnění hlav, nová gufera na ventilech, ... atd.
    motor má 314 tkm, jemný chod, vše oukej.
    hliníkový blok a nikasil: vrstva nikasilu je silná jen asi 0,08 mm (osm setin mm!), přesto ani v postiženém 2. válci nebyly žádné stopy vydření a všechny pístní kroužky rovnoměrně odbroušeny na průměru o 0,2 mm - gap z původních 0,25 mm zvětšen na 1 mm. Dobrá práce anglických inzenýrů!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…