Diskuse

Mazda 6 (2006)

29.4.2007

Zoom-Zoom: All children instinctively know it. A few adults still remember it. One unique car company refuses to outgrow it. In grow-up language, it…

 

Mazda 6 (GuitarsHero)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.2007  21:24

    9

    Pridaj este prosim obrazky interieru a bude 10, zatial 9 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.2007  21:27

    hodnocení

    Jak jsem psal k jine 6. Todle auto sem původně chtěl. Je to docela luxusní a je s tim parádní svezení. Jinak pěkná barva. Za 10 :yes: ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.2007  15:57

    hodnocení

    Proč si mi dal dvojku??? Dávám dočasně dvojku taky, ale jest-li to změníš napiš mi já to taky změnim!!!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 30.04.2007  19:25

      « Re: hodnocení

      Ahoj! Neber to osobne. Mal som pred tym Lagunu v diesly a "vdaka" tomuto autu dakujem, ze mam teraz Mazdu. Mal som s nou tolko problemov, ze som uz nemohol a predal som ju. Sorry ale Renault uz nikdy. Preto ta dvojka, prepac. Ale uznavam, nemalo to byt take emocionalne, preto som zmenil na 5 ;)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.04.2007  19:34

        « Re: Re: hodnocení

        V pohodě!!! Mimochodem pěkné auto dávám 8bodů!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.2007  18:55

    spotřeba oleje

    Jak to vypadá u Tvého motoru se spotřebou oleje. U Zetecu E 1.8i (má mazdí původ) ve focusu mi olej klesl na měrce z horni na spodní rysku za prvních 5000 km (3/4 litru). Potom postupně spotřeba klesla asi na třetinu, takže mi olej vydržel akorát 15 000 km (servisní interval).
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 01.05.2007  19:27

      « Re: spotřeba oleje

      Olej som pozeral asi pred v 12tisic a bol na maxime ... ziadne straty, az mi je to divne ;-) Pozriem znovu tento tyzden.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.05.2007  20:41

        « Re: Re: spotřeba oleje

        Tak to je fajn. Velkou spotřebu oleje má snad jen motor 2.3i před faceliftem.
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 08.05.2007  22:24

          « Re: Re: Re: spotřeba oleje

          Kontroloval som ten olej. Stale plno a uz za chvilu idem na garancku. Takze spotreba oleja je minimalna zatial ... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lavet" [80.188.195.XXX] 14.05.2007  17:35

      « Re: spotřeba oleje

      Mam Zetec 2.0 a zere mi taky, tak 1 litr na servisni interval, nic tomu neni, emise vporadku, nicemu to nevadi, ale nemam z toho dobry pocit. Predtim sem mel vw a za 6 let sem nedolil vubec nic.
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 01.05.2007  21:00

    Hodnotenia

    Da sa nejak zistit, kto mi dal aky pocet bodov bez toho aby som prechadzal vsetkych uzivatelov rad radom pojednom? To by som chcel asi vela, pravda?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  18:06

    Moc pěkná recenze a fotky

    Pěkná, pěkná, pěkná.... Dávám 9 b. Díky za Vaše hodnocení mojí Mazdičky.... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 08.05.2007  22:22

      « Re: Moc pěkná recenze a fotky

      Dik, dik, dik ... aj ja som Tvojej M6 dal za 9 len koli tomu, ze je pred FL. Moja je po FL a pises, ze tymto davas za 10. Tak ako? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2007  09:13

    hodnocení

    auto: 9b; popis a zkušenosti: 10b; fotky: 8b --- celkem: 9b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2007  22:25

    8b

    Japonský design mi nic moc neříká, ale dávám 8b...Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 08.05.2007  22:14

      « Re: 8b

      Dik! Design nebolo to prve a jedine, koli comu som Mazdu kupoval. ;-) Design je tiez kazdeho individualna vec a v danej triede nie je podla mna naozaj krajsieho kombika ako M6. Kazdopadne Tvojmu Jagovi som dal za 9 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 08.05.2007  12:39

    body

    celkově hodnotím za 9B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2007  23:00

    Krasa

    Hey, mas celkom pekne auto, ale hlavne kvalitne fotky s nadhernou prirodnou sceneriou, kde si to fotil? Tam chcem ist na dovolenku:) Hodnotim vysoko.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 08.05.2007  23:16

      « Re: Krasa

      Ahoj! Dakujem za hodnotenie aj pochvalu. Fotene to je v Zdiary v Beliankych Tatrach - jedno z najkrajsich miest na svete! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.05.2007  23:38

        « Re: Re: Krasa

        Dik za inspiraciu, ani som sa moc nemylil - som to tipoval na nejake tatry:) Boli tam aj cesticky vhodne pre horsku cyklistiku?
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 08.05.2007  23:44

          « Re: Re: Re: Krasa

          Cyklistov tam bolo dost ale kam chodili to ja neviem. My radsej sup - hore do kopcov a tam Ti je bycikel na nic. Ale skus pozriet sem [odkaz] alebo kup nejaku cyklomapu. Prijemnu dovosku! My tam toto leto zase urcite ideme :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 09.05.2007  00:01

            « Re: Re: Re: Re: Krasa

            tak sa tam vidime :yes: Idem pozriet tie mapy...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.248.7.XXX] 14.05.2007  18:05

            « Re: Re: Re: Re: Krasa

            Nazdar, mas nejaky penzion v tom ziari, s ktorym mas dobre skusenosti? Ktory je tam taky naj? Vidim, ze ich je tam viacej peknych...
            • 00 Reagovat !

              foto GuitarsHero

              GuitarsHero 14.05.2007  19:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasa

              Ahoj, neviem ako v Ziary ale v Zdiary skus penzion Enrico :yes:
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.05.2007  22:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasa

                jasne ze som myslel zdiar:) diky! :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto GuitarsHero

                  GuitarsHero 14.05.2007  22:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasa

                  Saak ja viem ;-) Ak budete planovat, treba si zavolat dopredu (aspon mesiac dva, podla toho kedy chcete ist) dohodnut sa s domacimi a je to. Tak to robime my a zatial stale pohoda a spokojnost. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2007  16:50

    hodnocení

    pěkný !!!!! dávám 10bodů ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2007  18:07

    muxa

    Za recenzi a fotky 10b!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  06:53

    Není co dodat

    nemá to chybu,skvělá recenze!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 12.05.2007  10:46

      « Re: Není co dodat

      Dakujem! :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.05.2007  19:46

        « Re: Re: Není co dodat

        10Bodíčků,zasloužených.Má to styl :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 14.05.2007  19:53

          « Re: Re: Re: Není co dodat

          Dik! Tvojmu Meganiku som dal 9, tak ako aj ty sam :) Ale hlavne koli Tvojej desiatke a koli tomu, ze je to benzinacik. Renault diesel som mal ale uz nikdy viac - bohuzial. Tak nech Ti tento sluzi! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.05.2007  21:20

            « Re: Re: Re: Re: Není co dodat

            >:-[] :yes: :yes: super
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 13.05.2007  20:16

    Hodnocení

    Díky, hodnocení oko za oko chápu a v žádném případě ti to nevyčítám. Jen bych chtěl na svoji obranu podotknout, že v okamžiku mého hodnocení jsi neměl recenzi a fotky ve stavu jako nyní a proto jsem ti dal 7, což byla v daný olamžik odpovídající známka ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 13.05.2007  21:00

    Žlutá mazda

    Pěkně udělaná prezentace výborného auta. Mazda 3 or 6 sedan, byla první auta o kterých jsem uvažoval po rozhodnutí, že koupíme nové auto, a zůstala jako jediný protikandidát. Nevím co jsi myslel heslem "žlutá mazda". Trkni mně! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  22:33

    Kola

    Prosím o více fotek kol, děkuji.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 13.05.2007  22:59

      « Re: Kola

      Ahoj Jaro. Priznam sa, ze teraz neviem ci si robis srandu alebo to myslis vazne ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  07:26

    Parada

    ...ak pises, ze moje auto je pekne, tak tvoje je krasne, nadcasove a spolahlive, z rodinnych dovodov sa budem zachvilu pozerat po sedanoch a mazda 6 je jednym z horucich kanditatov :-) vela stastnych kilometrov prajem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  14:10

    MAZDA

    dlho spekulujem co kupit ako rodinne auto a toto auto je horuci adept akurat chcem diesla a combi.Diesla prave preto ze to bude combi. Ako pises dizajn je nadcasovi -jak vonkajsi tak aj vnutorny, ale hlavne ten motor je super a jeto japonec - tak aj preto.
    Napis aj niake negativne skusenosti...
    Davam 9
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  21:08

