Recenze

9 Majitel

Mazda 6 GG

9.79 Uživatelé

Hodnoceno: 25× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 6, foto 1 Mazda 6, foto 2 Mazda 6, foto 3 Mazda 6, foto 4 Mazda 6, foto 5 Mazda 6, foto 6 Mazda 6, foto 7 Mazda 6, foto 8
Mazda 6, foto 9 Mazda 6, foto 11 Mazda 6, foto 12 Mazda 6, foto 13 Mazda 6, foto 14 Mazda 6, foto 15 Mazda 6, foto 16
 

Technické info

Přezdívka auta manzelka tomu hovori Plecháč :) Rok výroby 2004 Koupeno nové najeto [km]:116000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 89 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 196 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 490 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Model pred faceliftom. Az na tvar a "farbu" zadnych svetiel stale moderne tvary. Farba neurazi a je hlavne prakticka. Interier je celkom moderny, plasty vzhladom k triede kvalitne, sedadla jemne nadpriemerne, volant stale vyborny. Stredova konzola trochu neprehladna, facelift to uz ale vyriesil.
Motor ma napriek slabsim paperovym parametrom slusny zaber niekde od 1900 do 4500 otacok, je hlucnejsi, ale podla mna ma na diesel celkom prijemny zvuk. Spotreba oleja je pol litra az liter na 20 000 km, v zabehu - za prvych 20 000 km to bolo viac.
Dokupil som zadne parkovacie senzory a rozsiril existujuce pridavne kurenie Webasto na plnohodnotne nezavisle kurenie.

Silné stránky

- slusny motor, kultivovany, siroky rozsah pouzitelnych otacok
- vyborna prevodovka, kratka radiaca paka, kratke a presne drahy radenia (trochu chyba 6.prevodovy stupen)
- hydraulicky posilovac riadenia - vyborna spätna väzba, ale riadenie mohlo byt strmsie
- nizky, skoro az sportovy posed
- Vnutorny priestor napriek kratkemi razvoru nadpriemerny, auto je siroke, za mna sa da bez problemov sadnut (mam 185 cm).
- Kufor je priestranny (skoro 500 litrov), slusne rieseny, po sklopeni zadnych sedadiel rovna podlaha.
- Kurenie v zime vdaka pridavnemu kureniu velmi rychle
- Klima ticha a ucinna
- BOSE hudba celkom na urovni
- vyborne xenony
- slusne jazdne vlastnosti, dobre nastavene DSC (da sa vypnut)
- po "nastaveni" presny PP - co sa tyka spotreby
- slusna spotreba - kombinovana vyrazne neprekracuje paperove hodnoty aj pri vyraznom prekracovani povolenych rychlosti
- celkova kvalita je na vysokej urovni, ziadna korozia, vsetky povodne diely (okrem prednych brzdovych platniciek)

Slabé stránky

- Sedadla nie su zle, su prijemne tvrde so slusnym bocnym vedenim, ale chyba mi dlhsi sedak a aj dlhsie operadlo. Opierkam hlavy chyba aj nastavenie sklonu.
- iba dojazdova rezerva
- chyba sekvencne ovladanie okien okrem vodicovho
- menej odkladacich priestorov (chyba mi napr. priestor na velku PET flasu)
- schranka pred spolujazdcom nie je klimatizovana ani vystlana makkym materialom, takze tam predmety hrkocu
- PP mohol mat viac funkcii
- aerodynamicky hluk pri dialnicnych rychlostiach, ale zvykol som si :)
- hlucne povodne pneu Brigestone Turanza, rychlo sa opotrebavali, vymenene za Firestone Firehawk TZ200 - su tichsie, pomalsie sa opotrebuvaju, ale ostatne vlastnosti su mierne horsie ako povodne Brigestone

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis je na Slovensku slaba stranka Mazdy. Slabe pokrytie znackovych servisov, neochota, dlhsie cakacie doby atd. Skoro nikde nie je moznost byt napr. pri vymene oleja.
Jediny vaznejsi problem bola vymana SCV ventilu. O tomto probleme Mazda vie a meni to nanestastie iba tym, ktorym sa problem prejavi
Dalsi problem nastal pri "odbornej" montazi Webasto sady nezavisleho kurenia, kde mi toto zapojenie museli opravovat v rakuskom servise Mazdy. Inak vsetko v poriadku okrem sem tam nejakeho pazvuku, ktoreho povod je potrebne najst a niecim vytlmit.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto som kupil nove v Rakusku, vybava Evolution II :) , ktora zahrna prakticky plnu vybavu okrem vyhrievania sedadiel, koze a navi.
Na auto som cakal 4 mesiace, v salone boli prijemni, vsetko prebehlo ako malo.

 

Novinky v recenzi

11.2.2008 00:00

januar 2008:
Auto predane a odovzdane novemu majitelovi
Kupil som pre zmenu Toyotu Avensis sedan D-4D 150k Exclusive


Další vozy Mazda 6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
8
náhradní díly
6
výkon motoru
7
spotřeba
8
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
7
brzdy
8
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

První žena v čele Karlovy univerzity: Novou rektorkou bude Milena Králíčková (49)

První žena v čele Karlovy univerzity: Novou…

Novou rektorkou Univerzity Karlovy (UK) byla v pátek zvolena dosavadní prorektorka Milena Králíčková. Od…

Učitelka Maruška (50) zůstala na tři děti sama, manžel si vzal život! Kvůli dluhům za sázky

Učitelka Maruška (50) zůstala na tři děti sama,…

Ze dne na den přišli o život, jaký znali. O úplnou rodinu i důvěru v nejbližšího člověka. Takový je příběh paní…

 

iSport.cz

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

Přestupy v extralize ONLINE: Barinka posílil Porubu, ta bere i Švéda

Přestupy v extralize ONLINE: Barinka posílil Porubu,…

Podpisy, přestupy, výměny, příchody borců ze zahraničí i zajímavosti. Všechny extraligové transfery sledujeme…

 

Reflex.cz

Profesorka Milena Králíčková: Díky bohu, že výběr pohlaví dětí u nás zákony zakazují

Profesorka Milena Králíčková: Díky bohu, že výběr…

Poprvé od roku 1348 bude stát v čele naší nejstarší a nejznámější univerzity žena. Rektorkou Univerzity Karlovy…

Vystrčil: Jde o zdraví prezidenta Zemana, dělám správnou věc, není to puč. Kancléře Mynáře bych odvolal

Vystrčil: Jde o zdraví prezidenta Zemana, dělám…

Konat je moje povinnost, dělám dobrou a správnou věc, nemám z toho radost a není to puč, je to i o statečnosti a…