Recenze

7 Majitel

Mazda 929

9.83 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 929, foto 1 Mazda 929, foto 2 Mazda 929, foto 3 Mazda 929, foto 4 Mazda 929, foto 5 Mazda 929, foto 6 Mazda 929, foto 7 Mazda 929, foto 8
Mazda 929, foto 9 Mazda 929, foto 10 Mazda 929, foto 11 Mazda 929, foto 12 Mazda 929, foto 13 Mazda 929, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Mazda 929 Kombi Rok výroby 1985 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1970 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 157 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: zadní

Popis vozu

PŘEDEM OMLUVA - fotky jsou z německa, aby jste mohli vidět o co vlastně jde, moje je téměř identická - až na korozi, zašlost laku a chybějící klimu - nemám kolem hlavy ty zbytečné hadice a nahoře vykukující kompresor - mohu kdykoliv dodělat, držák a místo tam je


mazda 929 se v kombíku dělala jen krátce, v evropě se jich mnoho neprodalo, a ještě méně jich přežilo dodnes.

nějaký popis a fotky sem dám a postupně doplním dle času a sil
toto auto PROSÍM NEHODNOŤTE, je tu spíše pro ukázku, pochybuji, že ho zná více lidí, až bude zase jako nové (bohužel dle peněz a času)
dám ho sem znovu kompletně se vším včetně popisu oprav.
děkuji za pochopení

řadový podélný čtyřválec, objem dva litry, dva ventily na válec, litinový blok i hlava, pětistupňová převodovka, kardan, náhon na zadní kola, tuhá zadní náprava s listovými pery - sedan měl vinuté pružiny. Karburátor podtlakový, dvoukomorový s prosklenou plovákovou komorou,
servo má kus na díly, u pojízdného není a přesto jde volantem lehce točit několika prsty i na místě,
nyní nejedou dva zadní válce, i tak jsem musel přejet kolem deseti kilometrů od známého, jízda bez problémů až na nevyvážený běh na volnoběh, kolem dvou tisíc otáček už si toho normální člověk při jízdě nevšimne.

délka 474 cm
šířka 169 cm bez zrcátek
výška 144,5 cm
rozvor 261 cm
šířka kufru 137 cm
délka kufru 101,5 cm
délka kufru po sklopení opěradel 183 cm - zcela rovná plocha

další údaje a informace spolu s fotkami mého chudáčka doplním postupně, mám málo času a sil, jenom přeložit francouzské a německé prospekty mě asi zabije :-)

Silné stránky

jednoduchost, spolehlivost, rozměry, duše, komfort, vyjímečnost

Slabé stránky

neexistují díly, motor se dával jen sem, nedokážu sehnat ani ráfky
( rozteč 4 x 120 ), ještě že mám druhou na díly :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

servis je zbytečný, porouchat se nemá pořádně co, a vyvařování rezavé karoserie bych se v servise nedoplatil

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

je z jedné slušné pohodové rodiny, jednání super, popis života za více let, já je zase na oplátku zahltil vším, co jsem posbíral po celém světě :-) (fotky, prospekty, informace)

 


Další vozy značky Mazda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

i na dva válce chytá na maximálně 2-3 vteřiny , vše funguje jak má

praktičnost
9

do desítky chybí funkce zkracování při parkování a manipulaci, holt to není favorit

prostornost
10

až na ameriky je to obrovský koráb, jenže ameriky jsou o něčem jiném, i když s přimhouřením oka si můžu myslet jako že ji mám - když sundám nápisy výrobce každý kdo neví o co jde bude ameriku nebo tak něco hádat

jízdní vlastnosti
8

je to velký kombík vyšší třídy z osmdesátých let, v prospektech představovaný jako spíše rodinný

jízdní komfort
10

kočár, jako piáno ale tužší

provozní náklady
0

u takového auta je to o něčem jiném, nikdo s ním nemůže chtít jezdit denně praha - brno že ?

náhradní díly
1

problém :-(

výkon motoru
7

dostatečný k určení, vyblbnutý jsem už z oktávky 1,8 turbo a ještě předtím ( a hlavně hned po řidičáku) z fiesty 1,4i 2. generace a nejvíc samozřejmě z trabiho - kdo ví, ten ví

spotřeba
0

nevím a moc o tom nepřemýšlím, možná tam půjde plyn, stačí prý něco jako do favorita, ale to je ve hvězdách

hlučnost motoru
6

jak se to vezme, vevnitř jsem ho zatím slyšel málo, a že jel jen na dva, jsem si ze začátku ani nějak nevšiml

kvalita sedadel
8

tužší gauče

brzdy
8

přiměřené typu a použití auta, horší bude shánění kotoučů, bojím se, že je budu muset nechat vyrobit

zavazadlový prostor
10

skladný, rovný, lehké sklápění, schránka v boku, ve světě motorů by měli radost






Blesk.cz

Posilte svoji imunitu! Pomůže rakytník, česnek i zázvor!

Posilte svoji imunitu! Pomůže rakytník, česnek i zázvor!

Podzimní plískanice doprovázená rýmou a nachlazením se hlásí o slovo. Imunitu ale můžete nastartovat i s pomocí…

Zkrat moderátora Suchoně v Televizních novinách: Nezvládl jsem to! Nova: Vyvodíme důsledky!

Zkrat moderátora Suchoně v Televizních novinách:…

Moderátor TV Nova Petr Suchoň (36) v pondělí v Televizních novinách neudržel emoce a profesionálně selhal, když…

 

iSport.cz

Nevšední cesta Dobeše za zámořským snem: prioritou škola i uvědomění

Nevšední cesta Dobeše za zámořským snem: prioritou…

Bylo mu šestnáct let, když se rozhodl odejít. Jakub Dobeš nabral směr USA. Cíl? Posunout se hokejově i lidsky.…

Rozhodce o krocích proti Haškovi: Lež, neomluva. Vyzval bych ho na souboj

Rozhodce o krocích proti Haškovi: Lež, neomluva.…

Když si přečetl víkendové vyjádření Martina Haška staršího o tom, že výsledek sporu mezi jeho synem a Spartou…

 

Reflex.cz

Falešný prorok Joseph Kony: Nutil děti ubít své rodiče motykami, pak z nich dělal své vojáky a sexuální otrokyně

Falešný prorok Joseph Kony: Nutil děti ubít své…

Život v Ugandě by mohl být o tolik jednodušší, kdyby nebylo Josepha Konyho. Muže, který je vůdcem ugandské…

Petr Havlík: S Blábolišem na věčné časy a nikdy jinak

Petr Havlík: S Blábolišem na věčné časy a nikdy jinak

Už jsme v tom našem Česku zažili mnohé. Měli jsme tady sarajevský atentát, lánský puč a mnohé další zlomové…