Recenze

Mireon (muž 39 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Audi Allroad Quattro 2.7T

9.54 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi Allroad Quattro, foto 1 Audi Allroad Quattro, foto 2 Audi Allroad Quattro, foto 3 Audi Allroad Quattro, foto 4 Audi Allroad Quattro, foto 5 Audi Allroad Quattro, foto 6 Audi Allroad Quattro, foto 7 Audi Allroad Quattro, foto 8
Audi Allroad Quattro, foto 9 Audi Allroad Quattro, foto 10 Audi Allroad Quattro, foto 11 Audi Allroad Quattro, foto 12 Audi Allroad Quattro, foto 13 Audi Allroad Quattro, foto 14 Audi Allroad Quattro, foto 15 Audi Allroad Quattro, foto 16 Audi Allroad Quattro, foto 17 Audi Allroad Quattro, foto 18 Audi Allroad Quattro, foto 19 Audi Allroad Quattro, foto 20 Audi Allroad Quattro, foto 21 Audi Allroad Quattro, foto 22 Audi Allroad Quattro, foto 23 Audi Allroad Quattro, foto 24 Audi Allroad Quattro, foto 25 Audi Allroad Quattro, foto 26 Audi Allroad Quattro, foto 27 Audi Allroad Quattro, foto 28 Audi Allroad Quattro, foto 29 Audi Allroad Quattro, foto 30 Audi Allroad Quattro, foto 31 Audi Allroad Quattro, foto 32 Audi Allroad Quattro, foto 33 Audi Allroad Quattro, foto 34 Audi Allroad Quattro, foto 35 Audi Allroad Quattro, foto 36 Audi Allroad Quattro, foto 37 Audi Allroad Quattro, foto 38 Audi Allroad Quattro, foto 39 Audi Allroad Quattro, foto 40 Audi Allroad Quattro, foto 41 Audi Allroad Quattro, foto 42 Audi Allroad Quattro, foto 43 Audi Allroad Quattro, foto 44 Audi Allroad Quattro, foto 45 Audi Allroad Quattro, foto 46 Audi Allroad Quattro, foto 47 Audi Allroad Quattro, foto 48 Audi Allroad Quattro, foto 49 Audi Allroad Quattro, foto 50 Audi Allroad Quattro, foto 51
 

Technické info

Přezdívka auta Audinka Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:246000 palivo: LPG počet válců: 6 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 2671 výkon [kW]: 184 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 maximální rychlost [km/h]: 234 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 455 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Jak to všechno začalo:

Už v podstatě od dětství jsem se zajímal o auta. Jak jsem vyrůstal začal jsem číst různé časopisy, chodit po výstavách a různých srazech.

První moje auto bylo Fiat Punto 55S. Začal jsem pracovat a když byla možnost se svézt v něčem jiném vždycky jsem nabídku nadšeně přijal. Už v té době byla mým favoritem značka Audi. Věděl jsem že když představí nový model, bude se mi líbit.

Nicméně Punto jsem prodal po 4 letech kdy mě nikdy nezradilo a už v podstatě bylo na odpis. Přece jen najeto skoro 280000Km.

Objevila se nabídka na koupi vozu Fiat Brava 1.9 JTD. Auto jsem znal od nového vozu takže nebylo co řešit. Sloužil mi skoro 3 roky. Opět bez větších problémů.

V tu dobu uvažoval můj táta o koupi nového vozu. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. Audinku jsem znal věděl že se o ni dobře stará. Jízdní vlastnosti mě vždy učarovali i když jsem jel i na místě spolujezdce. Ale spotřeba kterou jsem nemohl překousnout a navíc jsem vůbec nevěděl kolik za ni bude chtít.

Jednoho dne mi volal že byl v bazaru se zeptat kolik za ni dostane. Když mi sdělil sumu, řekl jsem že ji beru.