    Recenze

    Teda, takhle rozsáhlou recenzi už jsem dlouho nečetl, samé zajímavé informace. Pěkné fotečky - 10b - samozřejmě i za autíko, které jsem měl taky v merku než zvítězila Honda :-).
  • 00 Reagovat !

    foto mitak

    mitak 15.05.2007  00:47

    Konečně :-)

    Doplnils informaci, žes auto kupoval "rozumem" a taky jsi vysvětlil své hodnocení, takže dávám zaslouženou a skvělou osmičku, která si myslím je z mého pohledu hodnocení známka, která vypovídá o tom, jak moc mám mazdu 6 rád. Ještě jednou připomínám, že při hodnocení existují i daleko nižší stupně a že na rozdíl od tebe hodnotím auto i recenzi v globálním měřítku všech tříd a cenových kategorií ;-) Což se samozejmě nevztahuje na hodnocení vlastního vozu ;-) :-) :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.05.2007  00:48

      « Re: Konečně :-)

      Ba ne, dávám radši za devět, mazda 6 je přece jen něco víc ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  11:40

    10b

    Za pěknou recenzi si je zasloužíš! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  13:29

    Proč...

    ...píšeš, že jsi dal mému Jagu za 9, když mám od tebe 8? Podle stejného modelu ti dávám 7b (dokud to nevysvětliš, pak to opravím).
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 15.05.2007  13:48

      « Re: Proč...

      To neni mozne! :-O som sa urcite uklikol... a na ospravedlnenie davam za 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.2007  19:48

    9b

    Původně jsem dal osm, ale byla to chyba, způsobená nočním hodnocením a mou ospalostí, takže jsem se nechal odradit na první pohled trochu nepřehlednou recenzí, teďka jsem si jí prošel a za recenzi dávám 10b, přidej ještě trochu příběhů ze života, to je to o čem tyhle stránky jsou, technický data si vyčtu všude. Pak budeš mít šanci na desítky...
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 20.05.2007  23:19

      « Re: 9b

      Dik! No ak bude cas a chut, pridam ... nejak to koli bodom nerobim, skor koli sebe a inym, kto ma zaujem si nieco precitat. Bodovanie by som najradsej zrusil! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 18.05.2007  17:12

    9b

    Odo mna za 9b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.2007  21:30

    ???

    Proč mám od tebe 5bodů??? Dávám ti taky 5, až to opravíš zvednu své hodnocení!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 21.05.2007  23:02

      « Re: ???

      Ahoj, a coze sa stalo? Ved sme to tu uz preberali. Pozry sa do tejto diskusie vyssie, kde sme sa o tom bavili ;-) Ja som dal 5, ty si to akceptoval s mojim vysvetlenim preco a dal si 8. Teraz sa divis, preco mas 5 znovu? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 21.05.2007  23:08

      « Re: ???

      Len este dodam, ze ak Ti ide o body, kludne Ti dam 10
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 22.05.2007  20:52

    No pekne!

    Prave mi nejaky uzivatel znizil karmu z 6,69 na 6,59 - dat jednu desatinu dole pri priblizne 80 hodnoteniach je dost skok, a dotycny inzinier mi musel dat aspon peknu jednicku. Ale asi si to pomylil so znamkovanim v skole. Kazdopadne, by som uvital aspon dovod ale takyto zbabelci na to nemaju odvahu ani gule. Kaslem ale na nich :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.2007  10:54

    Solidni recenze

    Dobrá práce! Za 9b....mazda to je jazda ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vasek-M-

    Vašek M. 24.05.2007  21:05

    10

    Super auto-stále jedno z nejhezčích kombi na trhu!
    A ty tvoje fotky, krása! Tatry mám rád, loni jsem tam byl na dovolené a letos se možná vrátím.. ;-)
    Takže samozřejmě 10.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 24.05.2007  21:11

      « Re: 10

      Dik! :yes: Mozno sa v tych Tatrach uvidime, ani jedno leto tam nemozem chybat - moj druhy domov ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 24.05.2007  21:17

    Superrecenze!!!

    Superrecenze, superfotky, superbrat, superauto. Dávám super 10!!!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 24.05.2007  21:21

      « Re: Superrecenze!!!

      Dik superbodovac >:-[] Mas to tam odo mna tiez - nech nam sluzia teda ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.2007  13:10

    Mazda to je jazda! 10b

    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.2007  23:09

    Brutální recenze

    Dávám 9b, krásně jsi to napsal!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.2007  11:10

    hodnocení

    Tak jsem ti dal už 10 bodů.
    :yes: :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 26.05.2007  21:18

      « Re: hodnocení

      :-) aha, tak to prve hodnotenie bolo ako v skole, uz chapem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.2007  10:51

    10 b...

    Tak s touhle recenzí sis dal opravdu hodně práce...a auto je parádní... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 27.05.2007  11:39

      « Re: 10 b...

      To vies, dlhe zimne vecere ... ach co to trepem >:D Dik :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.2007  14:25

    ROZVODY

    V silných stránkách máš napsáno, rozvoďák - řetěz? To auto má vážně řetěz??? Jinak dobrá recenze a auto, zatím sem dal 9, ale je to tak mezi devět až deset. Ještě uvidím. Jenom po přečtení téhle diskuze nechápu to handlování z body. Všiml jsem si, že se tu rozmáhá pravidlo co dostaneš to dáš, ale tak nějak doufám že majitel Mazdy by se k tomu nemusel připojovat. Tak jednu jsi mu tu Lagunu ohodnotil pětkou tak si za tím stoj!! To kdyby z tebou každý přišel že chce deset tak mu ji dáš? Potom hodnocení postrádá smysl!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.05.2007  14:29

      « Re: ROZVODY

      Jo a co přesně znamená tvoje motto v překladu? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 29.05.2007  19:26

      « Re: ROZVODY

      Retez retez - vsak mazda nie? ;-) Dik za hodnotenie! No, bodovanie uz zmysel stratilo davnejsie - hoci sa to v poslednej dobre trosku lepsi. Ja som napisal recenziu pre ludi a koli ludom - nie koli bodom. A ano, ak niekomu mozem spravit pekny den tym, ze mu dam 10, tak mu tu dasiatku dam :-! A to motto znamena: Nechcem zmenit svet, nechem aby svet zmenil mna! Ozzy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.05.2007  21:32

        « Re: Re: ROZVODY

        Jo dík, já sem totiž slyšel podobné, uplně super, ale naprosto opačné, proto mě to zarazilo, znělo nějak takhle. Aby jsi mohl změnit svět musíš, nejprve nechat svět aby změnil tebe. Nebo něco v tom smyslu, ale to je jen tak na okraj! S těma rozvodama, jsem to vážně netušil, mám tady 626tku a ta má tedy rozhodně řemen. Musím říct, že je to pro mě, šok, asi jako kdyby jsi my řekl že tvoje auto jezdí na vodu. Vždyť řetěz je po všech stránkách, vyjma životnosti, překonaná záležitost. co se týče rozvodů. Nevíš o tom něco bližšího a určitě ses nespletl?
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 29.05.2007  21:39

          « Re: Re: Re: ROZVODY

          Preco prekonana zalezitost? Retaz nepusti, remen ano. A ak pusti - je to dost velky problem. Stiahni si nejaku dokumentaciu z [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 29.05.2007  23:16

            « Re: Re: Re: Re: ROZVODY

            No mrknu na to, jak říkám, řemen máme už my v 626stce. Je to divné. Jinak řemen může samozřejmě přeskočit, ale pokud je všechno jak má tak nepřeskočí. No to je jedno, dik za info.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "pate" [88.100.218.XXX] 14.08.2007  12:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: ROZVODY

              když se mrkneš řetízek prožívá nový návrat čím dál víc nových aut s ním jezdí materiály šli dopředu a výhody řetězu opět předčily řemen
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.01.2008  17:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: ROZVODY

              Jen pro tvoje info...pokud máš 626 v benzínu(nevím jak diesel)můžeš být ohledně rozvodů vklidu,protože motor se ti nemůže potkat!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.2007  14:43

    Re: Známka

    Odo mňa máš 10b! Mazda sa mi páči, určite to ide parádne, len jedna vec čo sa mi nepáčila keď som bol si ju vyskúšať bolo, že ma tenké dvere resp. tapacirum! Ale inak v pohode!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.2007  18:05

    hodnotenie

    Mas pekne auto.10 b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 30.05.2007  22:16

    hodnocení

    Opravuji mé obodování z 9 na 10. I když 10 dávám jen skvostům a AR, ale recenze je špičková.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 30.05.2007  23:13

