Porsche 911 (2009)
24.3.2011v roce 2010 na jaře si koupil kámoš Nissana 350Z v červené. Já v té době vozil Audi S3, předtím z těch sportovnějších jen Golf R32. Silně jsem uvažoval…
Porsche 911 (concorde)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Recenze 24.03.2011 20:18 Miisha24
- Musím uznat, že červená poršeti sluší, 24.03.2011 22:01 Poustnik
- ha 24.03.2011 22:41 Biest
- 911 24.03.2011 23:05 faltaIX
- Skvelé 24.03.2011 23:32 ROBERTOO
- Odpovedi 25.03.2011 17:40 concorde
- Prima recenze... 26.03.2011 06:06 webpaja
- Je to samozřejmě jen 26.03.2011 11:12 samael
- recenzia 26.03.2011 17:59 Brandon Walsh
- Najnvanvan 26.03.2011 19:33 erbe
- Parada!!! 26.03.2011 22:20 JaWohl
- Fotka optický klam je povedená! 27.03.2011 16:01 Poustnik
- Turbo felgen 13.05.2011 15:55 Mig_35
-
radšej nissan GT-R 17.05.2011 12:44
Stanley099
- Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 13:38 Ondřej Šámal
- Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 13:51 Mig_35
- Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 14:54 JanPribik
-
Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 19:17
Rubb
-
Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 19:33
Mig_35
-
Re: Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 19:39
Mig_35
- Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 21:37 Dylan McKay
- Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 22:19 JanPribik
-
Re: Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 19:39
Mig_35
-
Re: Re: radšej nissan GT-R 17.05.2011 19:33
Mig_35
- krasa 06.07.2011 18:52 AnGeor
- Německý auto 10.07.2011 19:40 Sonny Crockett
- Re: Re: Re: Re: Německý auto 12.07.2011 20:38 Sonny Crockett
- 911 a sousedova Guzzi 12.07.2011 22:36 concorde
-
Koukám, že tě ztrestal onanista 17.07.2011 08:27
Dylan McKay
-
Re: Koukám, že tě ztrestal onanista 17.07.2011 09:37
v3jc3
- Návrh nového hodnocení 17.07.2011 11:47 matii
- Re: Re: Koukám, že tě ztrestal onanista 17.07.2011 14:22 lotus-esprit.cz
-
Re: Koukám, že tě ztrestal onanista 17.07.2011 09:37
v3jc3
- Změna laku 03.01.2012 09:12 ivulino
- tak tohle me mrzi 03.01.2012 11:48 Dylan McKay
- Zrovna jsem jel kolem 03.01.2012 12:31 bose
- 911- Corvetta 03.01.2012 13:53 concorde
- Změna laku 03.01.2012 14:10 ivulino
- auto 03.01.2012 20:34 lled
- no, co dodat... 10.01.2012 03:02 holoub
- Nemuzu si pomoct 10.01.2012 10:36 npc
- Opožděně kondoluji, to auto vypadalo moc hezky.... 06.02.2012 13:58 Poustnik
-
-
-
-
Ondřej Šámal 25.03.2011 23:08
« Re: Re: Re: Recenze
Halelůja, FRPE je zpátky!!! :-) :yes:
A teďka k autu. Gratuluji majiteli, koupil si to nejlepší auto na světě ;-) :yes: 911 je jedno z nejvšestranějších aut, klidně s ní můžete vyjet do supermarketu pro nákup, pro dítě do školky, o víkendu potrápit ostatní na okreskách i na okruhu, prostě ideál.
P.S: Jsem jedním z těch, kteří se čas od času na nějaký ty 911 na netu podívají, configurator na porsche.de mám najetý jak málokdo >:D
-
-
-
-
Poustnik 24.03.2011 22:01
Musím uznat, že červená poršeti sluší,
jen ten bodykit bych si tam já nedal, ale já nejsem ty a ty nejsi já, takže je to jedno...... :-)
Tož ty jsi pilot? Ale Concorda jsi asi neřídil, i když nick tak napovídá, co? A ta podoba, ta podoba.....Neznáme se? Kde já tě viděl? >:D Ať ti auto slouží a nezlobí!-
FRPE 25.03.2011 22:55
« Re: Musím uznat, že červená poršeti sluší,
Zdravím, u mě zase červená evokuje menstruaci, krveprolití, hrdelní zločin atd. 8-s
Ne vážně zajímavé spojení pěkného luxus auta a barvy, kterou jsem měl na wartburgu ... >:D
Co to zase plácám, mě se to líbí, více fotek, více holek v kokpitu a bude to ok. :yes:
-
-
Biest 24.03.2011 22:41
ha
"Auto jsem "kupoval" tak 3 roky, s tím, že tak měsíc před dnem D se sešlo tolik věcí najednou, že už nešlo odolávat dál a došlo na rozbití prasátka..."
...to muselo byt * velke prasátko >:D
vela stastnych km...krasne auticko
:-) :yes: -
ROBERTOO 24.03.2011 23:32
Skvelé
Auto skvelé,Porsche je Porsche a tvar 911-ky je kultový.Síce dizajnovo sú aj krajšie autá,ale toto má niečo do seba.
Inak,dneska zhodou okolností som zablúdil na stránky Klubu sportovních aut a videl tam tvoje Porschátko na jednej akcii.Nemalo zakrytú celú časť,trčala tam koncovka 911 a tu som si ju všimol tiež.
Červená farba je nový lak alebo fólia?
