Ford Kuga (2014)
14.12.2014Letos konečně uzrál čas na výměnu automobilu a osmiletá VW Jetta šla do světa (recenze je zde také). Myšlenka na koupi něčeho praktičtějšího a novějšího…
Ford Kuga (Ozzman)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ozzman 14.07.16 13:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Jak to čtu, tak je mi uplně nevolno ... rozhodl jsem se, že to asi také nenechám jen tak, minimálně chci odpověď na to, proč u Fordu není snaha o spokojenost zákazníka a naprostá ignorace.... přesně stejný přístup, jako sem četl u slovenského bloggera. -
wakantanka 14.07.16 12:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Čosi som našiel kdesi o tvojej skúsenosti s Ford ČR a dealermi. Ak budeš mať chvíľu prečítaj si tento blog [odkaz] , mne ostáva rozum stáť. A aj keď ja Fordy rád, tak potom čo sa stalo tebe či tomu neborákovi v blogu ... nové auto od neho asi nebude. Aj keď naša osobná skúsenosť bola výborná, v rámci záruky sa nič neriešilo, lebo nebolo čo, ale to bol Focus 1,6, r. 2004. >:D -
Ozzman 14.07.16 11:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Já ti rozumím, ale na výkonu to právě není moc znát až mne to samotného překvapilo. Jsem zvědav, co nám k tomu řeknou po opravě... tipy a tak... neradi bychom měli časovanou bombu a báli se, že se to stane znova... nedejbože po záruce... -
CommonUser 14.07.16 11:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Pozor, ja netvrdim, ze to auto neda cez 200, ale to, ze uz pri 130 mas take jazdne odpory, ze dany motor bezi vo vyssej zatazi, vzhladom na konstrukciu - teda vyssie namahanie ako je idealne pasmo (stochiometricky pomer). Proste uz pri 130 mas relativne vysoke odpadne teplo. -
Ozzman 14.07.16 11:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
No, hele, asi se budeš divit, ale ve 130ti ta Kuga na 4. stupeň uměla ještě pěkně svižně táhnout a nejeden turbodiesel v sedanu či kombiku nechávala za sebou, dech jí dochází tak ve 180ti, ale pokud držíš plyn, tak se přehoupla za chvíli i přes 200. Nejvíce jsem s ní jel asi 210. -
CommonUser 14.07.16 10:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Dlhodobo by som asi netlacil na pilu. Ono uz aj 130 km/h je asi dost na Kugu s tym motorom, ked bezi v "strednej" zatazi. No proste netestovany nedorobok.
Co som cital o 2.0EB - vraj drzia lepsie, ale zasa skor stracaju vykon. Po 50tkm teste namerali na SMaxe o 20 koni menej. Vraj tvrdsie kruzky zasa deru valec.
Idiotos (rozumej uctovnici) nechapu, ze downsizing naklady zvysuje ... -
CommonUser 14.07.16 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
Heleee Jetty,
to, ze nechodim do znackoveho servisu plneho loooosrov, nema znamenat, ze oficialnu zvolavacku VYROBCU odmietnu. Oni mi poslali domov list, ze sa mam dostavit, kvoli konstrukcnej vade ! To nebola moja reklamacia, ale ich posraataa prdeeel, ze zasa nieco dofrcali. To nebol spotrebny diel ! A u AUDI som toto fakt necakal. Vraj premia, premiove problemy, to ano. Ale u Medura je to podobne. Skoda reci. -
Jetty 13.07.16 22:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
Noo tohle není naftou, je to docela chronický problém těch původních čidel. Docela dost lidí to měnilo (i v záruce), teď už dávají modifikovaný díl naštěstí (jinak bych si ho asi koupil do zásoby) >:D ;-) -
Jetty 13.07.16 22:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
No já měl problém s DPF. Hlásilo mi to ucpaný filtr, ale bylo to naštěstí jen čidlem, které porovnává hodnoty tlaků před a za filtrem a měří tak zaplnění filtru. Ale docela jsem se vylekal, protože DPF není levná záležitost a vypárat ho - to bych neudělal ;-\ -
Ozzman 13.07.16 22:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
To si pak počtu :-) Já měl na Mondeu na jaře EGR čidlo v pozoru, vzal sem nějakou ošklivou Polskou naftu (TDI sou na to méně citlivé, se služebákem sem tam dal teď 2 nádrže a nic) >:D Servis mi sdělil, že je EGR zavřený... auto jelo o poznání lépe >:D Škoda, že po restartu přes diagnostiku vše zas naskočilo >:D -
Jetty 13.07.16 22:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
Nee, mě měnili 3. brzdové, co máš za oknem. Byl tam asi prasklý tišťák, hlásilo mi to závadu na pal. PC a svítilo jen slabě. Tak ho celé vyměnili a byl pokoj. Ta larva se tam mohla dostat už u dodavatele, když to světlo kompletovali... ;-) -
Ozzman 13.07.16 22:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
Tak v našem nejbližším servisu, kam dáváme oba Fordy a který bohužel v kauze nijak nefiguruje, tak nás také vždy alespoň odvezli, nebo nás svezli novými modely, když to bylo na počkání. Hele když mluvíš o tom světle... taky si měl problém s larvou v zadní parabole na Jettě? >:D Nám se tam v Mexiku, kde je bouchaj, dostala nějaká larva a zadní parabolu "potřísnila" svým slizem, bylo to v záruce vyměněno, ani nevím, kam se chudinka dostala >:D
p.s. to myslím vážně, máme možná od toho ještě protokol :D -
Jetty 13.07.16 22:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
Jestli to nebude tím, že na pravidelný servis se záruka mobility nevztahuje... ;-) Mě měnili 3. brzdové světlo v záruce a auto mi na tak krátkou dobu nenabídli (cca hoďka a půl), ale odvezli mě a pak pro mě přijeli ;-)
No i připečený motor se dá relativně dobře opravit, každopádně pro Tebe nový motor lepší, horší to má ten, kdo jezdí míň a v záruce už to nestihne... :-(
Jinak pokud někdo nechodí na servis, nemůže se divit viz CommonUser...