Auto šlo do servisu protože nás skoro rok trápili vibrace ve volantu. V servisu na to měli čas takže přes opravu kardanu, která nepomohla zkusili dát nový kardan. Vibrace stále byli akorát ve vyšší rychlosti. Nakonec přišli na to že jsou utržené 3 silentbloky na diferenciálu a že už je to ok. Tak už byla cesta volná ke společnému soužití Audinky se mnou.

Samozřejmě ze začátku to byl obrovský skok ve všem. Jediné co mě trápilo byla spotřeba. Už když jsem o autě přemýšlel věděl jsem že to půjde jen když auto nechám přestavět na plyn. Docela dlouho jsem zjišťoval informace a pořád si říkal že to nějak zvládnu bez toho, ale když jsem se dostal s náklady za benzín na 18000Kč za měsíc tak bylo rozhodnuto. Nechal jsem auto přestavět na LPG. Nádrž mám místo rezervy.

Něco k autu:

Auto má v podstatě plnou výbavu včetně solárního střešního okna, kožených sedaček, navigace s měničem na 6 CD. Chybí pouze vyhřívání sedadel, plně elektrické nastavení sedadel, přední parkovací senzory. Zadní senzory, HF a automatické světla byli dodělané dodatečně.

Auto využívám především k práci. Ze začátku s ním měli někteří zákazníci problém. Uvnitř je vše jak má být. V čem beru Audi jako špičku tak to je hlavně zpracování interiéru. Vždy se do auta těším. Je neuvěřitelně pohodové. Jezdím podvozek na druhý stupeň, tím pádem po dálnicích jezdím do 140Km/h, při vyšší rychlosti se podvozek sám sníží. Bohužel na našich silnicích je auto při nejnižším nastavení dost tvrdé a delší jízda značně únavná. Není to žádný sportovec i když má sportovní srdce. Při nastavení podvozku na nejnižší stupeň auto neuvěřitelně sedí v zatáčkách a docela dobře maskuje vyšší hmotnost, bohužel je k tomu potřeba odpovídající povrch silnice, protože jinak auto docela poskakuje na nerovnostech.

Někdy si říkám že jsem si auto neměl nikdy koupit i když allroad se mi už od uvedení na trh neuvěřitelně líbil a ve své době to bylo podle mne nejhezčí Audi.

Co se týče schopností jízdy v terénu, Audi už asi nevyrobí schopnější vůz v terénu. Auto mě každý den rozmazluje automatickou převodovkou s možností řazení tlačítky na volantu (využívám spíše při brzdění), tempomatem, neuvěřitelným podvozkem a výborným motorem a dalšími věcmi na které jsem nebyl zvyklí.

Je zajímavé že kdokoliv do auta sedne a jede se mnou klidně i pár kilometrů po chvíli žasne na tím jaké je ve voze ticho a pohodlí. Tam kde ostatní auta poskakují audinka jakoby proplouvá. Motor o sobě dává vědět pouze když potřebuji se svižně rozjet nebo rychle někoho předjet. Někdy si říkám že je to škoda, ale vzhledem k určení vozu to chápu.

Snažil jsem se recenzi udělat novou podle svých pocitů. Záměrně jsem vynechal technické údaje kdo chce najde si co potřebuje. Uvítám od Vás všech každou radu na zlepšení i když si osobně myslím že auto nemůže dostat 3x10 takových by tady mělo být opravdu jen pár. Vzhledem k tomu že moji nejoblíbenější skupinou jsou sportovní vozy(bohužel si stále žádný nemohu dovolit) tak budu hodnotit 3x10 pouze tu kategorii. Jinak můžu dát maximálně 2x10 + 1x9 za auto. Nebudu ani oplácet 10. Vždy budu hlasovat stejně. Díky za pochopení.

