Škoda Rapid (1987)
21.10.2010Tohle auto už kdysi na tomto webu bylo. Ale od dob jeho představení se odehrálo tolik změn, že si to vyžádalo zcela novou recenzi. Jak to všechno…
Škoda Rapid (Rudy_742)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Rudy_742 04.03.11 08:14
« Re: Pohlazení
Děkuji za přízeň, sousede :-)
Rapid se již natrvalo přestěhoval do garáže, na světlo boží vyjede jen o slunečných odpolednách a příležitostně na nějaké motoristické srazy :-) Octavia je bohužel "spotřebním" vozem na každodenní ježdění, a v centru města jí bohužel nemám kam schovat před vandaly. -
Poustnik 28.10.10 22:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: plány do budoucna
Tyhle debaty mě fascinujou! Já totiž vím, že zůstanu u výměny kol na zimu, to je 20 šroubů, dál moje trpělivost nesahá. >:D Když jsem viděl, jak se kamarádovi porouchal motor na traktůrku a on řekl - tak se podíváme dovnitř! A během soboty ho celý rozložil a zase složil, no to mě vomejou! Já bych půlku součástek poztrácel a druhou půlku vzteky zahodil.... :-! >:D
Náš pražský soused má Rapida už od roku 1989, nemá děti a je taky takový hračička. Přiznávám, že se mi nikdy moc nelíbil, ale na mírné tunění je to asi ideální objekt. Ať ti dělá radost! Hoj! :-) -
MATTESS 28.10.10 20:19
« Re: Re: Re: Re: plány do budoucna
Já bych volil Motor Excel, má vlastní vývoj vaček, odzkoušeno. Kamarád má 265/258, přesně mu určil úpravu hlavy, kompresní poměr, natryskání, rozdělovač.... Na brzdě 89k, 129Nm, 206km/h, jede moc pěkně na 1,3.
Další možnost je Krejbych. A dál Chovanec, Muck a další, ale spíše jsem pro ME. -
MATTESS 28.10.10 19:03
« Re: Re: plány do budoucna
Na 90k stačí SEDR ;-) a spotřeba se nebude příliš lišit od serie.
Vačku bych řešil přímo s výrobcem, v žádném případě přes nějaký e-shop. K vačce musíš přizpůsobit hlavu, karburátor, vůle ventilů.... a to často ty e-shopy ani nevědí. A v tom shopu, co jsi psal, mají jen 2 typy, co se skoro bezhlavě používají ( alespoň mi to tak přijde). -
Rudy_742 28.10.10 12:04
« Re: plány do budoucna
S těmi "téčky" si to ještě rozmyslím, podle toho, co tam přijde za karburátory :-) Na jednu stranu chci zachovat původní techniku i se SEDRem a přiblížit to spíše L/A modifikaci, ale kamarádovi se doma válejí dvě Dellorta, a to jistě taky má něco do sebe :-) Do těch cca 90k nechám spíše původní písty. Pokud se rozhodnu pro rozsáhlejší přestavbu se dvěma horizontálními karburátory, tak asi pořídím "téčka".
Vačku jsem zatím nějak extra nesháněl. Viděl jsem jí kdysi na Speedpru (ale už jí stáhli) a tuším že na Demon Racing e-shopu. -
MATTESS 28.10.10 07:17
« plány do budoucna
Práce bylo dost, dle fotek. Jsem zvědav na finální podvozek. Ten by autu pomohl dost, pokud bude vhodně navržen. Nejsem si jist těmi T písty. Podle mě na takový motor nejsou třeba (není to závodní speciál) a spíš budou na škodu (horší vedení). Od koho bude vačka? -
gagarin_cccp 21.10.10 11:02
« pěkný ale....
nazdar, koukám spousta práce a úsilí, i když jsem zapřisáhlej odpůrce těchhle starej škodovek(105-135), natož v tuningu. Krom starýho Rka max v jeho sportovní verzi.
Jinak pěkný čalounění, tak ať to jezdí a hlavně to nikde nerostřel, neb bezpečnost je na úrovni papírové škatule od bot.
...jen ten znak na tej kapotě bych vynechal, ale je to Tvé auto a jak si ho zpestříš je jen čistě Tvoje věc ;-)
teď si tak uvědomuju,aby to nevyznělo špatně, je to pěkná práce :yes:
tak tové lidi jako ty moc uznávám. Nádherně udržované auto. Tady je vidět, že nejen za velké peníze je možné mít krásné auto. Jak nemám škodovky rád, tak za tímhle bych se rád otočil.
Jen bych si nechal od cesty hlášky typu"motor na spávném místě". Ono to totiž evokuje asociace se sportovním laděním vozu a to přeci jen není tenhle případ.... Ale jinak absolutně kolosální bomba... uchováváš kus historie budoucím generacím a vyvaroval ji se tuningu made by Tesco... :yes: