Ford Kuga (2014)
14.12.2014Letos konečně uzrál čas na výměnu automobilu a osmiletá VW Jetta šla do světa (recenze je zde také). Myšlenka na koupi něčeho praktičtějšího a novějšího…
Ford Kuga (Ozzman)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 29.08.16 22:36
« Re: Re: chybička
Najeď do editace recenze a dole pod textem máš Přidat novinku. Pod tím máš Seznam novinek. Rozklikneš to a uvidíš data (jako že datumy ;-) ) přidaných novinek. Klikni na datum a rozvine se text, kterej už můžeš upravit a uložit. Není zač. -
Ozzman 29.08.16 20:37
« Re: Konec dobrý, všechno dobré ?
>:-[] Upřímě ti řeknu, že jsem myslel, že to vyšumělo do ztracena, dost mne mail od importéra překvapil a ještě více, že přišli s takovouto kompenzací. Auto jsem od té doby řídil asi 2x (nemam k němu důvěru a chvíli to ještě potrvá) a jak jsem si pochvaloval perfektně živý agregát, tak syrový motor je opravdu o poznání línější. Nyní už po 2 tisících km se jakž takž probouzí k životu, ale myslím, že to ještě pár tisíc KM potrvá.
A k tomu jednání dealerů mám nový zážitek >:-[] Sice se to sem nehodí, protože se nejedná o auto, ale o motorku, ale s tátou jsme si udělali radost a koupili na popojíždky skútr od Hondy ( po Praze zjištuju nedocenitelná věc) v Auto Jarov.... už to bude 14 dní a pořád nám nejsou schopni dodat techničák a my to nemůžeme přihlásit , na telefonické dotazy prodejce pořád říká, "jojo, pošlu".... Zítra se tam chystám došlápnout si na ně... Takže, koneckonců, zlatý Ford >:D -
woody-alien 29.08.16 19:57
« Konec dobrý, všechno dobré ?
No, to asi stěží. Ta pachuť z jednání importéra i dealerů zřejmě hned tak nezmizí. A nepříjemný pocit při každém zvláštním zvuku v autě asi taky ne. Nicméně přeju, ať je to poslední větší problém s Fordem a doufám, že ti hlavou neběží slavný Pyrrhův výrok: Ještě jedno takové vítězství, a jsme zničeni. ;-) -
Ozzman 05.08.16 19:44
« Re: Re: Re: Brečíš hezky...
Tu pohádku o majitelce nám řekli, já se s nimi hádat nebudu, nedělám si iluze, proto jsem psal "prý".
A auta nehaním, vůbec nehaním Ford, ale přístup dealera a o to tady kráčí, to je to, co by se mělo vědět a na tom se jak vidno snad shodneme. Co jsem řekl je, že by se mělo trochu vědět, že Ecoboosty nejsou bezproblémové a že se to stát může, což třeba při koupi vozu já neměl tušení a všude bylo jen psáno, že se nikdy žádná závada neobjevila :-) -
Nagano 05.08.16 15:40
« Re: Re: Brečíš hezky...
Začnu od konce...já se rozhodně nezastával Fordu ČR. Právě proto, že vím že se chovají k zákazníkům hrozně, jsem rovnou psal využij právníka, jinak se svého práva nedostaneš.
Nevím o kolika 1,6 EB jsi slyšel, ale i kdyby to bylo 20 aut, tak to rozhodně není problém jako mělo TSI. Já třeba o takovém problému u těchto motorů ještě neslyšel a to se v automotive branži pohybuju docela dlouho.
Se "služebním autem" majitelky jsi pobavil :-)
Celý motor se musí vyměnit, protože to tak prostě funguje...ostatně pro zákazníka je to nejlepší řešení. To, že Ford pak motor vezme, vybrousí, dodá nové písty a kroužky a prodá jako nový polomotor je věc druhá.
Btw. o tobě vím, že jezdíš Fordy a proto mě překvapuje, že tu haníš auta, která nejsou zase tak špatná. Jedna vlaštovka jaro nedělá. Chápu kritiku Fordu a dealera, nechápu tvé hanění auta. Je to prostě stroj a ten se může pokazit. I kdyby to bylo po 200km, tak se to bohužel stát může - od toho je záruka. Problém vidím v přístupu zástupců značky, nikoli v autě. -
Ozzman 05.08.16 12:41
« Re: Brečíš hezky...
Cestu proplácet mají v rámci Ford Assistance, samozřejmě že neproplatily a na dotaz se dealer odkazoval na importéra a importér na dealera. Soudit se nemam proč, ale je nutné dát věděť, aby tyto praktiky, kdy si zákazník musí i vše vykomunikovávat sám!!! si každý mohl přečíst a jsou příšerné. Vždyť nás sami ze servisu žádali, abychom zatlačili na Importéra a opačně!! Pokud čteš správně co píšu, tak na tom každému normálnímu člověku musí být něco divné a ryba smrdí od hlavy....