Nech jazdí,dúfam,že prídeš do Brna na zraz KSA. -
concorde 25.03.2011 17:40
Odpovedi
Jo jo v klubu sportovnich aut jsem a meli jsme ted jezdeni v Moste na polygonu i na okruhu. Byli tam kolegove Porsaci GT3 a GT3RS. Byla to nadhera :-)
Cervena je samozrejme barva, folii jsem chvili zvazoval, ale nakoec jsem zavrhl - v detailech by to nebylo tak hezke a me by to stvalo.
Aerokit jsem chtel hlavne kvuli kridlu vzadu, bez je 911 takova smutna :).
Do Brna jedu na KSA den v nedeli 8.5. A moc se tesim. Snad to do te doby nikde nerozvesim. Mam semislicky, tak to bude rachot jako v Moste.
Jinak nedelam to kvuli vysokemu hodnoceni, spis jestli jeste v nekom zraje pokuseni poridit si take tuto ikonu, treba mu to pomuze v rozhodovani.
-
ROBERTOO 26.03.2011 10:59
« Re: Odpovedi
Už som si prečítal celú recenziu,už viem,že je to farba.Striekanie si nechal priamo na servis Porsche?Koľko ťa to vyšlo?Červená bola dobrá voľba,s tým polepom na boku auta tvorí fajn kombináciu.Ak sa dostanem do Brna,určite si ho poobzerám zblízka ak sa bude dať :-)-
concorde 26.03.2011 13:10
« Re: Odpovedi
nejhorší bylo tu barvu vybrat.... původně jsem chtěl koupit 911 stříbrnou-šedou, pak bych bral i modrou... a když už jsem byl v tom váhání, špatná nebyla ani tmavě šedá s červenými doplňky- jako poslední GT3 RS . Ale pak padlo rozhodnutí na červenou (GT3) a jsem rád. To auto je opticky větší a krásně vyniknou detaily karoserie...
Polep z boku důvěrně znám. První - ještě na černém laku jsem lepil v zime v garáži kámoše a tak se to nepovedlo, že jsem to vzteky z auta strhal (prvních 8 tisíc v tahu) Druhý polep se povedl - na jaře ale vydržel na autě asi měsíc a půl a auto šlo do lakovny :-)
Třetí nápis carrera S už na autě doufám zůstane a myslím, že mám nejdražší nálepky široko daleko.
Jinak celolak s odstrojením a nastrojením vyšel na 70 tis, u Porsche pokyvovali hlavou, libilo se jim provedení a řekli mi rovnou, že 200 tis by u nich bylo za podobnou práci málo... takže jsem ušetřil.
Jinak moje okolí se také rozdělilo do dvou táborů - jedna půlka změnu barvy nadšeně přivítala, druhá teskní po černé. A je fakt, že 80% všech 911 v bazarech na netu- obyč carrera je v černé. Zajímavé barvy jsou k dostání až u verzí Turbo a GT xx.-
ROBERTOO 26.03.2011 15:28
« Re: Re: Odpovedi
Je smutné,že je málo odvážnych ľudí,ktorí si vyberú veselšiu/videteľnejšiu farbu.Ale je to dané aj tým,že 911 pôsobí usadlo,flegmaticky :-) Ľudia,ktorý si ju kúpia,sa pravdepodobne nepotrebujú ukazovať,preto to ťažké hľadanie sýtejších farieb.
Dať 24 tis za nálepky,to sa už oplatí >:D Well done ;-)
Pri lakovaní si sa nebál zveriť auto neorigoš servisu?Predsalen je to drahé auto a neviem,či by som dôveroval neznačkovému,aj keď niekedy je to na ešte lepšej úrovni.-
concorde 26.03.2011 18:14
« Re: Odpovedi
To vis ze jsem se bal, chodil jsem se kazdy den divat ale mechanik byl velmi velmi sikovny. Vsecho delal opatrne, nic neposkrabal a po slozeni auto nikde nerachta, dokonce ani 5ti hodinovy check v Porsche Praha ktery byl potreba pro prodlouzeni zaruky neodhalil zadne nedopatreni. Nebyla to mechanikova prvni 911 sice ne 997 ale fakt byl skvely. Navic mi ho doporucil lakyrnik, ktery zase delal veterana sousedovi a je to asi nejlepsi lakyra v okoli :). No proste jsem mel stesti .....
-
-
-
-
-
Brandon Walsh 26.03.2011 17:59
recenzia
toto je najkrajsia recenzia na macz aku som kedy cital dokonca je to jedina recenzia ktoru som cital dva krat po sebe >:D :yes: porsche som zblízka viděl, osahal si a sedl do něj asi pred pol rokom. Srdce mi bušilo už když jsem k němu šel a busi stale ked si prezeram fotky ako v nom sedim >:D nadherne auto a dufam ze aj ja sa raz budem citit jako nevětší hrdina na světě ;-)-
-
Dylan McKay 26.03.2011 18:54
« Re: Re: recenzia
Brandon už mému synovi koupil 911 996 Turbo a Cayenne. Je to dobrej kamarád. :yes:-
Brandon Walsh 26.03.2011 18:59
« Re: Re: Re: recenzia
>:D hrackarske kupujem ako na beziacom pase na realne nie som zatial financne a "sofersky" zrely >:-[]-
Dylan McKay 26.03.2011 19:00
« Re: Re: Re: Re: recenzia
Nebuď tak skromný. A to jsem ještě zatajil to Lambo... ;-)-
Brandon Walsh 26.03.2011 19:03
« Re: Re: Re: Re: Re: recenzia
zeby nejake garazove prekvapenie pre manzelku >:D-
Dylan McKay 26.03.2011 19:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: recenzia
Naprosto chápu nadšení majitele z 911tky. Já bych ji dnes bral v kabriu...
