Recenze

P991S (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Porsche 991 Porsche Carrera 911 S (991)

8.07 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Porsche 991, foto 1 Porsche 991, foto 2 Porsche 991, foto 3 Porsche 991, foto 4 Porsche 991, foto 5 Porsche 991, foto 6 Porsche 991, foto 7 Porsche 991, foto 8
Porsche 991, foto 9 Porsche 991, foto 10 Porsche 991, foto 11 Porsche 991, foto 12 Porsche 991, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta 991S Rok výroby 2013 Koupeno ojeté najeto [km]:50000 palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 3800 výkon [kW]: 294 kroutící moment [Nm]: 440 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4 maximální rychlost [km/h]: 308 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 20 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Porsche 911 S (gen. 991)
3.8 plochý 6-ti válec, 400 HP
PDK gearbox
Sport Chrono package

Silné stránky

Denní použitelnost, Unikátní a atraktivní zvuk ( mnohonásobně umocněn aktivováním sportovního výfuku ), lineární výkonová křivka, Ideální porce výkonu pro denní použití, kvalita zpracování, Design

Slabé stránky

Snad jen místy omezující kapacita zavazadlového prostoru (plně dostačující při víkendových nákupech v supermarketech). Prostor na zadních sedadlech.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis Porsche je s přehledem nejlepší zkušenost jakou jsem kdy se servisem měl.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno od majitele, který se o auto vzorně staral a užíval si ho pouze o víkendech. Obecně vzato - velmi dobrá.

Porsche Carrera 911 S (991)

Jiz nekolik let ziji v zahranici, stastnou nahodou v zemi, kde jsou sportovni automobily vyrazne dostupnejsi nez v CR. To vse samozrejme za podminky, ze clovek slusne pracuje :). Vzdy jsem byl nadsencem sportovnich aut, ktery nikdy nelpel na jedne znacce a proto jsem si za poslednich 11 let prosel vlastnictvim ruznorode palety aut jako napr. Alfa 147 1.6 TS, VW Golf GTI 5 gen, VW Golf R 7 gen az po soucasnou Carreru 911S gen 991.

Auto vlastnim cca 5 mesicu a koupi predchazelo zhruba pulrocni vlastnictvi posledniho Golfu R (ktery jsem si ze zvedavosti nechal upravit na 360 HP). Golf R sedme generace je velice zajimave auto a troufam si rici, ze ve sve cenove kategorii nema konkurenci. Po chiptungu je auto diky vyborne dvojspojce DSG a zase o neco lepsimu systemu pohonu vsech kol schopno drzet krok s auty s dvojnasobnou cenovkou (Audi RS4/5, M4, Mercedes A45 AMG atd.). Bezne jsem se dostaval na hodnoty 0-100 km blizko ke 4 sec. Otazkou tedy je proc jsem si Golfa nenechal a zaplatil 2x tolik za 911S, ktera je na papire o cca 20 procent lepsi auto. Jednoduse proto, ze ac je Carrera na papire parametrove mirne lepsim autem a muze se zdat ze ji golf R skoro dycha na zada v realu je to auto priblizne 10x lepsi a zajimavejsi. Nejvetsi rozdil je v tom, jaky pocit ma clovek pri rizeni 911 v porovnani s Golfem R. Ac je nejnovejsi Golf R raketove rychly hatchback, clovek se nemuze zbavit pocitu, ze je vse tak nejak sterilni a chybi povestne spojeni s autem. S Carrerou si doslova uzivam kazdy metr, ktery s autem odridim, at uz v rychlostech do 80km/h, nebo prilezitostne prudke akcelerace a sviznejsi projizdeni zatacek.

Postupne tady budu pridavat vice textu a fotek v zavisloti na casovych moznostech.

 


Další vozy značky Porsche



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Porsche je obecne synonymem spolehlivosti a ja to jako majitel mohu jen potvrdit.

praktičnost
7

Pro me je auto relativne prakticke, ale jsem pomerne mlady a zatim bezdetny clovek, ktery nestehuje kazdy tyden kamarada, nebo nejezdi na nakupy do Ikea. :)

prostornost
8
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10

V teto kategorii temer bez konkurence.

provozní náklady
9

Pokud vezmu v potaz, ze je to jiz vstupni brana do sveta luxusnich sportovnich automobilu, tak mi provozni naklady pripadaji adekvatni.

náhradní díly
10

Auto je v zaruce, nebylo nutne nic menit.

výkon motoru
8

plochy 6ti valec ve verzi S produkuje 400 koni a ac je auto v normalnim rezimu v nizkych otackach pomerne krotke, pri prepnuti do sport, ci jeste radikalnejsiho sport plus rezimu je auto navykove zive a reakce na seslapnuti plynoveho pedalu super rychla.

spotřeba
10

uzasna. Lze se dostat na tabulkove hodnoty.

hlučnost motoru
10

Zalezi na rezimu, bez aktivovani sportovniho vyfuku je auto extremne prijemne na dlouhe cestovani, ale ja osobne mod sportovniho vyfuku aktivuji v 90 procentech pripadu a uzivam si skvely zvuk.

kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
6

Jak jsem rekl, clovek nemuze u 911 cekat zavazadlovy prostor rodinneho kombiku.






Blesk.cz

Ventilátory jen pro pacienty do 80 let. Dusí se k smrti, povolte eutanazii, prosí doktoři

Ventilátory jen pro pacienty do 80 let. Dusí se k…

Francouzští lékaři, kteří se starají o osoby hospitalizované kvůli nákaze novým typem koronaviru, hovoří o…

Rychlé velikonoční pečení: Mazanec i jidáše bez droždí! A beránek naslano!

Rychlé velikonoční pečení: Mazanec i jidáše bez…

Beránek, mazanec nebo jidáše různých tvarů a velikostí na velikonoční stůl zkrátka patří. Pokud nemůžete sehnat…

 

iSport.cz

Koronavirus ONLINE: Nákaze podlehla matka trenéra Guardioly

Koronavirus ONLINE: Nákaze podlehla matka trenéra Guardioly

Koronavirus paralyzoval sportovní dění na celém světě. Tlaku neodolali ani pořadatelé olympijských her a v Tokiu…

Bývalý sparťan na radaru Plzně. Ale Limberský to vzal za správný konec

Bývalý sparťan na radaru Plzně. Ale Limberský to…

Hráči v nejlepších letech, kterým končí smlouva. Takové získává Viktoria Plzeň nejraději – tím spíš, když mají…

 

Reflex.cz

Prymulova pirueta a pád: Je to diletant ne pro to, co říká. Ale kdy, komu a jak

Prymulova pirueta a pád: Je to diletant ne pro to,…

Když hlavní tvář boje proti koronaviru Roman Prymula změní o 180 stupňů názor a zatímco dříve chtěl šíření…

Online glosář Reflexu o koronaviru: Promořování by mělo začít u vlády

Online glosář Reflexu o koronaviru: Promořování by…

Česko se zastavilo. Vláda kvůli pandemii koronaviru zavedla nouzový stav, který má šířené nemoci zamezit. Jaký…