Recenze
Audi S4 B5 Bi-Turbo
Technické info
Přezdívka auta S4 Bi-Turbo Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:145000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 2700 výkon [kW]: 195 / 230 * kroutící moment [Nm]: 400 / 480 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.7 / 5 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 17 * pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 13 / 13 *
Popis vozu
Hladal som auto na vikendy, na zabavu ktore by nestalo vela - rozumej 10.000e+ Rozohodovla osm sa medzi M3 E36 a S4 B5...volba nakoniec padla na S4 jednak po dizajnovej stranke, E36 namna posobi ako stara škatula (sory BMW klub za toto tvrdenie) a ako druhe TURBO ničím nenahradíš :)
Po kúpe som upravil výfuk, brzdy + nejake drobnsoti. Za relatívne málo penazi som mal zrazu beštiu ktora mala cca 310 koni, 480nm a pružné zrýchlenie ktoré tlačilo do sedačiek a na 3ke malo 80-120 za neskutočných 2,9 sekundy
- 2,7 litrovy motor BI-TURBO...seria 265 koni, po uprave vyfuku a jemnom chipe CCA 310 koni a 480nm
80-120 = cca 2,9 sekundy !
LINK na video : http://www.youtube.com/watch?v=Vrtxv7yf9_c
Časom auto muselo ist žial preč, pred panelákom mi sály 2 autá, v tej dobe som mal ako daily car FABIU RS 1,9TDI 131 koni a jeho vyuzitie bolo max 1x do tyzdna.
Zanechalo taký dojem, že v budúcnosti si ho určite kúpim, ma obrovský potenciál a za málo penazí sa dá zneho vydolovať cca 450 koní.
Písal som o rôznych stagoch a uprávach aj blog na audiklube ale bud blogy zmazali alebo su momentalne nedostupne :-/
Pripájam stručný popis po anglicky
Stage 1 = chip
Stage 2 = chip + catback
Stage 2+ = chip + turboback
Stage 3 = Stage 2+ and bigger turbos
Stage 3+ = Created after a few people decided that the first three stages were too easy to understand. This can mean pretty much anything you want. We could make more stages, but we need to be able to flame n00bs for something so it's best for us to keep it confusing.
Silné stránky
+ VYKON
+ ZVUK
+ 4x4
+ makky podvozok
+ vybava
Slabé stránky
- nevedel som si zvyknut na posed za volantom (192cm)
- ceny ND ?
- občasný LIMP mode ked turbá netlačili viac ako 0,5 baru
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
za tych par mesiacov co som vozidlo vlastnil sa nevyskytla ziadna chyba
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
sukromna osoba, vsetko bez problemov, povedal co treba vymenit, nic nezatajil
S4 Sound
- KOMPLET VYFUK cez ebay (vyborny kauf za par euro)
- jemny chip ktory bol uz pri kupe
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Audi S4 B5 Bi-Turbo
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy značky Audi
-
Audi S4 (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 11.8.2011 79 Majitel 9.25 Uživatelé
-
Audi S4 (2004) Majitel: Jacoob
Přidáno: 2.7.2012 349 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Audi S4 (2011) Majitel: Onyx
Přidáno: 25.10.2018 19 Majitel 9.44 Uživatelé
-
Audi S4 (2004) Majitel: parkoviště
Přidáno: 24.9.2011 17 Majitel 3.67 Uživatelé
-
Audi A6 (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 229 Majitel 9.93 Uživatelé