-
-
-
-
-
-
-
erbe 26.03.2011 19:33
Najnvanvan
Ja sa priznam ze sice neprezivam Porsche tak ako vacsina ludi, ale musim uznat ze v cervenej vyzera veelmi slusivo. Gratulujem k nadhernemu autu a splnenemu snu a som rad dalsiemu nadsenemu majitelovi krasneho kuska automobilizmu, ktory v aute vidi viac ako dopravny prostriedok. :yes:
Mam jeden dotaz za ktory ma vacsina ludi odsudi za blazna. V sportaku predsa nikto neriesi spotrebu a blablabla... Mna ale fakt zaujima ako je na tom v tomto smere taky motor. V dnesnej chorej dobe totiz sa na mna 90% ludi pozera ako na choreho ze kupujem nove auto s benzinovym motorom. Niesom napadnuty naftovym syndromom a osobne verim ze kvalitny agregat hoci aj pomerne velkej kubatury pri rozumnej jazde ani nie s ohladom na spotrebu dokaze fungovat s rozumnym apetitom. Ako to teda v skutocnosti je?-
concorde 26.03.2011 19:44
« Re: Najnvanvan
no konečně další odpůrce nafty. osobně dieselové motory považuji za smradlavé, čoudivé, rachtající a absolutně nesportovní. Asi krom výjimky Audi TDI desetiválce pro Le Mans :-)
9 aut z 10 se prodá v naftě, poslední dobou - a to bohužel i u Porsche - zásluhou Cayanu.
Ale zpět k mému boxeru - jak jsem psal, je to až neuvěřitelné, ale průměrnou spotřebu mi ukazuje 12 l/100 km. Jezdím svižně, rád na to šlápnu, když to stav silnice nebo dopravy dovolí. (S3 jezdila za podobné spotřeby a to měla jen 2 litry obsah)
Samozřejmě když jsem jezdil na okruhu pilu, průměr byl 25, ale taky když jedu na tempomat s ženou do Prahy 140, tak je spotřeba do deseti....
Nevím, jestli mají Poršáci také vrstvenné spalování jako VW nebo Audi benzíny s přímým vstřikem, ale asi jo, jinak by takhle báječné spotřeby nedosáhli.
P.S. vrstvenné spalování je ve stručnosti to, že do válce se vstříkne tak chudá směs, která by sama o sobě ani nechytla od svíčky, ale tvarem pístu a spalovacího prostoru se směs po vstřiku nasměřuje zpět je svíčce tak, aby to bouchlo. Prosím odborníky aby mne nekamenovali, je to pouze snaha o co nejjedodušší vysvětlení...-
erbe 26.03.2011 20:12
« Re: Re: Najnvanvan
Tak to je pecka 12l nieje vobec moc oproti beznym 8l pri beznych benzinakoch. Som prijemne prekvapeny :-) Fakt je ten ze energia pouzita na rozpohybovanie urcitej hmotnosti sa nemeni a ked uz raz motor dosiahne tejto hodnoty, tak vacsi agregat by mal spalit len o tolko viac ako su jeho vlastne straty. Pri rovnakom vykone teda. Hmm mozno raz budem mat moznost nieco take vyskusat na vlastnej kozi aj ked tu v europe to vsetko smeruje skor len k nekonecnemu zdrazovaniu pohonnych hmot vykonstruovanymi teoriami... a teda lepsie ako to je uz to asi nebude >:-[]
No nic. Prajem nech sluzi ! A okrem tych beznych bezvyznamnych veci hlavne pre radost a potesenie >:D Dufam ze s prichodom pekneho pocasia pribudnu aj pekne fotky ;-)-
Dylan McKay 27.03.2011 07:23
« Re: Re: Re: Najnvanvan
911 Carrera, když odmyslím dodávky, je auto s nejnižší spotřebou co jsem kdy měl. Ne že bych hlídal spotřebu, ale kvůli MACZ ji sleduju. Není neobvyklé, že jezdím i za 8,5 litru. Poslední pražské provětrání auta bylo za 12 litrů.
V recenzi concorda jsem se několikrát našel, hlavně s tím mytím auta a sezením na stoličce- ale našel jsem tam i s-mika. Je to určitý druh postižení. [odkaz]
911tka je ve všech směrech zatraceně dobré auto! :yes:
-
-
-
-
Mig_35 13.05.2011 15:55
Turbo felgen
Zdar, nevím kde jsi zjišťoval ty ceny, ale na německém ebay se pravidelně objevují nabídky okolo 400 EUR za kolo, originál... já už bych si na auto nikdy neoriginální kola nedal, po opakovaných špatných zkušenostech, neoriginální kola znamenají po sezóně vyhodit, je to měkké jak papír...
150 tisíc stojí nejspíš v Porsche, ale tam upadli na hlavičku...
jó a oprav si ten údaj o zrychlení, ten je trochu optimistický
[odkaz]
-
Stanley099 17.05.2011 12:44
radšej nissan GT-R
Má 390kW a dá sa zohnať lacnejšie.
čo je najväčšou výhodou, že náhradné diely sú lacnejšie, servis je lacnejší.
Také brzdy stoja o 1/2 až 2/3 menej ako u porsche.
Viezol som sa v nissan GT-R 2010 a je to iné žihadlo, típek si ho ide dať prerobiť na 770 koní, a vedia ho spraviť až na viac ako 1000 koní.
chviľku som živil M3 2010 a proti nissanu bola spotreba vyššia, ceny vyššie, .... a pritom tá M3 sa nechytá na GT-R.
Neviem koľko dal majiteľ za to porsche, ale myslím, že za nissan by dal menej, aj do udržby, servisu,...