Šířit paniku? Ne, ale upozornit, protože se o tomhle problému moc nehovoří, cena takové opravy je 170 tisíc korun! A tvářit se, že jsme ojedinělý případ taky nebudu, sám tady čteš, že to tak není. I kdyby auto jezdilo závody, tak s tak nízkým nájezdem nutno repasovat celý motor není uplně běžné, pokud jsi na to zvyklý, tak já opravdu nekupuji auto na dva roky, aby se mi následně rozpadlo. Předváděčka to nebyla, bylo to prý "služební auto" majitelky dealerství. Jestli chceš někoho urážet, tak si jdi pokecat někam do hospody, nejsem na tebe zvědavej. Dle tvých příspěvků v diskuzích jsi k Fordu až značně nekritický, takže bych tipl zaslepenec, co si nepřizná pravdu? Ten problém s kroužky tu je, stejně jako mělo problémy TSI a majitelé si to ne a ne přiznat (shodou okolností jsme taky jedno takové měli v rodině) a vždy se našel podobný "blb" jako ty, co mi tvrdil, že jsme meli jen špatný kus a že problém neexistuje...... a to s prominutím, protože si jinak vozím * v Mondeu a jsem nadmíru spokojeny, takže z nenávisti k značce mne obvinit nemůžeš....
A že Ford ČR se chová k zákazníkům hrozně je fakt, který jsem zažil nejen já, podívej i ten "donedávna vymívanej Hyundai" si zákazníka považuje..... -
Nagano 05.08.16 12:10
« Brečíš hezky...
...ale naprosto zbytečně. Na náhradní auto v rámci záruky prostě nemáš nárok a je jen dobrá vůle dealera či dovozce, zda ti ho poskytne. Máš nárok na kompenzaci nákladů spojených s reklamací (cesta do dealerství a zpět apod.), ale dobrovolně ti to asi nikdo proplácet nebude. Takže si musíš zaplatit právníka, aby poslal oficiální dopis a event. následně podal žalobu. Náklady na právníka ti asi s největší pravděpodobností nikdo neproplatí v případě, že Ford ustoupí a proplatí ti nějaké odškodné.
A šířit tady paniku tím, že pístní kroužky jsou stále stejné je geniální ... ty kroužky jsou všechny špatné a vlastně všem kdo mají tento motor se připečou. (sarkasmus).
Auto jste kupovali ojeté po 6 000km. Takže předpokládám, že předváděčku...buď jsi naivní nebo blb, ale jak si myslíš, že je zacházeno s předváděčkou s turbomotorem? Nikdo to nenechá ohřát, nikdo to nedochladí...koupit si předváděčku s turbobenzínem je obrovský risk a tohle je jen důsledek.
Rozhodně je blbost myslet si, že se to se stejnými kroužky stane zákonitě znova... -
Ozzman 05.08.16 11:39
« Re: Re: Re: Ford Europe
Jak jsem psal výše, mluvil jsem s tím pánem ze Slovenska, který se trápí s Tranzity a říkal mi, že tam byl dokonce osobně (v Kolíně nad Rýnem) a stejně se ničeho nedomohl a motor si nechal Ford v záruce! zaplatit..... Pochybuju, že mne se dostane nějaké kompenzace, nebo asi ani omluvy >:D Dokonce mi ještě neodpověděli ani pořádně na to, jaké mám nově záruky (chci to potvrdit písemě s přesným datem) a to jsem to včera urgoval telefonicky... :-) Mylsím, že mne už hodně nesnášejí >:D -
maXX_CZ 05.08.16 10:58
« Re: Re: Ford Europe
Hlavne se mi libi, ze si nenechate sr-- na hlavu, kdyz by to udelal kazdy, tak by si ty automobilky na to zvykly a kam by jsme dosli.
Docela verim i tomu, ze by se "kucí" u importera mohli zapotit, kdyz si je proklepnou z EU centraly, tam uz ty kamaradcofty casto zas tak nejedou jako v ramci jedne zeme.
Jeste me strasne zaujal jeden prispevek vyse:
"Spletl jsem se, měl klasického Focuse s 1.6 EB, pak asi 2x výměna motoru a pak až pořídil ST".
Tak to nevim, to by me uz u forda asi nevideli.
Kazdopadne hodne stesti. Laube se tvrail, ze je Ford nejlepsi auto na svete a helemese. Jak nemusim koncern kvuli vsem tem problemum, tak tu kulanci se docela naucili resit. Je pravda, ze jim vzhledem k tomu mnozstvi problemu nic jineho ani nezbyvalo :). -
wakantanka 04.08.16 21:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Ja osobne som ostal tiež v šoku, doteraz sme mali s Fordom len dobré skúsenosti. No ale keď sa nič nekazí, nemôžu byť zlé. Ja som sa práve vrátil z dovolenky a otec údajne niečo trafil na ceste, prerazil prevodovky a že vraj aj olej mu z motora vytiekol, pôjdem zajtra do servisu mrknúť čo sa mu vlastne prihodilo. Inak takýmto prístupom k zákazníkom si FORD of Europe nerobí dobré meno a neviem ako potom chce niečo predať. -
Ozzman 03.08.16 14:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.6 EB
Ahoj, tak jsem se s tímto člověkem spojil, mluvili jsme spolu a řekl mi dost smutný konec jeho příběhu, motor si zaplatil sám a už s Fordem nechce mít nic společného a to v záruce. Byl i na "velíně" v Kolíně, kde mu řekli, že mu nemohou pomoct a obrátil se dokonce i na zákaznickou podporu Fordu USA v oddělení pro Evropu, také bez reakce. Jelikož je to podnikatel, tak se na nej nevztahuje ani ochrana spotřebitele, takže má smůlu..... Velká ostuda pro Ford.
Je mi ľúto, ak aj s Vašim autom jazdilo takéto ho...do. A dupľom, ak o tom dealer vedel. My sme si kúpil tento rok nový C Max 1,0 Ecoboost a radšej som si 9 týždňov počkal...teraz 5 300km a zatiaľ spokojnosť. Dúfam, že to tak aj zostane.
Veľa šťastia...