      « Re: hodnocení

      Dik! Moje hodnotenie tvojej Alfy tam mas uz dlhsie ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 31.05.2007  10:12

    citat

    this is not... dost dobra pesnicka, za to by som ti dal aj viac ako 10 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kuka

    Kuka 16.06.2007  00:10

    Mazda 6

    Tomu říkám recenze, přímo test. Tohle auto se mi od představení velice líbilo. Kdybych kupoval v téhle třídě ještě bych uvažoval o Honde Acord. Kdyby to byla Mazda tak bych bral sedana. Barva paráda, 2 L musí běžně stačit. Supr, 10b.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.06.2007  00:35

      « Re: Mazda 6

      A co ta 330 BMW? To by si si asi dies dal povedat :) 3-er patri tiez do triedy, ale s tymi 3-litrami je uplne inde...
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 16.06.2007  10:31

      « Re: Mazda 6

      Dakujem :-) A mas pravdu, nie som ziaden pretekar a 2L bezne uplne staci, a stale tam ma prebytok vykonu, ktory sa da pouzit ked naozaj potrebujes. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.2007  00:34

    Paradna recenzia!!!

    :yes: Asi najlepsia, aku som zatial cital. Urcite je pri popise kazdy trochu subjektivny, nejaku tu chybu svojmu milacikovi mozno prepaci... Ty si ale popisal vyborne, mas podobne nazory, ako ja, ze sa nesnazis nikoho presviedcat. A auto si si zamiloval, bodaj by nie.

    Jasne, ze aj o MAZDA 6 som uvazoval. Velmi podobna cena. Benzinove (2.0, 2.4), a teraz aj 2.2 diesel ma podla mna lepsi HONDA, cena je skoro rovnaka, mozno LIST PRICE pri HONDE trochu mensia, ale napr. MAZDA pred nedavnom mala uplne strasne zlavy, kolega tak kupil sedan 1.8.

    Uricte ale ak by om uz mal vacsie deti a chcem KOMBI, napriek mojmu H-POSITIVE by MAZDA 6 predstihla ACCO. Je dizajnovo krajsia. Nie som si isty, ci by som nezobral este nieco ine (nemecke) v pripade KOMBI, ale z Japonskych KOMBI ma MAZDA urcite najkrajsi dizajn, to so si isty. Bezpecnost bude tiez pri MAZDE o kusok pred HONDA, myslim. Dalej porovnavat nebudem, aby som tu nerozputal nejaku vojnu :)

    Inak len BTW, MAZDA WGN som v ruke este nemal. Ma v nejakej vybave tiez tu hracku s dialkovym ovladanim kufra (otvorenie, aj zatvorenie!!!)ako ACCORD TOURER? Ak by aj nemala, fakt je MAZDA v KOMBI podla mna lepsia, to sa len pytam.

    A ked uz teda aj body, tak jasne 10, mozno pre mna viacej 10, ako ja neviem - ta krasna BMW M5, co tu je (lebo ta ma zatial malo fotiek), mozno viacej 10 ako RS4, lebo mas recenziu fakt brilantnu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 16.06.2007  10:43

      « Re: Paradna recenzia!!!

      Dakujem za nazor. Zda sa, ze mame obaja rovnaky pohlad na auta :yes: Ja mam rad pekne auta a hoci aj vlastnim Mazdenku a som na nu trosku zatazeny, nemam naozaj problem povedat, ze uauu toto je krasna Honda, Toyota, bavoracik alebo akekolvek ine auto...

      Jedina speci hracka v dialkaci nie je na kufor ale na otvaranie vsetkych okien pri odomykani auta, co ocenujem teraz v lete. Ked podrzis asi 2-3sekundy tlacitko na odomknutie auta, stiahnu sa vsetky okna na Mazde a trosku prevetras interier pred tym ako tam sadnes. Nic super specialne, ale fakt to pouzivam teraz v lete, hlavne ked auto dlsie stoji na slnku, kedy moze teplota vnutry vystupit aj na 50stC na priamom slnku.

      Tak prajem vela stastnych kilometrov a nech nam ti japonci sluzia. Ty si uz ako som cital Japanese-positive pekne dlho, ja som len zaciatocnik, kedze Mazdu som kupil pred necelym rokom. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.06.2007  00:42

        « Re: Re: Paradna recenzia!!!

        To otvorenie vsetkych okien je super vec (na HONDE chyba), kolega to ma na OPEL VECTRA, velmi mila vec podla mna. On kupil auto od otca a dlho nevedel preco sa mu niekedy okna otvaraju, chcel uz auto brat do servisu, ze blbne elektronika. A ejhle, ono to tak ma byt.

        Obom nam urcite prajem tiez vela stastnych kilakov.

        Snad by som este len povedal o oleji. Mazdy zvyknu trochu papat, ale hlavne ten 2.3 motor. Menil si ale az po 20 000km? Ja si myslim, ze by nebolo zle menit uz po 10, hlavne ak relativne casto jazdis len po meste a tym padom kratke trasy. To je jedna z veci, kde neverim reklame, moze mi vyrobca oleja tvrdit kolko chce, ze vydrzi 20 000km... Ja som menil po 10 000 a uz bol pocernejsi, po vymene bolo citit, ako je motor zas tichší.

        Včera som videl inak M6 2.3 MPS. Super, škoda, že na také som už nemal, cenou je niekde inde. A naozaj by som ako auto na bežné používanie TURBO nechcel. M6 MPS je ale supa. Nerozumiem len trochu, ze Mazda 3 MPS nie je 4x4...
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 17.06.2007  10:18

          « Re: Re: Re: Paradna recenzia!!!

          Asi by to mali skombinovat, mne by sa niekedy zislo aj to automaticke otvaranie/zatvaranie kufra. Uvidime co ponukne nova M6 tento rok.

          Co sa oleja tyka, mozem Ti zodpovedne povedat, ze teraz mi vobec nemyzne, co je az podozrive. Mam asi 2 mesiace pred vymenou (mam cca 18200km) a olejova vana je stale plna a riska na maxime. Je pravda, ze po meste jazdim pomenej. Je to 2.0i motor ale viem o vacsom zrani oleja v 2.3i to ano. Kazdopadne dvojliter olej nijak vynimocne nezere, teda takmer vobec ... neviem, ci je to motorom alebo som tak dobry jazdec ;-)

          MPS je delo, videl som M6 minule v zltej farbe a podlomili sa mi kolena. M3 sice nie je stvorkololka co je skoda, ale aj tak je to v danej triede spicka!
          Toto si videl? [odkaz]

          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 17.06.2007  14:45

            « Re: Re: Re: Re: Paradna recenzia!!!

            Inak ja by som Ti aj tak doporucil menit olej v skratenejsich intervaloch, tak po 15 000, ked nejazdis po meste. Podla mna tak motoru pomozes. Ropzraval som sa uz s mnohymi servisakmi a vacsinou to tvrdia, aj ked reklama je reklama.

            Jeden sportovy novinar uz mal MAZDA 3 MPS a hvoril, ze to gumuje pri rozjazde este na 4-ke, proste uz tak brutalny vykon nemoze predny nahon plne zvladnut. Ma sice samosvor na zakruty, ale aj tak. Inak ale fakt spicka, ked je to rozbehnute, tak to je asi koniec :)

            Inak novy ACCO vraj bude mat aj 2.3 motor s TURBOM, aj bude stvorkolka SH-AWD. Koncept vyzera super, som zvedavy. Otazka je co vsetko sa dostane do EU, ja som trochu skeptik. Tiez som aj zvedavy na novu M6, ved klasicky maju byt predstavene klasicky prakticky naraz :)

            • 00 Reagovat !

              foto GuitarsHero

              GuitarsHero 17.06.2007  17:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paradna recenzia!!!

              Dik za radu. Asi mas pravdu. Zavolam si tam na buduci tyzden a objednam sa na vymenu. Ved aj tak je to uz jedno teraz ;-)

              Accord s 2.3i turbom a AWD? A jeje! To bude bomba! >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 17.06.2007  20:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradna recenzia!!!