No, ale zas to nie je také na pohľad známe, pre neznalých, ale po odvezení, človek zabudne čo je to porsche,....-
Ondřej Šámal 17.05.2011 13:38
« Re: radšej nissan GT-R
A proč zrovna GT-R? Oproti 911 je to obézní obluda, která má v sobě víc procesorů, než raketoplán NASA. Ano, Nissan je rychlý, rychlejší než většina aut, ale Porsche (alespoň atmo verze) si člověk nekupuje ani tak kvůli rychlosti, která i tak je hodně slušná, ale hlavně kvůli zážítkům za volantem, což sterilní Nissan s biturbem, čtyřkolkou, automatem a třemi sty kily navíc nabídnout nemůže. S tou údržbou bych si nebyl tak jistý, přece jen všechny ty elektronický hračky a mechanický komponenty jsou namáhány mnohem víc, než u jiných aut, ono po takových 50 tisících km bude asi většina věcí zralá na výměnu, zatímco u Porsche bude člověk vesele jezdit dál.
-
-
JanPribik 17.05.2011 22:25
« Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
A vis, ze jako majitel s tebou trochu nesouhlasim, gtr je opravdu trochu sterilni. Resp. clovek si neni jisty, jestli tak dobre ridi on, nebo ten japoncik, ktery to konstruoval... Nejvic to je videt v zime, kdy i na ledu auto jede neskutecne jiste a ridic se toho o stavu silnice moc nedovi, maximalne vickrat blikne protiprokluz. Ale pro normalniho zkuseneho ridice to je rozhodne lepsi na kazsy den nez treba gt3, ktera se pokousi cloveka zabit a potrestat za kazdou chybicku. V GTR je sice mene vzruseni z nejistoty ale zase o to vic adrenalinu z rychlosti. Je to o preferncich. Proste GTRku v realnym svete nic neujede ( vyzkouseno s Murcielagem, Italii, GT2RS, 430 scuderia a mnoha silnicnimi motorkami, ktere na okreskach vyslocene zdrzuji)
-
-
-
JanPribik 17.05.2011 14:54
« Re: radšej nissan GT-R
a jeje hospodský odborník...
Kamaráde, jako bývalý majitel M3 E92 a současný majitel GT-R a GT3 ti můžu říct, že jsi vedle jak ta jedle.
O tom, že i pro mě je GT-R mnohem lepší auto než 911S a Turbo nebudeme diskutovat a je to věc osobního vkusu a přístupu k řízení, ale s tím servisem jsi úplně mimo...
Takže: servis nissan GTR:
servisní prohlídky v normálním režimu (tedy bez okruhů a s max 7% výskytem teploty oleje nad 100°C):
6měs/10 000 Km - prohlídka za 18 000Kč, každá druhá 25 000Kč - 32 000 Kč
brzdy - 78 000 Kč a velmi rády praskaj kotouče i destičky a to i při normální jízdě po pár prudkých brždění na dálnicí
pneu - cca 47 000 Kč- tedy stejně jako u Porsche, ale mnohem více je kvůli hmotnosti žere, při normální jízdě tak 15 000km
hlavní problém GT-R je servis po 6měsících, ať se jezdí nebo ne...
spotřeba : M3 - cca 11-12l/100km
GT-R - 14,4 - 23l/100 km, při velmi obezřetné "eko"jízdě do limitů min 11l/100km, tam M3 brala kole 8l-9l
a pokud si tvůj kamarád okurví GTR úpravou na 770 koní,jeho boj... výkon není věc, která GTRku chybí... lepšímu podvozku nebo keramickým brzdám bych rozumněl, ale cpát vyšší výkon?
GT-R poskytuje jiný druh svezení než 911, ale z mého pohledu je na každý den lepší, praktičtější - pokud tedy člověk úplně nekouká na peníze. Snad jen hlučnost GT-R by mohla být nižší.
Při koupi jsem uvažoval a počítal i s novým 911 Turbo a při započtení údržby a zůstatkové ceny zůstal po 3 letech a cca 70 000 km jejich účet skoro úplně vyrovnaný... takže GT-R není levnější alternativa. a to beru Turbo za víc než 4miliony...!
Ale chápu, někdo tě svezl v GT-R a jsi z něho odvařený, kdyby Tě z tě za týden svezli v itálii, tak zase "zabudneš" na gtr, a pak zase v jiným.... to je normální. btw koupi ferrari a lamba nikdy nepochopím, z mýho pohledu auta pro sebemrskače :-)
xganga: taky jsi trošku mimo, zážitky a adrenalin za volantem nabízí GT-R stejně vrchovatě jako GT3, jen jsou podávány jinak. V gtr to je nadpozemskou rychlostí a v GT3 naprostou přesností a lehkostí. A odolnost dílů GT-R je mnohem vyšší než si myslíš, kromě toho spotřebáku, co jsem psal. Vše ale platí, pokud s autem nejezdíš na okruh a hlidáš teploty. A samozřejmě nejde srovnávat GT-R a 911 S, dynamicky jsou úplně jinde.-
Ondřej Šámal 17.05.2011 15:09
« Re: Re: radšej nissan GT-R
Tak samozřejmě, že počítám s jízdami na okruhu, vždyť i k tomu je to auto určený. S těmi zážitky za volantem jsem to myslel tak, že Porsche (911S, případně tvé GT3, které považuji za jedno z nejlepších aut dneška) nabízí spíše delikátnost a lehkost, jak jsi psal, zatímco u GT-R vychází všechna zábava z ohromný rychlosti a gripu. Já dávám přednost lehkosti, ale pokud bych měl patřičný prostředky, vyřeším to jako ty (GT3 a GT-R) ;-)-
JanPribik 17.05.2011 15:23
« Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
no, ono je na GT-R absolutně nejlepší to srovnání přímý srovnání s GT3 na okruhu. Aby člověk zajel s GT3 stejný čas jako s GT-R tak to je sportovní výkon a já - trochu zkušený řidič s několika kurzy sportovní jízdy a po mnoho výletů na ring a jiné okruhy - mám velký problém v GT3 překonat svůj čas v GTR, resp. se mi to nikdy nepodařilo. Ale je fakt, že nikdy jsem neměl na okruhu obě auta ve stejný den.
