Recenze

Mira83 (muž 41 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda 136

9.23 Uživatelé

Hodnoceno: 43× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda 136, foto 1 Škoda 136, foto 2 Škoda 136, foto 3 Škoda 136, foto 4 Škoda 136, foto 5 Škoda 136, foto 6 Škoda 136, foto 7 Škoda 136, foto 8
Škoda 136, foto 10 Škoda 136, foto 12 Škoda 136, foto 13 Škoda 136, foto 14 Škoda 136, foto 15 Škoda 136, foto 16 Škoda 136, foto 18 Škoda 136, foto 19 Škoda 136, foto 20 Škoda 136, foto 21 Škoda 136, foto 22 Škoda 136, foto 23 Škoda 136, foto 27 Škoda 136, foto 28 Škoda 136, foto 29 Škoda 136, foto 30 Škoda 136, foto 32 Škoda 136, foto 33 Škoda 136, foto 33 Škoda 136, foto 34 Škoda 136, foto 35 Škoda 136, foto 36 Škoda 136, foto 37 Škoda 136, foto 38 Škoda 136, foto 39 Škoda 136, foto 40 Škoda 136, foto 41 Škoda 136, foto 42 Škoda 136, foto 43 Škoda 136, foto 44 Škoda 136, foto 45 Škoda 136, foto 46 Škoda 136, foto 47 Škoda 136, foto 48 Škoda 136, foto 49 Škoda 136, foto 50 Škoda 136, foto 51 Škoda 136, foto 52 Škoda 136, foto 53 Škoda 136, foto 54 Škoda 136, foto 55 Škoda 136, foto 56 Škoda 136, foto 57 Škoda 136, foto 58 Škoda 136, foto 59 Škoda 136, foto 60 Škoda 136, foto 61 Škoda 136, foto 62 Škoda 136, foto 63
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda 136 Rok výroby 1989 Koupeno ojeté najeto [km]:26500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1300 výkon [kW]: 50 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

auto jsem koupil před pěti lety za 5000Kč ve zcela špatném stavu blížícím se rozpadu auta.první co jsme společně s tatkou museli nutně opravit byly brzdy a rozvody ventilů.s autem v tomto stavu jsem jezdil až do skončení STK.poté jsme začali s kompletní renovací protože auto bylo totálně shnilé.všechny plechy jsou vyměněné za nové(původní je pouze střecha).auto je bylo kompletně vyvařeno,udělal se nový lak(doma na dvoře).auto mělo původně šedou barvu což byla jedním slovem hrůza a tak jsme zvolili červenou rally.originální palubovku jsme vyměnili za palubku komplet i s budíkama ze 130.co se interiéru týče přibila ještě mala aparaturka skládající se z autorádia na mp3 Sony,zesilovače 4x150W zn. RAVELAND a tuby o průmeru 35cm téže značkyvtomto stavu jsem s auti jezdil cca1,5 roku.pak jsem sehnal originál elektrony APOLLO,který jsme stříkly do zlata. a s auti v tété podobě jsem jezdil další cca 2 roky.pak jsem zjistil že výkon sériového motoru nestačí a proto jsem se rozhodl k přestavbě.sehnal jsem originál motor z rapida 136 včetně orig. karburátoru s většíma tryskama,úhlovou zadní nápravu a čtyřpístkové brzdy.to vše ve zbědovaném stavu za 1500Kč.takže se opět celou zimu renovovalo.kompletně se zgenerálkoval karburátor,u motoru se snížila hlava,vleštila se sedla ventilů a vetily.vyleštilo se sací potrubí a vymenil se rozvodový řetěz.brzdové třmeny dostaly nové písty včetně těsnění a manžet,ůhlova náprava se kompletně obrousila a zrenovovala a taky jsme kompletně rozmontovali převodovku,všechny ozubená kola,simerinky a ložiska vyměnili za nové díly.kompletně se ješte vyměnily tlumiče.na jaře tohoto roku(2007) se vše namontovalo do škodovky a ještě jsem sehnal a následně namontoval rychloběžný startér z felicie.a s takto upraveným auti jezdím až do dnešních dnů.s vozem jsem dosáhl max. rychlosti 165km/h a průměrná spotřeba činí 6,5 l/100km.s bližící se zimou se mi naskytla výhodná koupě elektronů METEOR II.ty jsem stříkl též do zlaté barvy a obul do pneumatik FULDA MONTERO o rozmerech 185/75 R13.


NOVINKY
28.1.2008
přihlášení přestavby škody125L na škodu136L.
8.-9.3.2008-kompletní výměna uchycení stabilizátoru přední nápravy
15.3.2008-výměna lan ruční brzdy
4.4.2008prosím,všechny kteří by nevěděli o dvojité karburaci značky WEBER na Š136 ať se přihlásí...sháním,přijedu......
5.6.2008-výměna stávajícího basového reproduktoru za nový dvoucívkový 30cm kousek od firmy INFINITY,kompletní výměna kabeláže a instalace kapacitoru zn TOXIC.konečně to duní tak jak si představuju.v dohledné době se počítá s instalací předního systému středových a výškových repro a dále montáž zadního křídla,který už mám doma nachystaný na lak a co nevidět ho namontuji.
28.7.2008_výměna kulových čepů přední nápravy (kuláče mi vydrželi jen dva roky,no hrůza.....vyráběj čímdál větší šmejdy)a dále soustružení zadních bubnů.bubny byly před rokem nové a montovány při vestavbě motoru136 a taky teda moc dlouho nevydrželi....to je ta pověstná polská kvalita.sehnání origo dílů českýho výrobce je fakt nemožný.a dále kompletní stříkání dutin.
7.9.2008-lakování zadního spoileru,přední masky,krytu nasávání vzduchu na přední kapotě a zadního křidélka.
14.9.2008:montáž křídla
27.2.2009:totálně se mi roztrhal výfuk ptže tam mám jen výfuk na Š120.ono když do nádrže leju shell V-power tak se není čemu divit.tak jsem koupil origo vyztuženej výfuk na Š130 ale v dohledné době chystám montáž nerez laděnýho tlumiče....aby to mělo zvukovej projev motoru trošku na urovni
26.4.2009-montáž sportovního laděného výfuku zn.ULTERSPORT.
25.7.2009-kompletní vystříkání dutin,výměna zadních pneu.....uplně ten vzorek mizí před očima....zadní gumy mi vydrží sotva dva roky
2.-4.12.2009:výměna spojkového válce za nový kus,dále výměna klasického zapalování za bezkontaktové a dále provedeny drobné kosmetické upravy interieru(fota dodám)
Duben2011-podfouklé těsnění pod hlavou-původní vydrželo jen necelé dva a půl roku.takže výměna,zkontrolování hlavy,seřízení ventilů a také kompletní generálka karburátoru a výměna palivové pumpy za origo novou ještě z komunistické výroby.dále je potřeba na autě opravit drobné kosmetické vady způsobené zimním provozem.jinak škodovka šlape jako hodinky na to že od srpna 2010 má najeto přes 8000km.ale rok výroby škodovky je už znát.nová fota dodám po opravě laku

Silné stránky

-velmi spolehlivá
-vcelku dostačující výkon cca 70koní
-na škodovku vcelku slušné audio

Slabé stránky

-v dnešní době téměř nemožnost sehnání originálních náhradních dílů.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

vše opravujeme doma takže pohoda

 


Další vozy značky Škoda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
7
výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
5
kvalita sedadel
3
brzdy
9
zavazadlový prostor
3





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…