                Otazka toho ACCO je, ci bude dopriate europskemu trhu(comu moc neverim), naprilkad moznost volby 4x4, ci 2.3 s TURBOM. Bola by to ozaj bomba (aj ked ja by som asi opat do TURBA nesiel). A zas az tak ma nov ACCO netrapi, svoj mam urcite aspon na 5 rokov ;-)

                S tym olejom urcite urobis dobre, neskor vymeniaj skorej, ako budes mat garancku. Ked jazdis len dlhe trate, menil by som na Tvojom mieste tak kazdych 12 000 az 15 000, ale skor asi tych 12 000.... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto GuitarsHero

                  GuitarsHero 27.06.2007  22:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradna recenzia!!!

                  Dnes som bol na garancke po roku. Vsetko je OK! :) Pytal som sa aj servisaka na tych 20tisic a vyslovene mi to neodporucal. Vraj auto je takto nastavene a skor ako rok resp. 20tisic nema vyznam menit olej. Vyslovene som mu hovoril, ze to chapem ako marketingovy tah a som ochotny prist skor. Hovoril mi, ze to s tym nema nic spolocne a hoci by na tom aj zarabali a je mu to jedno, jednoducho mi to neodporucil.
  • 00 Reagovat !

    foto mura11

    mura11 05.07.2007  13:52

    10b

    kvalitní recenze i fotogalerie :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto vl-sl

    vl.sl 12.07.2007  15:06

    Benzin nad diesel???

    Velmi kvalitni recenze,ja se ted poohlizim po noveejsim auticku a tak ctu a hledam.Touto recenzi o vyhodnosti ci nevyhodnosti benzin-diesel jsem se opet posunul blize k benzinu.Je to presne tak jak pises,pro soukrome ucely se diesel tolik nevyplati.Pokud firma koupi 100 aut a kazde najede 70tkm rocne a maji Xlet servis zdarma opak neni co resit,ale je opravdu velmi zavadeji se koukat puze na ukazatel spotreby,musi se to vzit a zpocitat komplexne!At to svisti bez poruch dal.Apropo Mazda 6 je na 1.miste co se tyce spolehlivosti v 100.000km testu v AUTO BILD!!! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 17.07.2007  22:16

      « Re: Benzin nad diesel???

      Ahoj a dik! Som rad, ze som mojou recenziou aspon trosku pomohol k rozhodovaniu. Ak budes mat akekolvek otazky, kludne mi napis, rad zodpoviem! Alebo sa vela dociatas vseobecne o Mazdach na [odkaz] Teda aby som pravu povedal, o Mazda 6 sa tam velmi vela nedocitas, lebo s tym autom nie je v podstate co riesit ;-) Ono totiz funguje presne ako ma a ja tam posledny rok len lejem benzin a vodu do ostrekovacov. Pred asi 2 tyzdnami som bol na garancke po roku na celkovu prehliadku a bolo mi povedane, ze auto je v tip-top forme. Tak prajem stastnu ruku pri vybere a daj vediet ako si sa nakoniec rozhodol. :-)
      PS: inak ak nechces kupovat macku vo vreci a sustredis sa hlavne na kvalitu, tak ako ja, tak mazda6 je podla mna idealne auto overena mnohymi uzivatelni este pred faceliftom (to ten test v AutoBilde - ja som ho tiez cital pred kupou a dost na mna zaposobil). Takze kupit ju a este po facelifte, kde poodstranovali nejake muchy je podla mna ta spravna volba :yes:
      PS2: o rozhodovani benzin vs. diesel ani nebudem viac pisat. Pokial naozaj nenabehas rocne minimalne 30tisic tak diesel nekupuj. Plus dalsie dovody, ktore som popisal v recenzii ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [86.49.90.XXX] 05.08.2007  02:25

    Tak tohle

    autíčko má švagr, tedy ne kombíka, za 3 roky najel 127 000 km a zatím neměl jedinou závadu. Tak ať to máš stejné a dlouho si ho užíváš jako teď. Ten losi test jsi prováděl sám, nebo plně naložený rodinkou? Pěkná recenze, dávám 10, nijak se nerozpakuju. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 18.08.2007  22:28

      « Re: Tak tohle

      Ahoj a dik! Zatial vsetko v najlepsom poriadku (klop-klop ) ;-) Pri losom teste som bol sam ale nalozeny tak z 50%. Dufam, ze to uz ale nikdy nezazijem ufuf 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.2007  11:19

    Mazdička

    Tohle auto je podle mě lepší jak škoda octavia!Octavia poduje jenom kufrem,tahle mazda má navíc lepší motory celkovů lepší kvality otázka jsou ale náhradní díly kdoví jak jsou dráhé.Dávám 10b :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 28.08.2007  11:11

      « Re: Mazdička

      Ahoj a dakujem za hodnotenie! To porovnanie s Octaviou beriem ako zart! >:D
      Nahradne diely? Zatial neviem, lebo co toto auto mam nieco vyse roka, tak tam lejem len benzin a vodu do ostrekovacov. Kazdopadne ceny nahradnych dielov su uz dnes (ak neratam premiove vozy) na priblizne rovnakej urovni t.j. rovnako drahe ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 28.08.2007  05:20

    Tu tvou píseň jsem si pouštěl

    4krát po sobě a pořád se směju....Jinak je vidět, že tě taky vzala za srdce (teď myslím Mazdu) Jak to mršky dělaj!!!!????? :-) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.2007  22:29

    Omluva a oprava

    Omlouvám se za zpočátku špatně pochopené hodnocení, které zároveň opravuji. Stejné auto má soused, párkrát jsem s ním jel a musím jenom pochválit. Ať slouží k radosti
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 28.08.2007  23:06

      « Re: Omluva a oprava

      :yes: prajem to iste Tebe s Fordikom ... ved Mazda a Ford su vlastne rodina ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 07.09.2007  14:01

    naj reenzia naj auto

    krasne auto super recenzia kebyze mozem hned mas odomna 10b mozno tu dam nase saxo(nemam auto mam 14rokov >:D ) ale ak dam mas jasnych 10
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 11.09.2007  16:30

      « Re: naj reenzia naj auto

      Dik Michal! Som velmi rad, ze Mazdicky oslovuju mladych! Ved ako inak? ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 10.09.2007  20:55

    super recenze

    super recenze (10b), jen nechapu tu spotrebu - jezdis mimo mesto, nebo mas lehkou nohu ? >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 11.09.2007  16:36

      « Re: super recenze

      Ahoj Pavle a dik! No ako pisem, nie som ziadny pretekar a preto asi ta spotreba. ;-) Ale neboj, uz som par "pretekarom" na ceste ukazal, co je to Mazda6 v 5000rpm a sledoval som ich potom v spatnom zrkadle >:-[] Inak som kludny vodic s lahkou nohou. No a ked si vozim v aute celu rodinku, pre co je prave to auto urcene, tak na dynamicku jazdu ani nemyslim a setrim si prebytocny vykon pre krizove situacie!
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 01.11.2007  18:20

    Oj!!!!!!! Líbila se mi víc bez fólií!

    Ale je tvoje, tak máš, co jsi chtěl.... :-) :-! Ať jezdí! Hoj!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 04.11.2007  19:00

      « Re: Oj!!!!!!! Líbila se mi víc bez fólií!

      Ahoj a dik! Folie som nedaval z estetickych dovodov ale koli mojim dvom deturencom, ktore vzadu vozim a priznam sa, ze toto leto som si ich nemohol vynachvalit. Tiez je tam aj bezpecnostna zlozka, ktoru dufam nikdy ale nespoznam. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.142.174.XXX] 07.11.2007  00:21

    MAZDA6

    Ahoj uplne super recenzia, ktora ma taktiez este viac uistila v rozhodovani benzin alebo diesel.
    Musim povedat, ze nikdy som nevenoval nejaku velku pozornost Mazde6 az kym som jedneho dna nemal nase auto a potreboval som surne cestovat do Ba. Jedna autopozicovna mala nahodou 1 volne auto a to Mazdu6 2.0 Mzdr 140PS. S tymto autom som absolvoval asi 2500km. Bol som viac ako prekvapeny. Na to prisiel facelit o ktory som sa hned zaujimal. Predajcovia boli natolko ochotni a pozicali mi Mazdu na 6hod. A to som si naozaj uzil. Od tohto casu je hlavne moja zena do Mazdy 6 zamilovana. A ja sa da povedat takmer tiez. Zijem vo Svajciarsku kde bez auta ste ako bez noh a pohon quattro je tu vytany a je aj takou mensou nutnostou. Na buduci rok si chceme kupit nase prve auto. Prve pretoze mam 23. Do prace chodime peso pretoze to mame asi 5 min peso. A maximalne 2 dni do tyzdna pouzijeme auto, ktore mame od mojich rodicov pozicane. Dnes sme uz takmer rozhodnuti, ze kupime Mazdu 6 ale MPS. Tu vo Svajciarsku vyjde do 53000 frankov co je asi 1 000 000Sk co robi asi o 500 000Sk lacnejsie ako na SK. Do roka najazdime mozno cca 15 000km takze nejaky super drahy vykonny diesel nepotrebujem. Staci super vykonny benzin. ;-) tu sa priznavam ze od malicka som blazon do aut takze preto taka volba. Jednoducho pod 200 koni nejdem.
    Je pravda ze rozmyslam este o Audi A4 2.0TFSI ale ta Mazda 6 MPS je predsa trocha niekde inde. A Audi tu je asi na kazdom kroku. No tu ma trocha zaskocilo to s tym turbom. Ak sa mozem opytat je to taky problem aj pri bezinoch ako konkretne pri MPS?
    Inak super recenzia a blahozelam k dobremu vyberu.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 08.11.2007  10:14