Narovinu povím, mám radši GT-R než GT3. Moc totiž nemusím to mrazení v zádech, když se okresce něco nepovede..a to GT3 umí vrchovatě. Ale na okruhu je GT3 mnohem ekonomičtější na provoz a proto ji také mám. Takže GT3 je volba z rozumu pro člověka, který rád jede na okruh a nechce auto vozit na platě (protože jet kamkoli dál než 50km v Catu nebo Xbow je pro opravdu hardcore nadšence)
-
-
-
-
-
-
Dylan McKay 17.05.2011 21:37
« Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
Musím souhlasit, GT-R je obluda pro znalce, vzhledem se dá srovnávat snad jen s Pragou V3S. To auto mě nechává absolutně chladným.-
JanPribik 17.05.2011 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
Svihaku, to je otazka vkusu... A pri primem srovnani je pro me GTR mnohem zajimavejsi a neokoukanejsi nez 911. A tolik zvednutych palcu pri jizde s GT3 jako s gtr nemam. Ale zas me o desing nikdy tolik neslo, gtrko se mi vyslovene libi ze dvou uhlu a ze dvou zas vubec a 911 mi pripada skoro odporna a tuctova a stejne mam obe, protoze obe delaji nejlepe to, pro co byly vytvoreny... Takze tak-
Dylan McKay 17.05.2011 22:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
Já jsem prostě hotovej z těch tvarů 911tky. Pořád se na ni musím koukat. Dokonce když jedu tak si prohlížím jeji křivky ve zpětných zrcátkách.-
JanPribik 17.05.2011 22:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
993 byla uzasna, ty nove jsou nic moc. A hlavne je to auto na kazdy den a jako takove mi nevyhovuje. Asi pred rokem jsem mel na vikend pujcenou carreru s, coz je asi nej verze na kazdy den a neumel jsem si predstavit, co bych si s tim pocal. Malinke stisnene auto, slaby motor a silena priplatkova politika. A jeste k tomu v Pze to ma kazdy. Proto jsem to vyresil s gt3, ktera je na okruhy uzasna.
Zase ty mas automat a obyc carreru, kdybych mel byt uprimny, tahle varianta ma podle me s 911 spolecny jen vzhled, ale charakter je posunuty jinde. Automat patri jen do turba, jinde auto degraduje. A Sko je mnohem lepsi nez normalni carrera. Ale chapu proc automat, taky bez nej moc nemuzu zit. Ale do 911 mi nesedi. Jedinou vyhodu 911 je jeji okreskove zamereni a to automat zabiji.
Ale zas tisic lidi...vsak vis
-
-
-
-
-
Mig_35 18.05.2011 08:02
« Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
No, každý máme svoje zdroje, že:-) já dávám přednost seriózním výzkumům, které naprosto jasně ukazují, že pro muže je na prvním místě krása a pro ženy peníze. Zkus udělat bankrot a uvidíš jak dlouho s tebou ta tvoje (která tě má ráda takového jaký jsi:-) vydrží...
P.S. čistě fabuluju, třeba máš přítele >:D-
-
Dylan McKay 18.05.2011 11:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
GT-R není líbivé auto, a neberu jen svůj názor. Navíc jak čtu, tak je skoro tak rozmazlené a náročné jako Lamborghini.-
JanPribik 18.05.2011 20:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
GT-R není rozmazlené, jen auta těchto výkonů stojí všechny stejně... některé na pořizovací ceně, jiné na servisu a zůstatkové hodnotě. Když k auto přistupuješ tak, že 2,5 milionu stálo a 2,5 bude ještě stát, tak je to v pohodě. Jen lituju toho, kdo si koupí jeté GTR z ameriky za 1,2 - 1,4 a nezjistí všechny podrobnosti údržby, asi se bude hodně divit
A ten desing je hodně subjektivní, ale vzhledem k reakcím lidí (a to i v Pze, kde je přeci jen jiná kultura), obtiskum nosů na oknech a mnoha fotkám různě na netu se mi zdá, že zase bude stejná skupina lidí, kteří GT-R zbožňují. Ale jak říkám, mě se přehnaně nelíbí, ale je to nejlepší auto pro moje každodenní potřeby...
-
-
Mig_35 18.05.2011 12:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
myslím, že většina slečen pozná porsche, mercedes a bmw ale Nissan GT-R jim nic neřekne...
co mám známý gaye tak jejich jediná preference je dobře si zapíchat, peníze většinou vydělat umí.... holt chlapi jsou promiskuitní a když jsou dva v páru, o nějaké věrnosti nemůže být řec...
-
JanPribik 18.05.2011 20:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: radšej nissan GT-R
tak každou takovou bych rád svezl v GT3, po cca 100km mi jedna kolegyně řekla, že nechápe na co si lidi tyhle auta kupujou... když to je tak hrozně hlučný, tvrdý, bez klimi a s trubkama vevnitř... Samozřejmě jsem ji neříkal, že to je trošku speciálnější verze...
