Recenze

9 Majitel

Honda Civic EK3 1.5 Vtec LSi

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 1 Honda Civic, foto 2 Honda Civic, foto 3 Honda Civic, foto 4 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 7 Honda Civic, foto 8 Honda Civic, foto 9
Honda Civic, foto 10 Honda Civic, foto 11 Honda Civic, foto 12 Honda Civic, foto 13 Honda Civic, foto 17 Honda Civic, foto 18 Honda Civic, foto 19 Honda Civic, foto 20 Honda Civic, foto 21 Honda Civic, foto 22 Honda Civic, foto 23 Honda Civic, foto 24 Honda Civic, foto 25 Honda Civic, foto 26 Honda Civic, foto 27
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Civic Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:130000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1493 výkon [kW]: 84 kroutící moment [Nm]: 134 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.4 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 410 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Honda Civic 6 Generace, typové označení EK3 ( vyrobeno v Japonsku, jako všechny 3D a 4D ). Motor o obsahu 1493ccm, výkon 84 kW/6500, kroutící moment 134 Nm/5200. motor vybaven systémem Vtec-E ( Variable Valve Timing and Lift Electronic Control ), přeloženo jako proměnlivé časování a zdvihu ventilů. E u této verze znamená Econom. Tento motor pracuje v nízkých otáčkách jako tříventilový. Jeden z každého páru sacích ventilů je prakticky vyřazen z funkce a profil vačky dovoluje maximální zdvih pouze 0,65 mm. Druhý sací ventil dosahuje plného zdvihu 8 mm. Toto řešení vyvolává ve spalovacím prostoru víření, které umožňuje spalovat velmi chudou směs.O tom, že motor pracuje v ekonomickém režimu, informuje řidiče tzv. Eco kontrolka umístěná na palubní desce. Při požadavku vyššího výkonu je propojením obou vahadel za pomocí hydraulického čepu aktivován druhý do této doby pasivní sací ventil. K zapojení druhého ventilu dochází v závislosti na zatížení motoru mezi 2700-3300 ot/min. Spotřeba dlouhodobě měřená je 6,5l benzinu na 100km.
co se týká podvozku,tak ten je vybaven nezávislým zavěšením kol na dvojitých příčných ramenech.
Výbava: standartně u tohoto vozu: 2x Airbag, 4x el. okna, el. zrcátka, ABS, servo, centrální zamykání. V mém případě ještě doplněno klimatizací a origo dálkovým ovládáním Centrálního zamykání.
Jsem druhý majitel, první byl v Německu pan doktor, pořídil si vozidlo nové, když mu bylo 60 let :-)

Silné stránky

velmi dobré jízdní vlastnosti, decentně sportovní vzhled, velmi dobrá spotřeba, příjemný nízký posez za volantem, dostačující kufr - 410 l.
Velmi dobrá dostupnost dílů za lidové ceny :-)

Slabé stránky

zbytečně velký a úzký volant, špatně se sedá do auta i ve chvíli, kdy je sedačka nastavena co nejníž a volant co nejvýš. Ikdyž je to spíš problém pro lidi, kteří mají trošku problém s váhou ;-)
špatné odhlučnění karoserie, při vyšších rychlostech aerodynamický hluk.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Se servisem Honda jen v rámci jarních a podzimních kampaní. Jinak mám svého mechanika, který je naprostý specialista na Hondy
při 120tis km začal blbnout alternátor, proveden kompletní repas za 3100,- Kč

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

vozidlo koupeno v srpnu 2006 u prodejce Honda Fugel ve Freibergu (Německo). Našel jsme si ho na internetu, zavolal, řekli mi maximum informací o tomto autě, domluvili drobnou slevu a pak už si jen pro něj zajel :-) Naprosto špičkový a profesionální přístup prodejce !
vozidle plně servisováno.

doplňující info k mému autu :-)

Na vozidle namontovány alu ARBET 7Jx15, ET35 s pneu 195/50/15 Firestone Firehawk TZ200 Fules Saver.sportovní pružiny Nippon Motorsport -40/40mm. Přední, horní rozpěra tlumičů od Mugen Power, víčko oleje od Initial D. Zkrácené řazení (Short Shifter) od Mugen Power. Uni koncovka výfuku. Zadní světla s LED technikou.
Dále proveden Color Concept - vše co bylo černé, zalakováno do barvy auta ( lišty na dveřích, kliky, zrcátka, prahy a otěrové lišty na náraznících ). Homologované folie 3M, loketní opěrka.
Nyní čekám na balíček z USA, kde jsou přední a zadní podspojlery z modelu Type-R

 

Novinky v recenzi

19.3.2008 00:00

na léto koupeny nové pneu, rozměr 195/50/15 82V Bridgestone Turanza ER300 za cenu 1210,- za ks. Dle mnoha testů jedna z nejlepších letních pneu.
Podvozek se nekoná, budou koupeny jen nové pružiny -35/35mm od renomované firmy Weitec.