      « Re: MAZDA6

      Ahoj! Dik za pochvalu! ;-)
      Mazda6 MPS je perfektna volba a ak by som nepotreboval rodinne auto kupil by som MPS. O ziadnych problemoch s tymto motorom neviem a to sledujem informacie dost intenzivne. Ten isty motor je tiez pouzity aj v Mazda CX-7 (toto auto si si pozeral? ak nie urcite sa nan pozry!) a tak isto ziadne problemy. No sak Mazda, nie? :yes:

      PS: Inak sa pozry aj na [odkaz] kde mozes najst dost informacii a popytat sa na detaily pred kupou.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2008  00:28

        « Re: Re: MAZDA6

        problemy s turbom... Ono to netreba az tak strasne dramatizovat, urcite je spusta ludi, co moc turbo nezahrievaju a ani nechladia pred vypnutim a nic sa im nestalo, za niekolko rokov. Sanca ale ze sa takto odpali, je relativne realisticka.

        V bzninovom TURBE hrozi samozrejme uplne presne to iste, akurat ze tam sa vacsinou zacina zapinat vyssie, ako pri diesleloch (pri diesiel tak 1500 - 2000 rpm, bezin tak nad 2500, 3000 ). teoreticky benzin ponuka vyssie spektrum otacok, na ktorych sa da jazdit par minut, kym sa motor a olej, atd. atd. zahreju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.11.2007  11:18

    prehodnoceno

    pokud se nemylim, tak zde pribyly nejake informace a fotecky.. hodncoeni opraveno na plny pocet... i kdyz je to benzin a ja radeji nafticku :-) mrkni ke mne.. taky se dely nejake zmeny.
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 28.11.2007  10:15

    hodnocení

    hodnotil jsem postaru,tak ted už všechny 4 kategorie,super recenzia >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 27.12.2007  06:28

    Tak jsem si k tobě dneska odskočil pustit zase tu tvoji píseň.

    A už to nějak nefachčí!!!!Udělej s tím něco! Ta mi vždycky zvedla náladu! Ať jezdí! A spoustu splněných předsevzetí! Pěkný nový rok!!! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 07.01.2008  21:25

      « Re: Tak jsem si k tobě dneska odskočil pustit zase tu tvoji píseň.

      Dik za upozornenie! Link je updatnuty ;-)
      Aj Tebe a Tvojej rodinke vsetko dobre v novom roku 2008! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.01.2008  18:07

    Aktualizacia hodnotenia

    10. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "pv" [88.107.104.XXX] 10.01.2008  00:09

    servis

    cau.ake su ceny v servisoch na slovensku pre mazdu + ceny nahradnych dielov.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 21.01.2008  22:27

      « Re: servis

      Ahoj, polozil si mi tazku otazku. Auto bude mat coskoro 2 roky a okrem garancky som ziaden servis nepotreboval. ;-) Vsak preto som si ho aj kupoval. Takze ceny nahradnych dielov naozaj vobec neriesim. Kazdopadne viac informacii dostanes od skusenejsich borcov na [odkaz] :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [87.197.27.XXX] 15.01.2008  11:06

    na nic auto

    mam doma evo 8
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 21.01.2008  22:32

      « Re: na nic auto

      >:D >:D >:D
      Si si malinko pomylil kategoriu, nie? No dobre, skus si to svoje evo nabalit pre styroch do Chorvatska na dovosku ... vlastne akukolvek dovosku pre 4-clennu rodinu. ;-) Vtedy by som ja povedal na Tvoje evo "na nic auto, mam doma Mazdu6 v kombiku" ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MickeyMon" [194.121.90.XXX] 21.01.2008  18:07

    Ziarovka

    Zdravim M6 ;-) Chcel som sa len opytat, ci sa daju na M6 menit doma ziarovky vo svetlach (napr.na dialnici), pretoze niektore auta musia s tym do servisu. Vdaka za odpoved.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 21.01.2008  22:35

      « Re: Ziarovka

      Ahoj Mickey ... ziarovky by sa mali dat v pohode menit bez servisneho zasahu aj doma. Dostal som k autu sadu ziaroviek a v uzivatelskom manualy, ktory bol dodany k autu je tiez popis vymeny ziaroviek dost detailne popisany.
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 23.01.2008  21:40

    FÓLIE

    zdravím, mám stejnou značku fólií na octávce, jak vaše fólie které máte o poměrně dost déle jak já slouží? a jak dlouho usychaly po nalepení respektive jestli se vám během schnutí objevovali nějaké vady a jak dlouho?
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 23.01.2008  22:26

      « Re: FÓLIE

      Ahoj! S foliamy nemam najmensi problem, drzia krasne a naozaj som ich ocenil v letnych mesiacoch, teda hlavne cast rodinky sediaca vzadu. Takze zatial maximalna spokojnost. Po nalepeni mi schli cca 3 dni a bolo mi povedane, aby som pocas tychto troch dni neotvaral okna. Toto som dodrzal a folie krasne sadli a ako pisem, dodnes som s nimi maximalne spokojny. Asi ale aj velmi zalezi na ich samotnej instalacii a preto naozaj odporucam len odbornikov. Prajem vela stastnych kilometrov :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "NissanAlmeraGTi" [85.216.151.XXX] 23.01.2008  23:18

    Rozvody

    Rozvody hnane retazou urcite nie su prekonana zalezitost. Je to absolutne bezudrzbova zalezitost. Mozno casom dostelovat. Mam Nissan Almera Top sport 2.0 16V (SR20DE 105kW/143k) a retaz. Motor ma 111205km a absolutne nie su problemy. Neviem, mozno sa mylim, ale retaz je podla mna jednoznacne lepsia. Inac Mazdu mas krasnu, fajn motor, krasny interier a najlepsia farba. Prajem vela stastnych kilometrov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.2008  12:13

    benzín vs. diesel

    Jsem rád,že někdo v dnešní naftový době taky napíše tento "benzínový názor"! :-)
    Jako výhoda dieselu je kromě nižší spotřeby ještě lepší pružné zrychlení během jízdy(točivý moment),ale jinak souhlasím!
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 24.01.2008  12:21

      « Re: benzín vs. diesel

      0609: Řekněme vyšší točivý moment položený v nižších otáčkách...... !! >:D >:D Zdravim
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.01.2008  12:34

        « Re: benzín vs. diesel

        Vždyť víš že já těmhle termínum nerozumim,diesel jsem řídil jednou... >:D Prostě ať žije benzín... >:D
        Jinak věděl jsem že se u tohodle tématu hned objevíš... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "miso" [212.5.193.XXX] 25.01.2008  13:39

    otazka

    Mam jednu otazocku, sluzi ta laktova opierka tak ako ma? Lebo zda sa mi moc daleko od radiacej paky. Sedel som v mazde3 a tam to bolo dost daleko a este nebola ani nicim potiahnuta, iba umela hmota a to bolo dost neprijemne.
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 25.01.2008  20:39

      « Re: otazka

      Priznam sa, ze nad laktovou opierkou som sa nikdy nezamyslal a to asi znamena, ze plni presne to, co ma ;) Ma 3 dna (horne dve plytsie a spodne hlboke). Je dostatocne pevna a potiahnuta niecim ako koza ale urcite to nie je cista umela hmota.
  • 00 Reagovat !

    foto marclucpicard

    marclucpicard 25.01.2008  15:50

    Strata oleja pri verzii 2,3

    Na úvod chcem pochváliť Tvoju vynikajúcu recenziu na vlastnú mazdičku :-) Nedokázal by som to tak napísať a vysúkať toľko informácii z rukávu. Nemyslím si že je to s už spomínanou stratou oleja pri motore 2,3L tak hrozné. Predovšetkým to určite závisí aj od toho či jazdíš športovejšie alebo normálne a hlavne aký olej tam leješ. Pretože odporúčaný 0W-30 (kt. je riedky) nie je určite vhodný pre naše podmienky skôr tak pre Škandinávske krajiny, kde je dlhodobo cez deň teplota pod -10 stupňov. Ja používam 5W-40 a za 11.tis km je úbytok asi 0,5L.
  • 00 Reagovat !

    foto supersoul

    supersoul 26.01.2008  00:08

    Existuji lepší auta

    Naprosto souhlasím s názorem, že existují lepší auta, bohužel často jde o auta, která svou dokonalost předvádí pouze v určité kategorii. Nám, kteří máme hluboko do kapsy, a nemužeme si pořídit auto pro radost, nezbývá, než si najít dokonalý kompromis. Tys vybral skvěle :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 26.01.2008  07:01

    Koukám, že Mazda je opět v top 1O! Cho, chó!