-
-
-
-
-
-
-
-
AnGeor 06.07.2011 18:52
krasa
moc krasne auto... byt ja bych ho asi nechal v te cerne barve :-)
jenom jeden dotaz, repliky? opravdu? na takove auto? nechapu...
at slouzi :yes:-
concorde 09.07.2011 12:47
« Re: krasa
tak to víš že jsem se kroutil - repliky na Poršáka. Ale originály jsou fakt příšerně drahé a o těchto jsem měl dobré reference... a půroční používání zatím v pohodě.Já nejsem totiž typický bohatý majitel Porsche, kterému je jedno vysolit přes stotisíc za kola.... :-)
-
-
Sonny Crockett 10.07.2011 19:40
Německý auto
Bylo to těžké, musel jsem překousnout svou osobní nesympatii a averzi k německým vozům, ale jinak než dát plnej počet to nešlo, tahle kára si to zaslouží. Kolega Boxer :yes:-
concorde 11.07.2011 08:13
« Re: Německý auto
no hele - já mám na němce vyloženě smůlu - na dovolené jsou všude a otravují, přijedu do Brna nebo do Mostu na okruh a jsou vedle a otravují jedu na nákup do Žitavy a samý němec.... ale auta umějí, to se musí nechat.
P.S. netušil jsem, že Alfa dělala boxery... :-)-
Sonny Crockett 11.07.2011 16:19
« Re: Re: Německý auto
Tak oni jsou vůbec někdy takoví zvláštní no, jako turisti jsou fakt na pěst. Ale na těch autech něco je no, bohužel na nich zároveň i něco chybí, a to je to neviditelné kouzlo, které prostě já vidím na italech >:-[] . Když pominu ekonomickou a politickou situaci v itálii, tak tu zemi a její obyvatele obdivuji a oni to nějak dokážou přenést do těch aut..... Ale u 911 je to jiný, to je prostě legenda, nedá se nic dělat ;-) A Alfa dělala boxery cca 20 let, podle mě byly spolehlivější než pozdější Twin Sparky, které se dost přičinily o nevalnou pověst Alfy, protože vyžadují určitou péči, na kterou majitelé většinou z vysoka... Každopádně boxerek papá olej, je naprosto neekologickej, ale má božskej zvuk! V budoucnu ho vyměním za V6, italskou samozřejmě, jiná volba nepřichází v úvahu e :-)-
white label 11.07.2011 18:53
« Re: Německý auto
Malinko jednostranný pohled, obávám se, že i většině současných italských vozů chybí určité "kouzlo", které zase naopak mají ty německé...
Vše v jednom mít prostě nelze..., což je nakonec vlastně spíš dobře. ;-)-
Sonny Crockett 11.07.2011 19:26
« Re: Re: Německý auto
Asi máš pravdu, jednám i píšu spíše spontáně a co píšu, to i cítím, takže netvrdím že píšu pravdu podpořenou nějakýmy fakty... Ale tak třeba dejme tomu, že se mi zalíbil na první pohled poslední Golf, jenže pak to zas zmršili tím že jeho ksicht vrzli na NAPROSTO všechny VW, tím mě zas naprosto přestal zajímat.. Italové mi s každým modelem udělají radost, s každým si vyhrajou, někdy je hezkej, jindy pobaví a zaslouží si úctu alespoň za tu drzost (Multipla). Ale máš 100% pravdu, že je dobře že všechno v jednom nelze, alespoň si každej vybere podle svých priorit právě to "svoje", které si pak může na internetových hádkách obhajovat >:-[]-
concorde 12.07.2011 18:58
« Re: Re: Re: Německý auto
já mohu třeba doložit současnou zkušenost - 3 roky jezdím Hondu Fireblada poslední generace většinou na okruhu... motorka dokonalá, hodná, ale pekelně rychlá, ovladatelná a uživatlelsky příjemná... no a před 14 dny jsem si koupil na okruh novou Aprilii RSV4 Factory APRC - zkratce se prosím nesmát, je to RSV4 s kontrolou trakce a dalšímí hejblaty...
noa proč to píšu: italka je mizerná co do umístění některých montážních bodů, je hrubá na motor, maličká jak šestistovka od Hondy... ale je nádherná, ladná, parádní prdelka, krásná kovaná kola,.... prostě italka. fotku obojího přikládám...
čus
-
-
-
-
-
-
Sonny Crockett 12.07.2011 20:38
Re: Re: Re: Re: Německý auto
Njn to je právě to, že každé má zkrátka to svoje. Já beru auta jako taková umělecká díla, na která se rád dívám, rád je poslouchám, rád vnímám to jak vyzařují do okolí. A nějaké nedostatky mě k nim ještě víc přitahují, jsou takové lidštější. V té nedokonalosti je ta krása, i když to zní nejspíš absurdně. Ta Aprilka je kočka, splňuje to o čem píšu a o čem píšeš i ty, není dokonalá ale prostě tě vzala za srdce a okouzlila tě.. :yes: Poršák je pro mě taky takové umělecké dílo, ty blatníky mi vždy připomínaly kočku přikrčenou k zemi aby mohla vystartovat a skočit po myši, je to takové syrově sportovní, ne jak třeba přetechnizovaný Veiron nebo GTR, jak tu někdo dřív psal. V tom Poršáku vidím ještě ty klasický auta pro řidiče a ne pro zbohatlický frajírky co se jen spoléhají na elektroniku a oni se staraj pouze o svoje image před kočkama.. -
concorde 12.07.2011 22:36
911 a sousedova Guzzi
jo jo, ta 911 je hodně klasika, jsem moc zvědavý, co vymyslej u další generace, která klepe na dveře... .
jinak soused si koupil starou Moto Guzzi Eldorado - ročník 73 nebo tak nějak, je to hroznej krám, furt se něco povoluje, nefunguje, klepe, teče, ale miluje jí a já se mu směju, že italku do domu, francouzák do ruky.. ale teď s Aprilkou radši držim hubu, aby se mi to nevrátilo...