Všem přeji spoustu šťastných kilometrů














Silné stránky

- motor
- Quattro
- podvozek
- převodovka (bohužel pouze 5 stupňová)

Slabé stránky

- váha
- spotřeba (řeší LPG)
- brzdy

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto servisuji v Top centrum car v Kyjově. Byla provedena oprava kardanu a výměna 3 utržených silentbloků na diferenciálu (myslím si že poslední zůstatek po nehodě). Výměna jednoho zvedacího měchu a minulý týden výměna zadního ostřikovače. Trubička byla prasklá tak jsem raději nechal vyměnit celý ostřikovač. Jinak standartní věci.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Přímo od majitele

 

Novinky v recenzi

22.7.2014 19:06

Problémy s plynem

Dlouho jsem sem nic nepsal. Moc nebyl čas. Konečně jsem vyřešil problémy s plynem byla kompletně vyměněna řídící jednotka (prý byla vyzkratována) nechápu že na to nepřišli dřív ale to je fuk. Ještě byli vyměněny komplet všechny plynové vstřikovače (na záruku). Jezdí to zase krásně i na plyn. Jinak jsem po zimě dělal geometrii ale už něšly povolit ramena tak jsem je nechal vyměnit. A minulý týden jsem měnil réle od solární střechy nešlo přes ně napětí tak foukal ventilátor jen když na auto svítilo sluníčko. Ale trvalo jim než na to přišli.

17.3.2013 09:40

problémy s plynem (Prosba o pomoc)

Už delší dobu mám problémy s jízdou na plyn. Jak kdyby při určité poloze plynu vynechával jeden válec v motoru. Auto se zacně docela chvět. Stačí přidat nebo ubrat a je to v pořádku. Měnil jsem od svíček přes plynové vstřikovače cívky filtry jsou samozřejmostí. Na benzín tento problém není, ale ve firmě kde plyn montovali už si neví rady. Plyn je v podstatě nový. Zůstala jen nádrž a jeden reduktor. Druhý je taky nový a jednotka. Kdyby jste někdo s tím měl zkušenost nebo doporučení na nějakýho rozumnýho plynaře tak mi prosím napište. Už jsem docela zoufalej. Zvažoval jsem i demontáž celého plynového zařízení, ale když už to tam je tak tomu ještě dám šanci :-)

3.8.2012 13:56

Přidáno foto a video A6 3.0 BiTDI

Omlouvám se za kvalitu videa. Na mobilu jsem měl bohužel nastaveno nízké rozlišení na MMS :-(. Stejně jde hlavně o zvuk :-)

3.8.2012 13:31

Audi A6 3.0BiTDI

Tak jsem měl taky tu čest vyzkoušet. A jako velký odpůrce naftových motorů musím smeknout. Ten zvuk je opravdu kouzelný. I na 20 palcových kolech velice pohodlné (i na dynamic) a oproti 550d velice příznivá spotřeba. Dodám foto a video.

27.7.2012 12:07

Audinka je konečně zpátky

Po dlouhém pobytu mám zpět auto. Vyměněné dva měchy, olej v převodovce, těsnění pod hlavou motoru a vše s tím spojené (natlakování hlav ve zkušebně, přebroušení atd.) ventily jsou prý v pořádku. Auto jede a řadí moc krásně. Plyn je v podstatě zdemontovaný takže se musí udělat docela velká revize. Stejně to už chtělo na některých hadicích jsou vidět prasklinky atd.

5.7.2012 20:39

Audinka je v servisu

V pondělí jsem odvezl audinku do servisu. Vypadá to že nám odešel měch. Tak uvidíme co nám sdělí.

29.5.2012 08:38

Technická za námi

bez větších problémů. Akorát včera začal zlobit chladící systém. V servisu na nic nepřišli. Prý byl jen zavzdušněný chladič. Tak uvidíme. Nejspíš nás v blízké době čeká výměna vzduchového měchu. Auto sice drží, ale přes noc většinou padne na pravé přední kolo.

27.5.2012 21:38

Zkušenosti s M550d

Reálná spotřeba v provozu kolem 10 litrů. Jsem zvědav za kolik bude jezdit M5 o moc víc to asi nebude. Kdyby M5 dělali v kombíku a xdrive tak by asi pro naftu šel málokdo.