    Tentokrát Mazda6! Tak blahopřeji! Z PT-Cruisera se stal zčistajasna lidumil a hned tě to katapultovalo hodně vysoko!!!! >:D Tak ať tam chvíli vydržíš! Vyděržaj, pioněr!!!! >:D Člověk se vrátí po týdnu z Mexika a takový pěkný pohled na titulní stránku moje.auto!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 26.01.2008  15:42

      « Re: Koukám, že Mazda je opět v top 1O! Cho, chó!

      >:D >:D :yes: tak tak ... potesi ;-) A kasli na Mexiko ci USA ... pod domov! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 26.01.2008  19:24

        « Re: Re: Koukám, že Mazda je opět v top 1O! Cho, chó!

        No já kašlu hlavně na rodinu a do jídla, když se nastydnu..... :-)A já jsem pryč jen proto, abych se o to raději vracel!!!!! >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 26.01.2008  20:07

          « Re: Re: Re: Koukám, že Mazda je opět v top 1O! Cho, chó!

          Tak to potom hej. To chapem ... ja som sa uz totiz vratil! ;-) :yes: Sweet home! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.01.2008  16:26

    ZOOM ZOOM

    super.... :yes: myslim, ze si nemusime mazat med kolem ust.. jsme stejna krevni skupina Zoom Zoom :-)))
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 26.01.2008  17:25

      « Re: ZOOM ZOOM

      Presne! :yes: :-! :yes:
      Tak vela stastnych kilometrov bez nehod a nech nam tie mazdeny sluzia. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [91.127.146.XXX] 26.01.2008  19:27

    "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

    "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)"????
    to co bolo?polovica dieselov na trhu tak natrhne * tomuto benzinaku, ze sa moze ist hambit do lesa!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 26.01.2008  20:01

      « Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

      >:D >:D >:D ufuf >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [91.127.130.XXX] 30.01.2008  19:05

        « Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

        samozrejme toto je typicky spor medzi oblubovacmi benzinov a dieslov, no musite uznat, ze som tuto poznamku nemohol len tak ignorovat (sportova adrenalinova....) :-) ja som totizto oblubovacom naftakov ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto 2-0VTEC

          2.0VTEC 02.02.2008  23:15

          « Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Nafta patri do kamen. ;-) Treba troska priliat do ohna. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 26.01.2008  20:02

      « Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

      Asi nemá smysl reagovat, protože to je odvěký spor zastánců a odpůrců nafty či benzínu, to je něco jako slávisti versus sparťani, ale aspoň zapochybuji o té statistice....polovina dieslů na trhu že by byla silnější než tento benzin? Na jakém trhu??? Jedině na trhu USA, protože tam jsou v dieslu jen lokomotivy a náklaďáky, ty mají asi víc koní, i když teda zrychlení mít lepší asi taky nebudou.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dadanek-AlkoholixXx-

        Dadánek (AlkoholixXx) 26.01.2008  21:01

        « Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

        Já se řadím k odpůrcům nafty, ale s titulkem nesouhlasím. "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????"... A co takhle nový 12ti válec v Audi R8 ? Taky nafta a podle mě to bude super jízda.
        • 00 Reagovat !

          foto Dadanek-AlkoholixXx-

          Dadánek (AlkoholixXx) 26.01.2008  21:02

          « Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Pak je ještě otázka jestli je dobré dávat diesel vůbec do takového auta. Protože když se řekne nafťák tak si představím auto které smrdí a motor klepe.... >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "__Teddy__" [62.47.19.XXX] 27.01.2008  12:02

            « Re: Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

            Hm, tak smrdi a klepe? No ty si uz asi davno nesiel v dobrom naftaku. Vies, kvalitny a moderny naftovy motor, to nie je tdi-pd v oktavke alebo passate...
            • 00 Reagovat !

              foto Dadanek-AlkoholixXx-

              Dadánek (AlkoholixXx) 27.01.2008  12:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

              JJ, já vím že moderní je úplně jiný kafe...ale jelikož jsem odpůrce nafty tak pro mě prostě nafťák smrdí a klepe. ....(Omlouvám se tímto všem s autem v naftě)...
        • 00 Reagovat !

          foto Hanss-MoDo-Team-

          Hanss (MoDo Team) 26.01.2008  21:19

          « Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Teď jde o to, Dadánku, jestli jsi to správně pochopil?!? :-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 26.01.2008  21:46

          « Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Není problém udělat velký diesel ani ho naladit tak aby šel rád do otáček ale uniká mě smysl.... spotřeba je pak jenom nepatrně nižší - takže proč? (kromě toho že jde o momentální potřebu nafotvé image)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.08.2008  16:03

            « Re: Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

            nafťák ťahá max. krúťák hned od spodu a v tom je výhoda ;) a netreba robiť vysoko otáčkový nafťák, aby si porazil benzín ;)
            Len to má turbo,... čo sú dalšie veci čo sa môžu pokaziť a čo sa aj kazí :-(
            • 00 Reagovat !

              foto skejpa

              skejpa 05.12.2008  16:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

              benzin je bez turba a stjne ten diesel v turbu vetsinou dava. dal tu mame fakt o vaze motoru, kdy benzin je vetsinou o dost lehci a propujcuje tak vozu o trochu lepsi jizdni vlastnosti. dal mu tolik nevadi kratka jizda po meste a v zime ma preci jen mensi potrebi na udrzbu a kontrolu. znate to... svicky apod ;)

              proti samozrejme hraje spotreba a kroutak. k tomu kroutaku. kdyz potrebuju jet rychle, rad to pozenu do otacek a uziju si ten krasnej zvuk (kterej dieslu taky chybi). Pri klidne jizde je benzin vetsinou mnohem tissi nez diesel.

              Takze nam tu zbyva spotreba. TA se neuargumentuje nicim. Snad jen soucasna cena benzinu toto trochu zlehcuje ale kdo vi jak to bude dlouho trvat...

              Vhodnost toho nebo onoho motoru si prebere kazdy sam. Ja bych vzal diesel snad jen kdybych rocne najezdil prez 50 tisic kilometru... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.01.2008  00:43

          « Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Tiez nie som velky nadsenes DIESEL, objektivne ale je jasne, ze je mnoho situacii, kde je DIESEL vhodnejsi, aj ked mnoho aj takych, kde je BEZNIN

          Tiez aj pripustam, ze s titulkom sa neda uplne suhlasit. Ale zrovna Audi R8 s tym TDI... Mne to pride len ako jedna obrovska reklama na DIESEL. Tlaky, aby rozne preteky typu WTCC, ci znamych 24 hodin umoznili pouzit pre DIESEL TURBO (co benziny uz davno nesmu mat).

          TO by ma ale fakt zaujimalo, aka je zivotost takych uz "SUPERVYKONNYCH" DIESEL motorov. Vydrzalo by to castu jazdu na doraze svojich moznosti (trebars na okruhu)? O kolko by zivotnost bola nizsia, ako s tym 4.2 FSI? DIESEL ma obrovsku vyhodu, ze sa z neho relativne lahko kratkodobo da ziskat velky vykon a krutak, ale podla mna za obrovsku cenu spolahlivosti (nebavme sa o 3.0d od BMW, ano ma velky vykon k svojmu objemu, ale je to este stale civilny motor, nie supersport). Kolko kol by naozaj zvladol ten LEON vo WTCC?

