Volkswagen Passat (2006)
19.5.2012Moje Báwo už začalo mít svůj věk a hlavně kilometry, takže jsem musel začít uvažovat o něčem novějším. Jako první myšlenka byla nahradit BMW dalším BMW,…
Volkswagen Passat 3C/B6 (MarcosBMW)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
-
Nicco 22.05.2012 15:29
« Re: Re: pašák
45tisic v bazare a nasledna vymana vstrekov je podozriva. Bud niekto jazdil na fritovaci olej alebo tam povodne bolo 145tisic. Ak bezny bazar predava auto s tak malym najazdom a mechanicky je ok, tak potom bolo burane. Takze podla gusta.
Teraz pozeram, ze rok 2006, 2.0d a 45tisic. Oukej...
-
-
MarcosBMW 23.05.2012 22:18
« Re: pašák
ahoj, díky za přivítání :-) nyní pár řádků k této diskuzi. Já chtěl určitě automat, jelikož jsem zvyklej...4x4 by bylo uplně super a ještě šíbr se solárním panelem..to je uplně bomba mít v létě vychlazenej interier..ale holt ne všechno se dá při výběru ojetého auta najít pohromadě... zas mám navíc Kessy, které podle mě moc aut nemá ani dnes. No že kolem 100 000 něco odejde s tí mse dá asi počítat, je to jen stroj, co se týče xenonů, ty orpavdu není problém pořešit za 1000 - 1500 kč. Vstřiky už mi dva odešly...stále mě to 40 000 v servisu. Na kulanci mi to u takto starého auta podle mě nevymění a hlavně nyní nechodím už do origo servisu. Na VW foru je týpek co je opravdu umí zrepasovat, se skvělýma referencema..a udělá všechny 4 za 10-15 000 kč!! A umí je opravit tak, že už se ti určitá část nikdy nezničí, takže pro mě jasná volba. Stočenina to neni na 99%, ověřováno u dvou známých v servisu podle VIN, dále v knížce jsou i čísla faktur z origoi servisu, samozřejmě dnes jde vyymslet všechno, ale interier ještě vonělk novotou, kůže ani sedačky nebyly vůbec nijak prosezené, žádné plasty nijak moc zničené..prostě vypadá to fakt dobře, na pojišŤovně prověřováno jestli nebylo bouráno a také ne. V servisu mi bylo řečeno, že člověk občas natrefí na dobrý kus :-) Jinak na tvé auto jsem koukal už hned na začátku, moc pěkné!! Nikdy jsem na VW nebyl ale designově je tento model Passatu orpavdu podařený!-
talio2 24.05.2012 01:27
« Re: Re: pašák
je to tak jak říkáš, ale na kulanci by ti to vyměnili, stačí jim k tomu vyplněná první stránka servisky (první dva servisy) autorizovaným dealerem, což má skoro každý auto .. problém je v tom, že o tý kulanci skoro nikdo neví a pak kupujou lidi nový nebo repasujou.. Koukám, že jsi si to prověřoval stejně tak jako prověřuju auta já, tzn. víc než dost :-) a tak to má být ! .. Viděl jsem interiér Passatu s 350t. km a jeho vnitřek byl lepší než ten můj po 100t km. Kvalita se prostě pozná!
Díky za pochvalu, ať slouží :-)
-
-
-
jupo 20.05.2012 13:55
ja neviem,
pri 45 000 km aby som musel na aute nieco menit ? Ak je toto ta povestna kvalita, tak potom zbohom. Ak musim čokoľvek meniť či opravovať na aute do 100 tisíc km, tak ja to kvalitným výrobkom nenazývam. Možno že v čechách či na slovensku je to normálne, pre mňa však nie. V koncerne sa kvalita vytratila pred takými 15 rokmi, odvtedy to ide dole vodou.-
escorpion 21.05.2012 11:07
« Re: ja neviem,
Súhlasím, spoľahlivé auto musí bez investícii vydržať minimálne 100 tisíc km. Okrem bežnej údržby samozrejme.
Majiteľ riešil iba drobnosti. Xenónová výbojka ? Žiarovky H7 treba meniť každú chvíľu. Horšie by bolo, keby riešil problémy s motorom či prevodovkou.-
-
MarcosBMW 23.05.2012 22:24
« Re: Re: Re: ja neviem,
Já jsem neměnil vstřiky ve 45 000 km to sjem to auto koupil, měnil sjem je po roce ježdění, tady nejde o ty km, těch je málo ,ale stáří je stáří a hlavně BKP motory, bohužel mají Siemens vstřiky a ty jsou dost vadné..na VW foru se toto řeší stále dokola každý den..
-
-
-
Co se týče motoru BKP s 16V hlavou .. když ti odejdou vstřiky (mě ještě neodešly) tak s tím upaluj do autorizovaného servisu a oni ti je vymění na kulanci (zdarma) .. budou chtít vyměnit jen ty vadný, ale můžou vyměnit všechny, to je jen na nich a na tobě jaký budeš při jednání..
Co se týče těch km u tvého passata, jsi si opravdu jistý, že to není stočenina ? Pro mě nemá servnisní knížka žádnou hodnotu, důležitá je servisní historie podle VIN co ti vyjedou v autorizovaným servisu VW, popřípadě CEBIA. Pohybuju se v ojetinách a vím ( a štve mě to ), že když má passat dotažený z NL,B,D najeto 180-220t km tak je pořád v lepším stavu než ten můj, který byl, je a bude provozován na českých tankodromech.
Když budeš mít čas, můžeš kouknout na mýho prasáka [odkaz] >:D
Ať ti auto slouží co nejvíce, co nejdéle a ať se na něj vždycky usměješ když k němu půjdeš ;-)