27.5.2012 21:36

Auto konečně opraveno

Po dohadování se s pojišťovnou (nevěděl jsem jak funguje na 100pro) auto konečně opraveno.

20.4.2012 08:47

Nehoda + foto

Tak do nás bouchl pán a do něj ještě jeden. Před přechodem se řidič nemohl rozhodnout jestli chodce pustí nebo ne a asi na posledním metru to zašlápl. Byl jsem třetí v řadě a 2 auta za mnou nedobrzdili. Naštěstí to odnesl jen nárazník, ale Kia na tom je o dost hůř. Hlavně že se nikomu nic nestalo.

20.2.2012 09:16

16.2.2012

Proběhla výměna rozvodů a dalších věcí s tím spojených. Také olej v převodovce a filtr.

30.1.2012 19:15

Folie

Tak jsem si nechal změřit propustnost předních skel a mám 49.4. Takže fólie musí dolů. Minimálně musí být 70 jinak hrozí pokuta.

25.1.2012 07:29

Nová recenze

Tak jsem se konečně dokopal k předělání recenze. Snad tam nebude moc chyb a bude se líbit. Víceméně oslava toho že mám auto zpět z opravy. Zjistil jsem že servisy neumějí shánět ND. Nakonec jsem čerpadlo musel sehnat sám. Všichni ho sháněli až v Německu.

16.1.2012 10:08

palivové čerpadlo

tak v pátek 13 odešlo palivové čerpadlo. 3 dny po výměně oleje a filtrů. Paráda, takže odtahovka a snad to brzy opraví. Takže čerpadlo není nové nikde v Evropě a nikdo neví kdy bude. Bezva hlavně že se všude mluví o krizi. Tak se pokusím sehnat starší aby auto mohlo jezdit a budu čekat na nové.

12.1.2012 12:23

výměna oleje

už máme najeto 249144Km Audinka má vyměněn olej a vše co je s tím spojené. Brzy nás čekají rozvody a olej v převodovce.

2.1.2012 09:24

nové foto z vytahování uvízlé Octávky

Překvapivě to šlo velice dobře, samozřejmě je mi jasné že nebýt odtahovky vzadu, která auto nadzvednula tak by to šlo o hodně hůř.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Audi Allroad Quattro 2.7T

Další vozy značky Audi



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Nebýt nedobrždění pána a následných oprav které bohužel nebylo vidět tak je to 100% spolehlivé auto

praktičnost
10

Auto velice praktické. Zvlášť na naše silnice.

prostornost
9

Jsou větší auta co se týče kufru. V kabině už asi více prostoru je zbytečné. To mám 190cm

jízdní vlastnosti
9

Díky pohunu Quattro jsou jízdní vlastnosti vynikající. Člověk ocení zvlášť na sněhu a mokru.Je to hlavně pohodové auto i když se sportovním srdcem.

jízdní komfort
10

V pohodlnějším autě jsem nejel, ale záleží jak máte nastavený podvozek. Snažím se jezdit na druhý stupeň. Na nižší stupeň na silnicích v ČR je auto o dost tvrdší. Je to obrovský rozdíl

provozní náklady
7

Dražší pojistka, servis. Spotřeba odpovídá výkonu a váze vozu.

náhradní díly
7

Něco dražší, něco levnější i než fiat.

výkon motoru
9

Výborný, ale už jsem zkusil i auta s výkonem 500 koní takže nemohu dát 10 :-)

spotřeba
7

250 koní, V6 Biturbo, Quattro, automat, vyšší světlá výška, váha skoro 2 tuny. To je rovnice kdy auto nemůže jezdit za 8 :-) Jezdím většinou od 12 do 15litrů

hlučnost motoru
9

Krásně tiché. Všem doporučuji. Kor všem co uctívají naftu.

kvalita sedadel
9

Pohodlné nemají moc výrazné boční vedení

brzdy
7

slabší souvisí s hmotností vozu

zavazadlový prostor
8

dostačující. Kvůli pohonu všech kol výše položené dno kufru.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…