no a kdybych vyprávěl, jak si v zimě u poršáka vypnu ESP a jedu se vyblnout na zatáčky - třeba na Ještěd ... ještě že jsou před svodily kupy sněhu..... :-) ale driftuje to nádherně...-
Sonny Crockett 13.07.2011 16:25
« Re: 911 a sousedova Guzzi
Jo koukal jsem, klepe to a trochu při tom i hoří :-) Ale co mě opravdu VYDĚSILO, tak když psali v AutoTipu že příští 911 má mít standartně Start-stop systém a má bejt i hybridní verze...kam to spěje s těmi sporťáky, to je bída 8-s
Tyjo tuhle motorku Guzzi jsem ani neznal, ale podle popisu zní opravdu italsky >:D Ale tak je to už veterán, u těch to asi jinak ani nejde a pan soused je frajer. Jinak v zimě to musí bejt dobrý odreagování, to já s předokolkama neznám no :-)
-
-
-
-
matii 17.07.2011 11:47
« Návrh nového hodnocení
Jůůůů jůůůů už tu dlouho nebyl "kazič hodnocení". I když je to vážně složitý. Pokud je to vážně "fake", pak OK, ale co když ne? Co když si to auto koupil a jen ještě nesmazali ten inzerát? Pak by to bylo legitimní. Na druhou stranu zas tak hrozný známky to nejsou.
Navrhuji jediné a spravedlivé hodnocení:
Auto které se bude danému čtenáři líbit dostane 1-3 hvězdičky (body). Jednu za recenzi, jednu za auto a jednu za fotky. Pak se udělají 4 žebříčky:
1) nej auto
2) nej recenze
3) nej fotky
4) absolutní hodnocení (nejvíc hvězdiček celkem)
Nikdo pak nikomu nebude srážet body, jen proto, že s dotyčným měl názorové neshody v diskuzi apod. (že Kubass >:-[] ) -
lotus-esprit.cz 17.07.2011 14:22
« Re: Re: Koukám, že tě ztrestal onanista
jo tak to by me taky zajimalo, uz sem s tema svejma zkurvenejma hodnocenima taky protestoval. :'-(-
-
concorde 17.07.2011 20:54
« Re: Koukám, že tě ztrestal onanista
no jo, no. Koukal jsem se poslední dny častěji na mojeuto a stoupalo mi sebevědomí... a těc 9,97 bylo úchvatných. Ale tak nějak jsem tušil, že to dlouho nebude trvat a objeví se někdo, kdo to pokazí. Ať úmyslně nebo se mu to fakt nelíbí.... tož tak na světě :-)
-
-
Sonny Crockett 17.07.2011 21:49
« Re: Re: Koukám, že tě ztrestal onanista
Se,rte na body.. Vlasně vůbec nevim proč tu to hodnocení je. Jestli to měla být nějaká inspirace pro psaní lepších textů nebo focení lepších fotek (?) Akorát to je důvod proč si lézt do pr,dele a raději neprovokovat a rači ani neznámkovat, aby se nám nedostalo odplaty.. achjo...
-
-
-
ivulino 03.01.2012 09:12
Změna laku
Musím reagovat. Nechapu jak může někdo Porsche v zanovnim neposkvrněném stavu nechat bezdůvodně přestříkat na červenou jen proto, že se mu to líbí a ještě za to vyhodit 70 klacků. Musí to být silné ego zvyklé mít vždy to co chce....
Když si představím to odstrojování a nastrojování , sundávání čalounění dveří atd, atd a k tomu. Mechanik může být šikovný jak chce ,ale pokud si to člověk nedělá sám , může si být jistý , že vždycky něco zdupe. Sundávat čalounění dveří tak aby to nešlo poznat není úplná *, jak si to někdo představuje.
Navíc ta změna laku auto dehonestuje - jednou už to je přestřik a každý si řekně bůhvic co s tím bylo.......Při následném prodeji můžeš vysvětlovat co chceš, protože to se málokdy vidí někdo ,kdo si bezdůvodně nechá přestříkat Porsche za cca 1,5MM jenom proto ,že to chce............???????Je to normální???-
concorde 03.01.2012 09:17
« Re: Změna laku
není to normální :-) souhlasím
nicméně červená 911 nebyla k mání, každý máme nějakou představu o ideální barvě a černá prostě nebyla ta správná.
Několik měsíců jsem se snažil tu černou vydržet, ale nešlo to...
Ano, mechanika i lakýrníka jsem se bál, ale měl jsem několik výborných referencí a tak jsem do toho šel
vysvětlování při prodeji jsem neřešil - auto jsem si ladil pro sebe, ne pro další majitele....
no a navíc jak už je asi vidět, Poršák je pod kytičkama, tak je to fuk ...
-
-
Dylan McKay 03.01.2012 11:48
tak tohle me mrzi
Mel jsem radost, ze jsem pred chvilkou vytahl porsaka. Ted vidim tohle. Jedu ho zase uklidit, vubec nemam naladu. Takovy prace jsi si s nim dal... :-( -
bose 03.01.2012 12:31
Zrovna jsem jel kolem
Ty svodidla a tvé červené 911 jsem viděl jsem na vlastní oči. Srdce mě bolelo a je to strašná škoda, ale hold zadní náhon je zrádný a ta rovinka před Libercem svádí. Já se ho zbavil a mám klid... sice nuda, ale na vodě se jen směju. Přeju pořízení něčeho stejně zajímamavého. :-! -
concorde 03.01.2012 13:53
911- Corvetta
no ten motor vzady byl dobrý jen na jednu věc - při normálních až vyšších rychlostech Poršák krásně zatáčel, jak by řekli novináři až s chirurgickou přesností. Jenže jak se člověk nasypal do zatáčky hodně rychle - třeba na okruhu, předek nedržel, sunul se po tečně ven ze zatáčky... . Lék na to byl dvojí, vlastně trojí
1. jezdit do zatáčky pomaleji, než auta s motorem v předu
2 zatáčet ještě při brždění - dokud byla váha na předku
3. během zatáčení jakoby pořád rovnat a zatáčet volantem, aby se kola vždy chytla... mám na videu svoje ježdění v Brně i v Mostě a musel jsem se až smát, jak je ta jízda na limitu podivná...
jinak koncem září jsem si koupil Corvettu Grand Sport EU verze, protože jsem nutně potřeboval placaté auto. Má to těžký V8 motor vpředu, vyvážení 50:50, prvky ze Z06 a ZR1 jinak jen 450 koní.... . Palubka a vnitřek samozřejmě nejsou jako u 911, ale je to pohodlný, rychlý obývák, komfortní a tichý.... (nicméně po 911 smutním a myslím, že přes tu její nevýhodu s motorem s k ní možná vrátím)
A teď mě napadla veliká výhoda motoru vzadu - trakce. Zatím co s vette zatopím a kola se protáčejí... 911 se zátěží vzadu zabrala a jela hned. Takhle abych vozil pytel cementu - přes zimu :-)-
Thomasino 03.01.2012 14:08
« Re: 911- Corvetta
S tím "skládáním" se do zatáček mi to zní dost povědomě, známej s Caymanem S nás v Itálii v zatáčkách (když jsme jeli hodně pilu) celkem brzdil, protože do nich nemohl prý najíždět tak rychle a brzdit na poslední chvíli jako my, takže měl strach že se mu podíváme do kufru (většinou to vzdal a raději nás pustil před sebe >:-[] ), protože s lehkým předkem neměl prý tolik gripu. Viz video níže, např. 1:23 a 1:50, ale tady jsem pak byl moc blízko a kvli SPZ je střih. A to má Cayman motor před zadní nápravou a ne těsně za ní jako 911. Ale zase na delších rovinkách na to šlápl a úspěšně se nám vzdaloval, než jsme ho zase v zatáčkovitých pasážích dojeli :-)
Ale s bržděním do zatáček na poslední chvíli mám trochu problém (i na okruhu), takže nevím jestli auto s motorem vzadu by pro mě bylo rozumné :-O Každopádně mám ale Poršáky moc rád a doufám, že se jednou k nějakému lehce jetému Caymanu S dopracuji :-! :-)
Pošli prosím link na videa z okruhu, rád se mrknu. Klidně do SZ, jestli nechceš moc veřejně. Díky.
[odkaz]
-
concorde 03.01.2012 14:19
« Re: Re: 911- Corvetta
no cayman R byl dlouho můj favorit jako náhrada za 911. Svezl jsem se tou zelenou, v Brně u prodejce. Měl jsem už spedifikaci, skoro jsem objednal, ale pořád jsem jako měl pocit, že je to pro takové "málo chlapské" .... pak taky jsem chtěl auto až na jaro.. takže byl čas. No a jak jsem bloudil netem, objevil jsem skladovku té Corvetty, jel se podívat... a to už je na další recenzi... :-)
-
-
Martin911Turbo 03.01.2012 15:07
« Re: 911- Corvetta
Je to jak píše Thomasino, mám 1 generaci Boxstra a zatáčky jsou na tom podobně jako na 911. Když jsem měl 944 S2, která má motor vepředu a přes transaxle poháněnej zadek jsem se učil zcela opačně jezdit do zatáček jak s předokolkou, kde jsem byl zvyklej vlítnout do ní a potom brzdit.
Do zatáčky je potřeba jet pomaleji (podřadit) a držet konstatní rychlost a při výjezdu začít opatrně zrychlovat a až jsem ze zatáčky srovnaný tak forsáž -
Vette 03.01.2012 19:21
« Re: 911- Corvetta
Ahoj, gratulujem k novej Vette. Skoda, ze ta vymena prisla az po smutnom konci Porsche. Na fotkach bolo nadherne, je naozaj velka skoda ze sa mu mokra cesta stala osudna :-( Po kvalite spracovania je Porsche urcite svetova spicka. Sam som bol prekvapeny ako krasne sedelo na ceste S-Mikove Turbo ked ma na nom previezol. Na druhu stranu ma svoje caro aj Corvette. Je to ine auto a treba sa aj na nom naucit jazdit. Poznam majitelov, co mali viacero sportovych aut a na Corvette nedaju dopustit. Ked som mal moznost aby ma previezol na okreske v ZR1, neveril som tomu ze to je Corvette. To auto krasne sedelo v zakrutach. Mal na nej najazdenych vyse 30.000km, tak uz ju mal krasne v rukach. Nevedel som ci sa bat alebo tesit ;-) Grand sporta som mal pozicaneho pocas tohto leta na asi hodinu, mal som celu volne cele letisko len pre seba >:-[] Je to super a krasne auto, ale treba byt opatrny na plyn aby sa neodtrhol zadok. Potom uz je neskoro. Ja preto radsej elektroniku vypinam len na suchej ceste ked idem trohu driftovat. Uz mi vela krat pomohla, hlavne na mokrej ceste.
-
-
npc 10.01.2012 10:36
Nemuzu si pomoct
,ale mam z te recenze smisene pocity. Neco jako rychle nabyl, rychle pozbyl.
Toho auta je mi lito, i toho vynalozeneho casu a usili, ale asi to byl moc velkej kusanec naraz.
On ten Boxster - Cayman totiz neni jen pro frikuliny.... jako Porsche autoskola by myslim odvedl dobrou praci.
-