Škoda Rapid (1987)
21.10.2010Tohle auto už kdysi na tomto webu bylo. Ale od dob jeho představení se odehrálo tolik změn, že si to vyžádalo zcela novou recenzi. Jak to všechno…
Škoda Rapid (Rudy_742)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Rudy_742 28.10.10 12:04
« Re: plány do budoucna
S těmi "téčky" si to ještě rozmyslím, podle toho, co tam přijde za karburátory :-) Na jednu stranu chci zachovat původní techniku i se SEDRem a přiblížit to spíše L/A modifikaci, ale kamarádovi se doma válejí dvě Dellorta, a to jistě taky má něco do sebe :-) Do těch cca 90k nechám spíše původní písty. Pokud se rozhodnu pro rozsáhlejší přestavbu se dvěma horizontálními karburátory, tak asi pořídím "téčka".
Vačku jsem zatím nějak extra nesháněl. Viděl jsem jí kdysi na Speedpru (ale už jí stáhli) a tuším že na Demon Racing e-shopu. -
MATTESS 28.10.10 07:17
« plány do budoucna
Práce bylo dost, dle fotek. Jsem zvědav na finální podvozek. Ten by autu pomohl dost, pokud bude vhodně navržen. Nejsem si jist těmi T písty. Podle mě na takový motor nejsou třeba (není to závodní speciál) a spíš budou na škodu (horší vedení). Od koho bude vačka? -
gagarin_cccp 21.10.10 11:02
« pěkný ale....
nazdar, koukám spousta práce a úsilí, i když jsem zapřisáhlej odpůrce těchhle starej škodovek(105-135), natož v tuningu. Krom starýho Rka max v jeho sportovní verzi.
Jinak pěkný čalounění, tak ať to jezdí a hlavně to nikde nerostřel, neb bezpečnost je na úrovni papírové škatule od bot.
...jen ten znak na tej kapotě bych vynechal, ale je to Tvé auto a jak si ho zpestříš je jen čistě Tvoje věc ;-)
teď si tak uvědomuju,aby to nevyznělo špatně, je to pěkná práce :yes:
Vačku bych řešil přímo s výrobcem, v žádném případě přes nějaký e-shop. K vačce musíš přizpůsobit hlavu, karburátor, vůle ventilů.... a to často ty e-shopy ani nevědí. A v tom shopu, co jsi psal, mají jen 2 typy, co se skoro bezhlavě používají ( alespoň mi to tak přijde).