        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.01.2008  00:44

          « Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

          Tiez nie som velky nadsenes DIESEL, objektivne ale je jasne, ze je mnoho situacii, kde je DIESEL vhodnejsi, aj ked mnoho aj takych, kde je BEZNIN

          Tiez aj pripustam, ze s titulkom sa neda uplne suhlasit. Ale zrovna Audi R8 s tym TDI... Mne to pride len ako jedna obrovska reklama na DIESEL. Tlaky, aby rozne preteky typu WTCC, ci znamych 24 hodin umoznili pouzit pre DIESEL TURBO (co benziny uz davno nesmu mat).

          TO by ma ale fakt zaujimalo, aka je zivotost takych uz "SUPERVYKONNYCH" DIESEL motorov. Vydrzalo by to castu jazdu na doraze svojich moznosti (trebars na okruhu)? O kolko by zivotnost bola nizsia, ako s tym 4.2 FSI? DIESEL ma obrovsku vyhodu, ze sa z neho relativne lahko kratkodobo da ziskat velky vykon a krutak, ale podla mna za obrovsku cenu spolahlivosti (nebavme sa o 3.0d od BMW, ano ma velky vykon k svojmu objemu, ale je to este stale civilny motor, nie supersport). Kolko kol by naozaj zvladol ten LEON vo WTCC?

      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.08.2008  15:58

        « Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

        viezol si sa v BMW 330 xd? asi nie chlapic by si zabudol, čo je to benzín ;) to auto je výkonnejšie ako 330i a má o polovicu nižšiu spotrebu.
        BMW má radu motorov, kde je diesel výkonnejší ako benzín ;)
        Dnes sú bigTurbá, Twins turbá, čerpadlá, časovanie, lopatky v turbe sa naklopia ako treba,....
        Vidno, že vieš o tom dost málo ;)

        Nevýhoda takýchto systémov, je v tom, že aby rovnaký diesel bol rovnako výkonný, alebo výkonnejší potrebuje tieto vyššie popísané prvky + dalšie čo sú dalšie veci, ktoré sa samozrejme ako všetko kazí.

        Dieslové motory sú tuhejšie, pevnejšie a kvalitnejšie, lebo musia vydržať väčší tlak, teplotu,...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "koto1" [85.216.182.XXX] 26.01.2008  22:24

      « "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

      tak nam ich vymenuj >:D a poslem ti "stefanika" >:D

      ..a rano ked vstavas tak si robis zoom,zoom co....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.08.2008  16:08

        « "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

        nafťák ťahá max. krúťák hned od spodu a v tom je výhoda ;) a netreba robiť vysoko otáčkový nafťák, aby si porazil benzín ;)
        Len to má turbo,... čo sú dalšie veci čo sa môžu pokaziť a čo sa aj kazí :-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.08.2008  16:11

        « Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

        bmw 330 d, resp. 330 xd, lebo inak sa zabiješ ;)
        chvala bohu za elektorniku, to auto je výkonnejšie ako 330i
        Dalej aj v BMW 1 je jeden diesle výkonnješí ako benzín.
        Dalej Golf TwinTurbo ;),....
        Je ich rada,.... s polovičnou spotrebou a s vyšším výkonom
        -
        Jediná nevýhoda turbá, čerpadlá, trisky,...
        Sú veľmi citlivé prvky na čistotu nafty a spôsob zaobchádzania (myslím tým, že po športovej jazde treba nechať motor zaputý aby turbo schládlo, u drahších je to autoamticky u lacných modelov nie,...)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.08.2008  16:00

      « Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????

      pravda, aj s rovnakým objemom, ale turbo, twinturbo, čerpadlí, trisky sa aj viac kazia, lebo sú to vysoko výkonné a citlivé prvky ;)

      Ale treba mať športovo ladený diesel a nie pomer uspora:výkon.
      Taká 330 xd mala spotrebu okolo 6 litrov a pri max. žmýkaní výkonu max. 11 litrov ;) a výhoda, ten bavorák ťahal od 1750 otáčok maximálny krúťák, čo benzín má až od 4 tis ;)
  • 00 Reagovat !

    foto -Black-Jacket-

    *Black_Jacket* 01.02.2008  12:46

    I LOVE THIS

    Milujem toto auto. Je to nádherný kus s nádherným interiérom a skvelým motorom. Interiér vyzerá podľa mňa najlepšie v čiernej látke alebo koži a obkladom z klavírneho laku. BEST OFF.prosím pozri moje auto
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 01.02.2008  22:07

      « Re: I LOVE THIS

      :yes: Dik! K vasmu autu - skus doplnit fotocky a potom ohodnotim ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.2008  20:50

    DESIGN

    ZDRAVÍM..musím říct a přiznat se že na kombíky moc nejsem..ale u Mazdičky musím smeknout jde jim to hochům po stránce designu..opravdu zdařilé autí..blahopreju a at slouží..
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 01.02.2008  22:08

      « Re: DESIGN

      Ahoj! Dakujem za nazor a plne suhlasim. :-) Prajem vela stastnych kilometrov! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2008  10:26

    6tka kombík jak má být

    také nemusím kombíky, ale kdybych si ho musel pořit tak jedině 6tku. Más to fakt krásný a evidentně se o to krásně staráš. Snad ti tvojí péči oplacuje stejně. U mě jediná možnost hodnocení je 10,10 a 10 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 03.02.2008  20:21

      « Re: 6tka kombík jak má být

      Dakujem! A ano, mazdicka verne sluzi .. ved je to este mladucha :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.2008  12:20

    Docelas me inspiroval...

    [odkaz]
    Uz mam doma cely cedecko,posloucham to furt dokola...slusny,moje.auto.cz jako siritel hudebni uvedomilosti...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.2008  05:00

    Sem tě ...

    ... obodoval chlapáku ... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 06.03.2008  15:50

    Mazda

    Vynikajícím způsobem podaný profil vozu! Souhlasím s polemikou na téma benzin vs. nafta. Nehledě na čísla a propočty je to prostě lepší pocit mít pod kapotou benzín. Mám zkušenost se všemi typy dieslů, od starých "kadláků", modernějších tédéíček až po common-raily a stále tvrdím, že nafta patří do kamen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2008  11:49

    Kufr

    Ahoj, a jak je na tom kufr a složení azdních sedaček? Je pak kufr v rovině s položenými sedačkami? Potencionálně dá se v něm přespat? Jak ej tov porovnání třeba s Mondeem kufrově po složení sedaček? Díky
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 17.04.2008  23:18

      « Re: Kufr

      Ahoj. Tu je obrazok ako to vypada, ked sa zlozia zadne sedacky: [odkaz]
      Spat som tam este nespal ale prenasal som dlhe madrace a vosli sa bez problemov, takze je to dobre letisko ;) S Mondeom nemam skusenost.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.04.2008  07:54

        « Re: Kufr

        Díky moc, odpově´d i s fotkou, tak tj komfort. No, tak díky Tobě se můj výběr asi opravdu zužuje mezi Mazdu 6 a Mondeo >:D
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 18.04.2008  08:17

          « Re: Re: Kufr

          Nemas zac. Tvoj vyber nemozem komentovat, lebo by nebol nestranny a obejktivny. >:D Zalezi na Tvojich prioritach, ja mam v tomto uplne jasno. Este by som poradil jednu vec, co Ti moze ulahcit vyber ... chod ako pozorovatel na fora tychto dvoch znaciek (Ford nepoznam ale Mazdu najdes na [odkaz] a pozry sa ake problemy sa riesia u Mondea a ake u Mazdy 6. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.2008  21:42

    Jo, tak toto je kára

    Tak napr. som chcel mondeo, či c-max, TDCi, ale je háklivý na kvalitu nafty, tak benzín. Teraz mám focus 1,6i a no problém.
    Ale ford sa kazí, ale opravy niesu drahé, ani časovo náročné ;)
    Tak, že kúpim BMW 330 xD, zistil som, že BMW a diesle, na opravách preplatím dalšie BMW :D, tak že BMW benzín 2.0i, vysoká spotreba, to sa nedá jazdi pomaly :D, odskúšané na 330xD a 330i >:D
    -
    A nakoniec mi padola do očí Mzda 6 wagon, bud diesel, alebo benzín ;), kvalita je kvalita ;) a časom ošetrím.
    Pekná kára, niečo také si časom kúpim ;)
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 11.08.2008  22:12

      « Re: Jo, tak toto je kára

      >:D :yes: Tak ked kupis, potom daj vediet ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Cujo