22.11.2007 00:00

spoilery už jsou v laku, po úpravě i zadní. Bohužel, aby to ladilo, tak se musely přilepit a "dokitovat" lepidlem na plasty. Což jsem nechtěl, ale nebyla jiná volba.
Na zimu pořízeny nové pneu Good Year UltraGrip 7 v rozměru 175/65/14. Cena 1340,-kč za kus :-)
Jinak už vyhlížím kompletní podvozek a nové pneu na léto

25.6.2007 00:00

tak balíček dorazil. Ač byl kupovaný set spojlerů na rv 1996-1998, přišel zadní na model 1999-2000. Naštěstí tam bude po lehkých úpravách pasovat....
dále namontováno střešní okno Velm VS3. Velmi dobře se teď dá auto vyvětrat bez obtěžujícího hluku, který byl při otevřených oknech, třebas i jen na malou škvírku...
dále přidáno zadní křídlo s LED brzdovkou. Koupeno na Hondaclub.cz. děkuji ;-)
do vozidla byly osazeny sportovní sedáky Sparco. Jsou plně polohovatelné, sklopné ( nutné do 3D aut). Měl jsme je již v minulém Civicu, byl jsem ( a stále jsem ) s nima moc spokojený, takže při prodeji auta jsem si je vzal.... :-)

24.5.2007 00:00

balíček z USA ještě nepřišel, tak zatím jen čiré boční blinkry :-)

9.5.2007 00:00

provedena kontrola a výměna náplně v klimatizaci
výměna brzdových kotoučů ( ještě původní ) a destiček.
kotouče: AP - Brembo Easy Check
destičky: Nipparts


Další vozy Honda Civic



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
9

výkon motoru je plně dostačující, trošilinku horší je to s krouťákem, který je až ve vyšších otáčkách. Pokud např. vyjíždím z obce a potřebuju rovnou něco předjet, musí se podřadit radši až na 3. rychlostní stupeň

spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
9

vadí mi jen zvedáky kufru, které při zavírání zabírají zbytečně místo a musí se s nima počítat při skládání objemnějších věcí do kufru. Na tohle byla o 100% lepší 5G Civica, která měla víceprvkové zavěšení.






Blesk.cz

Náhlá smrt mladého docenta (†43) z matfyzu: Je to šok a ohromná ztráta, říká děkan

Náhlá smrt mladého docenta (†43) z matfyzu: Je to…

Ve věku 43 let o víkendu zemřel docent Jaroslav Křivánek z Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy.…

„Šibal“ Zeman na fotce s královnou pobavil svět. Bez panovnice pak vytáhl hůlku

„Šibal“ Zeman na fotce s královnou pobavil svět. Bez…

Společným snímkem lídrů NATO ze summitu v Londýně se na svém twitteru pochlubil generální tajemník…

 

iSport.cz

Arsenal pod Ljungbergem padl doma s Brightonem! Dúbravka má čisté konto

Arsenal pod Ljungbergem padl doma s Brightonem!…

Fotbalisté Arsenalu neuspěli ani v druhém utkání pod trenérem Fredrikem Ljungbergem a v 15. kole anglické ligy…

Black Friday! Noviny s Lukakem strhly bouři. Deník dostal od klubů ban

Black Friday! Noviny s Lukakem strhly bouři. Deník…

Ne, tohle nebyl nejlepší způsob, jak uvést páteční šlágr Serie A mezi Interem Milán a AS Řím. Na titulní straně…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Centrální banka pionýrem v boji s klimatem

Vladimír Pikora: Centrální banka pionýrem v boji s klimatem

Lidé ztrácí svou přirozenost a pud sebezáchovy. V Německu prý velmi frčí aplikace, která mladým lidem připomíná,…

Gruzie: Na cestě rodištěm Stalina aneb Národ, který na vlastní kůži poznal rusifikaci

Gruzie: Na cestě rodištěm Stalina aneb Národ, který…

Na světě nejspíše není země, která by vnímala Evropskou unii tak pozitivně jako Gruzie. V této zemi má člověk…