        Čujo 11.08.2008  22:13

        « Re: Re: Jo, tak toto je kára

        mazda 6 je nadherna proste...mat ju ako prve auto tak som hrozne stastny :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 11.08.2008  22:16

          « Re: Re: Re: Jo, tak toto je kára

          Tak tak, je to sexi kocka, na ktoru sa mozes vzdy spolahnut ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.08.2008  15:08

        « Re: Re: Jo, tak toto je kára

        zatiaľ je to iba v úvahe, zatiaľ je služobné ;) a vieš ako sa hovorí? "najlepšie terénne auto je > služobné auto :D"
        Ale mám dosť známych, čo majú doma A6, Peugeot 306, BMW,... a skoro každý má doma mazdu 3, či mazdu 2, a na mazdu nikto z nich nedá dopustiť, proste audiny a bmw sa kazia ako na bežiacom páse a tie mazdy držia, rovnako honda, nissan ani na jedno som nepočul nadávať ;), na toyotu trochu ;)
        -
        Len sa bojím, že udržať 2 liter na uzde a pod 8 litrov/100 km bude asi ťažké ;)
  • 00 Reagovat !

    foto DOKTOOR

    DOKTOOR 29.05.2009  13:16

    pekne

    davam za 10 ;-) tiez uvazujem buduci rok o zmene a sestka v 2.0 benzin sedan po facelifte je v top 3. Je to podarene auto nech drzi !
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 06.07.2009  20:09

      « Re: pekne

      Dakujem! Ak po nej siahnes, nebudes sklamany ... zatial drzi ako skala, ma podla mna lepsi design ako ta najnovsia a ja osobne som s nou max spokojny! ;)
  • 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 01.08.2009  00:47

    spotreba

    Nazdar, diskusiu som necital, takze mas 8.3 dlhodobu priemerku pri sviznej jazde? To ma dost prekvapilo, co povazujes za sviznu jazdu? daj km/h obec/okreska/dialnica, vopred dik. Inak velmi dobre auto s rozumnym motorom a slusna recenzia :-!
    • 00 Reagovat !

      foto GuitarsHero

      GuitarsHero 28.09.2009  22:37

      « Re: spotreba

      Ahoj, dakujem za prispevok. Ako pisem, jazda v pomere 20% mesto, 40% okresky, 40% dialnica - vsetko svizna jazda - tu sa bavme skor o otackach a nie rychlosti (jazdim vacsinou podla predpisov :)). Bezne podradujem a tocim ju aj do 5000 rpm, hlavne pri predbiehani a zrychlovani sa blizim k cervenemu ... ma to rada :-) Vtedy ale naozaj davam pozor na rychlost a aj naposledy som uz tu X3ku co ma nie a nie predbehnut nakoniec radsej pustil, lebo som nechcel vysoko prekracovat rychlost :-!
      • 00 Reagovat !

        foto kolmar

        kolmar 17.10.2009  17:58

        « Re: Re: spotreba

        Nazdar, huraa konecne som sa dockal >:D ale v pohode. No o tie otacky mi islo...ja tiez tocim miestami 6tis. a to hlavne pri predbiehani kamionov...no nemam 2.0 aby bolo jasne...
        Ma to silu aj v stupaniach, ci treba "ladovat" smerom dole aby rychlost dramaticky neklesala? a komfort podvozku ako hodnotis?

        Spotreba samozrejme zavisi aj od trate, pneu a podobne. Napr. rozdiel medzi PO - PP a PP - PO je u mna niekedy aj 2 litre!!! proste krasny priklad na skoro celu cestu do breha a naopak z kopca.

        20 v dedine, 30 mimo (ak neni piatok tak aj 50) a dialnice vecsinou do 160... to je podla teba vysoko alebo nizko prekrocene?? ;-)

        nech jazdi krasavica :-!
        • 00 Reagovat !

          foto GuitarsHero

          GuitarsHero 18.10.2009  21:00

          « Re: Re: Re: spotreba

          Ahoj. Sorry za neskorsiu odpoved. Skusim sa polepsit :-)
          K tym stupaniam. No, zalezi od kopaca samozrejme ;) no a od toho, ako to spupanie chces prejst. Tento dojliter zacina vaznejsie zaberat uz od 1800rpm ale to je podla mna do kopca uplne minimum. Ak chcem stupanie vyjst kludne, taci jej 2500rpm, ak sviznejsie idem aj na 4000 rpm. Ja si vzdy radsej nechavam rezervu (koli kritickym situaciam) a preto v kopci pod 3000 rpm nejdem. Inak ako pisem, da sa lahodne aj v 2500rpm a vtedy je aj spotreba v pohode. Co sa podvozku tyka, nie je to ziaden francuz ale sportovy japoncik ;) takze trosku tvrdsi ale mne (aj mojej manzelke a dvom deturencam) uplne vyhovuje. Toto je otazka komfortu, lebo co sa tyka drzania na ceste, je uplne perfektna. Hovorim z vlastnych skusenosti. V zatackach auto drzi ako priklincovane na ceste a ide nekompromisne presne tam, kde otocis volantom! Jedna skusenost s mensou nahanoackou s novou Audi A6 v jednom klukatom stupani - neviem ci to bolo autom alebo vodicom ;) ale audina vobec nestihala, hlavne v zakrutach som jej jednoducho usiel. Takze sumar: podvozok = super!
          Dik za prianie, zatial jazdi uplne bez problemov - saaaak mazda, neeee?!? :-!
          Vela stastia!
          • 00 Reagovat !

            foto kolmar

            kolmar 19.10.2009  00:30

            « Re: Re: Re: Re: spotreba

            Dik!... saaak jaasne neeee :-! >:D
            Nesi nahodou z vychodu? ;-)
            Inac, este raz dik za podrobne inf. ale ono to tazko si to takto predstavit, trebalo by sa zviest...to je naj! Musim nejaku najst v bazare...jazdim vsetko mozne a porovnavam...no toto som este v rukach nemal.
            Pri tej A6 to asi bolo soferom typujem...ale ak to bola len predokolka tak tu v zatackach nechas...lebo to je tazka krava...

            Inak, ten podvozok ma fakt zaujima...jazdil si niekedy najrozsirenejsie slovenske auto? Napr. koktavka alebo lepsie Fabia I??? Je to este tvrdsie?? lebo take ako napr. Alfa 147 az nechcem...pri prejazde zeleznicou hrozi odhryznutie jazyka >:D

            Nech sa dari!
            • 00 Reagovat !

              foto GuitarsHero

              GuitarsHero 19.10.2009  09:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba

              Ahoj, nie nie som z vychodu :-)
              Jazdim este Octaviu II 2.0TDi - podvozok sa neda porovnat s Mazdou - ABSOLUTNE!!! Oktavka plava na ceste ako sane na snehu. Co by si ale cakal od velkej kravy polozenej na malom podvozku? Ked vsak jazdis pekne pomalicky, je to OK. Mazda sedi ako priklincovana! Kazdopadne ten rozdiel, ked som do OII prvy krat sadol po tom, co som jazdil iba Mazdu bol hmatalelny. A ano, Mazda ma tvrdsi (ale daleko stabilnejsi) podvozok ako OII.
              Cheers!
              • 00 Reagovat !

                foto kolmar

                kolmar 19.10.2009  17:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotreba

                Tak este tvrdsi 8-s , ja jazdil len tour - ta plavala, rychlejsi som s Fabou I v zatackach...je tam tvrdsi no sedi slusne, a v lete este Koktavku 3, no to boli poplatane cesty ale dost rovne (cize ziadne rally z toho nebolo)...no 140 a hukot teda poriadny... Sup je ina kava... Jazdil si novy Accord?? ten podvozok je perfektne komfortny, trocha sa naklana, no stopu nepusti, + famozne riadenie a radenie :yes: len cena na zaplakanie :-(
                Tak diky za info a vela stastnych km!
                • 00 Reagovat !

                  foto GuitarsHero

                  GuitarsHero 19.10.2009  20:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotreba

                  Ako si uz pisal, treba sa odviezt a vyskusat. Kazdemu sedi nieco ine. Ja som Accord zatial nejazdil, takze neviem porovnat s Mazdou6. Mozno raz ... zatial nepocitujem potrebu. Mam auto presne take, ake som si zelal ;-)
                  Vsetko dobre a vela stastnych km aj Tebe! :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto kolmar

                    kolmar 20.10.2009  13:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotreba

                    Tak tak :yes: kazdy ma tu svoju salku kavy...povozime, uvidime :-)
                    Maj sa
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…